-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Дезінфікуючі засоби
Детально в оголошенні
Завершена
79 830.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 400.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 400.00 UAH
Період оскарження:
09.01.2019 13:21 - 14.01.2019 13:26
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо корупційних дій замовника-хабарника!
Номер:
d9024fe4fdd94fda8b51b0afb83cdf30
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-09-000636-c.a7
Назва:
Щодо корупційних дій замовника-хабарника!
Вимога:
Хабарнику! Ви не можете закупити законно "Хлорантоїн" - термін дії свіоцтва про державну реєстрацію на нього закінчився! Ми звертаємось до контролюючих органів!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.01.2019 14:29
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
549854c478624174afb12d92c0ed4187
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-09-000636-c.a6
Назва:
Вимога
Вимога:
Дивуємось цинічній наглості цього замовника-хабарника! З пальця висмоктує, що йому написати, аби відпрацювати хабар у "свого" постачальника! По-перше, термін дії свідоцтва про державну реєстрацію дезінфікуючого засобу на засіб "ХЛОРАНТОЇН" закінчився, тому закупити його законно ви не можете. По-друге, ви прописали склад засобу. Як відомо двох однакових засобів за складом різних торгових марок в природі не існує. Тобто ви навмисно створили дискримінаційні вимоги до продукції, яким відповідає лише одна торгова марка, чим порушили положення Наказу №35 Зовнішторгвидав України в частині недискримінаційного підходу до Учасників. Далі, хабарник зазначив, що форма випуску засобу Хлоросан йонму не подобається. Тобто, гранули йому не подобаються, а хоче він порошок. А чи замислювався хабарник, що це конентрат що в першому, що в другому випадку! Ви не використовуєте а ні гранули, а ні порошок - ви використовуєте робочий розчин! Яка різниця - ви будете розчин робити з гранул чи порошка??? Хлоросан - це повний еквівалент засобу Хлорантоїн, але в 3,3 рази економічніший!!! Але ж хабарника це не цікавить, його цікавить хабар, який він вимагає від своїх постачальників, за нашою інформацією - 40% від вартості закупівлі! Стосовно ненадання гарантійного листа від виробника на перекис водню... Розуйте очі - ми же надали вам лист щодо дискримінаційності цієї вимоги та рішення АМКУ!!! Також ми надали гарантійний лист, що всі засоби є у нас в наявності і ми, як власник засобів, гарантуємо їх поставку. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.01.2019 14:28
Вимога
Залишено без розгляду
порушення закону
Номер:
75ede964a53a4f7eaaa5266e41cd42e1
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-09-000636-c.a4
Назва:
порушення закону
Вимога:
Відповідно до п.4 Порядку, державну реєстрацію проводить МОЗ України на підставі поданих документів зазначених у п.5 цього Порядку або позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що виданий до моменту набрання чинності Порядку. За результатами розгляду документів МОЗ приймає рішення про державну реєстрацію (перереєстрацію) засобу (п.8) Засіб вважається зареєстрованим з моменту внесення його до Реєстру. За бажанням заявника на зареєстрований засіб видається витяг з Реєстру. Реєстр розміщується на офіційному веб-сайті МОЗ для вільного доступу. Тобто , позитивний Висновок СЕЕ є передумовою для реєстрації засобу, а не надання права використання без реєстрації. Читайте закони , а не ведіться на те ,що вам говорять. Відповідальність за використання не зареєстрованого засобу у своєму закладі несете ВИ , а не постачальник.
Реєстрація (перереєстрація) дезінфікуючих засобів проводиться повільно, при цьому, процедура реєстрації (перереєстрації) перетворилася у нескінченну тяганину, що призводить до маніпулювання при здійсненні державних закупівель. Але незважаючи на такі обставини, є недопустимим зловживання своїм службовим становищем керівників медичних закладів, що мають місце на сьогоднішній день, так як це може призвести до негативних наслідків пов’язаних із здоров’ям людей.
