• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Кава, чай та супутня продукція CPV - 15860000-4

Кава ISLA мелена DRIP 0.5кг шт. 400

Завершена

131 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 316.00 UAH
Період оскарження: 04.01.2019 13:57 - 14.01.2019 13:32
Вимога
Вирішена

Оскарження дискваліфікації ТОВ "ЦАРГРУП"

Номер: 72f2d6ce012045f59664b83c806ee8fd
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-04-000961-c.b10
Назва: Оскарження дискваліфікації ТОВ "ЦАРГРУП"
Вимога:
Учасник закупівлі ТОВ «ЦАРГРУП» не погоджується з рішенням Замовника ДП "Готельний комплекс "Київ", та вимагає переглянути його цінову пропозицію та рішення з дискваліфікації. 1. Учасник ТОВ «ЦАРГРУП» допустив описку вказавши замість кави меленої каву в зернах у Найменнуванні та назві закупівлі, але в Технічній характеристиці товару, який пропонується учасником, вказано вірний вид товару «Кава мелена». Зауважуємо, що у Посвідченні якості (яке завантажене у тендерної пропозиції учасника) вказана кава мелена. Пропонуємий учасник товар відповідає усім вимога Замовника. Закон (НАКАЗ №35 від 13.04.2016) не передбачає дискваліфікацію цчасника лише через помолку у тескті цінової пропозиції. 2.У Протоколі (рішення) засідення Комітету про відхилення пропозиції Кандидата № 16 від 18.01.2019 Замовник зазначив другу причину дискаліфікації як: Згідно з п.6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель» Замовник можете, але не зобов’язані приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Учасник ТОВ «ЦАРГРУП» не погоджується з визначенням такої причини, то му що: 2.1 У НАКАЗ №35 від 13.04.2016 «Порядку здійснення допорогових закупівель» https://education.zakupki.prom.ua/nakaz-35-pro-zatverdzhennya-poryadku-zdiysnennya-doporogovuh-zakupivel/ подібного змісту ні у п.6.4 ні в іншому пункті Закону не існує! 2.2 У п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», на який спирається Замовник у Протоколі(рішення) засідення Комітету про відхилення пропозиції Кандидата № 16 від 18.01.2019 вказано наступне: « У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» 2.3 «Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників»-п.6.2 Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» (далі Наказ). Більш того, Замовник, скориставшись Автоматизованим майданчиком Prozorro, автоматично погогоджується використанням Наказу та "ПОРЯДОКу функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків" (далі Порядок), Правил роботи системи Prozorro, що закріплено адміністратором веб-порталу ProZorro. Згідно Наказу, Порядку, Правил роботи системи ProZorro предмет закупівлі товарів і послуг визначається Замовником на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" (далі ЄДС), затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках Конкретної Назви Товару чи послуги. Замовником вказаний код Закупівлі Товару 15860000-4 - Кава, чай та супутня продукція. У тендерній документації Замовника у п.3 Найменування предмета закупівлі та код відповідно до державного класіфікатора продукції та послуг : Кава, чай та супутня продукція CPV 15860000-4. То б то предмет закупівлі є кава, а вказання сорту, меленої, в зернах або розчиної, вид пакування чи інше — це є вимоги до предмету закупівлі. Посилання на конкретну марку та відмова від розгляжу аналогів/еквівалентів — є порушенням Закону. За Законом Замовник лише може вказати які ще еквіваленти відповідають вимога до товару закупівлі. Закон не обмежує учасників в пропонуванні аналогу/еквіваленту, які відповідають технічним вимогам товара визначеним Замовником. 2.4 На питання, опубліковане на майданчику від 04.01.2019 Про аналоги предмета закупівлі, Замовник відповів- « Можливо пропонувати аналог/еквівалент товару, зазначеного в Тендерній документації. Характеристики вказані в Тендерній документації».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замість «Кава ISLA мелена» Кандидат пропонує «Кава в зернах «Перша кава-обсмажувальна компанія». Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель» Замовник може, але не зобов’язаний, приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Порушення в вимогах тендерної документації

