• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з охорони правопорядку та громадського порядку, послуги фізичної охорони

Згіднго планової потреби

Завершена

2 814 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 070.00 UAH
Період оскарження: 21.12.2018 13:39 - 04.01.2019 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо усунення дискримінаційних вимог

Номер: 43ec100266524846af9b91c1bc431e3a
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-21-001945-a.b1
Назва: Щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Відповідно до кваліфікаційних вимог, Учасник у складі пропозиції має надати довідку про наявність груп мобільного реагування у м. Конотоп, Охтирка, Ромни, Шостка, Суми з вказанням центрів їх дислокації. дана вимога є дискримінаційною та порушує права учасників на чесну конкуренцію, оскільки надається перевага тим компаніям, які вже мають там власні гмр у вказаних містах. Охоронні компанії ведуть свою діяльність за рахунок власного прибутку. Виставлення гмр у вказаних містах ще до укладення договору є недоцільним та збитковим для Підприємства. Разом з тим, Учасник, який має достатню матеріально-технічну базу може гарантувати виставлення гмр після укладання договору. Відповідно, вимагаємо виключити необхідність надання довідки про наявність гмр у м. Конотоп, Охтирка, Ромни, Шостка, Суми з вказанням центрів їх дислокації або передбачити можливість надання учасниками гарантійного листа про виставлення гмр у вказаних містах на заміну довідки.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Згідно з ч. 2 ст. 5 Закону замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв до потенційних учасників процедури закупівлі: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники. Стосовно питання щодо наявності в учасника мобільних (швидкого реагування) груп, дислокованих в м. Суми та у Сумській області (м. Конотоп, м. Охтирка, м. Ромни, м. Шостка), повідомляємо наступне. Дана вимога вказана Замовником на підставі її визначальної характеристики щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, а також як визначення технічних характеристик предмету закупівлі. Право визначення технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі надається у відповідності до законодавства про публічні закупівлі. Вказана вимога є технічно необхідною з наступних підстав: 1) потреба взаємодії працівників Учасника з групою швидкого реагування Учасника, яка повинна розміщуватися в м. Суми та м. Конотоп, м. Охтирка, м. Ромни, м. Шостка з метою вжиття заходів із запобігання порушень громадського порядку в приміщеннях прокуратури області та місцевих прокуратурах; 2) необхідність взаємодії Замовника з керівництвом Учасника з організаційних та інших нагальних питань, які можуть виникнути в процесі виконання договору; 3) здійснення відповідальною особою або відповідальним керівництвом Учасника перевірки чергових працівників Учасника на об’єкті Замовника. У разі відсутності місць дислокації Учасника у місті Суми та по містах Конотоп, Охтирка, Ромни, Шостка стає неможливою своєчасна та належна перевірка стану роботи компетентних працівників; 4) необхідність термінового прибуття керівництва Учасника на об’єкт Замовника у випадку виникнення непередбачуваних критичних ситуацій, які можуть виникнути у будь-який момент. 5) створення Учасником груп мобільного реагування лише після підписання договору, фактично, на невизначений строк, відтермінує його виконання, оскільки виникає необхідність у пошуку додаткових транспортних засобів та місць для їх зберігання, додаткових працівників, екіпірованих засобами активної оборони на випадок надзвичайної події тощо); 6) в ціну пропозиції не включено витрати на створення груп мобільного реагування, у тому числі після підписання договору. Таким чином, вимога щодо знаходження місць дислокації Учасника у місті Суми та по містах Конотоп, Охтирка, Ромни, Шостка, є обґрунтованим та необхідним заходом забезпечення належної охорони на об’єкті Замовника, яка відповідає чинному законодавству про публічні закупівлі та не може бути розцінена як дискримінаційна.
Статус вимоги: Відхилено