-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Спеціальний робочий одяг
Детальний опис закупівлі наведено у додатку
Завершена
144 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 720.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 720.00 UAH
Період оскарження:
02.01.2019 14:42 - 09.01.2019 17:00
Вимога
Відхилено
Скарга на проведення публічних закупівель
Номер:
6f9a2df8bdab493d91262b353f94d691
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-02-000464-b.a2
Назва:
Скарга на проведення публічних закупівель
Вимога:
Скарга на корупційне проведення публічних закупівель
Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дніпровського району м. Києва на ресурсі державних закупівель згідно посилання https://www.dzo.com.ua/tenders/3308721 ініціювало проведення закупівель 120 одиниць спеціального робочого одягу на суму 144 000 грн. з ПДВ.
Згідно умов тендерної пропозиції Учасник повинен додати до своєї комерційної пропозиції (прикріпити у сканованому вигляді) усі документи, зазначені нижче:
1. Копія виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
2. Копія довідки (витягу, відомості) ЄДРПОУ (для юридичних осіб).
3. Копія довідки про взяття на облік платника податків (форма № 4 ОПП) (за наявності).
4. Копія свідоцтва або копія витягу про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість чи єдиного податку.
5. Надати проект договору за Додатком №4 (шаблон договору).
6. Лист-згоду на проект договору
7. Контактну інформацію про компанію, організацію Учасника (з зазначенням реквізитів учасника : назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, електронної адреси) відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон).
8. Завірену підписом та печаткою* учасника «Комерційну пропозицію» запропонованого предмету закупівлі.
9. Копія паспорту (для фізичних осіб).
10. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб).
Досить прості кваліфікаційні вимоги і логічно, що при недотриманні вказаних вимог, учасника може бути дискваліфіковано, до того ж про це в документації міститься попередження: «У випадку, якщо вищезазначені документи не будуть додані до Вашої пропозиції (або пояснення в довільній формі про відсутність одного з документів), Замовник може не приймати її до розгляду незалежно від ціни, яку Ви запропонуєте.»
Дещо дивна форма попередження при пошуку пропозиції з найменшою ціною але не протиправна.
В тендері приймали участь 8 підприємств з яких 4 пропозиції від такої ж кількості учасників не розглядалися в загалі, а три були дискваліфіковані у тому числі і наше підприємство.
Так з 8 учасників перемогло ТОВ Науково-виробниче комерційне підприємство "Укрінтал-Сервіс" те яке зупинило торги на сумі 128700 грн., це від початкових 144 000 грн., а підприємства ТОВ «Простиль» з кінцевою пропозицією 96519 грн., ТОВ «Компані «Стиль» з кінцевою пропозицією 96517,20 грн. були дискваліфіковані.
Отже після штучного відсіювання визнано переможцем підприємство яке давало одну з найбільших пропозицій.
Поглянемо, чи дійсно ТОВ «Простиль» не виконало кваліфікаційних вимог з вище вказаних 10 пунктів, ні посилання щодо дискваліфікації зроблено не на кваліфікаційні вимоги, а на організаційні вимоги які замовник мав би ставити сам собі але чомусь вказав там документи які для участі та кваліфікації не потрібні але для штучного відсіювання саме те.
Так п. 6 організаційних вимог передбачає «Виконавець повинен надати Замовнику комерційну пропозицію, з зазначенням товару/послуг, технічним описом, фото товару, кількості та ціни пропозиції.».
По перше, вказані документи не містяться в переліку тих які мають бути оцінені,
По друге, як учасники можуть надати фото товару який ними не вироблявся та не продавався раніше? А так, як наприклад, ТОВ «Простиль» виробник, то такі характеристики товару, такі матеріали, таку кольорову гаму побачили в додатку № 3 вперше. Можливо переможець раніше поставляв цей товарі і мав його фото, але чому тоді в умовах тендеру мовчать про те, що пріоритет віддається таким учасника?. А мовчать вони того, що це буде не тендер, а закупівля товару в обхід тендеру, що обурить всіх, а так є надія, що формальне посилання відверне увагу від мети дискваліфікації учасників з найменшими пропозиціями.
Яку мету переслідує Замовник коли вимагає хоч і не в кваліфікаційних вимогах але фото товару? Побачити його зовнішній вигляд в бажаному для себе оформленні згідно додатку № 3, отже не вимагається зразок костюму з найменшими розмірами дитячі чи на ще меншого для візуального уявлення, а вимагається саме фото готової продукції це за умови, що тендерну документацію до тендеру ніхто не бачив і всі учасники рівні в тендері, подивимося, що надав ТОВ «Простиль» і що надав переможець.