Дії керівників медичних закладів, які не дотримуються вимог Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», підлягають осудженню та припиненню із залученням громадських організацій, преси, телебачення та спільноти. При цьому, слід враховувати, що відповідальність за зловживання владою або службовим станом передбачена ст.364 Кримінального кодексу України, де відповідно до ч.1 ст.364КК України «зловживання владою або службовим становищем, тобто умисне, з корисливих мотивів чи в інших особистих інтересах або в інтересах третіх осіб, використання службовою особою влади чи службового становища всупереч інтересам служби, якщо воно заподіяло істотну шкоду охоронюваним законом правам та інтересам окремих громадян або державним чи громадським інтересам, або інтересам юридичних осіб,- карається виправними роботами на строк до двох років, або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років, із позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років. Відповідно до ч.2 ст.364КК України ті самі діяння, якщо вони спричинили тяжкі наслідки,- караються позбавленням волі на строк від п'яти до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.01.2019 10:39
Вимога
Залишено без розгляду
порушення Закону
Номер:
af25f7496a3a474bb555cceb7d83828c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-09-000636-c.c3
Назва:
порушення Закону
Вимога:
Закуповуючи засоби різних виробників наш медичний заклад відкидає можливість лобіювання інтересів певного виробника, та націлений на надання якісної та ефективної допомоги. Шановний Замовнику, ця відповідь є не професійною, адже дію Постанови №908 зі змінами , ніхто не відміняв і реєстрація засобу залишається обов'язковою. Змінився процес реєстрації, який на разі не діє. Для Вас як Замовника залишається факт : засоби , які застосовуються в державних установах повинні бути зареєстровані, тим більше, що існує безліч еквівалентів, ось для чого необхідний вираз "або еквівалент". Тим більше ,що для дезінфікуючих засобів приорітетним є призначення та спектр дії. Про те що не підтримуєте одного виробника, це не факт
що від ФОП, який перепродає продукцію різних виробників, ви отримаєте саме якісну продукцію, адже лише виробник відповідає за якість засобів. Про таке відстоювання своєї протизаконної позиції може говорити лише факт змови, коли обіцяна винагорода переважає над ЗАКОНОМ!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.01.2019 10:04
Вимога
Вирішена
Щодо відповіді хабарника
Номер:
287752e96b8d4a539f3eb148d3b39f06
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-09-000636-c.a8
Назва:
Щодо відповіді хабарника
Вимога:
Закон України про запобігання інфекційних хвороб населення (п.34) ЗАБОРОНЯЄ використання дезінфікуючих засобів НЕ зареєстрованих в установленому порядку!!! Згідно Постанови № 908КМУ факт реєстрації дезінфікуючого засобу підтверджується отриманням СВІДОЦТВА ПРО ДЕРЖАВНУ РЕЄСТРАЦІЮ дезінфікуючого засобу!!! Жодні листи Держспоживслужби, жодні коментарі на тему, що орган реєстрації не працює НЕ ДАЄ права використовувати та закуповувати засоби без діючого свідоцтва!!! Це грубе порушення Закону України! Ми звертаємось до контролюючих органів, бо представники замовника в погоні за хабарем не чураються цинічно порушувати всі норми та Закони України!
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу (скаргу) ВІК-ХХІ ВІК.doc 24.01.2019 12:19
Дата подачі:
23.01.2019 15:28
Вирішення:
Відповідь на вимогу щодо визначення переможця пол закупівлі товару за кодом ДК021:201524310000-0Основні неорганічні хімічні речовини.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
ae20c47d270c4d47946b0e2958b463d4
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-09-000636-c.a5
Назва:
Вимога
Вимога:
Дивуємось цинічній наглості цього замовника-хабарника! З пальця висмоктує, що йому написати, аби відпрацювати хабар у "свого" постачальника! По-перше, термін дії свідоцтва про державну реєстрацію дезінфікуючого засобу на засіб "Хлоросан" закінчився, тому закупити його законно ви не можете. По-друге, ви прописали склад засобу. Як відомо двох однакових засобів за складом різних торгових марок в природі не існує. Тобто ви навмисно створили дискримінаційні вимоги до продукції, яким відповідає лише одна торгова марка, чим порушили положення Наказу №35 Зовнішторгвидав України в частині недискримінаційного підходу до Учасників. Далі, хабарник зазначив, що форма випуску засобу Хлоросан йонму не подобається. Тобто, гранули йому не подобаються, а хоче він порошок. А чи замислювався хабарник, що це