• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Оцінка сейсмостійкості проміжної арматури та ділянок трубопроводів енергоблоків № 1, 2 ВП РАЕС

Оцінка сейсмостійкості проміжної арматури та ділянок трубопроводів енергоблоків № 1, 2 ВП РАЕС

Завершена

6 285 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 32 000.00 UAH
Період оскарження: 01.10.2018 15:59 - 28.10.2018 01:00
Скарга
Розгляд припинено

Скарга щодо прийнятих рішень, дій чи бездіяльності Тендерного комітету Відокремленого підрозділу «Рівненська АЕС» Державного підприємства «НАЕК «Енергоатом»

Номер: 7dd989ab04bd42babf4aec8f0372cf2e
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-01-001524-c.b4
Назва: Скарга щодо прийнятих рішень, дій чи бездіяльності Тендерного комітету Відокремленого підрозділу «Рівненська АЕС» Державного підприємства «НАЕК «Енергоатом»
Скарга:
Скарга щодо прийнятих рішень, дій чи бездіяльності Тендерного комітету Відокремленого підрозділу «Рівненська АЕС» Державного підприємства «НАЕК «Енергоатом», які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у Тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям. Акціонерне товариство «Київський науково-дослідний та проектно-конструкторський інститут «Енергопроект» не погоджується з рішенням Тендерного комітету Замовника та вважає, що тендерна пропозиція UNIX CZ s.r.o. не відповідає вимогам Тендерної документації та підлягає відхиленню.
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 02.01.2019 15:27
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 02.01.2019 15:27
Задовільнена: Так
Автор: АТ КІЕП, Анастасія Філатова +380442309137 tender@kiep.kiev.ua http://www.kiep.kiev.ua
Скарга
Відхилено

Скарга на протокольне рішення Тендерного комітету Замовника

Номер: 1f2f0138c1bc4a9c80e8e03e374b1c3e
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-01-001524-c.c3
Назва: Скарга на протокольне рішення Тендерного комітету Замовника
Скарга:
Скарга на протокольне рішення Тендерного комітету Замовника. Скаржник, не погоджуючись з даним рішенням, та подає скаргу до АМКУ
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 27.12.2018 23:24
Задовільнена: Так
Автор: НТК "ІЕЗ ім. Є.О. Патона" НАН України, Нетяга Антон +380504212514 netyaga.av@gmail.com
Вимога
Відхилено

Вимога щодо внесення змін до технічних вимог у ТД

Номер: 475857bd57e6411eb900a6bbd17116ab
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-01-001524-c.b2
Назва: Вимога щодо внесення змін до технічних вимог у ТД
Вимога:
В п. 4.7.2 Технічних вимог (Додаток 2 до Тендерної документації) Замовником встановлена вимога до спеціалістів, які мають виконувати візуальне обстеження арматури: «Спеціалісти, які виконують візуальне обстеження арматури, повинні мати кваліфікацію, що відповідає вимогам NS-G-2.13 (12). Дана вимога не є обґрунтованою, оскільки документ NS-G-2.13 не має статусу нормативного документу в Україні і носить рекомендаційний характер. Для використання вищевказаного документу в якості нормативного ДП НАЕК Енергоатом повинен розробити на його основі стандарт СОУ (стандарт організації України) та відповідні методики і затвердити їх відповідним чином, після цього вимоги даного документа будуть обов’язковими до виконання. Відповідно, вимоги документу NS-G-2.13, в тому числі вимоги щодо кваліфікації персоналу, не є правомірними та порушують принцип недискримінації учасників (Ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі») . Зважаючи на вище викладене, вимагаємо вилучити з Технічних вимог пункт 4.7.2 та внести відповідні зміни у Тендерну документацію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Визначена п. 4.7.2 Технічних вимог (Додаток 2 до ТД) Замовником вимога до спеціалістів, які мають виконувати візуальне обстеження арматури мати кваліфікацію, що відповідає вимогам NS-G-2.13 «Руководство по безопасности МАГАТЭ. Оценка сейсмической безопасности существующих ядерных установок» обґрунтована необхідністю якісного збору вихідних даних для подальшого виконання оцінки сейсмостійкості обладнання методами «досвід експлуатації» згідно з DITI 300/376-RU/R.2 «Методологии оценки сейсмостойкости оборудования для целей оценки сейсмостойкости на сейсмические воздействия» та «аналіз» згідно з МТ-Т.0.03.326-13 «Методика розрахункового аналізу сейсмостійкості елементів діючих АЕС у рамках методу граничної сейсмостійкості» та ПНАЭ Г-7-002-86 «Нормы расчета на прочность оборудования и трубопроводов атомных энергетических установок». Вищевказані нормативні документи мають обов’язковий характер для виконавця при наданні послуг «Оцінка сейсмостійкості проміжної арматури та ділянок трубопроводів енергоблоків №1,2 ВП РАЕС» як вказано в пункті 4.2.5 Технічних вимог. Не якісне та не кваліфіковане виконання візуального обстеження в період ППР енергоблоку з отриманням некоректних чи неповних вихідних даних унеможливить своєчасне та якісне виконання наступних етапів оцінки сейсмостійкості та призведе до затримки в наданні послуг та, відповідно, може привезти до зриву зобов’язань ВП РАЕС перед Держатомрегулювання України. Обов’язковий характер вимог до виконавця послуг також встановлює п. 1.9 Технічних вимог (Додаток 2 до ТД), а саме у відповідності до якої нормативної документації (НД) повинна надаватися послуга «Оцінка сейсмостійкості проміжної арматури та ділянок трубопроводів енергоблоків № 1, 2 ВП РАЕС», зокрема: • НП 306.2.141-2008 «Загальні положення безпеки атомних станцій»; • ПНАЭ Г-7-002-86 «Нормы расчета на прочность оборудования и трубопроводов атомных энергетических установок»; • ПНАЭ Г-7-008-89 «Правила устройства и безопасности эксплуатации оборудования и трубопроводов атомных энергетических установок»; • НП 306.2.208-2016 «Вимоги до сейсмостійкого проектування та оцінки сейсмічної безпеки енергоблоків атомних станцій»; • МТ-Т.0.03.326-13 «Методика расчетного анализа сейсмостойкости элементов действующих АЭС в рамках граничной сейсмостойкости». При цьому, просимо звернути увагу щодо відсутності в даному переліку НД зазначеного документу NS-G-2.13 «Руководство по безопасности МАГАТЭ. Оценка сейсмической безопасности существующих ядерных установок» та наявність відмічених в пункті 4.2.5 Технічних вимог документів. Враховуючи вищезазначене, внесення змін до тендерної документації не потрібно.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог в ТД

