• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Труби сталеві

Код ДК 021:2015: 44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (труби сталеві)

Завершена

2 900 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 500.00 UAH
Період оскарження: 04.12.2018 09:06 - 23.12.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Звернення що до дій посадових осіб

Номер: 83d6c348dd2b4fe5aba5a7b72e6b6ed5
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-04-000040-b.b2
Назва: Звернення що до дій посадових осіб
Вимога:
Про усунення порушення у процесі проведення закупівлі
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У відповідь на опубліковані на веб-порталі Уповноваженого органу вимоги ТОВ «Компанія Металбуд» від 21.01.2019 №№ 8-25/01 та 8-25/02 повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Виходячи зі змісту вимог, вони не стосуються надання аргументації саме щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Компанія Металбуд», а тому – не підлягають задоволенню. Разом з тим, рішення щодо визначення переможця було прийнято відповідно до вимог чинного законодавства, а пропозиція учасника-переможця відповідає встановленим тендерною документацією кваліфікаційним критеріям. Зокрема пунктом 1.2. Додатку № 2 тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасниками аналогічних договорів разом з додатками, що є його невід’ємними частинами. Надані у складі тендерної пропозиції учасника-переможця аналогічні договори містять всі додатки, що є їх невід’ємними частинами, в той час як згадані у вимозі від 21.01.2019 № 8-25/01 письмові заявки та видаткові накладні не є невід’ємними частинами цих договорів, виходячи з їх змісту. Таким чином, відкриті торги на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (труби сталеві) (оголошення № UA-2018-12-04-000040-b) було проведено в повній відповідності до чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Про усунення порушення у процесі проведення закупівлі

