-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
15110000-2 М’ясо (м’ясо яловиче І-ї категорії, Курчата-бройлери 1 категорії)
Торги відмінено
2 452 840.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 264.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 264.20 UAH
Період оскарження:
27.11.2018 17:23 - 14.12.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником
Щодо порушення Замовником вимог Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
782afa8536c94ebb85535ea1b03d5ba6
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-27-003265-c.b2
Назва:
Щодо порушення Замовником вимог Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга:
Скарга на дії Замовника процедури відкритих торгів у вигляді прийняття рішення всупереч вимогам статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на дії замовника таплатіжне доручення 05.01.2019 21:43
- Додатки до скарги 05.01.2019 21:43
- Додатки до скарги 05.01.2019 21:43
- Додатки до скарги 05.01.2019 21:43
- Додатки до скарги 05.01.2019 21:43
- Додатки до скарги 05.01.2019 21:43
- Додатки до скарги 05.01.2019 21:43
- Додатки до скарги 05.01.2019 21:43
- Додатки до скарги 05.01.2019 21:43
- Додатки до скарги 05.01.2019 21:43
- Додатки до скарги 05.01.2019 21:43
- Додатки до скарги 05.01.2019 21:43
- Додатки до скарги 05.01.2019 21:43
- Рішення від 09.01.2019 № 203 + лист Замовнику.pdf 10.01.2019 10:37
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.01.2019 № 840.pdf 28.01.2019 17:28
- Рішення від 25.01.2019 № 840.pdf 30.01.2019 18:26
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.01.2019 21:43
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.01.2019 18:26
Дата виконання рішення Замовником:
31.01.2019 12:12
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відмінити процедуру відкритих торгів на закупівлю "ДК 021:2015: ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-11-27-003265-c.. відповідно до аб. 2 п.1 ст 31 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Вимога
Відхилено
Вимагаю внести зміни до ТД шляхом видалення дискримінаційних вимог.
Номер:
a4a0e5b8a4e841bf9328ae761bfb4ad8
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-27-003265-c.c1
Назва:
Вимагаю внести зміни до ТД шляхом видалення дискримінаційних вимог.
Вимога:
У пунктах 1.8.3, 2.4, 2.5,2.6 Додатку 2 до ТД Замовник вимагає від Учасника з метою підтвердження запровадження обов’язкових постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР):
- надання документів змісту обов`язкових процедур та реєстраційних записів Учасника за останні 2 місяці (відносно дати оприлюднення оголошення про проведення торгів), які підтверджують, що Учасник розробив, запроваджує та використовує постійно діючі процедури (по одному екземпляру стосовно кожної процедури), які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках або документальне підтвердження розроблення, запровадження та використання постійно діючих процедур, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, застосування спрощеного підходу, за умови якщо такий підхід забезпечує однаковий рівень захисту здоров’я споживачів, що і в разі запровадження принципів системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, за умови, що потужності оператора, де працевлаштовані вищезазначені особи, мають більше ніж 5 осіб робочого персоналу, згідно із статтями 21 та 22 Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 р. У разі, якщо потужність, що буде використовуватись (залучатись) Учасником, відноситься до малої потужності (які не постачають харчові продукти кінцевому споживачу та мають не більше ніж п’ять осіб робочого персоналу), необхідно документально підтвердити кількість працюючих осіб, шляхом надання звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, надбавки, компенсації), застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за останній звітний місяць 2018 року до дати подання тендерної пропозиції, з позначками отримання контролюючим органом або з наданням відповідного підтверджуючого документу, згідно порядку підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку. Вищезазначений звіт обов’язково повинен містити дані про ПІБ працівників, інші відомості, які дають змогу прямо чи опосередковано ідентифікувати особу, можуть бути вилучені відповідно до Закону України «Про захист персональних даних». Разом із звітом надати розрахунково-платіжну відомість (форма N П-6, відповідно до Наказу Держкомстату України 05.12.2008 N 489) за звітний період, щодо якого у складі пропозиції надано звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, надбавки, компенсації), застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Вищезазначена відомість обов’язково повинна містити дані про ПІБ працівників, інформацію про їх професію (посаду) та код за класифікатором професій, інші відомості, які дають змогу прямо чи опосередковано ідентифікувати особу, можуть бути вилучені відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».згідно із статтями 21 та 22 Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 р.