Отже переміг учасник який при замовленні не типового спец одягу, а спеціального з наступними характеристиками не знаючи їх вгадав всі «Костюм зимовий складається з куртки та штанів, призначений для захисту від понижених температур. Тканина дефенса щ.210 г/м2, зеленого кольору, утеплювач-синтапон щ.250г/м2-для куртки, синтапон щ.200г/м2-для штанів, фліс- підкладка куртки.
Куртка- прямого силуету на утепленій підкладці з центральною бортовою застібкою на «тракторну» блискавку та вітрозахисним клапаном, який застібається на текстильну застібку. Пілочки з відрізними кокетками. На пілочках оброблені дві нижні накладні кишені з клапанами, які застібаються на текстильну застібку, та ліва верхня кишеня з клапаном, якій застібається на текстильну застібку. Спинка з відрізною кокеткою, на якій нашита світловідбивна смуга шириною 50мм, сірого кольору. На нижній частині спинки(під кокеткою) розміщується логотип, виконаний методом термодруку. По лінії талії оброблена куліска зі шнурком, для регулювання об'єму . Рукава прямі двохшовні, в нижній частині яких нашита світловідбивна смуга шириною 50мм, сірого кольору. По низу рукавів оброблені манжети з еластичною тасьмою. Комір вшивний-стійка.Каптур утеплений та кріпиться на 4 петлі та 4 гудзики. Лицьова частина каптура застібається на текстильну застібку. Низ куртки оброблений швом впідгин з закритим зрізом шириною 2,0см. На лівій пілочці підкладки оброблена накладна нагрудна кишеня. Верхня частина пілочок та спинки підкладки виготовлена з флісу.
Штани-на утепленій підкладці, з розширеним пришивним поясом, який застібається на 2 петлі та 2 гудзики, по боках пояса розміщені пати для регулювання об'єму, які застібаються на петлі та гудзики. На поясі пришито 5 хомутиків під пасок. На передніх половинках оброблені прорізні кишені. Задні половинки штанів з виточками по лінії талії. В нижній частині передніх та задніх половинок нашита світловідбивна смуга шириною 50мм, сірого кольору. У середньому шві передніх половинок розташована застібка-гульфік на2 петлі та 2 гудзики. Низ штанів оброблений швом впідгин з закритим зрізом шириною 2,0см.», а так як учасник який переміг вже має виготовлений такий костюм, то думки по вигтовленню такого костюма та замовленню саме такого костюма виникло у переможця та замовника мабуть одночасно і вони не могли не поділитися один з одним зовнішнім виглядом костюма до тендеру.
Таким чином, у держави та громади міста Києва через ймовірну корупційну складову проведених торгів було вкрадено 32182,8 грн., як різницю між пропозицією переможця та найнижчою пропозицією.
Наше підприємство розуміє, що програло би у будь-якому випадку так як пропозиція нашого підприємства не сама низька, але це був би програш, а не використовування нас як статистів за для перемоги вже визначеного підприємства.
Просимо надати правову оцінку корупційним діям тендерного комітету Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дніпровського району м. Києва.
З надією на небайдуже ставлення.
Директор ТОВ «Простиль»
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
21.01.2019 17:04
Вирішення:
Доброго дня. У відповідь на Вашу скаргу Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дніпровського району повідомляє наступне.
Враховуючи негативний досвід поставок неякісного товару, в минулих закупівлях, Замовником було встановлено вимогу, а саме п. 6 організаційних вимог, який передбачає що «Виконавець повинен надати Замовнику комерційну пропозицію, із зазначенням товару/послуг, технічним описом, фото товару, кількості та ціни пропозиції, а вже до комерційної пропозиції повинен додати усі документи, зазначені в документації, які детально описано у Вашій скарзі. Надання фото запропонованого товару обгрунтоване тим, що недобросовісні учасники в своїх технічних характеристиках пропозиції, вказують просто скопійовані характеристики документації Замовника, а фактично при поставці товару, виконавцем поставляється товар, який повністю не відповідає вимогам, які були передбачені документацією. У зв'язку з вищевикладеним, фото товару вимагалось для недопущення поставки невідповідного товару, та товару з поганим (нерівним) пошивом, після підписання договору, коли у Замовника залишиться варіант тільки розривати договір через невиконання зобов'язань, та проводити повторно електронні закупівлі, що може затягнути процес на поставку спеціального одягу на довгий період, що в свою чергу може призвести до того, що не всі працівники підприємства будуть забезпечені спецодягом.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Скарга на проведення публічних закупівель
Номер:
5c44dd0b3dd442a990470d65e7921ed7
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-02-000464-b.c1
Назва:
Скарга на проведення публічних закупівель
Вимога:
Скарга на корупційне проведення публічних закупівель
Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дніпровського району м. Києва на ресурсі державних закупівель згідно посилання https://www.dzo.com.ua/tenders/3308721 ініціювало проведення закупівель 120 одиниць спеціального робочого одягу на суму 144 000 грн. з ПДВ.
