-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Кам'яна сіль
Завершена
24 795 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 247 950.00 UAH
мін. крок: 1% або 247 950.00 UAH
Період оскарження:
20.11.2018 17:45 - 05.01.2019 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА щодо дискримінаційних положень тендерної документації, невідповідності умов тендерної документації Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
ec8186c62e42428caf005f37d9896da2
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-20-003064-c.c1
Назва:
СКАРГА
щодо дискримінаційних положень тендерної документації, невідповідності умов тендерної документації Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга:
Комунальним підприємством "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" Дніпровської міської ради (далі-Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено тендерну документацію, щодо проведення відкритих торгів на закупівлю Код ДК 021:2015: 14410000-8 Кам`яна сіль (надалі-Товар),затверджену протоколом засідання тендерного комітету №246 від 20.11.2018р. (далі-Тендерна документація).
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДНІПРО ПРОМ ТОРГ» (далі-Учасник) уважно проаналізував тендерну документацію на закупівлю, проект договору про закупівлю, прийняло рішення прийняти участь у відкритих торгах та проводило підготовку до них.
14.12.2018р. Замовником Комунальним підприємством "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" на підставі рішення тендерного комітету (протокол №260 від 14.12.2018р.) в 12 год. 57хв. 14.12.2018р. на веб порталі Уповноваженого органу вноситься зміни до Тендерної документації на закупівлю Товару Код ДК 021:2015: 14410000-8 Кам`яна сіль.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДНІПРО ПРОМ ТОРГ» уважно проаналізувало зміни до тендерної документації та проект договору про закупівлю в новій редакції.
На думку учасника, результати аналізу свідчать про те, що положення тендерної документації містять дискримінаційні вимоги, які обмежують конкуренцію, звужують коло потенційних учасників закупівлі та порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон).
1. Підстави надання скарги
Учасник має намір взяти участь у даних відкритих торгах та подати свою тендерну пропозицію, однак у Тендерній документації Замовником встановлено додаткові штучні вимоги, які можуть бути виконані лиш обмеженим колом учасників.
Так відповідно до додатку №3 до Тендерної документації Замовник посилаючись на відповідність частини 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагає від учасників в складі пропозиції конкурсних торгів документи передбачені у додатку №4, а також додаткові вимоги «Умови для забезпечення своєчасної поставки Товару та зниження ризику виникнення форс-мажорних обставин:
Комунальне підприємство «Управління по ремонту та експлуатації автошляхів» Дніпровської міської ради є комунальним унітарним, комерційним підприємством, створеним Дніпровською міською радою.
Предметом господарської діяльності підприємства та основна його мета створення є надання послуг (виконання робіт) з експлуатації, ремонту та реконструкції автошляхів, а також утримання (літне та зимове) доріг міста Дніпра.
Для забезпечення безперебійної діяльності підприємства та належного виконання послуг з благоустрою міста Дніпра (зимового утримання доріг) Учасники повинні на дату подання тендерних пропозицій, обов’язково мати у власності не менше 1 000 тон Товару, який знаходиться на території м. Дніпро.
На підтвердження даної інформації Учасник зобов’язаний у складі пропозиції
надати копії наступних документів:
1) Які підтверджують право власності в Учасника на Товар (не менше 1 000 тон): копію балансової або інвентаризаційної відомості, а також копії видаткових накладних чи актів приймання-передачі товару від виробника, постачальника, дилера тощо. (Учасники мають право приховати вартість Товару, шляхом закреслення ціни товару)
2) Щодо місцезнаходження Товару на території м. Дніпро: довідку в довільній формі щодо місцезнаходження Товару станом на дату подання тендерних пропозицій».
Дані вимоги Замовник опубліковує посилаючись до до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до части 3 даної статі «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити». Тобто інформацію, а не додаткові вимоги, чи умови.
У додатку №4 до Тендерної документації «Технічне завдання» крім інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі Код ДК 021:2015: 14410000-8 Кам`яна сіль Замовник встановлює для учасників вимогу у розділі 9 (Інші умови) - «У складі Тендерної пропозиції Учасник надає гарантійні листи: * - про поставку товару партіями власним, орендованим та/або залученим автотранспортом протягом 10 – робочих згідно заявок Замовника, переданих засобами телефонного та / або електронного зв’язку, в обсягах зазначених у заявках; * Про поставку товару партіями власним, орендованим та/ або залученим автотранспортом у вихідні та святкові дні в обсягах зазначених у заявках, за підписом уповноваженої на це особою, повноваження якої підтверджено належним чином;». Погодившись з даними умовами Учасник бере на себе відповідальність та гарантує, що даний Товар буде поставлений Замовнику на протязі 10 робочих днів, партіями та в обсязі визначеному Замовником після надання заявки.
Строк поставки відповідно до Технічної документації - на протязі 2019р., форс-мажорні обставини чітко прописані у проекті договору. Виникає питання – навіщо Учаснику на момент подачі Тендерної пропозиції мати у наявності 1000 тон Товару? Якщо даний Товар на протязі 10 денного терміну можливо доставити з будь якого місця та складу на території України.
2.Таким чином
Замовник не наводить вагомих підстав, та не аргументує навіщо Учаснику на момент подачі Тендерної пропозиції необхідно обов’язково мати у власності не менше 1000 тон Товару, який знаходиться на території м.Дніпро. Чому саме 1000 тон, а не 2000 тон або 500 тон, чому на території м.Дніпро, а не будь яке інше місто.
« Умови для забезпечення своєчасної поставки Товару та зниження ризику виникнення форс-мажорних обставин» не можуть відноситись до технічного завдання, яке містить інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - ДК 021:2015 – 14410000-8 Кам`яна сіль (Кам’яна сіль) (як компонент протиожеледної суміші), є незаконними та дискримінаційними вимогами до Учасників.
Даними вимогами Замовник навмисно обмежує коло Учасників, які маю намір взяти участь у публічних закупівлях, і надає перевагу Учасникам які мають місце дислокації для проведення фінансово-господарської діяльності тільки у місті Дніпро.
Замовник порушив вимоги частини 1,частини 3 ст.5 Закону «вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно правових форм беруть участь у процедурах закупівлі на рівних умовах», «Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників».
Замовник посилаючись до частини 3 ст. 22 Закону в якій чітко прописано, що « Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити» використав дану статтю Закону для приводу внести додаткові дискримінаційні вимоги та умови.
3. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування.
Отже враховуючи викладене вище, вважаємо що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі порушується такий принцип закупівель , як недискримінація учасників та принцип добросовісної конкуренції серед учасників.
Просимо
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення щодо встановлення факту порушень Замовником процедури закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника виключити з технічної документації вимогу (Учасники повинні на дату подання тендерної пропозиції, обов’язково мати у власності не менше 1000 тон Товару, який знаходиться на території м.Дніпро) та внести відповідні зміни до тендерної документації з метою забезпечення участі у торгах широкого кола учасників та максимізації економічного ефекту з одночасним досягненням кінцевого результату закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 15.12.2018 15:15
- Платіжне доручення.pdf 15.12.2018 15:15
- Платіжне доручення (2).pdf 17.12.2018 09:44
- Рішення від 19.12.2018 № 12886 + запит Скаржнику та Замовнику.pdf 19.12.2018 19:31
- Запит на прозорро.pdf 19.12.2018 19:52
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.01.2019 № 52.pdf 04.01.2019 16:44
- Рішення від 03.01.2019 № 52.pdf 09.01.2019 18:51
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.12.2018 15:15
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
09.01.2019 18:51