• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний з борошна вищого гатунку, хліб житньо-пшеничний)

Завершена

2 052 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 61 560.00 UAH
Період оскарження: 29.11.2018 14:20 - 10.12.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Пропозиція не відповідає тендерній документації

Номер: 42c83302c8cc4130b43c7eed5a419bcf
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-29-001053-b.c3
Назва: Пропозиція не відповідає тендерній документації
Вимога:
Вимога в порядку ч.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Відповідно до Протоколу №8 від 08.01.2019р. розгляду пропозицій ФОП Железняк Ніни Константинівни було визнано переможцем, зазначивши при цьому, що пропозиція ФОП Железняк Ніни Константинівни відповідає усім кваліфікаційним та технічним вимогам документації. Однак, ТДВ «Охтирський хлібокомбінат» вважає, що тендерна пропозиція ФОП Железняк Ніни Константинівни не відповідає умовам тендерної документації, а саме: В п. 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації зазначено, що «Кожен Учасник повинен дотримуватись форм зазначених у додатках цієї тендерної документації та не має права відступати від них». Додатком 1 Тендерної документації визначена форма Тендерної пропозиції. Тобто, усі учасники повинні заповнити дану форму і надати її в складі своєї пропозиції. В тендерній пропозиції пропозиція ФОП Железняк Ніни Константинівни відсутня дана заповнена форма. Таким чином, тендерна пропозиція ФОП Железняк Ніни Константинівни не відповідає умовам тендерної документації, що є підставою для відхилення її тендерної пропозиції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Дійсно в п. 1 розділу тендерної документації (ТД) “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” зазначено, що «Кожен Учасник повинен дотримуватись форм зазначених у додатках цієї тендерної документації та не має права відступати від них». Також вказано в цьому розділі ТД: “Тендерна пропозицiя подається в електронному виглядi шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається iнформацiя про цiну, та завантаження файлiв з: - iнформацiєю та документами, що підтверджують вiдповiднiсть учасника квалiфiкацiйним критерiям; - iнформацiєю щодо вiдповiдностi учасника вимогам, визначеним у статтi 17 Закону (Додаток № 6); - інформаційною довідкою про відповідність продукції технiчним, якiсним та кiлькiсним характеристикам предмета закупiвлi (Додаток № 7); - документами, що пiдтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупiвлi, щодо пiдпису документiв тендерної пропозицiї; Крім того, пунктом 2 розділу “Результати торгiв та укладання договору про закупiвлю” ТД передбачено, що “Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен розмістити на веб-порталі Уповноваженого органу тендерну пропозицію (Додаток № 1)....” На виконання цієї вимоги ФО-П Железнякова Ніна Костянтинівна 09.01.2019 року о 22:13 розміщено на веб-порталі тендерну пропозицію за формою Додатку № 1 ТД. Таким чином, умовами ТД не вимагалось від учасника надати заповнену форму згідно із Додатком 1 саме в складі тендерної пропозиції. Вимога про надання Додатку № 1 стосується лише переможця. Ваша вимога не є обгрунтованою та підлягає відхиленню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Пояснення

