• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

М’ясо яловиче котлетне охолоджене; М’ясо яловиче крупний шмат охолоджене; М’ясо свинина крупний шмат охолоджене; Філе куриці охолоджене; Кури І категорії заморожені; Печінка яловича

ДК 021:2015, код 15110000-2 - М’ясо (М’ясо яловиче котлетне охолоджене; М’ясо яловиче крупний шмат охолоджене; М’ясо свинина крупний шмат охолоджене; Філе куриці охолоджене; Кури І категорії заморожені; Печінка яловича)

Завершена

917 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 1 835.00 UAH
Період оскарження: 12.12.2018 17:26 - 24.12.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Фізична особа-підприємець Сергієнко Володимир Іванович, не відповідає вимогам тендерної документації.

Номер: a6b426c308354729957a445e35c3b8fd
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-12-003952-c.b2
Назва: Фізична особа-підприємець Сергієнко Володимир Іванович, не відповідає вимогам тендерної документації.
Вимога:
Фізична особа-підприємець Сергієнко Володимир Іванович, не відповідає вимогам тендерної документації,відсутні документи, акти перевірки складів,,санпаспорта на авто,мікробіологічні дослідження на товар.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: 1. В Додатку 3 до тендерної документації містилася вимога про надання учасниками: У разі здійснення санітарної обробки транспортних засобів спеціалізованою організацією – учасник у складі пропозиції конкурсних торгів надає копію договору про надання послуг з санітарної обробки автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі. У разі, якщо Учасник самостійно здійснює санітарну обробку транспортних засобів, учасником надаються наступні документи: … - акт складений за результатами проведення заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами (перевірка складів). ФОП Сергієнко Володимир Іванович виконав вимогу тендерної документації про надання копію договору про надання послуг з санітарної обробки автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі. Відтак інша частина вимоги до учасника не застосовується, оскільки санітарна обробка транспортних засобів учасника здійснюється спеціалізованою організацією. 2. В Додатку 3 до тендерної документації містилася вимога про надання учасниками: - результати санітарно-мікробіологічного дослідження (дослідження м’яса в лабораторії на БГКП, сальмонели, лістерії); - протоколи випробування на дослідження (дослідження м’яса в лабораторії на важкі метали, токсикологічні показники, радіонукліди, антибіотики). В складі тендерної документації ФОП Сергієнко Володимир Іванович міститься копія експертного висновку № 002983 п/18 від 09.11.2018 року; копія експертного висновку № 002982 п/18 від 08.11.2018 року; копія експертного висновку № 527 від 08.10.2018; копія експертного висновку № 004155 п/18 від 04.12.2018 року на м’ясо з результатами санітарно-мікробіологічного дослідження та дослідження м’яса в лабораторії на важкі метали, токсикологічні показники, радіонукліди, антибіотики. Відтак вказані документи повністю відповідають вимогам тендерної документації. 3. Акт складений за результатами проведення заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами не вимагався для учасників санітарна обробка транспортних засобів яких здійснюється спеціалізованою організацією. (Див. п. 1 відповіді). 4. Саттями 43 та 44 розділу VII Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", які, відповідно до прикінцевих та перехідних положень Закони України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів", набрали чинності з 20.09.2016 р., встановлені гігієнічні вимоги до рухомого та/або тимчасових потужностей для торгівлі та транспортних засобів для перевезення харчових продуктів, згідно з якими оформлення санітарних паспортів не передбачено. Окрім того, відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 20.01.16 р № 94-Р "Про визнання такими, що втратили чинність, та такими, що не застосовуються на території України, актів санітарного законодавства" з 01.01.17 р. втратили чинність ряд санітарних правил, зокрема СанПин 42-123-5777-91 "Санитарные правила для предприятий общественного питания, включая кондитерские цехи и предприятия, вырабатывающие мягкое мороженое" та СанПин 5781-91 "Санитарные правила для предприятий продовольственной торговли", якими передбачалась необхідність отримання санітарних паспортів на автотранспорт, що здійснює перевезення харчових продуктів. Відповідно до «Положення про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 вересня 2015 р. № 667, Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра аграрної політики та продовольства та який реалізує державну політику у галузі ветеринарної медицини, сферах безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, карантину та захисту рослин, ідентифікації та реєстрації тварин, санітарного законодавства, попередження та зменшення вживання тютюнових виробів та їх шкідливого впливу на здоров’я населення, метрологічного нагляду, ринкового нагляду в межах сфери своєї відповідальності, насінництва та розсадництва (в частині сертифікації насіння і садивного матеріалу), реєстрації та обліку машин в агропромисловому комплексі, державного нагляду (контролю) у сфері агропромислового комплексу, державного нагляду (контролю) у сферах охорони прав на сорти рослин, насінництва та розсадництва, державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів і рекламу в цій сфері, за якістю зерна та продуктів його переробки, державного нагляду (контролю) за додержанням заходів біологічної і генетичної безпеки щодо сільськогосподарських рослин під час створення, дослідження та практичного використання генетично модифікованого організму у відкритих системах на підприємствах, в установах та організаціях агропромислового комплексу незалежно від їх підпорядкування і форми власності, здійснення радіаційного контролю за рівнем радіоактивного забруднення сільськогосподарської продукції і продуктів харчування. Відповідно до листа ГУ Держпродспоживслужби у Вінницькій області від 20.03.2018 № 02/1206 та листа ГУ Держпродспоживслужби в Полтавській області від 11.07.2017 № 01-27/3517 санітарні паспорти на транспортні засоби не видаються.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Оскарження.

Номер: af466898af164a83aed558e7daa51b56
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-12-003952-c.b1
Назва: Оскарження.
Вимога:
Тендерна документація ФОП Сергієнок В.І., не відповідає вимогам.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В результаті розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції ФОП Сергієнко Володимир Іванович на відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16, вимогам встановленим статтею 17 Закону та умовам тендерної документації було підтверджено відповідність тендерної пропозиції ФОП Сергієнко Володимир Іванович вимогам тендерної документації, затвердженої Замовником. Відтак, тендерний комітет не має правових підстав для відхилення тендерної пропозиції ФОП Сергієнко Володимир Іванович.
Статус вимоги: Відхилено