• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне (папір та канцелярські товари)

Офісне устаткування та приладдя різне (папір та канцелярські товари)

Завершена

194 719.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 973.60 UAH
Період оскарження: 29.12.2018 10:30 - 04.01.2019 18:00
Вимога
Відхилено

зауваження

Номер: 3486f2e2981c4cb3a50698a79d4e1b10
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-29-000219-c.c1
Назва: зауваження
Вимога:
Доброго дня. просим уточнить следующее - является ли нарушением сроков подачи пропозиціи после аукциона? 1) в оголошенні - Після завершення аукціону протягом доби кожен Учасник повинен розмістити через систему електронних закупівель скановану копію остаточної цінової пропозиції. протягом доби! 2)подача докуметов в формате - в оголошенні - подається у форматі PDF за формою.... 3) в технических характеристиках товара поз. 13 указана, как - Коригуюча рідина з пензликом BIC - без вариантов аналога! 4) просим уточнить артикулы, предложенных канцтоваров фирмой Жушман Я.В., считаем, что цена не соответствует требуемому товару, указанному в технических характеристиках
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник торгів! Тендерний комітет Управління праці та соціального захисту населення адміністрації Московського району Харківської міської ради на Ваше зауваження повідомляє. Абзацом 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару…». На підставі цього абзацу розроблено порядок здійснення допорогових закупівель, який затверджено наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 (далі – Порядок). Відповідно до п.6.3 Порядку під час оголошення закупівлі Замовник розміщує в системі інформацію про предмет, очікувану вартість закупівлі, умови договору тощо, а також вказується тривалість періоду подання пропозицій, встановленого Замовником під час оголошення закупівлі. Пропозиції подані після закінчення терміну не розглядаються. Щодо дня подання переможцем документів замовнику повідомляємо наступне, відповідно до ч. 1 ст. 251 Цивільного кодексу (далі – ЦК) строком є певний період у часі, зі спливом якого пов’язана дія чи подія, що має юридичне значення. Водночас термін – це певний момент у часі, з настанням якого пов’язана дія чи подія, що має юридичне значення (ч. 2 ст. 251 ЦК). Звертаємо увагу: ЦК визначає строк роками, місяцями, тижнями, днями або годинами, а термін – календарною датою або вказівкою на подію, яка має неминуче настати. Тобто в нашій ситуації мається на увазі саме строк. Щоб правильно обчислити строк подання переможцем документів, з’ясуємо, коли починається перебіг строку. Згідно з ч. 1 ст. 253 ЦК – з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок. А коли ж закінчується? Якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, визначений відповідно до закону в місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є перший за ним робочий день (ч. 5 ст. 254 ЦК). Крім того, Порядком передбачено, що усі файли, що прикріплені під час оголошення закупівлі, а також до пропозицій Учасників повинні мати розширення .doc, .docx, .pdf, ppt, .pptx, .jpeg, .png та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних. Таким чином, з точки зору законодавства щодо публічних закупівель розміщення цінової пропозиції в форматі .jpeg замість .pdf не є суттєвим порушенням, оскільки документ поданий в форматі .jpeg також передає зображення достатньої якості. Різниця форматів полягає лише в подальшій обробці зображення, а робота з ціновими пропозиціями Учасників полягає лише в перегляді зображення. Щодо технічних характеристик товару поз. 13 додатку 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» повідомляємо, пунктом 6.4. Порядку вказано, що у вимогах до предмета закупівлі, що містить посилання на певну торгівельну марку або виробника Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. Тобто вказання аналогу або еквіваленту для окремого товару не є обов’язком для Замовника. Щодо артикулів канцтоварів повідомляємо, що у вимогах викладених в «Технічних, якісних та кількісних характеристиках предмету закупівлі» посилання на відповідний артикул товару не вимагалось. Щодо запропонованої ціни товару нагадуємо, що одним із принципів здійснення закупівель, встановлених Законом та Порядком і яких повинен дотримуватись Замовник є максимальна економія та ефективність. Крім того, основним критерієм оцінки для закупівлі канцелярських товарів є ціна, оскільки для цього товару існує постійно діючий ринок. Тому, після застосування електронного аукціону переможцем стає той Учасник, який надав найменшу ціну та пропозиція якого відповідає умовам закупівлі. Отже, враховуючи вищеперелічені законодавчі норми Управління вимушено відмовити Вам у прийнятті до уваги Ваших зауважень. Сподіваємося на порозуміння та плідну співпрацю у подальшому. Заступник начальника Управління – голова тендерного комітету Т.М. Куриленко
Статус вимоги: Відхилено