• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: код 15110000-2 – М'ясо (м'ясо яловиче І категорії охолоджене, чверть куряча І категорії заморожена, тушки курей І категорії заморожені, філе куряче І категорії заморожене, стегенця курячі І категорії заморожені, печінка куряча заморожена)

Торги не відбулися

600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 000.00 UAH
Період оскарження: 08.01.2019 23:12 - 23.01.2019 00:00
Вимога
Відхилено

про працівників

Номер: 5a9272f65b4346dfbdf0821fb26af6b0
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-08-001332-c.c4
Назва: про працівників
Вимога:
У додатку 2 ТД у розділу п. 5 Порядок постачання товару, що є предметом закупівлі, Ви вимагаєте у Учасника трьох працівників на один автотранспортний засіб — водія, особу, що виконуює розвантажувальні роботи, та експедитора, який не повинен перебувати під час транспортування на продуктах харчування. Для підприємств недержавної форми власності робота за сумісництвом не регламентується. Основний нормою при цьому є ст. 21 КЗпП. Частина друга ст. 21 КЗпП не обмежує сумісництво ні за кількістю трудових договорів, ні за тривалістю робочого часу. У ст. 42 Конституції України сказано, що підприємництво здійснюється на основі таких принципів: .... Самостійне формирование програми діяльності ...; .... вільний найм працівників .... Ст. 44 і ст. 64 Господарського кодексу України закріплені основні принципи діяльності господарюючих суб'єктів: самостійне залучення матеріально - технічних ресурсів, вільне наймання працівників, комерційний розрахунок і власний ризик. Оскільки дані положення тендерної документації порушують чинне законодавство, а саме: ст. 42 Конституції України; ст. 44, ст. 64 ГКУ, а також ст. 21 Кодексу про працю та не має безпосереднього відношення до предмета закупівлі - товару, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаю їх корупційними та дискримінаційними. Згідно вищевикладеного, господарюючий суб'єкт на підставі комерційного розрахунку, самостійно визначає кількість автотранспортних засаобів, а також кількість працівників, які будуть задіяні в доставці товару. У розділу 6 ТД “Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - Обсяг кожної поставки (дрібної партії) – згідно з заявками замовника...”. Тобто, обсяг кожної поставки не великий, закладів освіти небогато — 6 закладів. На підставі комерційного розрахунку, досить одного працівника і одного автотранспортного засобу для доставки товару у заклади освіти, тобто водія за сумісництвом експедітора і вантажника. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Усунути порушення, шляхом внесення відповідних змін в тендерну документацію оскільки вони обмежують мої Конституційні права (ст. 42); порушують ст. 44. ст. 64. Господарчого Кодексу, та ст. 21Кодексу про працю.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. В пункті 1 Додатку 2 до тендерної документації (далі – ТД) вказано, що поставка продуктів харчування та продовольчої сировини здійснюється відповідно до вимог Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 № 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах» (далі – Інструкція №298/227). В Додатку 3 «Перелік та місцезнаходження закладів освіти Виконавчого комітету Роганської селищної ради Харківського району Харківської області» до ТД вказано, що з 6 закладів освіти Виконавчого комітету Роганської селищної ради 3 заклади є дошкільні навчальні заклади на які поширюються вимоги зазначеної Інструкції №298/227. Пунктом 2 Наказу Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 №298/227, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 05.05.2006 за №523/12397 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах» передбачено, Міністерствам освіти і науки, управлінням освіти і науки, довести Інструкцію з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах до відома місцевих органів управління освітою, охороною здоров'я, керівників дошкільних навчальних закладів і забезпечити її виконання. Пунктом 4.3 зазначеної Інструкції №298/227, яка зареєстрована в Міністерстві юстиції тобто має характер нормативно – правого документа передбачено, що постачання продуктів харчування і продовольчої сировини повинно здійснюватися спеціальним автотранспортом з маркуванням "Продукти". …. Водій цього транспорту, а також особи, що супроводжують продукти у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом (халатом, рукавицями). Тобто, вимоги п.5 Додатку 2 даної тендерної документації є вимогами Інструкції №298/227 і повинні бути дотримані при закупівлі продуктів харчування дошкільними навчальними закладами.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

