• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з цілодобової охорони території та об’єктів зоопарку

Завершена

1 729 970.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 34 599.40 UAH
Період оскарження: 11.12.2018 14:43 - 22.12.2018 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо невідповідності бюджету закупівлі діючому законодавству України

Номер: a4d37ac5b9694277a0fef3d3b31428c1
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-11-001382-a.c5
Назва: Щодо невідповідності бюджету закупівлі діючому законодавству України
Вимога:
Текст вимоги міститься у додатку.
Вирішення: Доброго дня, шановний учаснику! Дякуємо за звернення. Тендерний комітет КУ Миколаївський зоопарк дуже уважно вивчивши Вашу вимогу за процедурою закупівлі товарів через систему електронних торгів за кодом: ЄЗС ДК 021:2015- 79710000-4 - Охоронні послуги (Послуги з цілодобової охорони території та об’єктів зоопарку) щодо усунення порушень діючого законодавства при визначенні бюджету закупівлі, стосовно невірних розрахунків витрат на оплату праці та ін., відповідає, що розрахунки проводилися згідно законодавства України з урахуванням підвищення окладів та мінімальної заробітної плати у 2019 році відповідно листа Міністерства фінансів України «Про особливості складання проектів місцевих бюджетів на 2019 рік» від 03.08.2018 р. №05110-14-21/20720 та відповідно бюджетних асигнувань на цю статтю видатків. З повагою.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо невідповідності бюджету закупівлі діючому законодавству України (частина 3)

Номер: c58b0b3bf0b444348e708e978e688534
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-11-001382-a.b4
Назва: Щодо невідповідності бюджету закупівлі діючому законодавству України (частина 3)
Вимога:
ЧАСТИНА 3: Ми навіть не кажемо що в ході своєї діяльності учасники повинні отримувати хоча б якийсь дохід з об’єкту замовника, що буде взято під охорону, дана норма визначена ст.4 Закону України «Про оплату праці», яку можна буде направлений на виплату заробітної плати працівникам у вигляді доплати за роботу у понаднормові години, премії та інші виплати. Таким чином замовником, в супереч діючого законодавства (КЗпПУ та Закону України "Про державний бюджет України на 2019 рік") визначив бюджет закупівлі, який навіть не покриває мінімальні витрати учасників для оплати всіх обов'язкових податків, зборів платежів, які зобов'язаний оплачувати в бюджет України суб'єкт господарювання при здійсненні своєї господарської діяльності, не кажучи вже про загальновиробничі і адміністративні витрати, що вимагаються замовником згідно документації. Замовник виставляючи планову вартість торгів, в якій закладена розрахункова ціна за годину роботи нижче мінімальної заробітної плати затвердженої законодавством на 2019 рік, порушує чинне законодавство, яке зобов'язаний сам же й дотримуватися. Також ще раз повторюємо, що даний розрахунок (мінімально ціни за 1 годину праці, який ми надали вище) не враховує інші витрати учасника пов’язані з організацією, наданням послуг та отримання учасником прибутку. В даному випадку можна стверджувати, що Замовник свідомо підштовхує майбутніх учасників до порушення діючого законодавства та встановив планову суму закупівлі з істотними порушеннями статті 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2019 рік». Своїми діями Ви підштовхуєте майбутніх учасників до порушення податкового, трудового законодавства у 2019 році (що потягне за собою відповідальність за недотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці) та у випадку несплати всіх відповідних податків, зборів, платежів це становитиме склад злочину, передбачений ст. 212 Кримінального кодексу України. Дані дії замовника можуть завдати непоправної шкоди економіки країни у вигляді несплати учасниками всіх необхідних платежів до бюджету, з яких Замовник так само повинен отримати кошти для своєї роботи від державного бюджету, а також працівники які будуть виконувати таку роботу не будуть офіційно працевлаштовані на даному підприємстві. На підставі наведеного, вимагаємо усунути виявлені порушення шляхом перерахунку даної закупівлі в цілому у відповідності до діючого законодавства України, здійснивши повний перерахунок планової ціни закупівлі відповідно до вимог Закону України «Про Державний бюджет України на 2019 рік». У разі не можливості проведення повного перерахунку закупівлі вимагаємо скасування цієї закупівлі, як токої що порушує діюче законодавство.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня, шановний учаснику! Дякуємо за звернення. Тендерний комітет КУ Миколаївський зоопарк дуже уважно вивчивши Вашу вимогу за процедурою закупівлі товарів через систему електронних торгів за кодом: ЄЗС ДК 021:2015- 79710000-4 - Охоронні послуги (Послуги з цілодобової охорони території та об’єктів зоопарку) щодо усунення порушень діючого законодавства при визначенні бюджету закупівлі, стосовно невірних розрахунків витрат на оплату праці та ін., відповідає, що розрахунки проводилися згідно законодавства України з урахуванням підвищення окладів та мінімальної заробітної плати у 2019 році відповідно листа Міністерства фінансів України «Про особливості складання проектів місцевих бюджетів на 2019 рік» від 03.08.2018 р. №05110-14-21/20720 та відповідно бюджетних асигнувань на цю статтю видатків. З повагою.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо невідповідності бюджету закупівлі діючому законодавству України (частина 2)