Номер: 8cac6f58d1144d94bb43434b9e401a5a
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-01-001524-c.c1
Назва: Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог в ТД
Вимога:
Підпункт 5 Пункту 1 Розділу V та Підпункт 5.3.2 Пункту 5 Розділу III Тендерної документації, затвердженої Рішенням тендерного комітету ВП «Рівненська АЕС» ДП «НАЕК «Енергоатом» від 12 жовтня 2018 року, встановлює дискримінаційні вимоги до учасників та порушує принципи здійснення закупівель, визначені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Так, Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює, що замовник при виборі переможця має орієнтуватися на цінові критерії. Зокрема стаття 28 до основного критерію оцінки тендерних пропозицій відносить ціну. Однак, частина 4 тієї ж 22 статті застерігає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Значна вартість договору не може бути показником якості наданих послуг та відповідно не може вважатися кваліфікаційним критерієм позитивного досвіду виконання послуг/робіт. Запропонована замовником умова оцінки позбавляє права учасників, що не мають досвіду аналогічних робіт/послуг на суму від 100 000 USD, приймати участь у закупівлі на рівних умовах. З огляду на вказане вище вважаємо, що не можна передбачати в тендерній документації вимоги, які ставлять учасників в нерівні умови в рамках одних і тих же торгів, як те зробив замовник. Останній може самостійно згідно із законодавством визначити зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, встановленим у тендерній документації, але з урахуванням частини 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та дотриманням принципів, закріплених у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо виключення з Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» пункту 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» підпункту 5) БВ - практичний досвід аналогічних робіт/послуг (вартісна оцінка) та з Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» підпункту 5.3.2 та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Закон України «Про публічні закупівлі» (ч. 1 статті 28) встановлює, що Замовник (ВП РАЕС) у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер крім основного критерію оцінки тендерних пропозицій – ціни, може використовувати інший критерій оцінки. Замовник скористався цим правом і встановив такий критерій оцінки, як БВ – практичний досвід аналогічних послуг (вартісна оцінка). Кількість відсотків за критерієм «Практичний досвід аналогічних послуг (вартісна оцінка)» визначається наступним чином: обраховується сумарна вартість всіх завершених робіт по яких є підтвердження Замовником про успішне виконання договорів з вказаної тематики. Також у відповідності до ч. 3 cтатті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції крім ціни застосовуються й інші критерії оцінки, у тендерній документації визначається їх вартісний еквівалент або питома вага цих критеріїв у загальній оцінці тендерних пропозицій. Максимально можлива кількість відсотків за критерієм «БВ – практичний досвід аналогічних послуг (вартісна оцінка)» для даного предмету закупівлі встановлена – 6 %. Критерій «БВ – практичний досвід аналогічних послуг (вартісна оцінка)» (підпункт 5 пункту 1 розділу V тендерної документації) свідчить саме про якісну характеристику позитивного досвіду виконання послуг аналогічних предмету закупівлі та характеризує кількість обладнання та складність виконаних робіт предмету закупівлі, що відображає ціна послуг, звіти з яких пройшли погодження з Держатомрегулювання України у рамках раніш успішно виконаних послуг учасника торгів. У разі відсутності у учасника торгів досвіду з виконання аналогічних послуг на суму 100 000 USD для нього не будуть нараховуватись відповідні відсотки за критерієм «Практичний досвід аналогічних послуг (вартісна оцінка)», що не позбавляє права учасника торгів брати подальшу участь у наведеній закупівлі на рівних умовах. Також необхідно зазначити, що ціновий критерій оцінки тендерних пропозицій (питома вага цінового критерію) складає 70 % (пункту 1 розділу V тендерної документації), що цілком дозволяє брати участь у наведеній закупівлі учасникам торгів з відсутністю достатнього досвіду виконання аналогічних послуг використовуючи вартісну складову послуги. Виходячи з вище наведеного використання критерію «БВ – практичний досвід аналогічних послуг (вартісна оцінка)» є цілком доцільним, та не потребує внесення коригувань у підпункт 5 пункту 1 розділу V та підпункти 5.3.1 та 5.3.2 пункту 5 розділу III тендерної документації, затвердженої Рішенням тендерного комітету ВП «Рівненська АЕС» ДП «НАЕК «Енергоатом» від 12 жовтня 2018 року.
Статус вимоги: Відхилено