- Підтвердження проходження навчання працівників (зазначених у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 2 до ТД) з питань гігієни персоналу, що засвідчують дату та періодичність проведення навчання, програму навчання з питань гігієни персоналу та гігієнічних вимог до обігу харчових продуктів. Документально підтвердити виконання оператором ринку вищезазначених вимог за 2018 рік, відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
- Наказ (-и) про призначення відповідальних осіб (групи НАССР) (стосується керівника потужності та хоча б одного з працівників, який за своїми посадовими обов’язками зобов’язаний мати знання про харчові продукти, технологічні процеси та відповідний досвід роботи) за контроль щодо застосування постійно діючих процедур або застосування спрощеного підходу, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, під час виробництва та/або обігу харчових продуктів, за умови, що потужності оператора, де працевлаштовані вищезазначені особи, мають більше ніж 5 осіб робочого персоналу згідно з Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97 від 23.12.1997 р. та Наказу Мінагрополітики та продовольства України «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» № 590 від 01.10.2012 р.
- Документи, які підтверджують забезпечення належної підготовки відповідальних осіб (групи НАССР) за контролем застосування постійно діючих процедур або застосування спрощеного підходу, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, під час виробництва та/або обігу харчових продуктів, за умови, що потужності оператора, де працевлаштовані вищезазначені особи, мають більше ніж 5 осіб робочого персоналу згідно із Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та Наказу Мінагрополітики та продовольства України «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» № 590 від 01.10.2012р.
Зважаючи на положення ЗУ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів від 22 липня 2014 року за № 1602-IIV», якими встановлено перехідний період для поступового переходу виробників на використання процедур НАССР, зокрема для:
-потужностей, які провадять діяльність з харчовими продуктами у складі яких є необроблені інгредієнти тваринного походження (крім малих потужностей), через три роки з дня наступного за днем опублікування цього закону.
- потужностей які провадять діяльність з харчовими продуктами у складі яких відсутні необроблені інгредієнти тваринного походження (крім малих потужностей), через чотири роки з дня наступного за днем опублікування цього закону.
- малих потужностей – через п’ять років з дня наступного за днем опублікування цього закону.
З огляду на вище викладене, обов’язок провадити процедури НАССР встановлені для потужностей, які провадять діяльність з харчовими продуктами у складі яких є необроблені інгредієнти тваринного походження та потужностей, які провадять діяльність з харчовими продуктами у складі яких відсутні необроблені інгредієнти тваринного походження.
На момент проведення Замовником процедури закупівлі, у Учасників які у своїй діяльності використовують малі потужності відсутній обов’язок запровадити та використовувати постійно діючі процедури, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, у зв’язку з цим вимоги ТД про які зазначено вище є дискримінаційними по відношенню до них.
Вимагаю внести зміни до ТД шляхом видалення дискримінаційних вимог.
Пов'язані документи:
Замовник
- Пр вимога м ясо.pdf 03.12.2018 15:27
Дата подачі:
30.11.2018 17:23
Вирішення:
1. При визначенні умов тендерної документації, Комунальним некомерційним підприємством Харківської обласної ради «Обласний госпіталь ветеранів війни» керувався чинним законодавством. Впровадження Системи управління харчових продуктів НАССР регулюється Законом України «Про безпечність та якість харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997 р. та Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України № 590 від 01.10.2012 року «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)».
2. Відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97 від 23.12.1997р. оператори ринку обов’язково дотримуються вимог щодо гігієни персоналу потужностей, який працює у зоні поводження з харчовими продуктами та проводить навчання щодо гігієнічних вимог до виробництва та обігу харчових продуктів.
Таким чином Замовник не погоджується з думкою ініціатора вимоги, щодо звуження кола потенційних учасників та їх дискримінації.
Отже з одного боку, замовником було дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, установлених Законом, зокрема не встановлено дискримінаційних критеріїв щодо Учасників, а з іншого, встановлені в даній Процедурі закупівлі умови, зокрема, повністю відповідають нормам законодавства.
Тому, з огляду на наведене - на даному етапі у Замовника немає передбачених законом підстав для задоволення вимог, викладених у вимозі.
Статус вимоги:
Відхилено