Номер: ee29b22f042b447aaf53b718b196deae
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-11-001382-a.a2
Назва: Щодо невідповідності бюджету закупівлі діючому законодавству України (частина 2)
Вимога:
ЧАСТИНА 2: Звертаємо увагу, що дана сума за одну годину роботи охоронника в розмірі гарантованому державою - 25,13 грн за годину праці, також не включає в себе вимоги: - ст. 108 Кодексу законів про працю України (далі - КЗпПУ) робота в нічний час (з 22:00 до 06:00 (1/3 доби) згідно зі ст. 54 КЗпПУ) оплачується у підвищеному розмірі, встановлюваному генеральною, галузевою (регіональною) угодами та колективним договором, але не нижче 20 відсотків тарифної ставки (окладу) за кожну годину роботи у нічний час; - відповідно до ст. 107 КЗпПУ оплата роботи у святкові дні працівникам, праця яких оплачується за годинними або денними ставками, - у розмірі подвійної годинної або денної ставки; - відповідно до: - ст. 23 Закону України «Про відпустки»: повинні бути передбачені кошти на оплату відпусток; - ст. 74 КЗпПУ: надаються щорічні (основна та додаткові) відпустки із збереженням на їх період місця роботи (посади) і заробітної плати; - ст. 75 КЗпПУ: щорічна основна відпустка надається працівникам тривалістю не менш як 24 календарних дні за відпрацьований робочий рік, який відлічується з дня укладення трудового договору - також витрати на закупівлю спецодягу, спецзасобів, засобів індивідуального захисту, - не враховано що підприємство не зможе платити заробітну своєму адміністративно-управлінському персоналу, буде працювати без прибутку, а охоронці не ходитимуть в оплачувані відпустки та лікарняні. Ми розуміємо що Замовник здійснює закупівлю послуг з охорони своїх об’єктів з розрахунку вартості охорони за 1 годину, та не виплачує заробітну плату працівникам учасника. Але відповідно статті 1 до Закону України «Про оплату праці» заробітна плата - це винагорода, обчислена, як правило, у грошовому виразі, яку за трудовим договором роботодавець виплачує працівникові за виконану ним роботу. Статтею 4 вищезазначеного закону передбачено, що джерелом коштів на оплату праці працівників підприємств є частина доходу та інші кошти, одержані внаслідок їх господарської діяльності. Таким чином учасники які надають послуги в сфері охорони, повинні реалізувати свої послуги іншим підприємствам за грошові кошти, за встановленими цінами та повинні виручкою від реалізації наданих послуг покривати поточні витрати і отримувати чистий дохід, прибуток та мати рентабельність. Цей прибуток використовується як для подальшого розвитку і потреб самого підприємства. У цьому процесі грошові кошти, які отримують учасники від наданих послуг на тому чи іншому об’єкті (в готівковій або безготівковій формі) функціонують як засіб обігу, вони виступають тоді, коли робітники або службовці отримують свою заробітну плату з тих доходів, які приносить учаснику той чи інший об’єкт охорони за яким буде заключено договір. При зазначеному вище розрахунку потенційний виконавець послуг взагалі не буде мати ні якого доходу, та будь якої рентабельності для ведення своєї господарської діяльності та свого розвитку, що в кінцевому результаті з визначеною замовником плановою ціною (яка навіть не покриває обов’язкові податки, збори та відповідні платежі учасників), може принести лише збитки при наданні послуг на даних об’єктах замовника лише тому, що замовник не хоче враховувати подальші витрати учасників, які вони повинні будуть понести у разі перемоги, у вигляді податків, зборів та обов’язкових платежів до бюджету, а також при наданні якісних послуг замовника у повній відповідності з його вимогами зазначеними в технічному завданні та при виконанні усіх умов договору, які зараз визначено документацією торгів, та забезпечити усі супутні витрати на організацію, забезпечення та контроль за несенням служби охорони на об’єктах замовника.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня, шановний учаснику! Дякуємо за звернення. Тендерний комітет КУ Миколаївський зоопарк дуже уважно вивчивши Вашу вимогу за процедурою закупівлі товарів через систему електронних торгів за кодом: ЄЗС ДК 021:2015- 79710000-4 - Охоронні послуги (Послуги з цілодобової охорони території та об’єктів зоопарку) щодо усунення порушень діючого законодавства при визначенні бюджету закупівлі, стосовно невірних розрахунків витрат на оплату праці та ін., відповідає, що розрахунки проводилися згідно законодавства України з урахуванням підвищення окладів та мінімальної заробітної плати у 2019 році відповідно листа Міністерства фінансів України «Про особливості складання проектів місцевих бюджетів на 2019 рік» від 03.08.2018 р. №05110-14-21/20720 та відповідно бюджетних асигнувань на цю статтю видатків. З повагою.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо невідповідності бюджету закупівлі діючому законодавству України (частина 1)

