-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Молоко та вершки
Завершена
275 532.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 377.66 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 377.66 UAH
Період оскарження:
14.12.2018 15:37 - 27.12.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
оскарження
Номер:
f4914f8fa695400eb8a566019b1c33c5
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-14-004279-c.b1
Назва:
оскарження
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю “АКРІС ЛОГІСТИК”, в особі заступника генерального директора з питань торгівлі Лобая Юрія Івановича, повідомляє, що Замовник:
- відповідно до п.2 Додатку 2 “Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам” тендерної документації вимагав “довідка, що містить інформацію про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю, які перебувають у трудових відносинах з Учасником відповідно до КЗпПУ (Кодексу законів про працю України). Довідка надається за наступною формою:
№ Посада ПІБ Працює на підприємстві Стаж роботи на підприємстві Освіта та спеціальність
По договору (№ договору, дата та термін дії) На постійній основі (дата прийняття на роботу згідно запису у трудовій книжці) На підприємстві (років) На посаді (років)
Учасником ТОВ “Вінпродтрейд” в тендерній пропозиції не вказано інформацію “По договору (№ договору, дата та термін дії)”;
- відповідно до п.3 Додатку 2 “Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам” тендерної документації вимагав “довідка, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору за період 2016-2018рр. із зазначенням номеру, дати, предмету та суми договору, стану його виконання та контактної інформації про Замовника (назва, адреса, контактна особа, телефони тощо)”. Учасником ТОВ “Вінпродтрейд” в тендерній пропозиції вказано інформацію, що не відповідає предмету договору, а саме 15510000-6 Молоко та вершки, скан-копію якого надано в тендерній пропозиції;
- відповідно до п.4 Додатку 2 “Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам” тендерної документації вимагав “Копія (копії) довідки (довідок) про санітарну обробку автомобіля (автомобілів), що зазначено в Довідці (п.1.1. Додатку №2)”.
Санітарні правила для підприємств продовольчої торгівлі №5781-91 від 16.04.1991, що регламентують правила дезінфекції транспорту в Україні передбачають, що “дезінфекція транспорту проводиться по мірі необхідності, але не рідше 1 разу в 10 днів”.
Учасником ТОВ “Вінпродтрейд” в тендерній пропозиції надано довідки №8 та №9 про санітарну обробку автомобілів, в яких зазначено що кратність проходження санітарної обробки автотранспорту Учасника складає 1-2 рази на місяць (від 14 до 30 днів); санітарний паспорт, в якому відсутня актуальна інформація про санітарну обробку вважається недійсним;
- відповідно до п.4 Додатку 2 “Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам” тендерної документації вимагав “Копії сертифікатів якості та/або відповідності та/або посвідчень про якість товару. Копії етикетки (бірки) і (або) упаковки та інших документів, що підтверджують технічні та кваліфікаційні вимоги по предметам закупівлі (Додаток №3)”.
Відповідно до Додатку 3 “Технічні вимоги до предмета закупівлі” тендерної документації вимагав “молоко коров’яче питне фасоване - строк придатності не менше 72 год”.
Учасником ТОВ “Вінпродтрейд” в тендерній пропозиції надано документи, що підтверджують якість товару, в яких не міститься інформації щодо строку придатності молока коров’ячого питного фасованого. Таким чином, Учасником не підтверджено технічні вимоги до предмета закупівлі.
Просимо розглянути скаргу та дискваліфікувати Учасника ТОВ “Вінпродтрейд” як такого, що не підтвердив кваліфікаційні, технічні та інші вимоги процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.01.2019 17:27
Вирішення:
ТОВ «АКРІС ЛОГІСТИК»
15.01.2019 року через електронну систему закупівель надійшло звернення від Товариства з обмеженою відповідальністю «АКРІС ЛОГІСТИК», в особі заступника генерального директора з питань торгівлі Лобая Юрія Івановича, який повідомляє, що:
«- відповідно до п.2 Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам» тендерної документації вимагав «довідка, що містить інформацію про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю, які перебувають у трудових відносинах з Учасником відповідно до КЗпПУ (Кодексу законів про працю України). Довідка надається за наступною формою:
№ Посада ПІБ Працює на підприємстві Стаж роботи на підприємстві Освіта та спеціальність
По договору (№ договору, дата та термін дії) На постійній основі (дата прийняття на роботу згідно запису у трудовій книжці) На підприємстві (років) На посаді (років)
Учасником ТОВ «Вінпродтрейд» в тендерній пропозиції не вказано інформацію «По договору (№ договору, дата та термін дії)”;»
Відповідно до п.2 Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам» тендерної документації Замовника вимагалася «довідка, що містить інформацію про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю, які перебувають у трудових відносинах з Учасником відповідно до КЗпПУ (Кодексу законів про працю України)». Довідка надається за формою, яка наведена у Додатку №2.
Отже, Учасники повинні скласти довідку, зазначивши в ній у яких трудових відносинах перебувають працівники з Учасником - на підставі строкового трудового Договору чи на постійній основі.
ТОВ «Вінпродтрейд» надало Довідку, у якій зазначено, що працівники працюють на підприємстві на постійній основі.
Отже, пропозиція «ТОВ «Вінпродтрейд» відповідає вимогам Замовника у цій частині.