Номер: 8d093ab5aca94c0185f98a3aa895f997
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-29-001053-b.b4
Назва: Пояснення
Вимога:
Вимога в порядку ч.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Відповідно до Протоколу № 7 від 08.01.2019р. розгляду пропозицію ТДВ «Охтирський хлібокомбінат» було дискваліфіковано. ТДВ «Охтирський хлібокомбінат» не погоджується з даним рішенням, та вважає за необхідне надати пояснення: 1. Що стосується наступної підстави для дискваліфікації – відсутність документу про державну реєстрацію потужності щодо виду діяльності - реалізація, пояснюємо наступне: в складі нашої пропозиції нами було подано Повідомлення про присвоєння особистого номеру потужності від 09.01.2017р. № 18-01/20 в стовпчику 5 якої зазначений вид діяльності – продаж харчових продуктів. Слова «реалізація» та «продаж» є синонімами і несуть тотожне значення. Вважаємо таку підставу дискваліфікації, необґрунтованою і такою, що наголошує на упередженому ставленні до учасника ТДВ «Охтирський хлібокомбінат». Просимо прийняти до уваги наші пояснення та прийняти рішення, яким відмінити попереднє Ваше рішення про дискваліфікацію пропозиції ТДВ «Охтирський хлібокомбінат».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Вказана Замовником в протоколі № 7 від 08.01.2019р. причина відхилення Вашої пропозиції не є єдиною та є обгрунтованою. Тендерною документацією (ТД) вимагався в складі пропозиції “Документ учасника про державну реєстрацію потужностей операторів ринку харчових продуктів щодо виду діяльності — реалізація;”. Саме так ця вимога сформульована. Пропозиція ТДВ «Охтирський хлібокомбінат» не містить такого документу. За таких обставин, Замовник не має іншого виходу, з точки зору норм Закону України "Про публічні закупівлі", як прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції. Крім того, документ, що вимагається ТД, видається на підставі Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”. Пункт 75 ч. 1 .ст. 1 даного закону визначає реалізацію як передачу, обмін, поставку за договором та відчуження іншим шляхом харчового продукту від однієї особи до іншої безвідносно від того, чи відбулася реалізація платно та/або в іншій формі. Як видно, значення терміну “реалізація” є значно ширшим ніж фраза “продаж харчових продуктів”, яка зазначена в доданому Вами повідомленні від 09.01.2017 року № 18-01/20. Важливо відмітити, що від Вас як учасника чи іншої зацікавленої особи в “період уточнень” в тендері не надходило жодних питань, вимог чи запитів на роз’яснення щодо формулювання назв чи описів діяльності, для якої виданий документ учасника про державну реєстрацію потужностей операторів ринку харчових продуктів. Додатково зазначимо, що Замовником в протоколі № 7 від 08.01.2019р. не викладено вичерпний перелік фактів невідповідності Вашої пропозиції умовам ТД. Згідно із текстом протоколу, вказану вище обставину наведено як приклажд серед інших (див. фразу в протоколі: “При детальному розгляді наданої пропозиції, тендерним комітетом була виявлена декілька невідповідності, у тому числі:...”). Отже, текст протоколу містить інформацію про те, що вказана вище підстава відхилення не єдина. Замовником виявлено й інші та наведено в протоколі вказану вище для прикладу. В той же час, наведемо ще приклад. Умови ТД вимагають надання учасником в складі тендерної пропозиції "податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за третій квартал 2018 року, з позначками отримання контролюючим органом або з наданням відповідного підтверджуючого документу, згідно порядку підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку. Даний податковий розрахунок має містити дані про вказаних в таблиці п. “а)” працівників." Пропозиція ТДВ «Охтирський хлібокомбінат» містить такий податковий розрахунок (звіт), але в доданому звіті роботодавця відсутня інформація про одного працівника з таблиці згідно із п. "а)". А саме, звіт роботодавця не містить даних повідомленого учасником працівника - водія транспортних засобів Щербини М.М., який зазначений в інформаційній довідці учасника вих № 14/12-3т від 14.12.2018 року. Це є порушенням вимоги абз. “г” пп. 2 п. 5 розділу Інструкцiя з пiдготовки тендерної пропозицiї ТД. Є й інші невідповідності Вашої пропозиції умовам ТД. А саме, ще один приклад. Умовами ТД вимагається надання в складі тендерної пропозиції учасником “щодо всіх вказаних працівників: трудові книжки всіх вказаних працівників (перша сторінка та сторінка з останнім записом про прийняття на роботу) та/або зареєстровані/незареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, які підтверджують трудові відносини між Учасником або суб’єктом (суб’єктами) господарювання, якого (яких) Учасник залучає для обігу предмету закупівлі.” Тобто, обов’язковими для надання учасником в цьому переліку є або трудові книжки з повідомленнями про прийняття працівників на роботу, або зареєстровані/незареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу. Це обумовлено застосуванням в тексті вимоги сполучника “та” перед фразою “повідомлення про прийняття працівників на роботу”. Ваша тендерна пропозиція не містить жодного повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р. Разом з цим, одразу кілька наданих трудових книжок працівників свідчать про зарахування їх на роботу на підприємство ТДВ «Охтирський хлібокомбінат» протягом 2017-2018 року, коли постанова КМУ № 413 від 17.06.2015р. була чинною, як і зараз. Це є порушенням вимоги абз. “б” пп. 2 п. 5 розділу Інструкцiя з пiдготовки тендерної пропозицiї ТД. Наведемо Вам ще один приклад невідповідності Вашої пропозиції умовам ТД. Умовами ТД вимагається від учаника надати в складі тендерної пропозиції “особисті медичні книжки (з відміткою медичного закладу про проходження медогляду) всіх вказаних водіїв автотранспортного засобу, експедиторів транспортних, вантажників, комплектувальників товарів. В таблиці учасником вказано 4 водія автотранспортного засобу, 4 експедитора транспортних, 4 вантажники у відповідності із кількістю заявлених учасником в пропозиції автомобілів. Також учасник повідомив про 2 комплектувальники товару, як вимагає ТД. В складі пропозиції учасником надано відповідну кількість особистих медичних книжок, але згідно із їх змістом вони надані не експедитору транспортному, а, наприклад, “водій експедитор” (див. особисту медичну книжку Плевака В.В.), “укладальник пакувальник” (див. особисту медичну книжку Нікончук Л.В.), не комплектувальнику товарів, а, наприклад, “фасовщик” (див. особисту медичну книжку Лук’янова Л.М.), не вантажнику, а наприклад, “завантажувач-вивантажувач” (див. особисту медичну книжку Роман Ю.М.) та ін. Це є порушенням вимоги абз. “в” пп. 2 п. 5 розділу Інструкцiя з пiдготовки тендерної пропозицiї ТД. Вищевказане не обмежує невідповідності Вашої пропозиції вимогам ТД. Разом з іншими недоліками тендерної пропозиції зазначене ще раз доводять обгрунтованість рішення Замовника про відхилення. Зауважимо, що згідно із нормами Закону України “Про публічні закупівлі” та враховуючи зміст форми протоколу розгляду тендерних пропозицій (наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490), Замовник зобов’язаний протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюдити в електронній системі закупівель інформацію про відхилення тендерної пропозиції, результат розгляду тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції/допущення до аукціону), підстави відхилення тендерної пропозиції згідно із ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі". Саме це і було зроблено Замовником. Зміст протоколу не повинен містити викладення всіх мотивувань щодо підстав відхилення, тим більше Замовник не Зобов’язаний повідомляти в протоколі виключний перелік недоліків пропозиції. Вашу вимогу вимушені відхилити.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