Згідно умов тендерної пропозиції Учасник повинен додати до своєї комерційної пропозиції (прикріпити у сканованому вигляді) усі документи, зазначені нижче:
1. Копія виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
2. Копія довідки (витягу, відомості) ЄДРПОУ (для юридичних осіб).
3. Копія довідки про взяття на облік платника податків (форма № 4 ОПП) (за наявності).
4. Копія свідоцтва або копія витягу про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість чи єдиного податку.
5. Надати проект договору за Додатком №4 (шаблон договору).
6. Лист-згоду на проект договору
7. Контактну інформацію про компанію, організацію Учасника (з зазначенням реквізитів учасника : назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, електронної адреси) відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон).
8. Завірену підписом та печаткою* учасника «Комерційну пропозицію» запропонованого предмету закупівлі.
9. Копія паспорту (для фізичних осіб).
10. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб).
Досить прості кваліфікаційні вимоги і логічно, що при недотриманні вказаних вимог, учасника може бути дискваліфіковано, до того ж про це в документації міститься попередження: «У випадку, якщо вищезазначені документи не будуть додані до Вашої пропозиції (або пояснення в довільній формі про відсутність одного з документів), Замовник може не приймати її до розгляду незалежно від ціни, яку Ви запропонуєте.»
Дещо дивна форма попередження при пошуку пропозиції з найменшою ціною але не протиправна.
В тендері приймали участь 8 підприємств з яких 4 пропозиції від такої ж кількості учасників не розглядалися в загалі, а три були дискваліфіковані у тому числі і наше підприємство.
Так з 8 учасників перемогло ТОВ Науково-виробниче комерційне підприємство "Укрінтал-Сервіс" те яке зупинило торги на сумі 128700 грн., це від початкових 144 000 грн., а підприємства ТОВ «Простиль» з кінцевою пропозицією 96519 грн., ТОВ «Компані «Стиль» з кінцевою пропозицією 96517,20 грн. були дискваліфіковані.
Отже після штучного відсіювання визнано переможцем підприємство яке давало одну з найбільших пропозицій.
Поглянемо, чи дійсно ТОВ «Простиль» не виконало кваліфікаційних вимог з вище вказаних 10 пунктів, ні посилання щодо дискваліфікації зроблено не на кваліфікаційні вимоги, а на організаційні вимоги які замовник мав би ставити сам собі але чомусь вказав там документи які для участі та кваліфікації не потрібні але для штучного відсіювання саме те.
Так п. 6 організаційних вимог передбачає «Виконавець повинен надати Замовнику комерційну пропозицію, з зазначенням товару/послуг, технічним описом, фото товару, кількості та ціни пропозиції.».
По перше, вказані документи не містяться в переліку тих які мають бути оцінені,
По друге, як учасники можуть надати фото товару який ними не вироблявся та не продавався раніше? А так, як наприклад, ТОВ «Простиль» виробник, то такі характеристики товару, такі матеріали, таку кольорову гаму побачили в додатку № 3 вперше. Можливо переможець раніше поставляв цей товарі і мав його фото, але чому тоді в умовах тендеру мовчать про те, що пріоритет віддається таким учасника?. А мовчать вони того, що це буде не тендер, а закупівля товару в обхід тендеру, що обурить всіх, а так є надія, що формальне посилання відверне увагу від мети дискваліфікації учасників з найменшими пропозиціями.
Яку мету переслідує Замовник коли вимагає хоч і не в кваліфікаційних вимогах але фото товару? Побачити його зовнішній вигляд в бажаному для себе оформленні згідно додатку № 3, отже не вимагається зразок костюму з найменшими розмірами дитячі чи на ще меншого для візуального уявлення, а вимагається саме фото готової продукції це за умови, що тендерну документацію до тендеру ніхто не бачив і всі учасники рівні в тендері, подивимося, що надав ТОВ «Простиль» і що надав переможець.
