-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Наркотичні засоби, психотропні речовини та прекурсори; наркозні засоби: «Атракуріуму бесилат», «Суксаметонію хлорид», «Кетамін», «Пропофол», «Тіопентал натрію», «Діазепам», «Діазепам», «Фентаніл»
Завершена
1 220 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 220.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 1 220.00 UAH
Період оскарження:
13.12.2018 16:56 - 25.12.2018 00:00
Вимога
Вирішена
Запит на зміни
Номер:
7187ed699b7444bd9c097e15e6587ad0
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-13-004684-c.c1
Назва:
Запит на зміни
Вимога:
Висловлюємо свою повагу та уважно вивчивши тендерну документацію (далі – ТД) на закупівлю:
«код ДК 021:2015 33600000-6 – «Фармацевтична продукція» (Наркотичні засоби, психотропні речовини та прекурсори; наркозні засоби: «Атракуріуму бесилат», «Суксаметонію хлорид», «Кетамін», «Пропофол», «Тіопентал натрію», «Діазепам», «Діазепам», «Фентаніл»)»
(Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-12-13-004684-c), повідомляє, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України Про публічні закупівлі (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9 ст.89){Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1078-VIII від 12.04.2016, ВВР, 2016, № 21, ст.407 № 1356-VIII від 12.05.2016, ВВР, 2016, № 24, ст.488 (далі – Закон).
Додаток №2
до тендерної документації
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
Предмет закупівлі: «код ДК 021:2015 33600000-6 – «Фармацевтична продукція» (Наркотичні засоби, психотропні речовини та прекурсори; наркозні засоби: «Атракуріуму бесилат», «Суксаметонію хлорид», «Кетамін», «Пропофол», «Тіопентал натрію», «Діазепам», «Діазепам», «Фентаніл»)»
)
містить перелік лікарських засобів ,до яких включено наркотичні препарати , реалізація яких потребують окремої ЛІЦЕНЗІЇ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З КОНТРОЛЮ ЗА НАРКОТИКАМИ а саме :
№
з/п МНН Торгівельна назва або еквівалент Одиниця виміру Кількість
6 Діазепам (Diazepam) ДІАЗЕПАМ
Розчин д/ін.5мг/мл
або еквівалент амп. (од.) 1300
7 Діазепам (Diazepam) ДІАЗЕПАМ
табл 5мг №20 або еквівалент уп 185
8
Фентаніл (Fentanyl) ФЕНТАНІЛ
0,05мг/мл 2,0 мл або еквівалент амп. (од.) 11000
При цьому наркозні препарати, що включені до списку товарів для закупівлі, не потребують наявності в Учасника такої ліцензії, а саме:
№
з/п МНН Торгівельна назва або еквівалент Одиниця виміру Кількість
1 Атракуріумубесилат(Atracurium) АТРАКУРІУМ
10мг/мл 5мл або еквівалент фл. 3700
2 Суксаметонію хлорид(Suxamethonium) ДИТИЛІН
20мг/мл 5мл №10 або еквівалент уп. 130
3 Кетамін (Ketamine) КЕТАМІН
50мг/мл 2мл або еквівалент амп. (од.) 120
4 Пропофол (Propofol) ПРОПОФОЛ 10 мг/мл
еквівалент амп. (од.) 500
5 Тіопентал натрію (Thiopental) ТІОПЕНТАЛ НАТРІЮ 1,0г або еквівалент фл. 3700
Таким чином вимоги Замовника обмежують можливість участі в даному тендері для юридичних та фізичних осіб, які не мають ЛІЦЕНЗІЇ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З КОНТРОЛЮ ЗА НАРКОТИКАМИ, але можуть запропонувати наркозні препарати за конкурентними цінами згідно Закону та порушують принцип недискримінації, на якому ґрунтуються публічні закупівлі
Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів.
Звертаємо Вашу увагу, що така вимога Замовника є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 3 статті 5 Закону (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників), частини 3 статті 22 (Документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників).
Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення ДКТ до вимог Закону, а саме: Привести ДКТ до норми відповідно до вимог чинного законодавства України, а саме :
Поділити специфікацію на окремі лоти.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.12.2018 13:50
Вирішення:
Доброго дня.
Хмельницьким обласним онкологічним диспансером розглянуто Вашу вимогу UA-2018-12-13-004684-c.c1 щодо проведення процедури закупівлі «код ДК 021:2015 33600000-6 – «Фармацевтична продукція» (Наркотичні засоби, психотропні речовини та прекурсори; наркозні засоби: «Атракуріуму бесилат», «Суксаметонію хлорид», «Кетамін», «Пропофол», «Тіопентал натрію», «Діазепам», «Діазепам», «Фентаніл»)». За результатами розгляду можемо повідомити наступне:
Порядок визначення предмету закупівлі під час проведення тендеру (відкритих торгів) у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» регламентовано Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі».
Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 № 454 із змінами «Під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів.».
Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, Закон не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
З метою проведення закупівлі наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів; наркозних засобів одномоментно та цілісною номенклатурою Замовником торгів не було проведено поділ закупівлі на частини (лоти).
На думку тендерного комітету Закупівля цілісним предметом позитивно вплине на виконання договору про закупівлю за бюджетні кошти, а також може зменшити ризики необґрунтованих оскаржень та відміни процедури в частині лотів.
Також, однією із підстав не лотової закупівлі, є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику та зменшує ризики відміни торгів.
Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Крім того, додатково повідомляємо, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. В нашому випадку, поділ предмета закупівлі не передбачений.
Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта.
При всебічному розгляді даного питання, також пропонуємо звернути увагу на Позицію ОКРУЖНОГО АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДУ міста КИЄВА про визнання протиправним та скасування рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель Антимонопольного комітету України в частині зобов’язання Замовника усунути порушення шляхом внесення мін до документації, зокрема розділити предмет закупівлі на лоти. (номер судової справи № 2а-19419/10/2670)
Статус вимоги:
Задоволено