про працівників

Номер: 0d320c86be404a0ea32cfc6b9ef4cdea
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-08-001332-c.b3
Назва: про працівників
Вимога:
У ТД в кваліфікаційних критеріях до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону розділу 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у таблиці п. 2.1 Ви вимагаєте вказати “Освіту, спецілізацію, кваліфікація по диплому”. Таким чином мені не зрозуміло яка кваліфікація повинна бути у працівника по диплому — магістр або бакалавр, яка спеціалізація повинна бути — спеціаліст у галузі торгівлі, тобто товарознавець або іньші. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Усунути порушення, шляхом внесення відповідних змін в тендерну документацію. Вказати яка кваліфікація по диплому повинна бути у працівників — магістр або бакалавр? Вказати яка спеціалізація по диплому повинна бути у працівників — в галузі торгівлі, тобто товарознавець або іньші.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Ваша вимога носить характер запитання і в ній відсутні конкретні вимога, а є лише запитання. Тому на поставлені запитання пояснюємо. В пункті 1 Додатку 2 до тендерної документації (далі – ТД) вказано, що поставка продуктів харчування та продовольчої сировини здійснюється відповідно до вимог Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 № 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах» (далі – Інструкція №298/227). Пунктом 2 Наказу Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 №298/227, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 05.05.2006 за №523/12397 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах» передбачено, Міністерствам освіти і науки, управлінням освіти і науки, довести Інструкцію з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах до відома місцевих органів управління освітою, охороною здоров'я, керівників дошкільних навчальних закладів і забезпечити її виконання. Пунктом 4.3 зазначеної Інструкції №298/227, яка зареєстрована в Міністерстві юстиції тобто має характер нормативно – правого документа передбачено, що постачання продуктів харчування і продовольчої сировини повинно здійснюватися спеціальним автотранспортом з маркуванням "Продукти". …. Водій цього транспорту, а також особи, що супроводжують продукти у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом (халатом, рукавицями). Відповідно до п.11 довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженого Наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29.12.2004 №336 Випуск 1 Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності Експедитор з перевезень вантажів приймає вантажі зі складів відповідно до супровідних документів. Перевіряє цілісність упаковки (тари). Контролює наявність пристроїв і санітарний стан відповідних видів транспорту, призначених для перевезення, правильність виконання вантажно-розвантажувальних робіт, розміщення та укладання вантажів. Супроводжує вантажі до місця їх призначення, забезпечує необхідний режим зберігання і збереження їх під час транспортування. Здає доставлені вантажі, оформлює приймально-здавальну документацію. У разі потреби бере участь у складанні актів на нестачу, псування вантажів та інших документів. Кваліфікаційні вимоги. Базова або неповна вища освіта відповідного напряму підготовки (бакалавр або молодший спеціаліст).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Про працівників

Номер: 7afe3737e0a14b1da4a11b35976ce3c1
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-08-001332-c.a2
Назва: Про працівників
Вимога:
У ТД в кваліфікаційних критеріях до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону пп а) п. 1 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази у таблиці потрібно вказати кількість сидячих місць з місцем водія. Згідно Вашої об'яви Ви закуповуєте товар — мясо яловичини та м'яса курей, а не послуги з транспортування. Таким чином мені не зрозуміло з якою метою Ви вимагаєте як один з кваліфікаційних критеріїв кількість сидячих місць з місцем водія у автотранспортом засобу. Тобто дана вимога обмежує можливість взяти участь у торгах представників бізнесу, у яких автотранспортний засіб не має трьох сидячих місць з місцем водія. Оскільки дані положення тендерної документації не має безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель на закупку товару, вважаю їх протиправними та дискримінаційними. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Усунути порушення, шляхом внесення відповідних змін в тендерну документацію; 2. Пояснити необхідність по наданню інформації щодо кількості сидячих місць з місцем водія у автотранспортному засобі по закупівлі товарів, а не надання послуг.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. В пункті 1 Додатку 2 до тендерної документації (далі – ТД) вказано, що поставка продуктів харчування та продовольчої сировини здійснюється відповідно до вимог Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 № 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах» (далі – Інструкція №298/227). В Додатку 3 «Перелік та місцезнаходження закладів освіти Виконавчого комітету Роганської селищної ради Харківського району Харківської області» до ТД вказано, що з 6 закладів освіти Виконавчого комітету Роганської селищної ради 3 заклади є дошкільні навчальні заклади на які поширюються вимоги зазначеної Інструкції №298/227. Пунктом 2 Наказу Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 №298/227, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 05.05.2006 за №523/12397 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах» передбачено, Міністерствам освіти і науки, управлінням освіти і науки, довести Інструкцію з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах до відома місцевих органів управління освітою, охороною здоров'я, керівників дошкільних навчальних закладів і забезпечити її виконання. Пунктом 4.3 зазначеної Інструкції №298/227, яка зареєстрована в Міністерстві юстиції тобто має характер нормативно – правого документа передбачено, що постачання продуктів харчування і продовольчої сировини повинно здійснюватися спеціальним автотранспортом з маркуванням "Продукти". …. Водій цього транспорту, а також особи, що супроводжують продукти у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом (халатом, рукавицями). Тобто, інформація щодо кількості сидячих місць поряд з водієм, що вимагається в кваліфікаційних критеріях до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону пп а) п. 1 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази у таблиці тендерної документації є вимогами Інструкції №298/227 і повинні бути дотримані при закупівлі продуктів харчування дошкільними навчальними закладами.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Про назву предмету закупівлі

