-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«ДК 021-2015 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей - проектування, монтаж та пуско – налагоджування)».
Закупівля здійснюється вцілому
Торги відмінено
2 302 474.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 512.37 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 512.37 UAH
Період оскарження:
31.08.2018 17:30 - 12.10.2018 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
Оскарження рішення щодо визначення переможцем зазначеної закупівлі ТОВ "БУДУКРПЛЮС"
Номер:
6af2fc7d4b5740e284749de39f716a33
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-31-001110-c.c6
Назва:
Оскарження рішення щодо визначення переможцем зазначеної закупівлі ТОВ "БУДУКРПЛЮС"
Скарга:
За результатами розгляду тендерних пропозицій Замовник розмістив у системі повідомлення про визнання переможцем учасника ТОВ "БУДУКРПЛЮС" (Протокол № 465 від 12.12.2018 року) із зазначеним рішенням не згідні в звязку з допущеними порушеннями в складі тендерної пропозиції ТОВ "БУДУКРПЛЮС" викладених в Скарзі в додатку.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 19.12.2018 року.pdf 19.12.2018 19:02
- Локальний кошторис ТОВ БУДУКРПЛЮС.pdf 19.12.2018 19:02
- Платіжка про сплату від 18.12.2018 року.jpeg 19.12.2018 19:02
- Рішення від 21.12.2018 № 13008.pdf 21.12.2018 18:22
- Про перенесення розгляду UA-2018-08-31-001110-c.c6 + ЗАПИТ ЗАМОВНИКУ.pdf 10.01.2019 17:35
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.01.2019 № 385.pdf 15.01.2019 18:54
- Рішення від 14.01.2019 № 385.pdf 17.01.2019 19:23
- Протокол відхилення перем АМКУ.PDF 28.01.2019 17:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.12.2018 19:02
Дата прийняття рішення по скарзі:
17.01.2019 19:23
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення тендерного комітету викладеного в Протоколі № 465 від 12.12.2018 року
Номер:
9ffb6cf0c9a1461eabd8a21c8124ce89
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-31-001110-c.c5
Назва:
Оскарження рішення тендерного комітету викладеного в Протоколі № 465 від 12.12.2018 року
Вимога:
Повторно звертаємо увагу/наголошуємо про, те що рішення про визначення переможцем ТОВ "БУДУКРПЛЮС" прийняте з порушенням вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», перелік порушень в додатку.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 12.12.2018 рік.pdf 12.12.2018 22:26
Дата подачі:
12.12.2018 22:26
Вирішення:
Управління освіти молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
17.12.2018 18:13
Підтвердження вирішення:
Відповідно до умов тендерної документації передбачається, що з метою розрахунку кожного окремого об’єкту згідно ДБН В.2.2-56 огляд об’єктів Учасником перед подачею пропозиції є обов’язковий, що підтверджується копією документа з відміткою керівника закладу або уповноваженої особи. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Будукрплюс» надало акт огляду об’єктів, підписаний зі сторони замовника головним спеціалістом відділу соціального та матеріально технічного забезпечення Васильченко Л.Є., що є уповноваженою особою Замовника. 2. Щодо кошторисної документації (другий та третій пункт скарги). У складі тендерної пропозиції учасник надав кошторисну документації в повному обсязі, що вимагав замовник та на надання послуг, що вимагав замовник - послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей - проектування, монтаж та пуско – налагоджування. Зокрема в кошторисній документації міститься також і розрахунок на монтаж системи оповіщення. 3. Щодо листа погодження з інспектування. У складі тендерної пропозиції надано листи № 345 від 27.04.2018 року та № 419 від 31.05.2018 року, отриманні ТОВ «Будукрплюс» від Державного центру сертифікації ДСНС України. 4. Щодо декларації відповідності. ТОВ «Будукрплюс» у складі тендерної пропозиції у відповідності до вимог тендерної документації надало декларацію відповідності, в якій зазначено місце виконання робіт: м. Київ та Київській області. 5. Що надання прострочених сертифікатів відповідності. Учасником у складі тендерної документації надано пояснення з даного питання (лист № 570 від 16.10.2018 року) та додано офіційну відповідь виробника обладнання. 6. Щодо пояснення з приводу свідоцтва ПДВ. Відповідно до умов тендерної документації передбачається, що Якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ або письмове пояснення. У складі тендерної пропозиції учасником надано витяг з реєстру платників ПДВ, що є рівнозначним документом свідоцтву ПДВ.