Номер: 5723f4dfe2d2400488799bf2f90d8521
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-11-001382-a.a1
Назва: Щодо невідповідності бюджету закупівлі діючому законодавству України (частина 1)
Вимога:
Просимо Замовника звернути увагу, що у звязку з тим що тендерна площадка не дозволяє розмістити вимогу обсяг якої перевищує 4000 символів нашу вимогу було розділено на три частини та надано у формі трьох вимог! ЧАСТИНА 1: Відповідно до інформації розміщеної через систему електронних закупівель очікувана вартість закупівлі становить 1 729 970,00 грн. з ПДВ. Відповідно до п. 4.4. Тендерної документації Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): з 01.02.2019 р. по 31.12.2019 року. Відповідно до Додатку 4 Тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» Замовнику необхідно забезпечити надання послуг з охорони шляхом встановлення 8 цілодобових постів на об’єктах визначених технічними вимогами Замовника. Таким чином, загальний обсяг послуг з 01.02.2019 р. по 31.12.2019 року становить: - 8 цілодобових постів * 334 доби = 2672 доби; - 2672 доби * 24 = 64 128 людино-годин. Щоб визначити вартість 1 людино-години необхідно очікувану вартість закупівлі розділити на загальну кількість людино-годин: - 1 729 970,00 грн. (з ПДВ) / 64 128 = 26,98 грн з ПДВ. (або 22,48 грн без ПДВ). До того ж згідно діючого законодавства та тендерної документації, визначено що, ціна учасника повинна бути визначена з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством. Також на учасника, що стане виконавцем покладаються всі інші видатки, повязані з наданням такого виду послуг, а саме: забезпечення охоронників формовим обмундируванням, спецзасобами, страхування охоронників і, насамперед, сплату їм заробітної платні, у розмірі, що не буде порушувати їх конституційні права та суперечити вимогам діючого законодавства України. Таким чином планова ціна яка була визначена Замовником повинна складатися з урахуванням вищезазначених витрат, які повинні бути включені до неї при плануванні та визначенні остаточної планової ціни закупівлі. Законом України «Про Державний бюджет на 2019 рік», який було прийнято ВР України 23.11.2018 р. та 07.12.2018 р. – підписано президентом України визначено, що мінімальна заробітна плата з 1 січня 2019 року у погодинному розмірі складатиме – 25,13 гривні (ст. 8 Закону). Мінімальна заробітна плата - це встановлений законом мінімальний розмір оплати праці за виконану працівником місячну (годинну) норму праці (ст. 3 Закону України «Про оплату праці»). Відповідно до Податкового кодексу України, Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» кожне підприємство окрім встановленого законодавством мінімуму, зобов’язане додатково сплатити єдиний соціальний внесок (22%), а також, єдиний податок (5%) або податок на додану вартість (20%) (в залежності від системи оподаткування, на якому підприємство працює). Обрахуємо мінімальний розмір вартості 1 людино-години з урахуванням єдиного соціального внеску та податку: (єдиний соціальний внесок = 5,53 грн., єдиний податок ≈1,53) 25,13 + 5,53 + 1,53 = 32,19 грн. без ПДВ. А як що учасник є платником податку на загальних підставах то вартість 1 людино-години буде значно більша: 25,13 + 5,53 + 6,13 = 36,79 грн з ПДВ. Не враховані також додаткові витрати учасника на організацію заходів охорони, закупівлю обладнання та інше. Тобто, очікуваної вартості предмета закупівлі у розмірі 1 729 970,00 грн. (з ПДВ) або 26,98 грн. з ПДВ (22,48 грн без ПДВ) за годину праці охоронника навіть не вистачить на оплату його праці у мінімальному гарантованому розмірі, який гарантовано Державою та відповідними законними актами, а також сплату єдиного соціального внеску, які повинні сплачувати усі суб’єкти господарювання без винятку, не говорячи вже про інші витрати учасника пов’язані з наданням послуг та отримання учасником прибутку. Та які він повинен передбачити згідно діючого законодавства.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня, шановний учаснику! Дякуємо за звернення. Тендерний комітет КУ Миколаївський зоопарк дуже уважно вивчивши Вашу вимогу за процедурою закупівлі товарів через систему електронних торгів за кодом: ЄЗС ДК 021:2015- 79710000-4 - Охоронні послуги (Послуги з цілодобової охорони території та об’єктів зоопарку) щодо усунення порушень діючого законодавства при визначенні бюджету закупівлі, стосовно невірних розрахунків витрат на оплату праці та ін., відповідає, що розрахунки проводилися згідно законодавства України з урахуванням підвищення окладів та мінімальної заробітної плати у 2019 році відповідно листа Міністерства фінансів України «Про особливості складання проектів місцевих бюджетів на 2019 рік» від 03.08.2018 р. №05110-14-21/20720 та відповідно бюджетних асигнувань на цю статтю видатків. З повагою.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Щодо невідповідності бюджету закупівлі діючому законодавству України (частина 2)

Номер: 47aa2d343d7447de9af7fb849ab37443
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-11-001382-a.c3
Назва: Щодо невідповідності бюджету закупівлі діючому законодавству України (частина 2)
Вимога:
ЧАСТИНА 3: Ми навіть не кажемо що в ході своєї діяльності учасники повинні отримувати хоча б якийсь дохід з об’єкту замовника, що буде взято під охорону, дана норма визначена ст.4 Закону України «Про оплату праці», яку можна буде направлений на виплату заробітної плати працівникам у вигляді доплати за роботу у понаднормові години, премії та інші виплати. Таким чином замовником, в супереч діючого законодавства (КЗпПУ та Закону України "Про державний бюджет України на 2019 рік") визначив бюджет закупівлі, який навіть не покриває мінімальні витрати учасників для оплати всіх обов'язкових податків, зборів платежів, які зобов'язаний оплачувати в бюджет України суб'єкт господарювання при здійсненні своєї господарської діяльності, не кажучи вже про загальновиробничі і адміністративні витрати, що вимагаються замовником згідно документації. Замовник виставляючи планову вартість торгів, в якій закладена розрахункова ціна за годину роботи нижче мінімальної заробітної плати затвердженої законодавством на 2019 рік, порушує чинне законодавство, яке зобов'язаний сам же й дотримуватися. Також ще раз повторюємо, що даний розрахунок (мінімально ціни за 1 годину праці, який ми надали вище) не враховує інші витрати учасника пов’язані з організацією, наданням послуг та отримання учасником прибутку. В даному випадку можна стверджувати, що Замовник свідомо підштовхує майбутніх учасників до порушення діючого законодавства та встановив планову суму закупівлі з істотними порушеннями статті 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2019 рік». Своїми діями Ви підштовхуєте майбутніх учасників до порушення податкового, трудового законодавства у 2019 році (що потягне за собою відповідальність за недотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці) та у випадку несплати всіх відповідних податків, зборів, платежів це становитиме склад злочину, передбачений ст. 212 Кримінального кодексу України. Дані дії замовника можуть завдати непоправної шкоди економіки країни у вигляді несплати учасниками всіх необхідних платежів до бюджету, з яких Замовник так само повинен отримати кошти для своєї роботи від державного бюджету, а також працівники які будуть виконувати таку роботу не будуть офіційно працевлаштовані на даному підприємстві. На підставі наведеного, вимагаємо усунути виявлені порушення шляхом перерахунку даної закупівлі в цілому у відповідності до діючого законодавства України, здійснивши повний перерахунок планової ціни закупівлі відповідно до вимог Закону України «Про Державний бюджет України на 2019 рік». У разі не можливості проведення повного перерахунку закупівлі вимагаємо скасування цієї закупівлі, як токої що порушує діюче законодавство.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Помилка
Дата скасування: 14.12.2018 16:37