-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
4842 Пакети програмного забезпечення для адміністративно-господарського управління та пакети утиліт для розробки програмного забезпечення (Модернізація системи моніторингу рухомих об'єктів УДЦР)
Торги не відбулися
2 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 21 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 21 000.00 UAH
Період оскарження:
14.11.2018 13:51 - 25.11.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Антимонопольному комітету України
Номер:
5e9068acae5d476991dc5176ea087e29
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-14-001409-a.c1
Назва:
Антимонопольному комітету України
Вимога:
Наша компанія ТОВ "Інтеллі" має честь засвідчити свою повагу та просить допомоги у зв’язку з можливими ризиками корупції у процедурі закупівлі для Державного підприємства
"Український державний центр радіочастот"
1. Наша компанія отримала повідомлення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕЛЛІ» (оголошення UA-2018-11-14-001409-a), в обґрунтуванні причин відхилення тендерної пропозиції вказано: "Учасником у складі тендерної пропозиції відсутня інформація про те, що Учасник:
- не пропонує, не дає, не погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі;"
Повідомляємо, що у нашій пропозиції була надана довідка щодо відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» в якій прописано, що наша компанія ТОВ "Інтеллі" з часу заснування компанії 2010 року, не вносилась до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Також хочу звернути увагу, що ми свідомо беремо участь на електронному майданчику ProZorro. ProZorro є ключовим елементом реформи державних закупівель в Україні, метою створення якого було зменшення корупції та захист економічної конкуренції. Вищезазначене безпідставне відхилення нашої пропозиції свідчить про високі ризики корупції в ДП "Український державний центр радіочастот" та ризики корупції при проведенні зазначеного тендеру.
2. Просимо звернути увагу на нашу думку узгоджені дії двох учасників в тендерній закупівлі (Пакети програмного забезпечення для адміністративно-господарського управління та пакети утиліт для розробки програмного забезпечення (Модернізація системи моніторингу рухомих об'єктів УДЦР)), а саме ТОВ "САТТРАНС МОНІТОРИНГ" та ТОВ "АРС Інтеграція". На сайті ТОВ "АРС Інтеграція" ми побачили, що воно не займається системами GPS-моніторингу; спираючись на наш багаторічний досвід, досить складно почати реалізацію даного проекту з невідпрацьованою базою та без достатнього досвіду в системах моніторингу рухомих об'єктів. Ми впевнені, що ця компанія не має підтвердженої актами прийому-передачі або іншими документами матеріально-технічної бази для реалізації зазначеного проекту. Більше того, нам не відомо чи цей учасник має досвід встановлення систем GPS-моніторингу, є невідомим для нас на ринку GPS-телематики.
З огляду на це, наша компанія робить припущення, що вказаний учасник є " підставним", який був залучений для легітимізації тендерної процедури (для проведення необхідно мінімум 2 учасника). На користь цього буде свідчити і розподілення ставок. На нашу думку, у ТОВ "АРС Інтеграція" ставка незначно більша за цінову пропозицію ТОВ "САТТРАНС МОНІТОРИНГ". Для того, щоб у тендері «за планом» переміг саме учасник ТОВ "САТТРАНС МОНІТОРИНГ"
3. Прошу звернути увагу, що ціни, які запропоновані в тендерній закупівлі завищені в 2 рази ніж середні на ринку для таких послуг, і це в той час, коли наша держава перебуває в складному становищі, частина державного бюджету України вимивається через корупцію посадових осіб Державних підприємств.
4. Наша компанія отримала повідомлення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕЛЛІ» (оголошення UA-2018-11-14-001409-a), в обґрунтуванні причин відхилення тендерної пропозиції вказано: " Пропозиція, надана Учасником не відповідає пп. 4.15.1.4, 7.8 Технічних вимог (додаток №1 Тендерної документації), оскільки запропоноване бортове обладнання не забезпечує передачу даних в мережах стандартів LTE (згідно наданих Сертифікатів).
