• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги щодо виготовлення технічних паспортів на приміщення Київського університету імені Бориса Грінченка

Послуги щодо виготовлення технічних паспортів на приміщення Київського університету імені Бориса Грінченка

Завершена

84 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 840.00 UAH
Період оскарження: 18.10.2016 10:30 - 21.10.2016 11:00
Вимога
Відхилено

вимога щодо скасування результатів закупівлі

Номер: 83533596d93448ce83c20dfd5659cd84
Ідентифікатор запиту: UA-2016-10-18-000221-c.b2
Назва: вимога щодо скасування результатів закупівлі
Вимога:
вимога
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідь на вимогу/скаргу
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 02.11.2016 09:24
Підтвердження вирішення: Київський університет імені Бориса Грінченка повідомляє, що відповідно до рішення засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата №б/н від 31.10.2016 р. пропозицію ТОВ "Межрегіональний сервіс-центр технічної інвентаризації" відхилено як таку, яка не відповідає кваліфікаційним вимогам Документації для проведення закупівлі через систему допорогових електронних закупівель. Відповідно до абзацу 6 п. 9.2 Порядку, у випадку дискваліфікації Система автоматично визначає наступного Учасника Аукціону з наступною за величиною ціновою пропозицією. За результатами аукціону наступною після цінової пропозиції ТОВ "Межрегіональний сервіс-центр технічної інвентаризації" є пропозиція ТОВ "Хмельницьке Обласне Земельне Агентство". Пропозиція ТОВ «Хмельницьке Обласне Земельне Агентство» відповідає вимогам Документації для проведення закупівлі через систему допорогових електронних закупівель, у зв’язку з цим у Замовника відсутні підстави для відхилення такої пропозиції.
Скарга
Відкликано скаржником

