• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Однолотова
  • КЕП

Автомобіль вантажний з самоскидною платформою з розвантаженням на три сторони.

Торги не відбулися

8 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 85 000.00 UAH
Період оскарження: 21.09.2016 11:58 - 23.10.2016 00:00
Вимога
Без відповіді

Оскарження відхилення

Номер: b072bdc2574044a4b9c731708f482ca4
Ідентифікатор запиту: UA-2016-09-21-000521-c.a3
Назва: Оскарження відхилення
Вимога:
Добрий день, 1.Просимо звернути увагу на Ваше рішення на вимогу UA-2016-09-21-000521-c.c1 (Дата подання: 14.10.2016 20:24), яку Ви надали 19.10.2016 року. В рішенні було роз’яснення щодо надання оригіналу або належним чином посвідченої копії документу від виробника вантажного шасі, що підтверджує представницька, дилерські, дистриб’юторські, тощо повноваження (пунктом 7 розділу «Інші вимоги»), а саме: «Дана вимога не є дискримінаційною, оскільки ми хочемо бачити офіційні правовідносини учасника з виробником, адже за таких умов саме виробник зобов’язується надавати гарантію на автомобіль напряму, або за допомогою своїх афілійованих підприємств. Тобто, в разі завершення діяльності підприємства-учасника, який надає гарантію на транспортний засіб, гарантія відповідно втрачає свою силу, що не неприйнятно нашому підприємству. Крім того Замовник передбачив різні офіційні-представницькі повноваження та відносини Учасника з заводом виробником, це й представницька, дилерські, дистриб’юторські, тощо повноваження, а отже має дуже широкий спектр правовідносин, що не може вважатися за дискримінацію». Нашою компанією було надано офіційного листа безпосередньо від підприємства ТОВ «ІВЕКО УКРАЙНА», який є офіційним представником виробника вантажних автомобільних шасі IVECO в Україні, компанії «IVECO SpA», та імпортером запропонованого нами шасі. ТОВ «ІВЕКО УКРАЙНА» має всі офіційні повноваження від виробника на розвиток офіційної дилерської мережі, а також надання дилерських прав та повноважень українським компаніям. ТОВ «Спец-Ком-Сервіс» має всі повноваження на офіційну реалізацію вантажних автомобілів та автомобільних шасі IVECO, що також додатково підтверджується листом безпосередньо від виробника шасі який додається. Таким чином ми маємо всі необхідні офіційні повноваження, що цілком задовольняє вимогу надання необхідних документів згідно 7 розділу «Інші вимоги» Додатку №4 Тендерної документації. Ми вважаєм, що відхилення було помилковим та безпідставним. 2. Надаємо роз’яснення щодо надання інформації вимог до технічних характеристик товару: У відповідності до технічних характеристик запропонованого товару нами була зазначена загальна довжина автомобілю 6500мм. Довжина автомобілю 6500мм нами указано вірно, що відповідає вимогам замовника. Таким чином, вимога замовника виконана повністю. Стосовно довжини автомобілю 6220, зазначену на ескізному креслені повідомляємо, що дана довжина указана помилково. Довжину 6220мм – просимо вважати довжиною автомобільного шасі IVECO Daily 70C15H.
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Без відповіді

Вимога допуску до аукціону

Номер: 9238827ea4a14fd38150a46746407689
Ідентифікатор запиту: UA-2016-09-21-000521-c.c2
Назва: Вимога допуску до аукціону
Вимога:
1. Звертаємо увагу на Вашу відповідь, щодо надання копії документів від виробника вантажного шасі, в якому зазначено, що можливе надання документу від афілійованих підприємств виробника вантажного шасі. ТОВ «ІВЕКО УКРАЙНА», яке надало нам даний документ - є офіційним імпортером та представником виробника вантажного шасі IVECO компанії «Iveco S.p.A». Тому вважаємо, що пункт 1 ПРОТОКОЛУ розгляду тендерної документації не є підставою для відхилення. Також повідомляємо, що компанія ТОВ «АВТО-РЕГІОН» може надати лист від компанії «Iveco S.p.A», що є виробником вантажних шасі та автомобілів IVECO. 2. Стосовно надання даних про довжину автомобіля повідомляємо, що в документі №2410-01/08 від 24.10.2016р. «Відповідність технічному завданню» нами була надана відповідність Вантажного автомобіля з самоскидною платформою з розвантаженням на три сторони, а саме 6500мм.. В документі №2410-01/09 від 24.10.2016р. вказана довжина 6220мм, але це довжина запропонованого нами шасі, на базі якого планується виготовлення Автомобіля вантажного з самоскидною платформою з розвантаженням на три сторони. Вважаємо відхилення щодо пункту 2 ПРОТОКОЛУ розгляду тендерної документації безпідставним.
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Вирішена