Отже переміг учасник який при замовленні не типового спец одягу, а спеціального з наступними характеристиками не знаючи їх вгадав всі «Костюм зимовий складається з куртки та штанів, призначений для захисту від понижених температур. Тканина дефенса щ.210 г/м2, зеленого кольору, утеплювач-синтапон щ.250г/м2-для куртки, синтапон щ.200г/м2-для штанів, фліс- підкладка куртки.
Куртка- прямого силуету на утепленій підкладці з центральною бортовою застібкою на «тракторну» блискавку та вітрозахисним клапаном, який застібається на текстильну застібку. Пілочки з відрізними кокетками. На пілочках оброблені дві нижні накладні кишені з клапанами, які застібаються на текстильну застібку, та ліва верхня кишеня з клапаном, якій застібається на текстильну застібку. Спинка з відрізною кокеткою, на якій нашита світловідбивна смуга шириною 50мм, сірого кольору. На нижній частині спинки(під кокеткою) розміщується логотип, виконаний методом термодруку. По лінії талії оброблена куліска зі шнурком, для регулювання об'єму . Рукава прямі двохшовні, в нижній частині яких нашита світловідбивна смуга шириною 50мм, сірого кольору. По низу рукавів оброблені манжети з еластичною тасьмою. Комір вшивний-стійка.Каптур утеплений та кріпиться на 4 петлі та 4 гудзики. Лицьова частина каптура застібається на текстильну застібку. Низ куртки оброблений швом впідгин з закритим зрізом шириною 2,0см. На лівій пілочці підкладки оброблена накладна нагрудна кишеня. Верхня частина пілочок та спинки підкладки виготовлена з флісу.
Штани-на утепленій підкладці, з розширеним пришивним поясом, який застібається на 2 петлі та 2 гудзики, по боках пояса розміщені пати для регулювання об'єму, які застібаються на петлі та гудзики. На поясі пришито 5 хомутиків під пасок. На передніх половинках оброблені прорізні кишені. Задні половинки штанів з виточками по лінії талії. В нижній частині передніх та задніх половинок нашита світловідбивна смуга шириною 50мм, сірого кольору. У середньому шві передніх половинок розташована застібка-гульфік на2 петлі та 2 гудзики. Низ штанів оброблений швом впідгин з закритим зрізом шириною 2,0см.», а так як учасник який переміг вже має виготовлений такий костюм, то думки по вигтовленню такого костюма та замовленню саме такого костюма виникло у переможця та замовника мабуть одночасно і вони не могли не поділитися один з одним зовнішнім виглядом костюма до тендеру.
Таким чином, у держави та громади міста Києва через ймовірну корупційну складову проведених торгів було вкрадено 32182,8 грн., як різницю між пропозицією переможця та найнижчою пропозицією.
Наше підприємство розуміє, що програло би у будь-якому випадку так як пропозиція нашого підприємства не сама низька, але це був би програш, а не використовування нас як статистів за для перемоги вже визначеного підприємства.
Просимо надати правову оцінку корупційним діям тендерного комітету Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дніпровського району м. Києва.
З надією на небайдуже ставлення.
Директор ТОВ «Простиль»
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
21.01.2019 17:01
Вирішення:
Доброго дня. У відповідь на Вашу скаргу Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дніпровського району повідомляє наступне.
Враховуючи негативний досвід поставок неякісного товару, в минулих закупівлях, Замовником було встановлено вимогу, а саме п. 6 організаційних вимог, який передбачає що «Виконавець повинен надати Замовнику комерційну пропозицію, із зазначенням товару/послуг, технічним описом, фото товару, кількості та ціни пропозиції, а вже до комерційної пропозиції повинен додати усі документи, зазначені в документації, які детально описано у Вашій скарзі. Надання фото запропонованого товару обгрунтоване тим, що недобросовісні учасники в своїх технічних характеристиках пропозиції, вказують просто скопійовані характеристики документації Замовника, а фактично при поставці товару, виконавцем поставляється товар, який повністю не відповідає вимогам, які були передбачені документацією. У зв'язку з вищевикладеним, фото товару вимагалось для недопущення поставки невідповідного товару, та товару з поганим (нерівним) пошивом, після підписання договору, коли у Замовника залишиться варіант тільки розривати договір через невиконання зобов'язань, та проводити повторно електронні закупівлі, що може затягнути процес на поставку спеціального одягу на довгий період, що в свою чергу може призвести до того, що не всі працівники підприємства будуть забезпечені спецодягом.
Статус вимоги:
Відхилено