• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги з технічного огляду та випробовувань (Внутрішньотрубне діагностування магістральних газопроводів)

У відповідності до технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі (лот № 1 - 4 619,350 км; лот № 2 - 842,516 км; лот № 3 - 591,456 км; лот № 4 - 390,475 км). Дана закупівля здійснюється у відповідності до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2018-07-19-001157-a

Торги не відбулися

368 039 568.93 UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 68 000.00 UAH
Період оскарження: 21.08.2018 17:52 - 26.01.2019 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо продовження кінцевого строку подання тендерних пропозицій у зв’язку із значним обсягом внесених змін до тендерної документації

Номер: 01ab135b0a214a239dc09d51d2695b2b
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-21-000657-a.c27
Назва: Щодо продовження кінцевого строку подання тендерних пропозицій у зв’язку із значним обсягом внесених змін до тендерної документації
Вимога:
Відповідно до інформації, зазначеної в електронній системі закупівель, 28.12.2018 до тендерної документації на закупівлю «Послуги з технічного огляду та випробовувань (Внутрішньотрубне діагностування магістральних газопроводів)» Замовником внесено такі зміни: 1. Зведена інформація про закупівлю викладено в новій редакції; 2. Загальна інструкція учасникам процедури закупівлі викладено в новій редакції; 3. Додаток I «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ)» викладено в новій редакції; 4. Додаток IІ «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ТОРГІВ» викладено в новій редакції; 5. Додаток ІІІ «ВИМОГИ ДО ДОКУМЕНТІВ, ЩО НАДАЮТЬСЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ* ТОРГІВ, ПОРЯДКУ І СТРОКІВ ЇХ НАДАННЯ» викладено в новій редакції; 6. Додаток IV «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ» (по лотам №№ 1-4) викладено в новій редакції; 7. Додаток VІ «ВИМОГИ ДО БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ (ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ)» викладено в новій редакції; 8. Додаток VІІ «ВИМОГИ ДО БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ (ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ)» викладено в новій редакції. Абзацом другим частини другої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, зокрема, що положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. При цьому, Замовником у оприлюдненому переліку змін до тендерної документації не відображено змінені положення тендерної документації у вигляді закреслених даних, а лише надано перелік документів тендерної документації (та додатків до неї), які викладені у новій редакції. Загалом у новій редакції викладено 11 (одинадцять) документів на 267 аркушах. Окрім наявності значної кількості змін, ці зміни суттєво впливають на зміст тендерної пропозиції, оскільки вони внесені до технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі (технічного завдання), до проектів договорів про закупівлю, до кваліфікаційних критеріїв тощо. Дані обставини потребують значного доопрацювання документів тендерної пропозиції, додаткового узгодження їх технічних та юридичних сторін, здійснення додаткового підбору обладнання для якісного проведення ВТД у відповідності до оновленого технічного завдання. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначено 18 січня 2018 року. Окремо необхідно зазначити, що пунктом 7 розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) Тендерної документації в редакції від 28.12.2018 виключено можливість надання у складі тендерної пропозиції зареєстрованої заяви на отримання Допуску в порядку СОУ, а вимагається подання виключно сканкопії вже наявного Допуску. Така вимога дискримінує значну частину потенційних учасників, які у зв’язку із браком часу не зможуть отримати до 18.01.2019 такий Допуск. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до статті 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, як, зокрема добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників. Враховуючи значний обсяг змін до тендерної документації, внесених 28.12.2018, те, що ці зміни суттєво впливають на перелік та зміст документів тендерної пропозиції Учасника, а також з метою залучення якомога більше потенційних учасників та забезпечення норм статті 3 Закону, просимо продовжити кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 18 березня 2019 року.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Оголошення на закупівлю послуг з технічного огляду та випробовувань (Внутрішньотрубне діагностування магістральних газопроводів) було опубліковано АТ «Укртрансгаз» в електронній системі публічних та державних закупівель PROZORRO 21 серпня 2018 року. Враховуючи вимоги п.7 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», потенційні учасники мали достатньо часу (5 місяців) для того, щоб звернутися до АТ «Укртрансгаз» для отримання Допуску на виконання робіт з діагностування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, споруд об’єктів газотранспортної системи АТ «Укртрансгаз». АТ «Укртрансгаз» вважає, що усі компанії, що володіють необхідним обладнанням, є реальними виконавцями та мають намір узяти участь у тендері уже звернулися для отримання Допуску. Можливість надання у складі тендерної пропозиції зареєстрованої заяви на отримання Допуску виключено з Тендерної документації на обґрунтовану вимогу UA-2018-08-21-000657-a.c6 одного з потенційних учасників торгів. Зміни до Тендерної документації було оприлюднено 28.12.2018 року. У відповідності до п. 2 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» «У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж 7 днів». Таким чином, встановлений АТ «Укртрансгаз» кінцевий строк подання тендерних пропозицій 18.01.2019 року не порушує вимоги законодавства і є цілком достатнім для підготовки тендерних пропозицій потенційними учасниками торгів. Зважаючи на наведене вище, а також на те, що вимога не містить посилання на порушення чинного законодавства України, повідомляємо Вас про відхилення Вашої вимоги
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Стосовно зміни очікуваної вартості (бюджету) закупівлі UA-2018-08-21-000657-a

