-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Надання послуг охоронців
Торги не відбулися
620 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 200.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 200.00 UAH
Період оскарження:
18.12.2018 16:03 - 31.12.2018 00:00
Вимога
Вирішена
стосовно п.10 додатку 3 до ТД
Номер:
b9e810f8f2f54311b0592ad60b386226
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-18-001057-a.c4
Назва:
стосовно п.10 додатку 3 до ТД
Вимога:
Пунктом 10 Додатку № 3 до ТД вимагається наявність договору, який укладений з Управлінням поліції охорони про реагування у 2019 році або наявність додаткової угоди 2018 року про продовження терміну дії договору, що був укладений в попередніх роках (копія, завірена уповноваженою особою Учасника).
Ця вимога суперечить діючому законодавству, а тому, на нашу думку, повинна бути вилучена з тендерної документації.
Так, статтею 1 Закону України «Про охоронну діяльність» визначено, що суб'єкт охоронної діяльності - це суб'єкт господарювання будь-якої форми власності, створений та зареєстрований на території України, що здійснює охоронну діяльність на підставі отриманої у встановленому порядку ліцензії. Статтею 19 цього ж Закону передбачено, що суб'єкти охоронної діяльності організовують взаємодію з правоохоронними органами у формі:
1) проведення спільних нарад, консультацій;
2) обміну інформацією з питань попередження та припинення правопорушень;
3) інших не заборонених законодавством заходів за умови, що не порушуються права та обов'язки суб'єктів господарювання і здійснення таких заходів належить до компетенції відповідного правоохоронного органу.
Таких заходів, як укладання суб’єктами господарювання з правоохоронними органами договорів Закон не передбачає. До того ж укладання письмових правочинів між контрагентами не є «заходами» в сенсі цього слова, а є цивільно-правовими актами, де сторони повинні мати конкретні права і обов’язки, відповідальність за порушення їх умов тощо.
Враховуючи викладене вважаємо, що вимога Замовника, викладена в пункті 10 Додатку № 3 до тендерної документації, порушує ч.1. ст.3, ч.3. ст.5 та ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 19 Закону України «Про охоронну діяльність» та вимагаємо внести зміни до документації, а саме, видалити цю вимогу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.12.2018 14:17
Вирішення:
Ваші зауваження взяті до уваги тендерну документацію у цій частині буде змінено.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
щодо дискримінаційної вимоги п.п.2.6 п. 5 розділу ІІІ ТД
Номер:
eee19287fc384e13baf62a6fc9668408
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-18-001057-a.a3
Назва:
щодо дискримінаційної вимоги п.п.2.6 п. 5 розділу ІІІ ТД
Вимога:
Підпунктом 2.6. пункту 5 розділу ІІІ до тендерної документації передбачено надання учасником у складі тендерної пропозиції «Копії посвідчень працівників Учасника, що пройшли навчання щодо злагодженості та професійних дій охорони в разі виявлення на об’єкті пожежі, аварії, вибуху чи при виникненні інших надзвичайних ситуацій, подій, прийняття участі при усуненні наслідків надзвичайної ситуації (видане ДСНС України)».
Просимо пояснити, що це за документ (або документи), яким саме територіальним органом ДСНС України видається, на підставі чого, а також яким нормативно-правовим актом передбачено отримання суб’єктом охоронної діяльності в органах ДСНС подібного документа, чи він видається кожному охороннику, чи охоронній організації тощо? При цьому наголошуємо, що вимогами Закону України «Про охоронну діяльність» та виданими в його розвиток нормативними актами наявність в охоронній компанії такого роду документів не передбачено, а тому Ваша вимога щодо подання такого документу є неправомірною, дискримінаційною і підлягає вилученню.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.12.2018 14:03
Вирішення:
Відповідно до частини 3 статті 40 Кодексу цивільного захисту України навчання працюючого населення діям у надзвичайних ситуаціях є обов’язковим і здійснюється в робочий час за рахунок коштів роботодавця за програмами підготовки населення діям у надзвичайних ситуаціях, а також під час проведення спеціальних об’єктових навчань і тренувань з питань цивільного захисту. Згідно частини 6 зазначеного Кодексу допуск до роботи осіб, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з питань цивільного захисту, зокрема з пожежної безпеки, забороняється. Постановою Кабінету Міністрів України від 26.06.2013 №444 затверджено Порядок здійснення навчання діям у надзвичайних ситуаціях, який визначає механізм організації навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях, його структуру, види та форми. Згідно наказу Міністерства внутрішніх справ України №444 від 26.06.2016 затверджено Порядок затвердження програм навчання посадових осіб з питань пожежної безпеки, організації