Номер: 4f247608c1a646e89e85ebe403bde1f2
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-04-000961-c.a9
Назва: Порушення в вимогах тендерної документації
Вимога:
У п.8 Вимоги до кваліфікації та спосіб їх підтвердження зазначено надати: - копії звіту про фінансові результати за 2018 рік. Згідно ст.16 Закону про Публічні закупівлі 4. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Просимо змінити вимоги тендерної документації, як на ту, що не порушує закон.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Копію звіту не потрібно.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Порушення в вимогах тендерної документації

Номер: 2ba2468a67964c1f94076f610360f2f3
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-04-000961-c.b8
Назва: Порушення в вимогах тендерної документації
Вимога:
У п.8 Вимоги до кваліфікації та спосіб їх підтвердження зазначено надати: - копії звіту про фінансові результати за 2018 рік. Згідно ст.16 Закону про Публічні закупівлі 4. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Просимо змінити вимоги тендерної документації, як на ту, що не порушує закон.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Копію звіту не потрібно.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Порушення в вимогах тендерної документації

Номер: 8b4287dcca844e7bb044a9be25093347
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-04-000961-c.c7
Назва: Порушення в вимогах тендерної документації
Вимога:
Стосовно вимоги замовника на наявність санітарних паспортів на автотранспортні засоби, які задіяні для перевезення товару закупівлі. Згідно із змінами, внесеними до Закону України “Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення”, з 20.09.2015 року дія цього Закону не поширюється на харчові продукти, крім харчових продуктів, щодо яких проводяться санітарно-епідеміологічні розслідування захворювань, спричинених інфекційними хворобами, масовими неінфекційними захворюваннями, отруєннями та радіаційними ураженнями людей. Крім того статтю 17 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», яка встановлювала вимоги до продовольчої сировини і харчових продуктів, умов їх транспортування, зберігання та реалізації, виключено. Відносини між органами виконавчої влади, операторами ринку харчових продуктів та їх споживачами регулює Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Статтями 43 та 44 зазначеного Закону встановлені гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужностей та до транспортних засобів, призначених для торгівлі. Оформлення санітарних паспортів на транспортні засоби цими статтями не передбачене. На підставі вищевикладеного можна дійти висновку, що повноважень щодо видачі ані Санепідслужбою, ані іншими державними органами санітарних паспортів на автотранспортні засоби, які задіяні для перевезення харчових продуктів, чинним законодавством не передбачено. Просимо змінити тендерну дркументацію згідно з чинним законодавством. Слід зауважити, що за нормою ст. 16 «Закону» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до підпункту "а" пункту 26 "Транспортно-дорожній комплекс" Переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2001 № 559 "Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок" прийнятого відповідно до статті 21 Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб" працівники з приймання та видачі вантажу, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб, повинні проходити періодичні медичні огляди та мати особисту медичну книжку.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Порушення вимог у тендерній документації

Номер: aaea57eaa93b432198b4f4fe3cce17c4
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-04-000961-c.c6
Назва: Порушення вимог у тендерній документації
Вимога:
На вимогу до наявності медичних книжок працівників та водія, що задіяний до переіезення товару, та копії договору про медичне обстеження працівників дійсного до 2019 року. Згідно з постановою Кабінета Міністрів № 720 від 02.06.2004 до переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам 1. Харчова та переробна промисловість (крім працівників підприємств з виробництва дріжджів, олії, сушених овочів, солі, молочної кислоти, фасування чаю, кави; млинів, крупорушок, зерносховищ, елеваторів; крохмалепатокових, соледобувних, спиртових, лікеро-горілчаних підприємств; складів зерна, борошна, круп). На підставі вищевикладеного, та оскільки товаром закупівлі є кава, працівники та водії, які задіяні у виробництві та перевезенні чай та каву, не підлягають обов'язковому профілактичному медичному огляді. Просимо змінити тендерну дркументацію згідно з чинним законодавством. Слід зауважити, що за нормою ст. 16 «Закону» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до підпункту "а" пункту 26 "Транспортно-дорожній комплекс" Переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2001 № 559 "Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок" прийнятого відповідно до статті 21 Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб" працівники з приймання та видачі вантажу, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб, повинні проходити періодичні медичні огляди та мати особисту медичну книжку.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Порушення в тендерній документації (крітерій вибору переможця)