Вимога

Номер: 2d532b2ac75f4bcb89a80538424fb01d
Ідентифікатор запиту: UA-2016-10-18-000221-c.c1
Назва: Вимога
Скарга:
ВИМОГА про усунення порушень у процесі проведення закупівлі Послуги щодо виготовлення технічних паспортів на приміщення Київського університету імені Бориса Грінченка код ДК 016:2010 – 71.11.2 «Послуги архітектурні щодо будівель» код ДК 021:2015 (CPV:2008) – 71242000-6 «Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат», № у ЦБД: UA-2016-10-18-000221-c 28.10.2016 року Київський університет імені Бориса Грінченка (надалі - Замовник) визначив переможцем пропозицію ТОВ «Межрегіональний сервіс-центр технічної інвентаризації» (протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про визначення Переможця від 28.10.2016 року). ТОВ «Хмельницьке Обласне Земельне Агентство» (надалі - Учасник) не погоджується з рішенням Замовника, вважає його неправомірним та таким, що порушує принципи здійснення допорогових закупівель. Згідно п. 4 Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель (надалі - Документація), Замовником встановлено наступні вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження: «Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: 1) Копія документа, що підтверджує повноваження керівника: щодо підпису документів пропозиції Учасника під час проведення електронних торгів. Може бути один з документів: - виписка з протоколу засновників, - копія наказу про призначення, - довіреність або доручення, - інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. 2) Копія свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. 3) Довідка, яка містить відомості про підприємство: а. реквізити (місцезнаходження, телефон, факс, телефон для контактів); б. керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові); в. форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб). 4) Істотні умови, які обов’язково включаються до договору про закупівлю (Додаток 2). 5) Для платників ПДВ: - копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ (у разі наявності), або - копія витягу з Реєстру платників податку на додану вартість (у разі наявності) Для платників єдиного податку: - копія свідоцтва про сплату єдиного податку (у разі наявності), або - копія витягу з Реєстру платників єдиного податку (у разі наявності). 6) Довідка складена у довільній формі, яка містить інформацію про субпідрядників, або інформацію про відсутність залучення субпідрядників. 7) Лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічних договорів - договорів на надання послуг, що є предметом закупівлі (не менше 5 (п’яти) копій договорів) з зазначенням назви, адреси цих замовників, яким надавалися послуги з наданням повних копій цих договорів (які зазначені в довідці). 8) Відгуки про виконання учасником аналогічних договорів (не менше 5 (п’яти) відгуків). 9) Довідка з обслуговуючого банку про відсутність заборгованості за кредитами. 10) Довідка про відсутність заборгованості зі сплати податків. 11) Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. 12) Свідоцтво про повірку основного вимірювального обладнання. 13) Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 14) Копія кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця. 15) Копія ліцензії на право виконання вищезазначених послуг. 16) Гарантійний лист про відсутність процедури банкрутства, рішення про ліквідацію або припинення господарської діяльності на даний час 17) Гарантійний лист про те, шо директор відсутній в єдиній базі даних осіб, які вчинили корупційні правопорушення. 18) Гарантійний лист про відсутність корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень. 19) Гарантійний лист про зобов`язання виконати свою конкурсну пропозицію, щодо конкурсних торгів в повному обсязі.» ТОВ «Межрегіональний сервіс-центр технічної інвентаризації» не дотрималось вимог Документації, та не надало у складі своєї пропозиції ряд документів, а саме: 1. Довідку, яка містить відомості про підприємство: а. реквізити (місцезнаходження, телефон, факс, телефон для контактів); б. керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові); в. форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб). 2. Істотні умови, які обов’язково включаються до договору про закупівлю (Додаток 2). 3. Довідку складену у довільній формі, яка містить інформацію про субпідрядників, або інформацію про відсутність залучення субпідрядників. 4. Відгуки про виконання учасником аналогічних договорів (не менше 5 (п’яти) відгуків). 5. Довідку з обслуговуючого банку про відсутність заборгованості за кредитами. 6. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. 7. Свідоцтво про повірку основного вимірювального обладнання. 8. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 9. Копія ліцензії на право виконання вищезазначених послуг. 10. Гарантійний лист про відсутність процедури банкрутства, рішення про ліквідацію або припинення господарської діяльності на даний час. 11. Гарантійний лист про те, шо директор відсутній в єдиній базі даних осіб, які вчинили корупційні правопорушення. 12. Гарантійний лист про відсутність корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень. 13. Гарантійний лист про зобов`язання виконати свою конкурсну пропозицію, щодо конкурсних торгів в повному обсязі.» Відповідно, Замовнику слід було дискваліфікувати вищевказану пропозицію ТОВ «Межрегіональний сервіс-центр технічної інвентаризації», оскільки згідно абзаців 2,3 пункту 9.2. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 року виключними підставами дискваліфікації є: пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі. Натомість Замовник визнав ТОВ «Межрегіональний сервіс-центр технічної інвентаризації» переможцем. Вищевказані дії Замовника свідчать про порушення принципів, зазначених в п. 6.2 розділу 6 Порядку здійснення допорогових закупівель та ст. 3 Закону України ««Про публічні закупівлі» від 25.12.2105 року № 922-VIII : - добросовісна конкуренція серед учасників; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій. У зв’язку з цим, керуючись Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016 р., Законом України ««Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, прошу: 1. Скасувати протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про визначення переможця № б/н від 28.10.2016 р. про визначення переможцем ТОВ «Межрегіональний сервіс-центр технічної інвентаризації». 2. Дискваліфікувати пропозицію ТОВ «Межрегіональний сервіс-центр технічної інвентаризації», як таку, що не відповідає умовам Закупівлі. 3. Розглянути пропозицію ТОВ «Хмельницьке Обласне Земельне Агентство» відповідно до Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016 р. та керуючись принципами Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII. Директор О.І. Вишинський
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 31.10.2016 17:19
Автор: ТОВ"ХмельницькеОбласнеЗемельне Агенство", Погорельський Володимир +380382719478 hoza@i.ua