Вимога
Є відповідь
Порушення в тендерній пропозиції ТОВ "БУДУКРПЛЮС" в звязку з якими цей учасник не може буди переможцем зазначених торгів
Номер:
08d208595fb643738d19509e3cf25033
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-31-001110-c.c4
Назва:
Порушення в тендерній пропозиції ТОВ "БУДУКРПЛЮС" в звязку з якими цей учасник не може буди переможцем зазначених торгів
Вимога:
Просимо звернути увагу на порушення в складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДУКРПЛЮС".
1) Порушення вимог п. 6 Інструкція про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі стр. 8 ТД, в складі тендерної пропозиції ТОВ "БУДУКРПЛЮС" надав документ, який назвав «Акт огляду об’єктів», але цей документ не відповідає вимогам тендерної документації, а саме відсутні відмітки керівника закладу, або уповноваженої особи згідно вимог: «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», можемо робити висновки, що ТОВ «БУДУКРПЛЮС» не здійснював виїзд на об’єкт, в зв’язку з цим і не оформив належним чином «Акт огляду об’єктів».
Текст вимоги: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (технічні та якісні характеристики наведені в Додатку №2).
З метою розрахунку кожного окремого об’єкту згідно ДБН В.2.2-56 огляд об’єктів Учасником перед подачею пропозиції є обов’язковий, що підтверджується копією документа з відміткою керівника закладу або уповноваженої особи».
2) В кошторисній документації не зазначений розрахунок витрат на монтаж, обладнання та матеріалів на систему оповіщення про пожежу порушення умов ТД Додаток 2 Технічні та якісні характеристики.
3) В кошторисній документації не передбачений комплекс електровимірювальних робіт порушення умов абз. 5 Додатку 2 ТД стр. 16.
4) Відсутній лист погодження у складі тендерної пропозиції щодо проведення послуги з інспектування – абз. 3 вимог до відповідності закінчених послуг, що є предметом закупівлі Додаток 2 ТД стр. 17.
5) Учасник надав декларацію відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці в якій не вказані об’єкти Замовника, а вказано: м. Київ та Київська область, в тому числі об’єкти за адресами: м. Київ, вул. А. Бучми, 6 та м. Київ, Харківське шосе, 13.
6) Сертифікат відповідності №UA1.166.0040801-16 на устаткування керування та індикації мовленнєвого оповіщення блочного типу, торгової марки «VELLEZ» для систем пожежної сигналізації термін дії якого з 12 грудня 2016 року до 15 вересня 2018 року. Учасник надав сертифікати на обладнання 16.10.2018 року о 13:01, тобто на момент подачі пропозиції учасником сертифікат відповідності №UA1.166.0040801-16 втратив свою чинність. Також недійсним є сертифікат №UA1.166.0040802-16 термін дії якого з 12 грудня 2016 року до 15 вересня 2018 року.
7) В листі № 425 від 03 вересня 2018 року «Пояснення щодо ненадання копії свідоцтва про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість чи єдиного податку» відсутній підпис керівника та відбиток печатки, що суперечить п. 5 «кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону», стр. 8 «всі довідки довільної форми повинні містити: вихідний номер, дату складання, підпис уповноваженої особи учасника та містити відбитки печатки (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки) тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Управління освіти.pdf 10.12.2018 12:11
Дата подачі:
10.12.2018 12:11
Вирішення:
Управління освіти молоді та спорту Святошинського району міста Києва
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
12.12.2018 13:10
Підтвердження вирішення:
Щодо акту огляду. Відповідно до умов тендерної документації передбачається, що з метою розрахунку кожного окремого об’єкту згідно ДБН В.2.2-56 огляд об’єктів Учасником перед подачею пропозиції є обов’язковий, що підтверджується копією документа з відміткою керівника закладу або уповноваженої особи. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Будукрплюс» надало акт огляду об’єктів, підписаний зі сторони замовника головним спеціалістом відділу соціального та матеріально технічного забезпечення Васильченко Л.Є., що є уповноваженою особою Замовника.
