-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
За кодом ДК 021:2015 –15330000-0 – Оброблені фрукти та овочі (Томатна паста, ікра кабачкова, кабачки консервовані (3л.с/б), огірки консервовані (3л.с/б), томати консервовані (3л.с/б), капуста квашена, горошок консервований, повидло, сухофрукти).
Завершена
381 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 381.20 UAH
мін. крок: 0.1% або 381.20 UAH
Період оскарження:
07.12.2018 18:03 - 21.12.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
оскарження визначення переможця
Номер:
6fa8c574edbf4e518a1d540f4ed3911f
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-07-005197-c.c1
Назва:
оскарження визначення переможця
Вимога:
08.01.19, о 16:24 замовником на веб-порталі Уповноваженого органу розміщено повідомлення про намір укласти договір з ФОП "СУХОДОЛЬСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ".
ФОП Ворожцова Л.Г. (Скаржник) не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують чинне законодавство України з питань безпеки та якості харчових продуктів та продовольчої сировини, норми Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
ФОП Ворожцова Л.Г. виражає свою незгоду із неправомірним прийняттям рішення про визначення переможцем ФОП "СУХОДОЛЬСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ", вважає, що рішення прийняте Замовником про намір укласти договір з ФОП "СУХОДОЛЬСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" порушує порядок проведення процедури закупівлі, основні норми та принципи Закону, є необгрунтованим, поспішним. у звязку з тим, що пропозиція ФОП "СУХОДОЛЬСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" (далі за текстом -Учасник) не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме.
Відповідно до п.6 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" розділу III. "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції", затвердженої рішенням тендерного комітету протокол № 92 від 07.12.2018, документи, які надає учасник у складі пропозиції відкритих торгів, з метою підтвердження відповідності запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам:
– Погодження (узгодження) державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на право постачання учасником продуктів харчування в заклади освіти у 2019 році.
Згідно з п.5 "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону" розділу III. "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" учасники повинні відповідати наступним кваліфікаційним критеріям та надати документи для підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям:
5.1. Довідка, складена Учасником у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально технічної бази необхідної для відповідних умов зберігання продуктів із зазначенням інформації про найменування такого обладнання та матеріально-технічної бази.
5.2. Документи, що підтверджують наявність в Учасника власних та/або орендованих складських приміщень.
5.3. Довідка в довільній формі про реєстрацію потужностей із зазначенням особистого реєстраційного номеру потужності.
5.6.Акт санітарно – епідеміологічного обстеження об`єктів та/або акт перевірки дотримання вимог санітарного законодавства тощо, зазначених в 5.1., датований другим півріччям 2018 року, складений та виданий органом, уповноваженим здійснювати нагляд за дотриманням санітарного законодавства.
Учасником у складі пропозиції надано Погодження на участь в тендері на постачання харчових продуктів та продовольчої сировини в дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади, школи-інтернати, ліцеї Донецькох області, санаторно-оздоровчі дитячі центри реабілітації, дитячі оздоровчі заклади, заклади охорони здоровя, соціального захисту населення та інші заклади міст та районів Донецької області в 2019 році (далі - Погодження), Акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами від 07.12.2018 (далі - акт), довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (далі - довідка), договір оренди приміщення №3 від 09.09.2018 (далі - договір оренди), рішення про державну реєстрацію потужностей від 05.10.2018 (далі - рішення).
Відповідно до договору оренди (акт прийому-передачі до договору оренди приміщення) та довідки Учасник орендує складське приміщення - 100 квадратних метра, у ТОВ "Райське" за адресою Донецька обл., Олександрівський район, село Високопілля, вул.Садова 1. Згідно з Витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності ТОВ "Райське" - Орендар, володіє обєктом нерухомого майна (будівлею, склад арочний), який занходиться за адресою - Донецька обл., Олександрівський р-н., с.Високопілля, вул.Садова, будинок 1г. Тобто, незрозуміло, який саме обєкт орендує Учасник, якщо Орендодавець володіє обєктом за іншою адресою, а саме
Адреса обєкта відповідно до Витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно Адреса обєкта відповідно до договору оренди
Донецька обл., Олександрівський р-н., с.Високопілля, вул.Садова, будинок 1г Донецька обл., Олександрівський р-н, с. Високопілля, вул.Садова 1.
