-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Масло вершкове не менше 72,5 %
Масло вершкове не менше 72,5 %
Завершена
135 150.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 675.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 675.75 UAH
Період оскарження:
09.01.2019 14:25 - 14.01.2019 16:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога до результатів кваліфікації
Номер:
0c357d29d63b4bce937eb46fc4ae6d18
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-09-000534-a.c3
Назва:
Вимога до результатів кваліфікації
Вимога:
Наказ ДП «Зовнішторгвидав» №35 від 13.04.2016р. п.6.1. передбачає:
«Закупівлі проводяться з метою відбору постачальників товарів, виконавців робіт і надавачів послуг для потреб Замовника»
Коди КВЕД ФОП Марчука В.Є. дозволяють йому вести торгівлю в приміщенні магазину, а не за його межами. Це чітко визначає КВЕД.
П. 6.2. даного Наказу вказує:
«Під час здійснення Закупівель Замовник повинен дотримуватися таких принципів закупівель:
- Об’єктивна та неупереджена оцінка пропозиції;
- Запобігання корупційним діям і зловживанням.»
Своєрідне трактування Замовником, що ФОП Марчук В.Є. має право постачати продукти харчування в школи району (заперечуючи КВЕД), є відвертим грубим порушенням цих принципів.
Учасник ФОП Марчук В.Є. за визначенням КВЕД не має права здійснювати постачання продуктів і це є свідченням, що він не відповідає вимогам Замовника.
Відповідно до п.9.2 даного Наказу це є підставою для дискваліфікації. Вимагаю дискваліфікувати ФОП Марчука В.Є. в даній Закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.01.2019 10:39
Вирішення:
Відхилено. Згідно п. 9.1 Наказу ДП "Зовнішторгвидав" №35 від 13.04.2016 року учасник надав за результатами аукціону найнижчу пропозицію та усі необхідні документи , які зазначалися замовником. Згідно п. 9.2 Наказу ДП "Зовнішторгвидав" №35 від 13.04.2016 року у замовника немає підстав дискваліфіковувати учасника закупівлі Марчука В.Є.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
22.01.2019 15:42
Підтвердження вирішення:
Згідно п. 9.1 Наказу ДП "Зовнішторгвидав" №35 від 13.04.2016 року учасник надав за результатами аукціону найнижчу пропозицію та усі необхідні документи , які зазначалися замовником. Згідно п. 9.2 Наказу ДП "Зовнішторгвидав" №35 від 13.04.2016 року у замовника немає підстав дискваліфіковувати учасника закупівлі Марчука В.Є.
Вимога
Залишено без розгляду
Скарга
Номер:
ed8d0ac0878b4147988c1852be22e70d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-09-000534-a.b4
Назва:
Скарга
Вимога:
Ваша відповідь суперечить чинному законодавству, недотичному до проведення державних закупівель.
Незалежно від того, які вимоги Ви ставили до учасників закупівлі, Ви зобов’язані чітко дотримуватись законодавства України стосовно якості продукції, якою харчуєте дітей. Відсутність експлуатаційного дозволу є надзвичайно грубим порушенням, зокрема основоположної статті 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», яка вказує, що для провадження діяльності, пов’язаної з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження оператор ринку повинен отримати експлуатаційний дозвіл.
Повідомляємо Замовника, що різниця у ціновій пропозиції між нашим Товариством і ФОП Марчук Віталієм Євгеновичем становить 5 тис грн.
Така фінансова економія може завдати значну шкоду дітям, яка полягатиме у неякісному постачанні продуктів, з очевидним порушенням законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.01.2019 12:08
Вирішення:
Відхилено. Згідно документам, який надав учасник у складі своєї пропозиції якість товару відповідає вимогам прописаних в оголошенні замовника. У разі постачання товару невідповідної якості замовник залишає за собою право звернутись у відповідні контролюючі органи. Згідно ст. 23 п. 2 закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" експлуатаційний дозвіл не поширюється на учасника, якого кваліфіковано переможцем. Додатково повідомляємо, що учаснику який визначений переможчем закупівлі, видано Держпродспоживслужбою "Рішення про державну реєстрацію потужності" та присвоєно особистий реєстраційний номер.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
22.01.2019 15:35
Підтвердження вирішення:
Згідно документам, який надав учасник у складі своєї пропозиції якість товару відповідає вимогам прописаних в оголошенні замовника. У разі постачання товару невідповідної якості замовник залишає за собою право звернутись у відповідні контролюючі органи. Згідно ст. 23 п. 2 закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" експлуатаційний дозвіл не поширюється на учасника, якого кваліфіковано переможцем. Додатково повідомляємо, що учаснику який визначений переможчем закупівлі, видано Держпродспоживслужбою "Рішення про державну реєстрацію потужності" та присвоєно особистий реєстраційний номер.
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
0d1a624db4a446c3bb5657b0c7a8d1af
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-09-000534-a.a2
Назва:
Вимога
Вимога:
Вимога
Рішенням замовника про визначення переможця № 58/01-15 від 18.01.2019 року прийнято рішення визнати Фізичну особу-підприємця Марчука Віталія Євгеновича переможцем торгів UA-2019-01-09-000534-a.