Номер: 2e102fb95e7442e6b0b4e8200bf2786d
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-21-000657-a.a26
Назва: Стосовно зміни очікуваної вартості (бюджету) закупівлі UA-2018-08-21-000657-a
Вимога:
Вимога додається окремим вкладеним файлом.
Вирішення: Вимогу відхилено. Вимога не містить посилання на порушення чинного законодавства України
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Забезпечення виконання договору

Номер: f3d1935237774e12bfa278bb7525d941
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-21-000657-a.c25
Назва: Забезпечення виконання договору
Вимога:
Просимо внести зміни в п.13 Розділу " Зведена інформація про закупівлю "та в п.п.3.2. Додатків IV до тендерної документації «Договір Про Закупівлю Послуг» щодо надання банківської гарантії виконання договору у розмірі 0.5% від загальної вартості Договору.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дана вимога не містить посилання на порушення чинного законодавства України, отже договірні умови проекту договору не порушують вимоги чинного законодавства України.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Відповідальність за непрямі збитки чи втрати.

Номер: 505d0659127948b084de9fbea008bfc3
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-21-000657-a.c24
Назва: Відповідальність за непрямі збитки чи втрати.
Вимога:
Шановний Замовник! Повідомляємо Вам, що в Додатках IV до тендерної документації (Договір про закупівлю послуг (проект) відсутня інформація стосовно обмеження відповідальності Сторін за будь-які непрямі, побічні, випадкові або опосередковані збитки чи втрати. Пропонуємо внести зміни до тендерної документації та доповнити Додатки IV до тендерної документації (Договір про закупівлю послуг) пунктом 8.14. в наступній редакції: " 8.14.Жодна Сторона не несе відповідальності перед іншою Стороною за будь-які непрямі, побічні, випадкові або опосередковані збитки чи втрати, завдані будь-яким чином, включаючи, але не обмежуючись цим, втрати використання, прибутку, виробництва та / або вигоду або припинення діяльності або будь-який інший збиток подібного характеру. Кожна Сторона Договору повинна захищати та убезпечувати іншу сторону від будь-яких претензій стосовно таких збитків та витрат. Вищесказане також застосовується, якщо будь-які непрямі, побічні, випадкові або опосередковані збитки чи втрати зазнають будь-які треті сторони."
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником внесено зміни у проекти договорів, а саме п.8.12 викладено в наступній редакції: «8.12. Жодна Сторона не несе відповідальності перед іншою Стороною за будь-які непрямі, побічні, випадкові або опосередковані збитки чи втрати, завдані будь-яким чином, включаючи, але не обмежуючись цим, втрати використання, прибутку, виробництва та / або вигоду або припинення діяльності або будь-який інший збиток подібного характеру. Кожна Сторона Договору повинна захищати та убезпечувати іншу Сторону від будь-яких претензій стосовно таких збитків та витрат. Відповідальність кожної зі Сторін за цим Договором обмежується сумою вказаною в п. 4.1 (4.1*).».
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Сукупна відповідальність