Згідно з актом потужністю оператора ринку (Учасника) є орендоване складське приміщення за адресою Донецька обл., Олександрівський р-н., с.Високопілля, вул.Садова. Тобто, потужність, яка зазначена в акті знаходиться на вул. Садова, без зазначення номеру обєкту/будівлі/тощо.
Відповідно до п.2 Погодження транспортування харчових продуктів та продовольчої сировини в заклади буде здійснюватися з орендованого складського приміщення, розташованого за адресою Донецька обл., Олександрівський р-н., с.Високопілля, вул.Садова, згідно договору оренди з ТОВ "Райське". Тобто, потужність, яка зазначена в Погодженні, знаходиться на вул. Садова, без зазначення номеру обєкту/будівлі/тощо.
Відповідно до Державного реєстру потужностей операторів ринку Донецької області (Особистий реєстраційний номер потужності - r-UA-05-01-107) (копія додається) потужність ФОП Суходольського Володимира Олександровича знаходиться за адресою вул. Садова, 3-а, с. Високопілля, Олексанрівський р-н, Донецька обл., 84020. Тобто, обєкт потужності оператора ринку, який є зареєстрованим відповідно до норм чинного законодавства України знаходиться за адресою вул. Садова, 3-а, с. Високопілля, Олексанрівський р-н, Донецька обл., 84020.
З огляду на надані Учасником в тендерній пропозиції документи можна зробити висновок, що Учасник користується/володіє/орендує декілька потужностей, а саме:
- вул. Садова, 3-а, с. Високопілля, Олексанрівський р-н, Донецька обл., 84020;
- вул. Садова, 1, с. Високопілля, Олексанрівський р-н, Донецька обл;
- вул. Садова, 1г, с. Високопілля, Олексанрівський р-н, Донецька обл.;
Відповідно до п.1.6 Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб'єктам, затвердженого Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 3 (далі - Порядок) державній реєстрації підлягає кожна окрема потужність оператора ринку.
У звязку з тим, що Учасник у складі пропозиції зазначив, що орендує склад у ТОВ "Райське", 100 квадратних метри, за договором оренди №3 від 09.09.2018 за адресою, згідно договора оренди, вул. Садова, 1, с. Високопілля, Олексанрівський р-н, Донецька обл., та надав відповідно до п.5 розділу ІІІ тендерної документації документи на орендований склад, то саме ця орендована потужність, яка знаходиться за адресою вул. Садова, 1, с. Високопілля, Олексанрівський р-н, Донецька обл. повинна бути зареєстрована в Державному реєстрі потужностей операторів ринку. Але Учасником потужність за адресою вул. Садова, 1, с. Високопілля, Олексанрівський р-н, Донецька обл. не зареєстрована. Тобто, Учасником не виконано вимог чинного законодавства України.
Пунктом 1.7. Порядку зазначено, що адресою потужності, яка є транспортним засобом або іншим рухомим майном, вважається місцезнаходження (місце проживання) оператора ринку, в управлінні якого перебуває така потужність.
Тобто, автотранспорт Учасника реєструється в Державному реєстрі потужностей операторів ринку за місцем проживання Учасника.
Згідно з Випискою з ЄДРПОУ місцем проживання Учасника є вул. Садова, 3, с. Високопілля, Олексанрівський р-н, Донецька обл., 84020.
Тобто, Учасником в Державному реєстрі потужностей операторів ринку зареєстрован лише автомобільний транспорт.
