• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку, хліб житньо-пшеничний батон різаний з борошна вищого ґатунку, булка здобна з начинкою)

15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку, хліб житньо-пшеничний батон різаний з борошна вищого ґатунку, булка здобна з начинкою)

Завершена

2 129 437.96 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 63 883.14 UAH
Період оскарження: 27.11.2018 14:58 - 08.12.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

форма тендерної пропозиції

Номер: e2aea19d8ff747aea51772039ee8220c
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-27-001328-b.a6
Назва: форма тендерної пропозиції
Вимога:
У відповіді на Нашу Вимогу, Вами було зазначено "Інструкцією з підготовки тендерної пропозиції передбачено, що Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен розмістити на веб-порталі Уповноваженого органу тендерну пропозицію (Додаток № 1)". Однак, мусимо зазначити, що дана інформація міститься в розділі "Результати торгiв та укладання договору про закупiвлю", тобто, дані вимоги стосуються уже переможця закупівлі і не відміняє обов'язку учасника подати пропозицію за формою 1 в складі пропозиції для участі в закупівлі. Дане твердження підтверджується і змістом самої Тендерної пропозиції (форма 1) де зазначено : "1. До рішення про намір укласти договір з нашим підприємством, Ваша тендерна документація разом з нашою пропозицією (за умови її відповідності всім вимогам) мають силу попереднього договору між нами. Якщо буде прийняте рішення про намір укласти договір з нами, ми візьмемо на себе зобов'язання виконати всі умови, передбачені договором. 2. Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом не менше ніж 90 календарних днів з дня розкриття тендерних пропозицій. Наша пропозиція буде обов'язковою для нас і може бути прийняте рішення про намір укласти договір Вами у будь-який час до закінчення зазначеного терміну. 3. Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі тендерні пропозиції згідно з умовами тендерної документації. 4. Якщо буде прийняте рішення про намір укласти договір, ми зобов'язуємося підписати договір про закупівлю із замовником не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю". Тобто, тут іде мова про учасника, який ще не став переможцем і лише подає свою пропозицію. Розуміємо, що дана Вимога не вплине на Ваше рішення і ми будемо вимушені звертатися до компетентних органів (Державної аудиторської служби, Прокуратури та ін.) за захистом наших прав та встановлення правомірних результатів торгів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за Ваші зауваження. Але, тендерний комітет вважає, що Інструкцією з підготовки тендерної пропозиції передбачено, що Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен розмістити на веб-порталі Уповноваженого органу тендерну пропозицію (Додаток № 1)
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Пропозиція не відповідає тенедерній документації

