• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Теплолічильники (Створення обмінного фонду приладів обліку тепла (придбання теплолічильників), Придбання приладів обліку теплової енергії) Код ДК 021:2015-38550000-5 Лічильники

Торги не відбулися

3 208 112.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 040.56 UAH
Період оскарження: 28.09.2018 16:25 - 15.10.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником

неправомірні дії замовника, щодо порушення законодавства та встановлення дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів

Номер: fcf6e616c95440a3b4d7ab6f633d9737
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-28-000987-a.c2
Назва: неправомірні дії замовника, щодо порушення законодавства та встановлення дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Скарга:
1. Строк служби теплолічильника Multical 403 10 років, що підтверджується сертифікатом випробування номер DK-0200-M1004-037.( стр. 4 з 17 в варіанті англійскою мовою, стр. 4 з 23 в перекладі). В технічному завданні замовник вимагає строк служби теплолічильників – 15 років. ( Додаємо Протокол випробування) 2. Модулі M-Bus, які використовуються в теплолічильнику Multical 403, не відповідають ДСТУ EN 1434-3.2017. У технічному опису зазначено, що ці модулі відповідають Європейському стандарту EN 13757. ( стор. 10 Технічної частини) 3. Довжина кабелю від теплообчислювача до витратоміра 1.5 метра, що не відповідає Технічному завданню і окремому протоколу тендерного комітету ККП «Маріупольтепломережа» №370/01 від 11.10.2018, де одноголосно було вирішено використовувати теплолічильники з довжиною кабеля не менше 2.5м. ( Див. стор. 17 Технічної частини та окремий протокол №370/01 від 11.10.2018) 4. Переможець не має досвіда виконання аналогічних договорів по постачанню саме тепло лічильників по коду закупівлі ДК 021:2015 – 38550000-5. Довідка про досвід виконання аналогічних закупівель стосується іншого обладнання. ( Додаємо довідку про аналогічні закупівлі) 5. Тендерна пропозиція Переможця не відповідає Технічному завданню, а саме не вказано комплектація теплолічильників, наявність і конструкція датчиків температури, модуля M-Bus та штуцерів. ( Додаємо Тендерну пропозицію) 6. Замовник у тендерній документації надав технічнічні характеристики тільки під конкретну марку лічильника теплової енергії Multical, еквівалента якому практично не існує. Замовник торгів лобіює інтереси певного виробника без доцільності, це може завдати шкоди міському бюджету Маріуполя у розмірі близько 1,5 млн гривень
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 03.01.2019 17:09
Дата виконання рішення Замовником: 24.01.2019 09:40
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відмінено рішення про визначення переможцем ТОВ "САП ІНЖИНІРИНГ"
Автор: ЧП "Олнайт", Андрей Дьяконов +380977847841 olnait.nasos@gmail.com
Вимога
Відхилено

Згідно технічного завдання до предмета закупівлі, а саме п.1 та п.5, предметом цієї закупівлі може бути виключно одна марка теплолічильника,

Номер: 748329a3f95148e79bac5949992bb1df
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-28-000987-a.c1
Назва: Згідно технічного завдання до предмета закупівлі, а саме п.1 та п.5, предметом цієї закупівлі може бути виключно одна марка теплолічильника,
Вимога:
Інормуємо Вас, що згідно наданого Вами Технічного завдання до предмета закупівлі, а саме п.1 та п.5, предметом цієї закупівлі може бути виключно одна марка теплолічильника, а саме Multical 602, імпортером якого на територію України є лише один постачальник, а його ринкова вартість є значно вищою за аналоги. В той же час у відповідях на питання Ви виключаєте можливість участі в закупівлі з аналогами цієї марки лічильника. Замовникам слід ураховувати, що публічні закупівлі, здійснюються за такими принципами, як зокрема добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням (ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі»). У свою чергу, відносини, які виникають у процесі складання, розгляду, затвердження, виконання бюджетів, звітування про їх виконання та контролю за дотриманням бюджетного законодавства регулюються Бюджетним кодексом України, виходячи зі змісту норм якого управління бюджетними коштами передбачає сукупність дій учасника бюджетного процесу, які спрямовані на досягнення цілей, завдань і конкретних результатів своєї діяльності та забезпечення ефективного, результативного і цільового використання бюджетних коштів. При виконанні бюджетів усі учасники бюджетного процесу мають дотримуватись принципу ефективності та результативності, тобто прагнути досягнення цілей, запланованих на основі національної системи цінностей і завдань інноваційного розвитку економіки, шляхом забезпечення якісного надання послуг, гарантованих державою, місцевим самоврядуванням, при залученні мінімального обсягу бюджетних коштів та досягнення максимального результату при використанні визначеного бюджетом обсягу коштів. Відповідальний виконавець бюджетних програм у процесі їх виконання забезпечує, зокрема цільове та ефективне використання бюджетних коштів. Враховуючи наведене вище, просимо привести у відповідність з чинним Законодавством України запропоновані Вами Технічні вимоги до предмета закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Вимога розглянута, відповідь лист ККП "Маріупольтепломережа"
Статус вимоги: Відхилено