Вимоги щодо СОУ

Номер: 1f4522f130f244f7875cd865a30b43ec
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-29-001053-b.b2
Назва: Вимоги щодо СОУ
Вимога:
Доброго дня! Згідно з розділом 6 Інформацiя про технiчнi, якiснi та кiлькiснi характеристики предмета закупiвлi Тендерної документації, товар, який планується поставлятися виготовлений у відповідності до умов ДСТУ 7517:2014 «Хліб із пшеничного борошна. Загальні технічні умови», СОУ 15.8-37-00389676-559:2007 та ДСТУ-П 4583:2006 «Хліб із житнього та суміші житнього і пшеничного борошна», СОУ 15.8-37-0032744-004:2005. Хочемо зазначити, що при виготовленні будь-якої продукції повинно керуватися вимогами національних стандартів (ДСТУ) або міждержавних стандартів (ГОСТ), діючих в Україні. За відсутності ГОСТ і ДСТУ на дану продукцію чи при необхідності конкретизувати/підвищити вимоги стандартів чи розширити асортимент може розроблятися стандарт організацій України (СОУ). ДСТУ і ГОСТ відносяться до документів національного рівня, СОУ – це документ рівня організації. Таким чином, вимога про відповідність товару СОУ (стандарту певної організації) є, на нашу думку, дискримінаційною вимогою, яка звужує кількість потенційних учасників, тому просимо вилучити дані вимоги з тендерної документації. Згідно з ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 4 ст. 22 цього ж Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. До того ж, зазначені СОУ були розроблені раніше ніж відповідні ДСТУ.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня. Відповідно до ч.6 Інформацiя про технiчнi, якiснi та кiлькiснi характеристики предмета закупiвлi (розділ - Інструкцiя з пiдготовки тендерної пропозицiї) Тендерної документації встановлено, що у складі тендерної пропозиції повинен бути наданий зразок упаковки (етикетки) предмету закупівлі (фото) – хлібу пшеничного з борошна вищого ґатунку та хлібу житньо-пшеничного, у якій повинно бути вказано, що товар, який планується поставлятися виготовлений у відповідності до умов ДСТУ 7517:2014 «Хліб із пшеничного борошна. Загальні технічні умови», СОУ 15.8-37-00389676-559:2007 та ДСТУ-П 4583:2006 «Хліб із житнього та суміші житнього і пшеничного борошна», СОУ 15.8-37-0032744-004:2005. СОУ – стандарт організацій України, що розроблюється базовою організацією зі стандартизації, затверджується та реєструється в порядку передбаченому чинним законодавством, відповідно до ЗУ «Про стандартизацію» та інших нормативно-правових актів. Враховуючи те, що, відповідно до вищезазначеної вимоги Тендерної документації, для кожного виду хлібу встановлено по два альтернативні стандарти, що передбачають виготовлення товару по державному стандарту України або стандарту організацій України, Замовником не встановлено дискримінаційних вимог до учасників в порядку, передбаченому ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога місцезнаходження

Номер: 6553c1b085a64e98b5634e7446444a90
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-29-001053-b.b1
Назва: Дискримінаційна вимога місцезнаходження
Вимога:
У розділі 5 підпункт г) Квалiфiкацiйних критерiїв до учасникiв та вимоги, установленi статтею 17 Закону, висувається вимога щодо місцезнаходження виробничих потужностей учасника - в межах Харківської області. Вважаємо, що встановлення такого положення в тендерній документації, унеможливлює участь в торгах інших учасників, які розташовані за межами Харківської області однак, мають багаторічний досвід роботи у даній сфері. У статтях 16, 17 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні обмеження щодо місцезнаходження учасника. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. Просимо усунути дану, відверто дискримінаційну, вимогу. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня. Ваші зауваження прийнято до уваги, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено