• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

охорона об'єкту

охорона об'єкту

Торги відмінено

730 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 650.00 UAH
Період оскарження: 14.01.2019 10:15 - 28.01.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

порушення вимог ч. 1 ст. 28 ЗУ "Про публічні закупівлі"

Номер: db22e25efed941c6ae3157fed0e5d979
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-14-000109-b.a1
Назва: порушення вимог ч. 1 ст. 28 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Частиною 1 статті 28 ЗУ "Про публічні закупівлі" передбачено, що критеріями оцінки є: у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна; у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт), - ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів. Охоронні послуги не потребують розроблення оекремої специфікації (технічного проекту). Послуги з охорони мають постійно діючий ринок. Критерії оцінки тендерних пропозицій, викладені в п.п. 5.1.1 п.5 розділу 5 тендерної документації , а саме: "досвід роботи по охороні професійно-технічних навчальних закладів», «Спеціальні засоби (газові балончики, кийки) та засоби зв′язку», «Форменний одяг персоналу охорони учасника», «Транспорт реагування»." порушують вимоги частини 1 статті 28 ЗУ "Про публічні закупівлі" . Вимагаю привести критерії оцінки тендерних пропозицій у відповідність до вимог ч.1 ст. 28 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Документальне підтвердження наявності досвіду роботи на ринку охоронних послуг та по охороні навчальних закладів вимагається з метою визначення достовірності подання учасником відомостей в частині відповідності критеріям оцінки, а не в частині відповідності кваліфікаційним критеріям статті 16 ЗУ "Про публічні закупівлі". Згідно роз’яснення Мінекономрозвитку № 3304-04/44053-06 від 08.10.2018 р. Про застосування нецінових критеріїв оцінки, замовником можуть встановлюватися і інші критерії оцінки разом із критерієм ціна, у разі якщо закупівля має складний або спеціалізований характер. При цьому питома вага цінового критерію у такому разі не може бути нижчою 70 відсотків. Водночас Закон не містить визначення поняття «закупівля, яка має складний або спеціалізований характер». Тому, віднесення предмету закупівлі до такої, яка має складний або спеціалізований характер, здійснюється замовником самостійно у кожному конкретному випадку, керуючись обставинами і умовами такої закупівлі та виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Беручи до уваги вище вказане та той факт, що якість надання послуг з охорони для навчальних закладів є передумовою комфорту, безпеки та спокою перебування учнів на навчанні та їх відпочинку, а також створення безпечних умов праці для працівників закладу, доцільно додатково застосувати такі критерії оцінки, як: досвід роботи на ринку охоронних послуг, досвід роботи по охороні навчальних закладів та наявність транспорту реагування.
Статус вимоги: Задоволено