-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Риба морожена Хек
Риба морожена Хек для загальноосвітніх навчальних закладів Горохівського району, Волинської області. Постачання товару здійснюється за рахунок Постачальника (учасника-переможця) у загальноосвітні навчальні заклади Горохівського району. Обов'язкова наявність документів, що засвідчують безпеку і якість продукції.
Завершена
195 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 950.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 950.00 UAH
Період оскарження:
04.01.2019 16:21 - 11.01.2019 09:00
Вимога
Відхилено
Вимога усунути порушення Закону
Номер:
2c2cf8f86da042b196138b0277848e3e
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-04-000948-a.b2
Назва:
Вимога усунути порушення Закону
Вимога:
Протоколом засідання відповідальної особи Замовника про відхилення пропозиції Кандидата № 11 від 18.01.2019 року прийнято рішення визнати Фізичну особу-підприємця Ярему М. М. переможцем торгів UA-2019-01-04-000948-a.
Повідомляємо замовника, що пропозиція ФОП Яреми М. М. не відповідає вимогам чинного законодавства України. Зокрема пропозиція учасника не відповідає вимогам статті 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», яка вказує, що для провадження діяльності, пов’язаної з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження оператор ринку повинен отримати експлуатаційний дозвіл. Риба морожена ХЕК є товаром тваринного походження, отже для діяльності з її зберігання та/або транспортування учасник повинен мати експлуатаційний дозвіл.
У складі тендерної пропозиції учасником ФОП Ярема М. М. подано рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужності від 01.07.2016 року, який вимагається законом для здійснення діяльності, пов’язаної з реалізацією продуктів рослинного походження.
Вимагаємо переглянути рішення про кваліфікацію учасника ФОП Ярема М. М. переможцем торгів та усунути порушення Закону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.01.2019 13:13
Вирішення:
Відповідальний за проведення допорогових закупівель Фещук М.П.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
22.01.2019 09:07
Підтвердження вирішення:
Відповідальним за проведення допорогових закупівель було прийнято рішення про взяття вимоги до розгляду. В ході розгляду вимоги було прийнято рішення про відмову в її задоволенні. Щодо невідповідності вимогам чинного законодавства пропозиції Яреми М.М. повідомляємо, що згідно статті 23 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» передбачено:
1. Експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження.
2. Обов’язок отримання експлуатаційного дозволу не поширюється в частині відповідної діяльності на операторів ринку, які здійснюють:
первинне виробництво харчових продуктів тваринного походження, а також пов’язану з ним діяльність, зокрема зберігання та поводження з первинною продукцією в місці первинного виробництва, за умови що при цьому істотно не змінюється стан такої продукції;
транспортування харчових продуктів тваринного походження, у тому числі тих, які потребують дотримання температурного режиму та не можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною;
зберігання харчових продуктів тваринного походження, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною;
виробництво та/або зберігання харчових продуктів, інгредієнтами яких є виключно продукти рослинного походження та/або перероблені продукти тваринного походження;
експлуатацію закладів громадського харчування та закладів роздрібної торгівлі, що відповідають вимогам, встановленим Кабінетом Міністрів України. До моменту встановлення таких вимог цей виняток поширюється на всі заклади громадського харчування та заклади роздрібної торгівлі.
Відповідно законодавець передбачив випадки, коли експлуатаційний дозвіл не потребує оператор ринку, який підпадає під категорію передбачених винятків. Статтею 23 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» передбачено також норма згідно якою, державній реєстрації підлягають потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу. У складі тендерної пропозиції ФОП Яреми М.М. було надано Рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужності, згідно якого було надано Учаснику дозвіл на транспортування харчових продуктів, зберігання харчових продуктів, продаж харчових продуктів, таким чином вважаємо Учасник дотримався вимог законодавства щодо безпечності та якості харчових продуктів.
У зв’язку з цим, Замовник вважає прийняте рішення обґрунтованим і таким, що відповідає вимогам закупівлі.
Вимога
Відхилено
Вимога до замовника про усунення порушення Закону
Номер:
bb311a4685ea4d13b1fb385103be72e4
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-04-000948-a.a1
Назва:
Вимога до замовника про усунення порушення Закону
Вимога:
Вимога
Протоколом засідання відповідальної особи Замовника про відхилення пропозиції Кандидата № 10 від 18.01.2019 року пропозицію Кандидата-переможця Товариства з обмеженою відповідальністю «Інзарго» було відхилено через відсутність будь-якого документу, що засвідчує відповідність передмету закупівлі якісним та технічним вимогам на дану продукцію, виробленого згідно ДСТУ.
Повідомляємо замовника, що дискваліфікація згідно вказаної причини порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», а також положення Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35.
Замовником вимагалося: для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі учасники повинні надати в складі пропозиції наступні документи: Документи, що підтверджують якість товару (сертифікат якості або декларація виробника), встановлені діючим законодавством на запропоновану продукцію.
У складі тендерної пропозиції нами було подано сертифікат якості/декларацію виробника. Тобто вказана вимога була виконана у повному обсязі.
Файл Технічна специфікація Вих. № 010 від 14.01. 2019 року, поданий у складі тендерної пропозиції містить погодження ТОВ «Інзарго» з вимогами Замовника, що запропонований товар повинен відповідати вимогам Законів України «Про якість та безпеку харчових продуктів і продовольчої сировини», «Про безпечність та якість харчових продуктів», державних стандартів (технічних умов) і не містити ГМО, шкідливих або небезпечних добавок. Якість товару визначається відповідно до вимог державних стандартів.
Якщо замовнику для оцінки тендерної пропозиції недостатньо даних, поданих у її складі, він має право звернутися до такого учасника за додатковою інформацією. Надану Законом можливість замовник не використав, на томість неправомірно відхиливши пропозицію ТОВ «Інзарго», яка за результатами аукціону є найбільш економічно вигідною. Окрім сертифікату якості на продукт ми маємо змогу для уточнення подати Експертний висновок № 012393 1/18 від 28 серпня 2018 року, подача якого не вимагалася Замовником.
Вимагаємо переглянути рішення про дискваліфікацію учасника ТОВ «Інзарго» та усунути порушення Закону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.01.2019 12:01
Вирішення:
Відповідальний за проведення допорогових закупівель Фещук М.П.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
22.01.2019 09:05
Підтвердження вирішення:
Відповідальним за проведення допорогових закупівель було прийнято рішення про взяття вимоги до розгляду. В ході розгляду вимоги було прийнято рішення про відмову в її задоволенні. Щодо підтвердження якості товару, то Замовником було передбачено в Технічній специфікації щодо даної закупівлі, що якість товару визначається згідно вимог розроблених відповідно до чинного законодавства України (ДСТУ). Натомість ТОВ «Інзарго» у складі своєї пропозиції надав лише Загальний ветеринарний документ на ввезення, а також Сертифікат якості яким підтверджує, що продукція вироблена згідно із затвердженими стандартами США. У зв’язку з цим порушив вимоги закупівлі.
Враховуючи вище викладене Замовник не вбачає в своїх діях порушення законодавства, як наслідок прийняте рішення вважає обґрунтованим і таким, що відповідає вимогам закупівлі.