-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Запасні частини для вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Запасні частини для вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Торги відмінено
197 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 975.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 975.00 UAH
Період оскарження:
11.01.2019 10:27 - 16.01.2019 11:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
333df8ed45a14581af851d41266af540
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-11-000191-b.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Керуючись статтями 2 п.7, 3,4,5 Закону про публічні Закупівлі Вимогаємо замовника привести документацію щодо закупівель в належний стан, а саме:
- документ Тракторні запчастини.pdf надати в форматі .docx, .xlsx, або подібні де текст буде надрукований, а не написаний від руки де нерозбірливо та незрозуміло текст, що саме закуповує Замовник, якщо тендерний комітет не має технічних можливостей можливо керівництву слід надати такі можливості.
- В вимогах документації вказано - довідку про погодження учасника-переможця поставити весь товар протягом 3-х робочих днів з дня акцепту та можливістю відтермінування оплати до 30 календарних днів., це неможливо виконати так як поставка може здійснюватись при підписаних договорах, тому слід зазначити що з дня підписання договору протягом 3-х днів.
- в Договорі поставки п. 5.4. У зв’язку із тим, що техніка використовуєтся у аварійній службі, весь перелік запчастин повинен бути в наявності у постачальника і він повинен здійснити доставку протягом не більше ніж 4-ьох та протягом 6 годин у вечірній час годин (без вихідних) з телефонної заявки замовника. також суперечить вимогам документації так як раніше було вказано, що поставка проводиться протягом 3 днів. Яка вимога є коректною, якщо це одноразова поставка то виправте договір, приведіть його до умов що відповідають вимогам закупівлі.
Якщо виправлення не будуть зроблені скарга буде направлена в вищі інстанції для перевірки Замовника на причетність до корупційної змови з потенційним постачальником.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.01.2019 11:53
Вирішення:
Відповідь на вимогу подану до закупівлі
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
16.01.2019 09:58
Підтвердження вирішення:
Доброго дня, в майбутньому просимо коректніше писати посилання на законодавчі акти, закони, тощо.
Жодною із статей, на яку ви посилаєтесь нічого подібного не передбачено, щодо розширення файлів та порядку іх створення.
Стосовно того, що наявна різниця між проектом договору та вимогами повідомляємо, що КП "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району м. Києва" внесено зміни до Вимог закупівлі.