Повідомляємо замовника, що пропозиція ФОП Марчук В. Є. не відповідає вимогам чинного законодавства України. Зокрема пропозиція учасника не відповідає вимогам статті 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», яка вказує, що для провадження діяльності, пов’язаної з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження оператор ринку повинен отримати експлуатаційний дозвіл. Масло вершкове є товаром тваринного походження, отже для діяльності з її зберігання та/або транспортування учасник повинен мати експлуатаційний дозвіл.
У складі тендерної пропозиції учасником ФОП Марчук В. Є. подано Довідку про те, що транспортний засіб для доставки продукції регулярно проходить профілактичну дезінфекцію. Проте учасником не подано експлуатаційного дозволу, що прямо порушує Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Просимо з’ясувати чи має учасник ФОП Марчук В. Є. документи, передбачені чинним законодавством для виконання умов договору за результатами закупівлі
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.01.2019 16:11
Вирішення:
Згідно оголошення, яке розміщене в системі електронних закупівель, замовник не вимагає від учасника у складі своєї пропозиції надавати експлуатаційний дозвіл. Усі документи , які вимагаються відповідно до оголошення , яке розміщене в системі електронних закупівель учасник Марчук В.Є. надав.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
22.01.2019 10:46
Підтвердження вирішення:
Згідно оголошення, яке розміщене в системі електронних закупівель, замовник не вимагає від учасника у складі своєї пропозиції надавати експлуатаційний дозвіл. Усі документи , які вимагаються відповідно до оголошення , яке розміщене в системі електронних закупівель учасник Марчук В.Є. надав.
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога по кваліфікації переможця
Номер:
dc7cc7be3cea43b1a7c23f9e838ed064
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-09-000534-a.c1
Назва:
Вимога по кваліфікації переможця
Вимога:
Вимагаю переглянути рішення про визнання переможця та відхилити тендерну пропозицію учасника закупівлі ФОП Марчука В.Є. через те, що він не відповідає кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до ст..16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагав подачу у складі тендерної документації копії Свідоцтва про державну реєстрацію чи Виписки з ЄДР юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців «із зазначенням відповідних відомостей».
Відомості учасника закупівлі Марчука В.Є. підтверджують його можливі види діяльності:
1. Виготовлення виробів із бетону для будівництва
2. Роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах переважно продуктами харчування
3. Інші види роздрібної торгівлі в неспеціалізованих магазинах
Це чітко визначає, ФОП Марчук В.Є. має право торгувати тільки в приміщеннях магазину!!!
В тендерній документації про закупівлю зазначається про постачання масла в заклади освіти району, що є послугою. Наданими документами ФОП Марчук В.Є. підтвердив, що він не має права забезпечувати дану послугу. Це право надають інші коди КВЕД, але у ФОП Марчука В.Є. вони відсутні.
Здійснення видів діяльності,які у ФОПа не передбачені відповідними кодами тягне покарання. Це компетенція інших органів. Замовник же не може сприяти вчиненню даних порушень. Закон зобов’язує його навпаки відвернути їх, не допускати корупційних дій.
Ст.. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» не надає право, а зобов’язує Замовника відхилити тендерну пропозицію учасника, який не відповідає кваліфікаційним критеріям.
Невідповідність кваліфікаційним критеріям ФОП Марчука В.Є. очевидна в усіх закупівлях Замовника, де він брав участь.
Ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що не надані документи у складі тендерної пропозиції, чи подані після закінчення терміну їх подачі, не є тендерною пропозицією.
Щодо ціни. Відпускні оптові ціни виробників вершкового масла 72,5% жирності ДСТУ становить від 120,00 грн. за 1 кг. Врахувавши навіть мінімальні транспортні витрати, напрошується висновок, що Замовнику пропонується проводити харчування дітей спредами. Вагомі аргументи для Моніторингу даної закупівлі.
Визнання його переможцем є неправомірним і підставою для оскарження в Антимонопольному Комітеті України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.01.2019 09:47
Вирішення:
Відхилено. Повідомляємо вам, що ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» застосовується при проведенні закупівель вартість яких перевищує межі встановлені ст. 2 закону України «Про публічні закупівлі». Закупівля проводиться з метою відбору постачальника згідно наказу ДП «Зовнішторгвидав» № 35 від 13.04.2016 року, що і прописано в оголошенні. Закупівля проводилась саме на товар, а послуга транспортування повинна бути закладена у вартість товару, тому що закупляється не послуга, а товар. Також ставимо до відома, що одним з принципів проведення публічних закупівель є саме економія. У даному випадку рішення про визначення переможцем Марчук В.Є. ми переглядати не будемо, а тим паче відхиляти дану пропозицію.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
21.01.2019 15:51
Підтвердження вирішення:
Повідомляємо вам, що ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» застосовується при проведенні закупівель вартість яких перевищує межі встановлені ст. 2 закону України «Про публічні закупівлі». Закупівля проводиться з метою відбору постачальника згідно наказу ДП «Зовнішторгвидав» № 35 від 13.04.2016 року, що і прописано в оголошенні. Закупівля проводилась саме на товар, а послуга транспортування повинна бути закладена у вартість товару, тому що закупляється не послуга, а товар. Також ставимо до відома, що одним з принципів проведення публічних закупівель є саме економія. У даному випадку рішення про визначення переможцем Марчук В.Є. ми переглядати не будемо, а тим паче відхиляти дану пропозицію.