Усунення дискримінаційних вимог до учасників

Номер: 7337565ca705454abf8b9b7d4170ed58
Ідентифікатор запиту: UA-2016-09-21-000521-c.c1
Назва: Усунення дискримінаційних вимог до учасників
Вимога:
Серед принципів здійснення державних закупівель, зокрема, закріплені: недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Відповідно до ч.3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIII (надалі – Закон) Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно з ч.2 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. За результатами ознайомлення з тендерною документацією щодо даної процедури закупівлі, вважаємо, що вона містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. А саме, Замовником в Додатку 4 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» до тендерної документації (з урахуванням змін) у розділі «Інші вимоги» наведені наступні вимоги, які ми вважаємо дискримінаційними: 1) пункт 2 розділу - «Копія титульного листа діючих ТУ (технічні умови) на виготовлення вантажного автомобіля з самоскидною платформою скріпленого печаткою заводу виробника (надається у складі тендерної пропозиції учасника)». Наголошуємо, що дана вимога є дискримінаційною та обмежує конкуренцію, оскільки діючі ТУ на виготовлення вантажного автомобілю є об’єктом права інтелектуальної власності заводу виробника і без прямих домовленостей з ним у Учасника не можуть бути данні документи. Отже, дана вимога дискримінує учасників, які закуповують товар не напряму в заводу виробника, а через посередників чи представників. І надає можливість участі тільки прямим дилерам даного заводу виробника на території України, яким як правило є одна компанія, або дуже обмежено коло осіб. Крім того, для деяких країн виробників може бути відсутнє взагалі таке поняття, як «ТУ» , і виробництво товарів здійснюється на підставі зовсім інших внутрішніх документів, в яких відображена технологія виробництва. Тобто законодавством не всіх країн для заводів виробників передбачене існування такого документу, що дискримінує учасників, які мають намір пропонувати товари таких виробників. Також, Замовник вже вимагає у п.9 розділу «Інші вимоги» Додатку 4 – технічну документацію та інструкцію з експлуатації, що вже є достатнім комплектом технічних документів на товар. Отже, вимагаємо виключити дану вимогу. 2) пункт 3 розділу – «Детальне креслення вантажного автомобіля з самоскидною платформою, технічні характеристики та опис автомобіля (надається в складі тендерної пропозиції учасника)». Не зрозуміло викладена вимога «детальне креслення вантажного автомобілю» і наскільки детальним воно повинно бути. Зазначаємо, що стандартно виробниками розміщується фотографічне зображення або схематичне зображення в каталогах або інструкції з експлуатації, яка постачається разом з товаром. Якщо ж Замовник вимагає більш детальне креслення, на підставі якого здійснюється виробництво даного товару, то це є неприпустимим, оскільки є промисловою власністю виробника. Отже, вважаємо за доцільне змінити формулювання з «Детального креслення» на «зображення вантажного автомобілю» та вимагаємо внести відповідні зміни. 3) пунктом 4 розділу «Інші вимоги» Замовник вимагає надання в складі тендерної пропозиції «сертифікату відповідності на базове шасі автомобіля, підтверджуючого норми токсичності двигуна не нижче нормативу Euro 5». Зазначаємо, що дана вимога є дискримінаційною, оскільки обмежує коло учасників тих, в кого в наявності товар на складі, та дискримінує учасників, які пропонують новий товар 2016 року виробництва, який на момент подання тендерних пропозицій ще не імпортований на територію України, проте який буду поставлений належним чином у визначені Замовником строки після підписання відповідного договору про закупівлю. Вимагаємо змінити вимогу та передбачити надання зазначеного сертифікату відповідності при постачанні товару. 4) пунктом 7 розділу «Інші вимоги» передбачено «У випадку, якщо Учасник процедури закупівлі не є виробником вантажного шасі, в складі пропозиції закупівлі учасник повинен надати оригінал або належним чином посвідчену копію документу від виробника вантажного шасі, що підтверджує представницька, дилерські, дистриб’юторські, тощо повноваження». Дана вимога є дискримінаційною, оскільки значно звужує круг учасників тільки до тих, які є єдиними прямими дилерами заводу виробника на території України, оскільки іншим особам, наприклад, які правомірно придбали товар у закордонних представників виробника, виробники товару відмовляються надавати такий документ. Тобто, якщо Учасник правомірно придбав вантажне шасі у дилера виробника і може поставити такий товар Замовнику, він не становиться автоматично дилером виробника і не зобов’язаний ним бути. Крім того, наголошуємо, що вантажне шасі окремо не є Предметом закупівлі, в даній процедурі - це «Автомобіль вантажний з самоскидною платформою з розвантаженням на три сторони». І можливо, що виробник шасі не буде співпадати з виробником готового виробу. Тобто, шасі – це тільки одна з комплектуючих готового виробу і, встановлюючи дану дискримінаційну вимогу, Замовник обмежує коло учасників єдиними офіційними дилерами на Україні виробників одної з комплектуючих части цілого виробу. Отже, доцільніше вимагати відповідний документ, виданий заводом виробником не шасі, а товару в цілому, який є предметом закупівлі – «Автомобіль вантажний з самоскидною платформою з розвантаженням на три сторони», або взагалі виключити цю вимогу. Відповідно, вимагаємо від Замовника внести одну із запропонованих змін стосовно цієї вимоги на свій розсуд.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Дана вимога не є дискримінаційною
Статус вимоги: Задоволено