Номер: c5a6fdc377d1452e8bbae3225118ad00
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-04-000961-c.b5
Назва: Порушення в тендерній документації (крітерій вибору переможця)
Вимога:
У тендерній документації виявлена невідповідність: - у п.4 Кількісні та технічні вимоги вказано — Остаточний вибір переможця буде прийнято після дегустації зразків всіх учасників. Це ствердження Замовника — є порушенням проведення закупівлі (що несе в собі корупційні ризики), оскільки єдиним крітерієм вибору переможця є ціна — 100%, як вказано в системі прозорро https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-01-04-000961-c. Просимо змінити тендерну документацію з вказанням правильних критеріїв оцінки переможця.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерну документацію змінено.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Порушення в вимогах тендерної документації

Номер: c246e7b90edb483b8c5048d29005e37e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-04-000961-c.b4
Назва: Порушення в вимогах тендерної документації
Вимога:
У тендерній документації виявлена невідповідність: - у п.4 Кількісні та технічні вимоги вказано — Якісні вимоги до предмету закупівлі: Якість товару повинна відповідати FSSC 22000 (Food Safety System Certification), а також вимогам встановленим до нього загальнообовʼязковими на теріторії України нормами і правилами, і підтверджуватися сертифікатаом якості, відповідності, висновком санітарно-гігієнічної експертизи, тощо. Повідомляємо, що виробника кави ISLA не має у списках організацій отримавших сертифікацію FSSC 22000, також сертифікація FSSC 22000 не є загальнообовʼязковою на теріторії України для виробництва кави в зернах та меленої кави. Просимо змінити вимоги тендерної документації, як на ту, що не порушує закон.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерну документацію змінено.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Відсутність необхідної інформації

Номер: c365819eba274294826a78e4dd3cbddd
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-04-000961-c.a3
Назва: Відсутність необхідної інформації
Вимога:
У тендерній документації виявлена невідповідність: - у п.4 Кількісні та технічні вимоги вказано — Переможець самостійно та за свій рахунок ремонтує та проводить профілактику обладнання один раз у 2 тижні. Крмпанія також забезпечує технічну підтримку: навчання персоналу замовника використанню обладнання та приготування напоїв; регулярна спеціалізована чистка обладнання; оперативний ремонт (технік приїзджає протягом 2-ч годин з моменту виклику) або підміну обладнання в разі помилки (протягом 24-х годин з моменту виклику). Просимо вказати технічну специфікацію (країна виробник, фірма виробник, модель, технічні особливості) та кількість обладнання, на якому Замовник збирається готувати предмет закупівлі, а саме Каву особливо крупного помолу (а не каву в капсулах).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерну документацію змінено.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Невідповідність у тендерній документації

Номер: b8287ed4c145469289577d692fdf0920
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-04-000961-c.c2
Назва: Невідповідність у тендерній документації
Вимога:
У тендерній документації виявлена невідповідність: - у п.4 Кількісні та технічні вимоги вказано — Капсули упаковані в коробки з гофро-картону з маркуванням. Повідомляємо, що вказана Замовником в найменуванні як предмет закупівлі Кава ISLA мелена DRIP 0,5 кг в упаковці (для капельного заварювання, особливо крупного помолу) не виробляється в капсулах. Просимо змінити вимоги тендерної документації, як на ту, що відповідає дійсності.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерну документацію змінено.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Порушення в вимогах тендерної документації

Номер: 45f2e10e09674799a439ddfd6cec3bf1
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-04-000961-c.c1
Назва: Порушення в вимогах тендерної документації
Вимога:
У тендерній документації виявлена невідповідність : - у п.4 Кількісні та технічні вимоги вказано - Кава мелена виробництво Італія. Повідомляємо, що Кава ISLA, яку Замовник зазначив в найменуванні як предмет закупівлі, виробляється в Україні ТОВ «Альта Плюс» (Україна, 69057, м. Запоріжжя, вул Антенна,11). Також зазначення в тендерній документації конкретної країни виробнига грубо порушує принципи публічних закупівель оскільки обмежує коло потенційних учасників, суперечить принципу максимальної економії та ефективності закупівель, закріпленому ст 3. Просимо змінити вимоги тендерної документації, як на ту, що не порушує закон.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерну документацію змінено.
Статус вимоги: Задоволено