Номер: 1ebee29b28464f9fa796eeea6627d08c
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-21-000657-a.c23
Назва: Сукупна відповідальність
Вимога:
Шановний Замовник! Повідомляємо Вам, що в Додатках IV до тендерної документації (Договір про закупівлю послуг (проект) відсутня інформація стосовно обмеження загальної сукупної відповідальності Сторін. Пропонуємо внести зміни до тендерної документації та доповнити Додатки IV до тендерної документації (Договір про закупівлю послуг) пунктом 8.15. в наступній редакції: " 8.15.Незважаючи на будь-яке інше положення про протилежне (за винятком навмисного порушення чи грубої недбалості), загальна сукупна сума відповідальності за всі претензії будь-якого виду стосовно Договору, гарантії, відшкодування, делікту (включаючи недбалість), суворої відповідальності чи іншого, що виникає в межах або у зв'язку з Договором, не може перевищувати суму 10 000 000,00 (десять мільйонів гривень нуль копійок). Кожна Сторона Договору повинна захищати та убезпечувати іншу сторону від будь-яких претензій, збитків, витрат, пошкоджень, що перевищують цю суму."
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником внесено зміни у проекти договорів, а саме п.8.12 викладено в наступній редакції: «8.12. Жодна Сторона не несе відповідальності перед іншою Стороною за будь-які непрямі, побічні, випадкові або опосередковані збитки чи втрати, завдані будь-яким чином, включаючи, але не обмежуючись цим, втрати використання, прибутку, виробництва та / або вигоду або припинення діяльності або будь-який інший збиток подібного характеру. Кожна Сторона Договору повинна захищати та убезпечувати іншу Сторону від будь-яких претензій стосовно таких збитків та витрат. Відповідальність кожної зі Сторін за цим Договором обмежується сумою вказаною в п. 4.1 (4.1*)».
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

пункт 9.1'.

Номер: c0163763a2f74fa9b510d9ea52e07fb8
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-21-000657-a.c22
Назва: пункт 9.1'.
Вимога:
Шановний Замовник! Повідомляємо Вам, що пункт 9.1./ Додатків IV до тендерної документації (Договір про закупівлю послуг (проект) утискає права Сторін. Пропонуємо викласти 9.1/. в наступній редакції: “9.1/. Усі спори, розбіжності або вимоги, що виникають за Договором або в зв'язку з ним, в тому числі що стосуються його тлумачення, виконання, порушення, припинення або недійсності, підлягають вирішенню в Міжнародному комерційному арбітражному суді при Торговопромисловій палаті України у відповідності до його Регламенту. Правом, яке регулює Договір, є матеріальне та процесуальне право України. Засідання арбітражного суду має відбуватися за умови присутності трьох нейтральних арбітрів, які є незалежними та незацікавленими особами по відношенню до сторін і цього Договору, та до рішення арбітражного суду. Кожна із сторін має призначити одного нейтрального арбітра, і ці два арбітра, обрані таким чином сторонами, мають вибрати третього арбітра. Місце проведення засідання Арбітражного суду - місто Київ, Україна. Мова арбітражного провадження - українська. Рішення Міжнародного комерційного арбітражного суду при Торгово-промисловій палаті України є остаточним з дати його винесення та обов’язковим до виконання Сторонами”
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником внесено зміни у проекти договорів, а саме п 9.1* викладено в наступній редакції: «9.1.* Усі спори, розбіжності або вимоги, що виникають за Договором або в зв'язку з ним, в тому числі що стосуються його укладення, тлумачення, виконання, порушення, припинення або недійсності, підлягають вирішенню в Міжнародному комерційному арбітражному суді при Торгово-промисловій палаті України у відповідності до його Регламенту. Правом, яке регулює Договір, є матеріальне та процесуальне право України. Арбітражний суд складається із трьох арбітрів. Місце проведення засідання Арбітражного суду - місто Київ, Україна. Мова арбітражного провадження - українська. Рішення Міжнародного комерційного арбітражного суду при Торгово-промисловій палаті України є остаточним з дати його винесення та обов’язковим до виконання Сторонами».
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Доповннення Додатків IV до тендерної документації (Договір про закупівлю послуг) пунктом 6.7.

