• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 33600000-6 Фармацевтична продукція (Р-н Морфіну (Morphine), Р-н фентанілу (Fentanyl), Р-н сибазону (Diazepam), Р-н кетаміну (Ketamine)Тіопентал 1 гр.(Thiopental), Тіопентал 0,5 гр.(Thiopental), Р-н Дипрофолу (Пропофолу) (Propofol), Р-н Бупівакаїн (Bupivacaine), Атракуріум (Atracurium), Налоксон (Naloxone),Р-н натрію оксібутират (Sodium oxybate, Natrium oxybutyricum), Р-н дітіліну (Suxamethonium), Ардуан (Pipecuronium bromide )),

ДК 021:2015 33600000-6 Фармацевтична продукція (Р-н Морфіну (Morphine), Р-н фентанілу (Fentanyl), Р-н сибазону (Diazepam), Р-н кетаміну (Ketamine)Тіопентал 1 гр.(Thiopental), Тіопентал 0,5 гр.(Thiopental), Р-н Дипрофолу (Пропофолу) (Propofol), Р-н Бупівакаїн (Bupivacaine), Атракуріум (Atracurium), Налоксон (Naloxone),Р-н натрію оксібутират (Sodium oxybate, Natrium oxybutyricum), Р-н дітіліну (Suxamethonium), Ардуан (Pipecuronium bromide )),

Завершена

1 335 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 679.50 UAH
Період оскарження: 26.12.2018 17:46 - 10.01.2019 00:00
Вимога
Відхилено

Вимоги до предмету закупівлі.

Номер: 4188f023d9ec4cbcb3522ac6169dfe8c
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-26-001040-c.b1
Назва: Вимоги до предмету закупівлі.
Вимога:
Поділити специфікацію на окремі лоти.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: За результатами розгляду скарги UA-2018-12-26-001040-c.b1, тендерним комітетом прийнято рішення відмовити в задоволенні скарги. Керуючись п. 18 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922 (із змінами)далі Закон: «предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом» та п.37 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі»: «частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі». Замовник, формуючи технічну специфікацію предмета закупівлі, в цілях максимальної ефективності та економії майбутньої поставки від одного учасника (постачальника) предмета закупівлі, характеристики якого визначені виходячи з функціональних потреб підприємства, керуючись принципами здійснення закупівлі, закріплених у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», не вважає критерії, викладені в тендерній документації, дискримінаційними. Щодо поділу предмету закупівлі (специфікації) на окремі лоти: При плануванні предмету закупівлі та детальному вивченні ринку даного товару, Замовником прийнято рішення, що проведення закупівлі лікарських засобів єдиною закупівлею є доцільним та не призведе до зниження конкуренції (виходячи з кількості комерційних пропозицій). Крім того, визначення предмету закупівлі встановлено у Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (далі – Порядок). Абзацами шостим, сьомим пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі запроваджено особливості визначення предмета закупівлі лікарських засобів, а саме: під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі – МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів. Тобто, розподіляти предмет закупівлі на лоти є правом, а не обов’язком Замовника. Разом із цим, Порядком визначення предмета закупівлі не передбачено переліку випадків, коли саме Замовник може та має визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) у процедурі закупівлі, лікарських засобів та критерії такого поділу. Відповідно до розділу 2 Єдиного закупівельного словника, національний класифікатор (CPV) складається з основного і додаткового словника. Основний словник базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев’яти цифр; групи цифр у свою чергу відповідають найменуванню, що описує товари, роботи і послуги, які становлять предмет контракту. У свою чергу класи поділяються на категорії, які дають більший ступінь деталізації товару в межах кожної категорії. З огляду на зазначене вбачається, що згідно з Порядком визначення предмета закупівлі, Замовник закупівлі лікарських засобів самостійно формує предмет закупівлі в межах групи «Фармацевтична продукція», яка може включати в себе необмежену кількість видів лікарських засобів у межах визначених класів та категорій.
Статус вимоги: Відхилено