З огляду на те, що наша компанія пропонує обладнання Teltonika для модернізації системи моніторингу рухомих об'єктів УДЦР на відміну від всіх інших учасників, а саме ТОВ "САТТРАНС МОНІТОРИНГ", які не вказали, яку саме модель обладнання планують впроваджувати і взагалі надали сертифікат не на обладнання, а сертифікат про те, що вони є сертифікованими партнерами компанії, що в своєму арсеналі пропонує одне бортове обладнання з передачею даних в мережах стандартів LTE, що унеможливлює ідентифікацію що вони пропонують у своїй тендерній пропозиції. Наголошуємо про штучно сфабриковану підставу для рішення про відхилення нашої компанії ТОВ «Інтеллі» у тендерній закупівлі UA-2018-11-14-001409-a, і подальше розглядання учасника з майже вдвічі більшим бюджетом. Наша компанія має багаторічний успішний досвід впровадження систем GPS-моніторингу, що підтверджується відгуками задоволених клієнтів та користувачів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Відкритий лист до СБУ.pdf 29.12.2018 18:32
- Спецпроект телеканалу 1 плюс 1.pdf 29.12.2018 18:32
- Скарга в антимонопольний комітет 1.pdf 29.12.2018 18:32
- Протокол № 9 Модернізація рухомих Відповідь на вимогу.doc 04.01.2019 14:41
Дата подачі:
29.12.2018 18:32
Вирішення:
Щодо п.1
Розділом ІІ додатку № 2 ТД, для підтвердження інформації про відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, установлених ст. 17 Закону (ТД визначено вичерпний перелік вимог ст. 17 Закону), передбачено надання документу «Довідка (лист) в довільній формі, складена учасником, з інформацією про відсутність підстав, визначених у ч.ч. 1, 2 ст. 17 Закону» .
Висновок УДЦР щодо невідповідності пропозиції ТОВ «Інтеллі» (далі–Учасник) вимогам тендерної документації ґрунтується на наступному: «У довідці, наданій Учасником в довільній формі (що підтверджує відсутність підстав, передбачених ч.ч. 1, 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»), відсутня інформація про те, що Учасник:
- не пропонує, не дає, не погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі;
- не є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника».
Відповідні вимоги, щодо надання вищевказаної інформації передбачені пунктами 1 та 7 ч. 1 ст 17 Закону та окремо встановлені в переліку вимог розділу ІІ додатку № 2 тендерної документації.
Учасником у скарзі повідомлено, що у складі пропозиції надана довідка щодо відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» в якій прописано, що компанія ТОВ "Інтеллі" з часу заснування компанії 2010 року, не вносилась до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення.
Однак, вимога щодо надання вищевказаної інформації (відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення) передбачена пунктом 2 ч. 1 ст 17 Закону та являється окремою вимогою в переліку вимог розділу ІІ додатку № 2 тендерної документації. Вказана вимога щодо надання інформації виконана Учасником та висновок про невідповідність пропозиції Учасника умовам тендерної документації із вищевикладених підстав відсутній.
Враховуючи вищевказане, Учасником жодним чином не спростовано висновок УДЦР щодо не відповідності пропозиції ТОВ «Інтеллі» вимогам п.1 та п.7 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та розділу ІІ додатку № 2 до Тендерної документації.
Щодо п.2
ТОВ «Інтеллі» наводить ряд припущень, що дискредитують інших учасників тендеру. ДП «Український державний центр радіочастот» не коментує припущення, що дискредитують інших учасників тендеру.
Щодо п.3
Твердження ТОВ «Інтеллі» про те, що ціни, які запропоновані в тендерній закупівлі завищені в 2 рази ніж середні на ринку для таких послуг є безпідставним оскільки не посилається на матеріали досліджень ринку та установу (організацію, компанію), що провела такі дослідження. При цьому цінова пропозиція ТОВ «Інтеллі» не може бути прийнята до уваги при такому дослідженні цін оскільки вона не відповідає вимогам тендерної документації.
Крім того, звертаємо увагу, що УДЦР здійснює закупівлю товарів, робіт та послуг в порядку та на умовах, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». Згідно із частиною четвертою ст. 28 вказаного Закону: «У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.». Таким чином, УДЦР зобов’язаний розглянути пропозицію наступного учасника на відповідність її вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації.
Щодо п.4
Пропозиція, надана ТОВ «Інтеллі» не відповідає пп. 4.15.1.4, 7.8 Технічних вимог (додаток №1 Тендерної документації), оскільки запропоноване бортове обладнання не забезпечує передачу даних в мережах стандартів LTE (згідно наданих Сертифікатів). Що фактично не спростовано у зверненні ТОВ «Інтеллі».
Статус вимоги:
Відхилено