Номер: 8a2341ee1e814a33b638b3589207862e
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-27-001328-b.b5
Назва: Пропозиція не відповідає тенедерній документації
Вимога:
Вимога в порядку ч.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Відповідно до Протоколу №16 від 08.01.2019р. розгляду пропозицій ФОП Шелест О.В. було визнано переможцем. Однак, ТДВ «Охтирський хлібокомбінат» вважає, що тендерна ФОП Шелест О.В. не відповідає умовам тендерної документації, а саме: В п. 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації зазначено, що «Кожен Учасник повинен дотримуватись форм зазначених у додатках цієї тендерної документації та не має права відступати від них». Додатком 1 Тендерної документації визначена форма Тендерної пропозиції. Тобто, усі учасники повинні заповнити дану форму і надати її в складі своєї пропозиції. В тендерній пропозиції пропозиція ФОП Шелест О.В. відсутня дана заповнена форма. Таким чином, тендерна пропозиція ФОП Шелест О.В. не відповідає умовам тендерної документації, що є підставою для відхилення її тендерної пропозиції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Інструкцією з підготовки тендерної пропозиції передбачено, що Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен розмістити на веб-порталі Уповноваженого органу тендерну пропозицію (Додаток № 1)
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 1ba5faf64c3e42789f4820d4b70e244c
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-27-001328-b.b4
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога в порядку ч.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету № 16 від 08.01.2018р. розгляду пропозицію ТДВ «Охтирський хлібокомбінат» було дискваліфіковано. ТДВ «Охтирський хлібокомбінат» не погоджується з даним рішенням, та вважає за необхідне надати пояснення: 1. Стосовно ідентифікаційного номеру Щербини М.М., пояснюємо наступне. В довідці про працівників була допущена помилка в номері, а саме замість 2638021999 було вказано 2638021599. Відповідно до п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Таким чином, дана описка є формальною і не є підставою для дискваліфікації учасника. 2. Що стосується наступної підстави для дискваліфікації – відсутність документу про державну реєстрацію потужності щодо виду діяльності - реалізація, пояснюємо наступне: в складі нашої пропозиції нами було подано Повідомлення про присвоєння особистого номеру потужності від 09.01.2017р. № 18-01/20 в стовпчику 5 якої зазначений вид діяльності – продаж харчових продуктів. Слова «реалізація» та «продаж» є синонімами і несуть тотожне значення. Вважаємо таку підставу дискваліфікації, необґрунтованою і такою, що наголошує на упередженому ставленні до учасника ТДВ «Охтирський хлібокомбінат». Просимо прийняти до уваги наші пояснення та прийняти рішення, яким відмінити попереднє Ваше рішення про дискваліфікацію пропозиції ТДВ «Охтирський хлібокомбінат».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: 1. В порядку, передбаченому с.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до пп. а) п.2 ч.5 «Квалiфiкацiйнi критерiї до учасників та вимоги, установленi статтею 17 Закону» Тендерної документації Учасник повинен надати інформацію у формі таблиці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі, а саме: про наявність водіїв автотранспортного засобу, експедиторів транспортних, вантажників і двох комплектувальників товарів. Відповідно до пп. г) п.2 ч.5 «Квалiфiкацiйнi критерiї до учасникiв та вимоги, установленi статтею 17 Закону» Тендерної документації Учасник повинен надати податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за третій квартал 2018 року, з позначками отримання контролюючим органом або з наданням відповідного підтверджуючого документу, згідно порядку підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку. Даний податковий розрахунок має містити дані про вказаних в таблиці п. “а)” працівників. Податковий розрахунок, наданий ТДВ «Охтирський хлібокомбінат» у складі тендерної пропозиції не містить інформації про водія транспортних засобів Щербина М.М. код якого, відповідно до інформаційної довідки, - 2638021599. Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Враховуючи вищезазначене, у складі пропозиції ТДВ «Охтирський хлібокомбінат» відсутнє документальне підтвердженої інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, в порядку, передбаченому Тендерної документації, вищезазначене не може бути віднесено до помилки, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, отже пропозиція ТДВ «Охтирський хлібокомбінат» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, та, відповідно до ст.30 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію на підставі передбаченій п.1 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Відповідно до ч.2 «Інша інформація» Розділу «Оцiнка тендерної пропозицiї» Тендерної документації, Замовник визначає інші документи, які необхідно подати Учаснику в складі тендерної пропозиції, зокрема, документ учасника про державну реєстрацію потужностей операторів ринку харчових продуктів щодо виду діяльності – реалізація. Реєстрація потужностей операторів ринку харчових продуктів щодо виду діяльності – реалізація передбачена Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», Наказом МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ 10.02.2016 № 39 «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб'єктам». ТДВ «Охтирський хлібокомбінат», в порядку передбаченому ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» мало право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Ґрунтуючись на вищезазначеному, враховуючи те, що ТДВ «Охтирський хлібокомбінат» не надало документальне підтвердження реєстрації потужностей операторів ринку харчових продуктів щодо виду діяльності – реалізація, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, та, відповідно до ст.30 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію на підставі передбаченій ч.4 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

ДСТУ СОУ

Номер: b2c97979767d4a5995f2d8a593f6b2ae
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-27-001328-b.b3
Назва: ДСТУ СОУ
Вимога:
Доброго дня! Згідно з розділом 6 Інформацiя про технiчнi, якiснi та кiлькiснi характеристики предмета закупiвлi Тендерної документації, товар, який планується поставлятися виготовлений у відповідності до умов ДСТУ 7517:2014 «Хліб із пшеничного борошна. Загальні технічні умови», СОУ 15.8-37-00389676-559:2007 та ДСТУ-П 4583:2006 «Хліб із житнього та суміші житнього і пшеничного борошна», СОУ 15.8-37-0032744-004:2005. Хочемо зазначити, що при виготовленні будь-якої продукції повинно керуватися вимогами національних стандартів (ДСТУ) або міждержавних стандартів (ГОСТ), діючих в Україні. За відсутності ГОСТ і ДСТУ на дану продукцію чи при необхідності конкретизувати/підвищити вимоги стандартів чи розширити асортимент може розроблятися стандарт організацій України (СОУ). ДСТУ і ГОСТ відносяться до документів національного рівня, СОУ – це документ рівня організації. Таким чином, вимога про відповідність товару СОУ (стандарту певної організації) є, на нашу думку, дискримінаційною вимогою, яка звужує кількість потенційних учасників, тому просимо вилучити дані вимоги з тендерної документації. Тим більше, що визначені СОУ були розроблені до моменту впровадження зазначених ДСТУ. Згідно з ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 4 ст. 22 цього ж Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до ч.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі розділу Інструкція з підготовки тендерної документації встановлено, що у складі тендерної пропозиції повинен бути наданий зразок упаковки (етикетки) предмету закупівлі (фото) - хлібу пшеничний з борошна вищого ґатунку та хлібу житньо-пшеничний, у якій повинно бути вказано, що товар, який планується поставлятися, виготовлений у відповідності до умов ДСТУ 7517:2014 «Хліб із пшеничного борошна. Загальні технічні умови», СОУ 15.8-37-0032744-004:2005. СОУ – стандарт організацій України, що розроблюється базавою організацією зі стандартизації, затверджується та реєструється в порядку, передбаченому чинним законодавством, відповідно до ЗУ «Про стандартизацію» та інших нормативно-правових актів. Враховуючи те, що, відповідно до вищезазначеної вимоги Тендерної документації, для кожного виду хлібу встановлено по два альтернативних стандарти, що передбачають виготовлення товару по державному стандарту організацій України, Замовником не встановлено дискримінаційних вимог до учасників в порядку, передбаченому ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Усунення дискримінаційної вимоги