та контролю їх виконання. Оскільки Замовнику невідомі програми, за якими проходили навчання співробітники Учасника, Замовник має право виставляти додаткові вимоги через те, що в проекті договорі про надання охоронних послуг, який підписується за результатами проведення процедури закупівлі, є окремий пункт про забезпечення протипожежної безпеки. Разом з тим наявність документу про проходження навчання з питань пожежної безпеки гарантує проходження відповідного навчання та перевірки навичок у надзвичайних ситуаціях. Замовником внесено відповідні зміни до тендерної документації, якими передбачено, що Учасник може надати копію додатку до документу, тощо, що підтверджує наявність відповідної освіти, де вказується проходження навчання.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
щодо дискримініційної вимоги п.п. 2.4. п. 5 розділу ІІІ ТД
Номер:
13a4f69cfcb74ef09519185e2fdb564e
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-18-001057-a.c2
Назва:
щодо дискримініційної вимоги п.п. 2.4. п. 5 розділу ІІІ ТД
Вимога:
Згідно вимог підпункту 2.4. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації учасник повинен надати копії довідок про проходження правової та спеціальної підготовки членами громадського формування з охорони громадського порядку в органах внутрішніх справ, службові посвідчення (надати копії, завірені уповноваженою особою Учасника).
Статтею 10 ЗУ Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону зазначено повний перелік прав членів громадських формувань з охорони громадського порядку і державного кордону: брати участь у забезпеченні охорони громадського порядку і державного кордону разом з поліцейськими, військовослужбовцями Державної прикордонної служби України, а в сільській місцевості - самостійно шляхом виконання конкретних доручень керівника відповідного органу Національної поліції чи підрозділу Державної прикордонної служби України; вживати спільно з поліцейськими заходів до припинення адміністративних правопорушень і злочинів та інші.
Охоронники які будуть надавати замовнику послуги охорони на стаціонарному посту не мають жодного відношення до виконання завдань покладених законодавством на членів громадських формувань з охорони громадського порядку і державного кордону. Також хочемо зазначити що послуги з охорони надаються відповідно до ЗУ «Про охоронну діяльність» та Ліцензійних умов.
На нашу думку дана вимога прописана під заздалегідь визначеного переможця та має дискримінаційний підхід до учасників торгів та суттєво скорочує їх кількість участі в тендерній закупівлі. Жодним нормативним документом, що регулює надання охоронних послуг, не передбачено обов’язкову участь охоронників в громадських формуваннях з охорони громадського порядку і державного кордону.
Згідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене вважаю, що вимога Замовника викладена підпункту 2.4. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації порушує ч.1. ст 3, ч.3. ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаю внести зміни до тендерної документації, а саме видалити дану вимогу з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.12.2018 13:42
Вирішення:
Ваші зауваження взяті до уваги тендерну документацію у цій частині буде змінено.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
стосовно дискримінаційної вимоги п.6 технічного завдання, додатку 3 ТД
Номер:
aaa8b0a989234e6babefe17f9f23a069
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-18-001057-a.b1
Назва:
стосовно дискримінаційної вимоги п.6 технічного завдання, додатку 3 ТД
Вимога:
Відповідно до ч. 1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Частиною 2 ст. 16. Закону України «Про публічні закупівлі» наведено повний перелік кваліфікаційних критеріїв до учасників. Вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» не зазначається межа або конкретний досвід, визначений річним стажем надання Учасником послуг, що закуповуються. Таким чином Замовник не має законодавчих підстав вимагати від Учасника досвіду роботи на ринку охоронних послуг – не менше 5 років, з наданням копій ліцензій за попередні роки (вимога пункту 6 технічного завдання, додаток 3 до тендерної документації).
Дана вимога є дискримінаційною та суттєво звужує коло учасників торгів.
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», метою цього Закону є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене вважаю, що вимога Замовника викладена в пункті 6 технічного завдання, додатку 3 до тендерної документації порушує ч.1. ст 3, ч.3. ст. 5, ч. 2 ст. 16 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаю внести зміни до тендерної документації, а саме видалити дану вимогу з технічного завдання до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.12.2018 12:01
Вирішення:
Ваші зауваження взяті до уваги тендерну документацію у цій частині буде змінено.
Статус вимоги:
Задоволено