Пунктом 5.1.Порядку зазначено, що оператор ринку (Учасник) зобов'язаний повідомити територіальний орган компетентного органу про зміни в інформації про оператора ринку та потужність, не пізніше 10 робочих днів з дати настання таких змін. Компетентний орган вносить відповідні зміни до відомостей Реєстру протягом 5 робочих днів з дати надходження відповідного повідомлення оператора ринку.
Тому, якщо б в Учасника відбулися зміни в його потужностях, він зобовязаний був повідомити про це територіальний орган компетентного органу та внести зміни в реєстр. Але в Учасника зміни в реєстр не внесені.
Тобто, всупереч п.1.6. Порядку Учасником не зареєстрован в Державному реєстрі потужностей операторів ринку склад/будівля/тощо, яку він орендує у ТОВ "Райське" для здійснення господарської діяльності.
Учасником порушене чинне законодавство України.
Тому, пропозиція Учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації.
Крім того, документи щодо якості товару незадовільної якості: нечитаємі, нерозбірливі, неможливо розгледіти, до якого саме товару належить завантажений документ.
Відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
З огляду на вищевикладене, керуючись нормами законодавства України з питань безпеки та якості харчових продуктів та продовольчої сировини, Закону України "Про публічні закупівлі" вважаю за необхідне зазначити, що пропозиція ФОП "СУХОДОЛЬСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ", ІПН 3253600631 не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленими статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі" та умовам тендерної документації, у звязку з чим повинна бути відхилена Замовником на підставі пункту 1 розділу 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі", пункту 4 розділу 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі".
Просимо Замовника переглянути незаконно прийняте Рішення та повторно уважно перевірити на відповідність кваліфікаційним вимогам пропозицію ФОП "СУХОДОЛЬСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ", ІПН 3253600631 та відхилити, як таку, що не відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" та умовам тендерної документації.
В іншому випадку буду змушеаі звертатися в компетентні органи для відстоювання законних прав та інтересів.
Пов'язані документи:
Учасник
- консервація оскарження переможця.pdf 09.01.2019 18:49
- Рішення щодо вимоги.pdf 14.01.2019 17:30
Дата подачі:
09.01.2019 18:49
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу щодо неправомірного прийняття рішення про визначення переможця ФОП Суходольського Володимира Олександровича за процедурою закупівлі відкриті торги, оголошення UA-2018-12-07-005197-c на закупівлю За кодом ДК 021:2015 –15330000-0 – Оброблені фрукти та овочі (Томатна паста, ікра кабачкова, кабачки консервовані (3л.с/б), огірки консервовані (3л.с/б), томати консервовані (3л.с/б), капуста квашена, горошок консервований, повидло, сухофрукти) повідомляємо, що тендерний комітет не вважає достатньою аргументацією, яку було зазначено у повідомленні, для відхилення вищезазначеної тендерної пропозиції. Надані Учасником – переможцем документи до пропозиції відповідають кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, а тендерна пропозиція відповідає умовам тендерної документації.
Учасник переможець зареєстрований як оператор ринку у Державному реєстрі потужностей операторів ринку, Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами та Погодження державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на право постачання учасником продуктів харчування в заклади освіти у 2019 році, ці документи видані компетентними органами (відповідно до необхідних для цього документів) та надані Замовнику, як і вимагалося тендерною документацією.
Відділ освіти Селидівської міської ради закуповує продукти харчування для закладів дошкільної освіти і повинен бути впевнений в якості запропонованого продукту харчування. Пропозиція ФОП Суходольського В.О. нас повністю задовольняє та є економічно вигідною. Також, варто зауважити, що вся відповідальність за дотримання вимог харчового законодавства покладається суто на оператора ринку, потужності якого і було перевірено Головним Управлінням Держпродспоживслужби в Донецькій області.
Враховуючи, що однією із основних засад здійснення державних закупівель є економія бюджетних коштів, то підстави для задоволення Вашої скарги відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено