• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Лабораторні реактиви

Під 47 шт слід розуміти 47 найменувань згідно додатку 2 документації

Завершена

130 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 650.00 UAH
Період оскарження: 17.01.2019 13:06 - 22.01.2019 13:30
Вимога
Відхилено

Вимагаємо приведення тендерної документаціі до відповідності чинному законодавству

Номер: 58cf8ea18ba5408b8e0943ea80cd4924
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-17-000781-b.c1
Назва: Вимагаємо приведення тендерної документаціі до відповідності чинному законодавству
Вимога:
Вимагаємо приведення тендерної документаціі до відповідності чинному законодавству Висловлюємо свою повагу та уважно вивчивши тендерну документацію (далі – ТД) на закупівлю, повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України Про публічні закупівлі (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9 ст.89){Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1078-VIII від 12.04.2016, ВВР, 2016, № 21, ст.407 № 1356-VIII від 12.05.2016, ВВР, 2016, № 24, ст.488 (далі – Закон). В тендерній документації Замовником встановлено наступні вимоги до учасників: 1.) оригінал гарантійного (авторизаційного) листа виробника (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки запропонованого товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією конкурсних торгів та пропозицією конкурсних торгів Учасника торгів (повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручень або договорів про співпрацю, іншими документами, якими виробник доручає представнику, дилеру, дистриб'ютору діяти від його імені). 2.) Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018: не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО (АВТОРИЗАЦІЙНОГО) ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. Звертаємо Вашу увагу, що такі вимоги Замовника (надання оригіналів гарантійний (авторизаційних) листів від виробників ) є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 3 статті 5 Закону (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників), частини 3 статті 22 (Документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників) та спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018. Керуючись чинним законодавством України, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме: 1. Привести тендерну документацію до норми відповідно до вимог чинного законодавства України 1) Виключити з тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо надання : Листа авторизацію від виробника (у разі якщо товар не виробляється на території України, листом авторизації від представника, дилера, дистриб'ютора товаровиробника в Україні) про передачу повноважень на продаж (реалізацію) медичних виробів в Україні у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника та номером оголошення. В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу про виключення з тендерної документації дискримінаційної вимоги щодо надання сканкопії з оригіналу листа авторизації від виробника ( у разі якщо товар не виробляється на території України, листом авторизації від представника, дилера, дистриб’ютера товаровиробника в Україні) про передачу повноважень на продаж (реалізацію) медичних виробів в Україні у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника та номером оголошення, повідомляємо наступне: Відповідно до частини 3 ст 22 Закону «Про публічні закупівлі тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Вимога щодо надання гарантійного листа виробника, дилера, дистриб’ютера або представника не є дискримінаційною вимогою, а є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку Замовнику. Дана вимога формується Замовником на підставі принципів Закону «Про публічні закупівлі» та гарантує забезпечення високої якості продукції, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності (принцип ефективності та раціональності закупівлі). Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що медичні вироби, а саме лабораторні реактиви, які постачатимуться учасником отримані ним незаконним шляхом, таким як: контрабанда, незаконний бартер тощо (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо. В разі винекнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання. Якщо в учасників виникають складності з гарантійним листом, то у Замовника виникають підозри в якості та походженні товару. Щодо Вашого посилання на спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ України №3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018р., то повідомляємо, що він містить рекомендації тільки щодо здійснення закупівель лікарських засобів. Предметом закупівлі UA-2019-01-17-000781-b -Лабораторні реактиви. Дане питання вже підіймалося і розглядалося в АМКУ. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель прийняла ряд рішень в яких відмовлено Учасникам під час розгляду аналогічних скарг, зокрема наявні рішення № 745-р/пк-ск від 22.05.2015року, № 950-р/пк-ск від 18.06.2015 року, № 372 –р/пк-ск від 29.02.2016 року, №975-р/пк-ск від 16.05.2016 року, № 810-р/пк-пз від 22.02.2017 року, №782-р/пк-ск від 27.05.2017 року, №2405-р/пк-пз від 16.03.2018 року
Статус вимоги: Відхилено