-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з інформаційно-технологічної взаємодії та приймання платежів (послуги еквайрингу)
Послуги з інформаційно-технологічної взаємодії та приймання платежів (послуги еквайрингу) у сфері продажу театральних квитків. Договір укладатиметься на період з листопада по грудень 2018 року. Розрахунок за надані послуги буде проводитись на основі фактичної виручки кожного місяця за актом виконаних робіт.
Торги відмінено
40 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.3% або 500.00 UAH
мін. крок: 1.3% або 500.00 UAH
Період оскарження:
01.11.2018 10:46 - 02.11.2018 11:00
Вимога
Відхилено
Зміни до технічних вимог
Номер:
35e83a022d414f7494bb0cc5c23d1d33
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-01-000676-b.c1
Назва:
Зміни до технічних вимог
Вимога:
Розглянувши технічні вимоги, а саме щодо кількості валют авторизації, кількості банків-еквайерів та кількості модулів CMS, постає питання навіщо вимагати від учасника підтримувати валюти авторізації окрім гривні якщо компанія є державною, а також не зрозуміло яка необхідність в банках-еквайерах в СНД та ЄС. До того ж на данний час Замовник не має власного додатку на Android та iOS, що в свою через не потребує вимагати у потенційного учасника наявність SDK зважаючи на період обсягу листопад-грудень 2018 року. Просимо внести зміни в технічні вимоги тому, як виглядає що Замовником встановлено дискримінаційні вимоги, які сприяють обмеженню кола участників учасників торгів, проявам недобросовісної конкуренції черед учасників процедури закупілві, що в свою чергу унеможливлює максимальну економію та ефктивність під час проведення закупівлі та грубо порушує основні принципи здійснення державних закупівель, визначені статтею 3 Закону України "Про публічні закупівлі".
Просимо змінити технічні вимоги на наступні:
• Прохідність платежів на рівні 92% і вище;
• Валюта авторизації - гривня;
• Не менше 3-х банків-еквайєрів в Україні;
• CMS – не менше ніж 3 модулі, наприклад, Бітрікс, Magento, WP тощо;
• API - все платіжні технології;
• Особистий простір для відстеження всіх платежів та підтримка клієнтів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.11.2018 10:51
Вирішення:
Дана вимога вже не може бути задоволена через закінчення періоду уточнень.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
02.11.2018 11:07
Підтвердження вирішення:
Дана вимога вже не може бути задоволена через закінчення періоду уточнень, через що ми не маємо змоги змінити щось у закупівлі та перезавантажити технічні характеристики.