Номер: a17d5a142f0e4acea28bdd5c50349099
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-04-000040-b.b1
Назва: Про усунення порушення у процесі проведення закупівлі
Вимога:
Наголошуємо:  Посадовими особами у складі тендерного комітету, були допущені грубі порушення чинного законодавства: ЗАКОН УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі» та умов тендерної документації: пункт 1.2 додатку №2 Довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів).(Копія(ї) договору(ів) повинна(і) містити всі сторінки договору(ів) (в тому числі – додатки, що є невід’ємними частинами договору(ів) на відповідність учасників кваліфікаційним критеріям. 1. ТОВ «Армаліт» згідно вимоги замовника, а самє тендерної документації: пункт 1.2 додатку №2 (Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору) що до умов надання документів у складі пропозиції, надало Договір поставки МКП «Миколаївводоканал» №30/08-2018-н від 30.08.2018. Пунктом 1.4 цього договору визначено: (Товар поставляється окремими партіями, кількість яких визначена покупцем. Кожна партія Товару поставляється по заявці покупця). Пунктом 4.1 договору визначено: Поставка Товару здійснюється у строк: 5 робочих днів з дня подання письмової заявки Покупцем. Пунктом 5.2 Оплата за Договором здійснюється на підставі (виставленого рахунку Постачальника протягом 20 календарних днів з моменту поставки Товару шляхом перерахування на поточний рахунок Постачальника 100% вартості Товару), що передається згідно поданої заявки. ТОВ «Армаліт» у складі пропозиції на підтвердження виконання договору поставки №30/08-2018-н від 30.08.2018. Не надав: • письмової заявки від покупця. • видаткової накладної підписаною сторонами.  Тим самим не виконав умови, зазначені в тендерній документації (пункт 1.2 додатку №2). (Копія(ї) договору(ів) повинна(і) містити всі сторінки договору(ів) (в тому числі – додатки, що є невід’ємними частинами договору(ів) на відповідність учасників кваліфікаційним критеріям. 2. ТОВ «Армаліт» згідно вимоги замовника, а самє тендерної документації: пункт 1.2 додатку №2 (Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору) що до умов надання документів у складі пропозиції, надало Договір поставки Комунальне підприємство «Дніпроводоканал» дніпровської міської ради №331 Т від 12.11.2018. Пунктом 3.3 цього договору визначено: Датою поставки товару є дата підписання видаткової накладної Сторонами. ТОВ «Армаліт» у складі пропозиції на підтвердження виконання договору поставки №331 Т від 12.11.2018 Не надав видаткової накладної підписаною сторонами. Тим самим не виконав умови, зазначені в тендерній документації пункт 1.2 додатку №2. (Копія(ї) договору(ів) повинна(і) містити всі сторінки договору(ів) (в тому числі – додатки, що є невід’ємними частинами договору(ів) на відповідність учасників кваліфікаційним критеріям. Зазначаємо: 1. Данна дія учасника (не надання вище зазначених документів) не може вважатися як виконання умов: пункт 1.2 додатку №2. (на відповідність учасників кваліфікаційним критеріям) зазначених в тендерній документації. 2. Тендерна пропозиція ТОВ «Армаліт» ЄДРПОУ: 31576697 не відповідає умовам тендерної документації учасників, викладеній в документації закупівельні. 3. Протокол засідання тендерного комітету : КП "ККОЖФ Святошинського району" вих., № 16 від 11.01.2019 року з приводу проведеного аукціону від: 28 груд. 2018 13:11 – 28 груд. 2018 14:02. Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-12-04-000040-b ДК 021:2015: 44161000-6 Магістральні трубопроводи. Що до визначення переможця, має не припустимі порушення ЗАКОН УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі» та умов тендерної документації. 4. Повідомлення про намір підписати договір від 11.01.19, 18:48. Не може бути розцінене як намір для учасника (переможця) тендера що до підписання договору. Так як намір базується на тезисному повідомлені від № 16 від 11.01.2019 де обумовлені грубі порушення стосовно ЗАКОН УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі». Установлено: Допущені грубі порушення що до визначення переможця, а самє відповідності учасників кваліфікаційним критеріям відповідно ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» посадовими особами КП "ККОЖФ Святошинського району". Виявлені грубі порушення, стосовно вимог до існуючих норм чинного законодавства України; Виявленні (умисні, допущенні порушення) з розгляду поданих документів учасників. Що носили явні дискримінаційні ознаки з підозрою про упереджене становище до учасників торгів. Які несуть за собою корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; як осіб (є підозра) що вчинили злочин. А саме: • Не відповідне становище до усіх учасників торгів; • Прискіпливі зауваження до Учасників торгів; • Замовником допущено порушення, що вплинули на об’єктивність визначеня переможця процедури закупівлі; Наголошуємо про порушення: Закону України «Про публічні закупівлі»; Наказ 05.08.2016 № 158 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 31 серпня 2016 р. за № 1203/29333 НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ Про затвердження Загальних правил етичної поведінки державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування Кодексу України про адміністративні правопорушення Стаття 164-14. Порушення законодавства про закупівлі Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від тисячі до тисячі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян"; • Порушення Розділу VIII ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ Закону України «Про публічні закупівлі» Стаття 38. Відповідальність за порушення вимог цього Закону 1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. 2. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. стаття 364 Кримінальний кодекс України 1. Зловживання владою або службовим становищем, тобто умисне, з корисливих мотивів чи в інших особистих інтересах або в інтересах третіх осіб, використання службовою особою влади чи службового становища всупереч інтересам служби, якщо воно заподіяло істотну шкоду охоронюваним законом правам та інтересам окремих громадян або державним чи громадським інтересам, або інтересам юридичних осіб,-карається виправними роботами на строк до двох років, або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років, із позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років. Кодексі України про адміністративні правопорушення; Кримінальний кодекс України Такі порушення вимог чинного законодавства України є не припустимі. Метою Закону України «Про публічні закупівлі»; є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Вважаємо що було зловживання посадовими особами (тендерним комітетом) своїм службовим становищем, владою з корисливими мотивами що привело до безпідставних дій, що до проведення тендеру : UA-2018-12-04-000040-b ДК 021:2015: 44161000-6 Магістральні трубопроводи. В оцінці пропозиції учасників та подальшого визначення переможця. Вимога:  Анулювати Протокол засідання КП "ККОЖФ Святошинського району"№16 від 11.01.2019.  Відмінити (анулювати) Повідомлення про намір підписати договір від 11.01.19, 18:48 з ТОВ «Армаліт».  Привести розгляд пропозицій учасників торгів, згідно норм чинного законодавства України, Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо Вашу увагу, що основною метою проведення конкурсних торгів є забезпечення раціонального та ефективного використання коштів підприємства згідно Закону. Відповідно до Закону України від 2 липня 2015 року № 577-VIII “Про внесення змін до Закону України "Про звернення громадян" щодо електронного звернення та електронної петиції” з 28 жовтня 2015 року “письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). Просимо вважати дану вимогу (лист) як заяву
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У відповідь на опубліковані на веб-порталі Уповноваженого органу вимоги ТОВ «Компанія Металбуд» від 21.01.2019 №№ 8-25/01 та 8-25/02 повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Виходячи зі змісту вимог, вони не стосуються надання аргументації саме щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Компанія Металбуд», а тому – не підлягають задоволенню. Разом з тим, рішення щодо визначення переможця було прийнято відповідно до вимог чинного законодавства, а пропозиція учасника-переможця відповідає встановленим тендерною документацією кваліфікаційним критеріям. Зокрема пунктом 1.2. Додатку № 2 тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасниками аналогічних договорів разом з додатками, що є його невід’ємними частинами. Надані у складі тендерної пропозиції учасника-переможця аналогічні договори містять всі додатки, що є їх невід’ємними частинами, в той час як згадані у вимозі від 21.01.2019 № 8-25/01 письмові заявки та видаткові накладні не є невід’ємними частинами цих договорів, виходячи з їх змісту. Таким чином, відкриті торги на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (труби сталеві) (оголошення № UA-2018-12-04-000040-b) було проведено в повній відповідності до чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Статус вимоги: Відхилено