Далі у зверненні зазначено, що:
«- відповідно до п.3 Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам» тендерної документації вимагав «довідка, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору за період 2016-2018рр. із зазначенням номеру, дати, предмету та суми договору, стану його виконання та контактної інформації про Замовника (назва, адреса, контактна особа, телефони тощо)». Учасником ТОВ «Вінпродтрейд» в тендерній пропозиції вказано інформацію, що не відповідає предмету договору, а саме 15510000-6 Молоко та вершки, скан-копію якого надано в тендерній пропозиції;»
Відповідно до п.3 Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам» тендерної документації Замовник вимагав «довідка, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору за період 2016-2018рр. із зазначенням номеру, дати, предмету та суми договору, стану його виконання та контактної інформації про Замовника (назва, адреса, контактна особа, телефони тощо)».
Учасником в складі пропозиції надано копії аналогічних договорів з додатками на постачання товарів, у яких вказано, що предметом закупівлі є продукція ДК 021:2015 – 15510000-6 Молоко та вершки (молоко та молоко згущене).
Отже, тендерна пропозиція ТОВ «Вінпродтрейд» відповідає вимогам Замовника у цій частині.
Також у зверненні зазначається, що:
«- відповідно до п.4 Додатку 2 “Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам” тендерної документації вимагав “Копія (копії) довідки (довідок) про санітарну обробку автомобіля (автомобілів), що зазначено в Довідці (п.1.1. Додатку №2)”.
Санітарні правила для підприємств продовольчої торгівлі №5781-91 від 16.04.1991, що регламентують правила дезінфекції транспорту в Україні передбачають, що «дезінфекція транспорту проводиться по мірі необхідності, але не рідше 1 разу в 10 днів».
Учасником ТОВ «Вінпродтрейд» в тендерній пропозиції надано довідки №8 та №9 про санітарну обробку автомобілів, в яких зазначено що кратність проходження санітарної обробки автотранспорту Учасника складає 1-2 рази на місяць (від 14 до 30 днів); санітарний паспорт, в якому відсутня актуальна інформація про санітарну обробку вважається недійсним;»
Відповідно до п.4 Додатку 2 тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимога» вимагалася «Копія (копії) довідки (довідок) про санітарну обробку автомобіля (автомобілів), що зазначено в Довідці (п.1.1. Додатку №2)».
Учасником ТОВ «Вінпродтрейд» в тендерній пропозиції надано довідки №8 та №9 про санітарну обробку автомобілів.
Отже, ТОВ «Вінпродтрейд» виконало вимогу п.4. Додатку №2.
Тендерна документація не містить вимог щодо зазначення у довідці інформації про санітарну обробку автомобіля (автомобілів) кратності проходження «не рідше 1 разу в 10 днів».
Крім того, тендерна документація не містить вимог щодо надання в складі тендерної пропозиції санітарного паспорту.
Також, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 20.01.2016 №94-р «Про визнання такими що втратили чинність, та такими, що не застосовуються на території України, актів санітарного законодавства» з 01.01.2017 втратили чинність ряд санітарних правил, зокрема СанПиН 5781-91.
Враховуючи вищевикладене, тендерна документація ТОВ «Вінпродтрейд» відповідає вимогам Замовника в цій частині.
Також у зверненні вказано:
«- відповідно до п.4 Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам» тендерної документації вимагав «Копії сертифікатів якості та/або відповідності та/або посвідчень про якість товару. Копії етикетки (бірки) і (або) упаковки та інших документів, що підтверджують технічні та кваліфікаційні вимоги по предметам закупівлі (Додаток №3)».
Відповідно до Додатку 3 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» тендерної документації вимагав «молоко коров’яче питне фасоване - строк придатності не менше 72 год».
Учасником ТОВ «Вінпродтрейд» в тендерній пропозиції надано документи, що підтверджують якість товару, в яких не міститься інформації щодо строку придатності молока коров’ячого питного фасованого. Таким чином, Учасником не підтверджено технічні вимоги до предмета закупівлі».
В п.4 Додатку 2 тендерної документації вказано: «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам» тендерної документації вимагав «Копії сертифікатів якості та/або відповідності та/або посвідчень про якість товару. Копії етикетки (бірки) і (або) упаковки та інших документів, що підтверджують технічні та кваліфікаційні вимоги по предметам закупівлі (Додаток №3)».
В Додатку 3 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» тендерної документації зазначено «молоко коров’яче питне фасоване - строк придатності не менше 72 год, ДСТУ 2661:2010».
У складі пропозиції ТОВ «Вінпродтрейд» наявні копії упаковки на молоко коров’яче 2,6%.
Надано також копії інших документів, що підтверджують технічні та кваліфікаційні вимоги до предмету закупівлі, які вказані в Додатку №3, в тому числі - Декларація постачальника про відповідність, в якій вказано, що молоко коров’яче питне відповідає ДСТУ 2661:2010.
Таким чином, тендерна документація ТОВ «Вінпродтрейд» відповідає вимогам Замовника в цій частині.
Враховуючи вищевикладене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» повідомляємо Вас, що Ваше звернення розглянуто, інформація викладена у Вашому зверненні не знайшла свого підтвердження, пропозиція Учасника ТОВ «Вінпродтрейд» відповідає вимогам Замовника встановленим у тендерній документації.
Статус вимоги:
Не задоволено