Номер: f59d1d9d64f1436789aaa17d48d034a4
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-27-001328-b.c2
Назва: Усунення дискримінаційної вимоги
Вимога:
У розділі 5 підпункт г) Квалiфiкацiйних критерiїв до учасникiв та вимоги, установленi статтею 17 Закону, висувається вимога щодо місцезнаходження виробничих потужностей учасника - в межах Харківської області. Вважаємо, що встановлення такого положення в тендерній документації, унеможливлює участь в торгах інших учасників, які розташовані за межами Харківської області однак, мають багаторічний досвід роботи у даній сфері. У статтях 16, 17 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні обмеження щодо місцезнаходження учасника. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. Просимо усунути дану, відверто дискримінаційну, вимогу. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня. Ваші зауваження прийнято до уваги, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Усунення вимоги про наявність не меньше 3-х одиниць автотранспорту

Номер: 1e3148d656b04edabbdb78cdf180bfa2
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-27-001328-b.c1
Назва: Усунення вимоги про наявність не меньше 3-х одиниць автотранспорту
Вимога:
Доброго дня! У розділі 5 підпункт а) Квалiфiкацiйних критерiїв до учасникiв та вимоги, установленi статтею 17 Закону, висувається вимога про надання учасником - а) Інформацію у вигляді таблиці про наявність спеціалізованого автотранспорту - (не менше трьох одиниць у зв’язку із великою кількістю місць доставки та щільним графіком поставки, особливо в літню пору року). Однак, згідно зі змістом п.4.3 Загальних положень Тендерної документації мiсце поставки товарiв (надання послуг, виконання робiт) - Державна гімназія – інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою «Кадетський корпус», адреса: вул. Полтавський шлях, 192 Новобаварський район, м. Харків, Харківська область, Україна, поштовий індекс 61098 та Харківська область, тобто, лише за однією адресою. Встановлений Графік доставки 5 разів на тиждень (понеділок - п’ятниця) з 6-00 до 12-00. У період з 01.06.2019 по 15.06.2019 – по місцю знаходження Замовника та за додатковою адресою, яка буде вказана у заявці (Харківська область). Тобто, на доставку дається 6 годин. З викладеного вбачається, що графік доставки (один раз на день) та кількість місць (одне) надає можливість без поспіху здійснити постачання товару одним спеціалізованим транспортним засобом. Викладена в тендерній документації вимога про наявність не менше трьох одиниць автотранспорту, з огляду на дійсні умови здійснення поставки, виглядає як дискримінаційна та така, що порушує викладені у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи здійснення закупівель. Просимо внести зміни до Тендерної документації та вилучити вимогу про наявність не менше трьох одиниць автотранспорту.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до вимог тендерної документації визначено декілька місць поставки, а саме – м. Харків, вул. Полтавський шлях, 192 та у період з 01.06.2019 по 15.06.2019 ще у додаткові місця у Харківській області, які будуть зазначені у заявці. Тому ми вважаємо, що вимоги відповідно трьох автомобілів є обґрунтованими, так як перший автомобіль для постачання предмету закупівлі за місцем знаходження Замовника, другий – у додаткові місця у Харківській області, які будуть зазначені у заявці, а третій автомобіль як запасний на той випадок, якщо один з двох попередніх вийде з ладу.
Статус вимоги: Відхилено