Номер: 4590138fe8cb44bd83ed11a6e42b1648
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-08-001332-c.c1
Назва: Про назву предмету закупівлі
Вимога:
У додатку 2 до тендерної документації технічні та якісні характеристики відсутнє опис предмету закупівлі - м'ясо яловиче І категорії охолоджене. Згідно з назвою предмету закупівлі, це ДСТУ 6030:2008 “М'ясо. Яловичина та телятина в тушах, півтушах і четвертинах. Технічні умови” де у п. 4.1 сказано що залежно від вгодованості яловичину дорослої великої рогатої худоби і молодняку та телятину поділяють на категорії: першу та другу. У вимогах до постачання товару, вказано що потрібно товар треба постачати дрібними партіями у кількості та асортименті згідно із заявками Замовника. Таким чином мені не зрозуміло в якому вигляді треба поставляти до ДНЗ, ЗОШ та ліцеї предмет закупівлі - в тушах, півтушах і четвертинах, або у фасованому вигляді на кістці, згідно заявок. Фасована яловичина на кістці має інший вигляд, це м'ясо з туші, півтуші і четвертини, розфасоване на порції та упаковане в тару згідно заявок дошкільних навчальних та інших закладів. Або Ви купуєте м'якоть яловичини. М'якоть з яловичини має назву - напівфабрикат крупнокусковий з яловичини. Напівфабрикат має гатунок — тотбо певна частина туши, наприклад напівфабрикат крупнокусковий натуральний з яловичини першого гатунку (2-й або 3-й гатунок). Від виду гатунку залежить ціна закуповуваного продукту. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Усунути порушення, шляхом внесення відповідних змін в тендерну документацію та в частині визначення предмету закупівлі вказати ДСТУ, ТУ У (Технічні умови України), а також вказати в якому вигляді буде поставлятися предмет закупівлі у ДНЗ та інші заклади - туші, півтуші і четвертини або м'ясо фасоване на кістці у розфасованому на порції та упа-коване в тару, або у вигляді м'якоть — напівфабрикату, згідно заявок дошкільних навчальних закладів; 2. Вказати термін зберігання продукції, що закуповується; 3. Вказати гатунок напівфабрикату (м'якоть) в разі її закупівлі;
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Щодо першого пункту Вашої вимоги до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни. Щодо до другого пункту вимоги. то в пункті 1 Додатку 2 до тендерної документації (далі – ТД) вказано, що поставка продуктів харчування та продовольчої сировини здійснюється відповідно до вимог Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 № 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах» (далі – Інструкція №298/227). Пунктом 2 Наказу Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 №298/227, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 05.05.2006 за №523/12397 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах» передбачено, Міністерствам освіти і науки, управлінням освіти і науки, довести Інструкцію з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах до відома місцевих органів управління освітою, охороною здоров'я, керівників дошкільних навчальних закладів і забезпечити її виконання. Відповідно до вимог п.1.15 зазначеної Інструкції №298/227, яка зареєстрована в Міністерстві юстиції тобто має характер нормативно – правого документа частота завезення продуктів, у тому числі продуктів, що швидко та особливо швидко псуються (м'ясо, риба, сир, сметана тощо), повинна суворо відповідати термінам реалізації та умовам зберігання продуктів, що швидко та особливо швидко псуються (додаток 4). Додатком 4 до даної Інструкції №298/227 є Терміни реалізації та умови зберігання продуктів, що швидко та особливо швидко псуються. Щодо третього запитання, то в тендерній документації вказано, м'ясо яловиче І категорії охолоджене.
Статус вимоги: Задоволено