2. Щодо кошторисної документації (другий та третій пункт скарги). У складі тендерної пропозиції учасник надав кошторисну документації в повному обсязі, що вимагав замовник та на надання послуг, що вимагав замовник - послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей - проектування, монтаж та пуско – налагоджування. Зокрема в кошторисній документації міститься також і розрахунок на монтаж системи оповіщення.
3. Щодо листа погодження з інспектування. У складі тендерної пропозиції надано листи № 345 від 27.04.2018 року та № 419 від 31.05.2018 року, отриманні ТОВ «Будукрплюс» від Державного центру сертифікації ДСНС України.
4. Щодо декларації відповідності. ТОВ «Будукрплюс» у складі тендерної пропозиції у відповідності до вимог тендерної документації надало декларацію відповідності, в якій зазначено місце виконання робіт: м. Київ та Київській області.
5. Що надання прострочених сертифікатів відповідності. Учасником у складі тендерної документації надано пояснення з даного питання (лист № 570 від 16.10.2018 року) та додано офіційну відповідь виробника обладнання.
6. Щодо пояснення з приводу свідоцтва ПДВ. Відповідно до умов тендерної документації передбачається, що Якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ або письмове пояснення. У складі тендерної пропозиції учасником надано витяг з реєстру платників ПДВ, що є рівнозначним документом свідоцтву ПДВ.
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дії Замовника
Номер:
695b4f9bbf674427a19532b16d471662
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-31-001110-c.a3
Назва:
Скарга на дії Замовника
Скарга:
Скарга на безпідставне визання переможцем торгів ТОВ "Експерт 112"
Пов'язані документи:
Учасник
- платіжка.pdf 29.10.2018 18:09
- скарга АМК.pdf 29.10.2018 18:09
- рішення від 31.10.2018 №11097+лист Замовнику.pdf 31.10.2018 17:04
- інформація про перенесення розгляду скарги №UA-2018-08-31-001110-c.a3.pdf 15.11.2018 20:10
- додатковий запит Замовнику.pdf 15.11.2018 20:12
- інформація про резолютивну частину рішення від 19.11.2018 №11804.pdf 20.11.2018 17:25
- рішення від 19.11.2018 №11804.pdf 22.11.2018 18:40
- Заперечення -.PDF 19.11.2018 12:14
- Скасування АМКУ.PDF 05.12.2018 16:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.10.2018 18:09
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.11.2018 18:41
Дата виконання рішення Замовником:
05.12.2018 16:20
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасування переможця за результатами рішення АМКУ
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
c4f105e9c0774eccbaef6a34647c005c
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-31-001110-c.c2
Назва:
Скарга
Скарга:
Оскарження Переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- Cкарга від 25.10.2018.pdf 25.10.2018 16:43
- Платіжне доручення від 25.10.2018.pdf 25.10.2018 16:43
- Пояснення до скарги від 13.11.2018.pdf 13.11.2018 10:03
- Рішення від 29.10.2018 № 11016+лист Замовнику.pdf 29.10.2018 16:54
- повідомлення про перенесення розгляду скарги № UA-2018-08-31-001110-c.pdf 12.11.2018 13:50
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.11.2018 № 11708.pdf 16.11.2018 15:22
- Рішення від 15.11.2018 № 11708.pdf 20.11.2018 18:41
- Заперечення.PDF 14.11.2018 17:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.10.2018 16:43
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
20.11.2018 18:42
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
747544d38b6c43e5910356eb8643c81f
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-31-001110-c.c1
Назва:
Скарга
Скарга:
На дискримінаційні умови в документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 12.09.2018 16:04
- Платіжка.pdf 12.09.2018 16:04
- Рішення від 14.09.2018 № 9486 + лист Замовнику.pdf 14.09.2018 17:37
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.10.2018 № 10052.pdf 02.10.2018 15:48
- Рішення від 01.10.2018 № 10052.pdf 04.10.2018 18:33
- Заперечення АПС.PDF 27.09.2018 16:04
- Внесення змін АМКУ0001.PDF 09.10.2018 15:07
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.09.2018 16:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.10.2018 18:33
Дата виконання рішення Замовником:
09.10.2018 15:08
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внесення змін на підставі рішення АМКУ №10052 - р/пк-пз від 01.10.2018