Номер: 315af1c8dee64fd4a0712c3ff1a8522e
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-21-000657-a.c21
Назва: Доповннення Додатків IV до тендерної документації (Договір про закупівлю послуг) пунктом 6.7.
Вимога:
Шановний Замовник! Пропонуємо внести зміни до тендерної документації та доповнити Додатки IV до тендерної документації (Договір про закупівлю послуг) пунктом 6.7. в наступній редакції: “6.7. Після завершення обстеження Виконавець передає Заключний звіт з обстеження уповноваженому представнику Замовника відповідно до умов Договору. Будь-які звіти, записи, результати аналізу та / або рекомендації, зроблені Виконавцем по відношенню до стану трубопроводу, є лише добросовісною думкою Виконавця і не можуть розглядатися як гарантія або гарантійні зобов’язання, прямі або такі, що маються на увазі, щодо комерційного застосування, якості, класифікації або придатності до використання. Замовник відмовляється від будь-яких претензій до Виконавця щодо повноти або точності таких звітів, записів, результатів аналізу та / або рекомендацій, зроблених Виконавцем, і Замовник бере на себе повну відповідальність за їх використання. Виконавець гарантує надання послуг за цим Договором на високому професійному рівні, відповідно до загальноприйнятих промислових стандартів, та на такому рівні дбайливості, навичок, знань та оцінки, які є необхідними або очікуваними від організацій або осіб, які надають подібні послуги, і в суворій відповідності з умовами цього договору. Тим не менш, виконавець не надає жодної гарантії, явної або такої, що мається на увазі, щодо придатності до використання трубопроводу або відповідності будь-яких наданих звітів та в будь-якому випадку не несе жодної відповідальності перед замовником, як би вона не виникала (за договором чи деліктом). Замовник зобов'язується захищати та звільнити виконавця від відповідальності сплати відшкодування щодо будь-яких претензій, які мають відношення, випливають або пов’язані з використанням звітів (або інформації в них) замовником або будь-якою третьою стороною, яка отримала звіти від замовника.”
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимогу відхилено. Дана вимога не містить посилання на порушення чинного законодавства України. Окремо інформуємо, що проектом договору у чинній редакції не передбачено надання жодних гарантій та висновків стосовно придатності чи непридатності газопроводу до експлуатації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Інтелектуальні права

Номер: f6b247e6b07f454ca64462c1d8008dee
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-21-000657-a.b20
Назва: Інтелектуальні права
Вимога:
Шановний Замовник! Повідомляємо Вам, що пункт 10.10 Додатків IV до тендерної документації (Договір про закупівлю послуг (проект) утискає інтелектуальні права Виконавця. Пропонуємо викласти п.10.10. в наступній редакції: “10.10. Робочі, Попередні та 3аключні звіти з ВТД МГ (як в паперовій, так і в електронній формі), створені в результаті надання послуг за Договором, належать Замовнику. Під правами інтелектуальної власності слід розуміти права на винаходи, патенти, або патентні заяви, розробки (зареєстровані або не зареєстровані), промислові зразки, права на винаходи, авторські та суміжні права, супутні права, моральні права, торговельні марки (зареєстровані або не зареєстровані) та знаки обслуговування, авторські права, назви, назви підприємств, доменні імена, права на зовнішнє оформлення та фірмовий стиль, репутацію підприємства та права на подачу скарги за незаконне використання торговельного маркування або за ведення недобросовісної конкуренції, права на промислові зразки, права на програмне забезпечення (ПО), права на бази даних, право на використання та захист конфіденційної інформації (включаючи ноу-хау та комерційні тайни) та будь-які інші права на інтелектуальну власність у кожному випадку незалежно від того, чи вони зареєстровані чи не зареєстровані, включаючи всі заяви та права на подання заяв та права, які можуть бути надані, поновлені або продовжені, а також право претендувати на пріоритет на такого роду права і всі близькі або аналогічні права або форми захисту, чи інші права по відношенню до будь-якої інформації, процедури, роботи, матеріалу чи методу, які мають силу в даний час або матимуть силу в майбутньому в будь-якій частині світу. Всі права на інтелектуальну власність, яка включає в себе будь-яку інформацію, матеріали, продукцію та обладнання будь-якого характеру, що надаються однією Стороною іншій за цим Договором належать та залишаються власністю сторони, яка надає таку інтелектуальну власність. Замовник погоджується, що всі права на інтелектуальну власність щодо всіх даних, технічних характеристик, технічних рішень, розробок, ноу-хау, технічної інформації, винаходів та технологій, які були розроблені, отримані, створені, написані, підготовлені або виявлені Сторонами або будь-якою із Сторін в результаті виконання Договору, належать виключно Виконавцю та Виконавець залишає за собою ексклюзивне право захищати, використовувати та здійснювати свої права на таку інтелектуальну власність. Сторони погоджуються, що стосовно передачі інформації за цим Договором не допускається публікація інформації, яка може становити потенційну можливість для оформлення патенту, тобто не повинна порушуватися патентна чистота."
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: АТ «Укртрансгаз» внесено зміни у проекти договорів, а саме п 10.10 викладено у наступній редакції: «10.10. Усі майнові права інтелектуальної власності, що належали кожній Стороні до дати початку дії Договору або розроблені поза межами сфери дії цього Договору, залишатимуться правами цієї Сторони. Усі майнові права інтелектуальної власності на створені при виконанні цього Договору звіти, а саме: Робочий, Попередній та Заключний звіти належатимуть Замовнику».
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Розділ 8 “ 8. Відповідальність Сторін ”