конентрат що в першому, що в другому випадку! Ви не використовуєте а ні гранули, а ні порошок - ви використовуєте робочий розчин! Яка різниця - ви будете розчин робити з гранул чи порошка??? Хлоросан - це повний еквівалент засобу Хлорантоїн, але в 3,3 рази економічніший!!! Але ж хабарника це не цікавить, його цікавить хабар, який він вимагає від своїх постачальників, за нашою інформацією - 40% від вартості закупівлі! Стосовно ненадання гарантійного листа від виробника на перекис водню... Розуйте очі - ми же надали вам лист щодо дискримінаційності цієї вимоги та рішення АМКУ!!! Також ми надали гарантійний лист, що всі засоби є у нас в наявності і ми, як власник засобів, гарантуємо їх поставку. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь щодо дискваліфікації учасника 23.01.2019 15:18
Дата подачі:
22.01.2019 13:17
Вирішення:
Відповідь щодо дискваліфікації учасника
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
порушення закону
Номер:
3170294697e3473298f7297f43ac330c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-09-000636-c.b2
Назва:
порушення закону
Вимога:
порушення Закону Про закупівлі, порушення Постанови КМУ №908, дискримінаційні вимоги
Пов'язані документи:
Учасник
- Тростянецька ЦРЛ.pdf 11.01.2019 09:12
- відповідь 11.01.2019 14:08
Дата подачі:
11.01.2019 09:12
Вирішення:
відповідь на скаргу по закупівлі дезінфікуючі засоби
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відкликано скаржником
Усунення дискримінаційних вимог
Номер:
6d75eda7a269442aa0962e6c3a510dd2
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-09-000636-c.a1
Назва:
Усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний замовнику!
Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури закупівлі!
Однією з ключових вимог до проведення відкритих торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
По-перше, Лот № 2. Засоби дезінфекційні/антибактеріальні для миття шкіри – 6 500 л., рідке антибактеріальне мило для всіх типів шкіри. Не вказано, чи потрібна державна реєстрація цих засобів, у встановленому порядку в Україні, як дезінфекційний засіб, як того вимагає ст. 34 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб»?
Ваші медико-технічні вимоги предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Склад засобу прописаний повністю, до складу входить 15 інгредієнтів. Еквівалент надати неможливо, тому що відсутній, таким чином обмежується коло учасників.
Зазначення конкретного складу дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
При цьому вимоги до властивостей засобу мінімальні. Цим властивостям відповідає маса засобів з іншим складом. Наприклад вимагається наявність натрію хлориду. Цей інгредієнт забезпечує лише форму засобу у вигляді гелю. Таку форму можуть забезпечувати інші речовини. Таким чином, натрій хлорид не впливає на властивості засобу.
ЕДТА – це комплексоутворювач, існують інші речовини з такими властивостями.
Просимо вилучити з вимог склад засобу.
Просимо пояснити що таке антибактеріальний догляд? Це поняття не зустрічається в жодному нормативному або іншому документі.
По-друге, Лот № 4. Засоби дезінфекційні для обробки поверхонь – 4 найменування. Одним із найменувань є дезінфекційний засіб для дезінфекції поверхонь та виробів медичного призначення «Саноксіл 006».
Порядок державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів затверджений Постановою КМ України від 3 липня 2006 р. № 908 (у редакції постанови КМУ від 14 березня 2018 р. № 178).
Згідно п. 4 вищевказаної постанови, державну реєстрацію (перереєстрацію) засобів проводить МОЗ на підставі поданих документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, або позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що виданий до моменту набрання чинності цим Порядком.
Реєстр розміщується на офіційному веб-сайті МОЗ для вільного доступу.
На дезінфекційний засіб для дезінфекції поверхонь та виробів медичного призначення «Саноксіл 006» відсутні реєстраційні документи, (реєстраційне свідоцтво, Методичні вказівки) і, відповідно, він не може закуповуватися та застосовуватися у якості дезінфекційного засобу.
Просимо вилучити дезінфекційний засіб для дезінфекції поверхонь та виробів медичного призначення «Саноксіл 006» із Лоту № 4.
У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ та повідомити про цей випадок Державну аудиторську службу України та НАБУ.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 10.01.2019 17:27
Дата подачі:
10.01.2019 17:27
Опис причини скасування:
помилилися тендером
Дата скасування:
10.01.2019 17:40