Номер: 5d39d9fe40c547a2a571ee04247f36c8
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-21-000657-a.c19
Назва: Розділ 8 “ 8. Відповідальність Сторін ”
Вимога:
Шановний Замовник! Повідомляємо Вам, що Розділ 8 “ 8. Відповідальність Сторін ” Додатків IV до тендерної документації (Договір про закупівлю послуг (проект) утискає права Виконавця. Пропонуємо викласти Розділ 8 в наступній редакції (додається окремим вкладеним файлом).
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: АТ «Укртрансгаз» внесено зміни у проекти договорів, а саме розділ 8 викладено у новій редакції.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Стосовно внесення змін до Додатку 1 до тендерної документації

Номер: af3af820755b49eca09dba7de773f88c
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-21-000657-a.c18
Назва: Стосовно внесення змін до Додатку 1 до тендерної документації
Вимога:
1. Положення абзацу 2 підпункту 3.5.2. пункту 3.5. Додатку 1 до тендерної документації в частині видачі відповідного висновку експертизи Територіальним органом Держпраці не відповідає вимогам постанови КМУ від 26.10.2011 №1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки». Необхідно привести вищевказані положення у відповідність до вимог діючого законодавства. 2. Просимо уточнити положення підпункту 4.6.2. пункту 4.6. Додатку 1 до тендерної документації в частині визначення точності виміру дистанції аномалії: або це в метрах або в міліметрах, при цьому точність до 1 мм (як це вказано в цьому пункті від середини крану камери пуску до початку виявленої аномалії) фізично не можлива.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1 АТ «Укртрансгаз» внесено зміни у проекти договорів, а саме п 3.5.2 Додатку 1 до Договорів викладено у наступній редакції: 3.5.2. Обладнання, яке застосовують при ВТД, яке експлуатують у вибухонебезпечних зонах, повинно мати вибухозахищене виконання та бути придатним до використання у вибухонебезпечних зонах. Вибухозахищеність обладнання повинна бути підтверджена Виконавцем до початку польових робіт шляхом надання копії «Сертифікату експертизи типу продукції» оформленого згідно з вимогами модуля В "Технічного регламенту обладнання та захисних систем, призначених для використання в потенційно вибухонебезпечних середовищах" затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2016 р. № 1055 для обладнання групи ІІ категорії 1, або шляхом надання завіреної в установленому законодавством порядку копії чинного дозволу на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки оформленого згідно з вимогами Постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року за №1107. 2. Вимогу відхилено, п. 4.6.2 звучить: «4.6.2. Дистанція аномалії (початку секції) – вказується заміряна в метрах відстань від середини крану камери пуску (початок відліку) до початку всіх виявлених аномалій, особливостей, конструктивних елементів та ін. При цьому початком аномалії вважається точка S згідно Figure 2.1 POF 2016. Формат запису величини дистанції з точністю до 1 мм (наприклад: 1023,465 м);», тобто, мається на увазі не точність вимірювання дистанції, а точність формату запису дистанції до третього знаку після коми, як наведено у прикладі. Дані вимоги відповідають рядку 1 таблиці 2.2 POF 2016. Вимого до точностей вимірювання дистанції наведені у п.23 та 24 Продовження 3 додатку 1 до проекту договору.
Статус вимоги: Відхилено