-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
48460000-0 Пакети аналітичного, наукового, математичного чи прогнозувального програмного забезпечення Система визначення максимальної пропускної здатності повітряних ЛЕП
Торги не відбулися
40 000 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 400 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 400 000.00 UAH
Період оскарження:
30.10.2018 14:37 - 29.12.2018 00:00
Вимога
Відхилено
Зміна пунктів додатку №3
Номер:
40aaca84e38d47a18619c588b16642a1
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-30-001265-c.c1
Назва:
Зміна пунктів додатку №3
Вимога:
Нижче наведено перелік посилань на Додаток 3 до тендерної документації та наші зауваження до цих пунктів:
1) У П.2.3.2, 2.3.3 говориться про необхідність використання місцевих вимірювань параметрів погоди та метеорологічних моделей для системи ВМПЗ. Як показує багаторічний досвід розробки та експлуатації подібних систем, використання точкових вимірювань погоди негативним чином впливає на точність показів системи внаслідок значної різниці погодних умов, які впливають на пропускну здатність навіть на відстані одного прольоту, не кажучи вже про ЛЕП в цілому. Тому, в цьому пункті треба зазначити, що система має враховувати вплив розподілених погодних умов вздовж ЛЕП на максимальну пропускну здатність ЛЕП у вигляді реакції дротів на погодні умови та характеристики режиму експлуатації ЛЕП.
Використання точкових вимірювань, як було доведено випробуваннями, призводить до суттєвої похибки і не відповідає сучасним вимогам до методик вимірювання максимальної пропускної здатності ЛЕП і не дозволяє отримати точні дані про поточні характеристики лінії.
2) П.2.4.2 Перевірка максимальної температури дроту може бути виконана за допомогою LiDAR, геодезичних вимірювань винятково з використанням додаткових параметрів та методологій розрахунку. Такі параметри та методології вводять додаткові похибки в отримані значення межі температури. Відповідно пропонується замінити формулювання п.2.4.2 на «Максимальний габарит прольоту має бути перевірений для фактичної ЛЕП за допомогою проведення прямих вимірювань на місцевості.»
3) Стосовно п.3.2 (останній абзац) – вплив поривів вітру, внаслідок їх нетривалості (тобто незначний відвід тепла за час їх існування) незначно малий. Фактори погоди спричиняють більш довгостроковий вплив на допустиму максимальну пропускну здатність ЛЕП, відповідно не потребують такого короткострокового аналізу, як струмові навантаження, які можуть короткостроково впливати на експлуатаційні параметри ЛЕП (див. https://hal-mines-paristech. archives-ouvertes.fr/hal-01199238/document) Пропонуємо виключити цей абзац з Додатку 3.
4) П.3.3 Як було зазначено в п. 1 цих коментарів для системи ВМПЗ важливим є не отримання даних про самі погодні умови як такі, а їх специфічний вплив на експлуатаційні умови дроту. Внаслідок цього пропонуємо п.3.3 викласти в такій редакції: «Алгоритм ВМПЗ має враховувати вплив різноманітних погодних умов на характеристики дроту.»
5) П.5.4 – уточніть, які, на погляд замовника, погодні умови є «винятковими»?
6) П.8.3. – більшість систем, наявних на ринку включають елементи живлення, які, враховуючи умови їх експлуатації, підлягають періодичній заміні. Внаслідок цього пропонуємо скорегувати текст пункту на: «Елементи системи ВМПЗ, заміна чи технічне обслуговування яких вимагає вимкнення кіл ЛЕП, не повинні потребувати проведення технічного обслуговування. Елементи, заміна чи технічне обслуговування яких не вимагає вимкнення кіл ЛЕП не повинні потребувати планового технічного обслуговування і мають вміщувати в собі засоби діагностики, які завчасно інформують замовника про необхідність проведення обслуговування елементів системи ВМПЗ з урахуванням їх технічного стану». Також пропонуємо додати, що функціонал системи має надавати діагностичну інформацію про стан компонентів та завчасно інформувати про необхідність їх заміни.
Пов'язані документи:
Учасник
- Зміна пунктів Додаток 3.pdf 20.11.2018 17:22
- Протокол № 352_18-ЧО від 23.11.2018.pdf 23.11.2018 15:11
Дата подачі:
20.11.2018 17:22
Вирішення:
На вимогу надаємо наступне роз’яснення:
1. Кількість методів визначення максимальної пропускної здатності є досить значним. Всі вони поділяються на прямі так і не прямі, що вказані в пункті «Опису та основних вимог до предмету закупівлі» та дозволяють застосовувати дані як місцевих приладів, так і зовнішніх в широкому діапазоні.
2.Максимальна температура провідника повинна бути звірена/перевірена для фактичної лінії електропередач та максимальні температури провідника повинні бути перевірені за допомогою технологічної документації TSO або за допомогою LiDAR, геодезичних вимірів тощо для фактичної лінії електропередач. Пункт 2.4.2. вимагає про: «Перевірка максимальної температури дроту…», а не «Максимальний габарит прольоту…».
3.Інтервал розрахунку інтеграції повинен бути достатньо коротким, щоб правильно оцінити погодні ефекти, які можуть призвести до раптової зміни струму теплової лінії, наприклад, через пориви вітру.
4. Алгоритм ВМПЗ повинен враховувати дані про погодні умови. Погодні параметри, якими необхідно керуватися, є:
- Швидкість вітру або перпендикулярний вектор швидкості вітру (ефективний вітер) та/або напрям вітру.
- Сонячна радіація.
- Температура повітря
Включені основні параметри, які повинні враховуватись. Якщо у учасника є можливість запропонувати додатковий до цих параметр, він буде відповідати технічним умовам. Вважаємо недоцільним вносити зміни в ТД.
5.Під винятковими подіями Замовник розуміє: ожеледицю, значна швидкість вітру, «пляска» проводів та інші параметри які може надавати система, що значно впливає на нормальну роботу лінії.
6.Прилади системи ВМПЗ, які встановлюються на ЛЕП, не повинні вимагати обслуговування на всьому протязі терміну експлуатації. Вважаємо недоцільним вносити зміни в ТД.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Розгляд припинено
Щодо переносу дати завершення приймання документів
Номер:
af39ea67ad6a41c5861ffba72eececb0
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-30-001265-c.b4
Назва:
Щодо переносу дати завершення приймання документів
Скарга:
Засвідчуємо Вам свою повагу й цим повідомляємо, що наше підприємство має намір прийняти участь в тендері 48460000-0 Пакети аналітичного, наукового, математичного чи прогнозувального програмного забезпечення Система визначення максимальної пропускної здатності повітряних ЛЕП код за ДК 021:2015 (CPV): 48460000-0 з продукцією фірми LineVision, США, яка пропонує сучасні передові рішення, що підтвердили свою ефективність у більш ніж 5000 впроваджених проектах.
Підготовка та узгодження Техніко – Комерційної пропозиції на предмет закупівлі та всіх необхідних для участі в тендері документів вимагає додаткового часу.
Тому пропонуємо перенести кінцевий термін приймання документів на 25 січня 2019 року.
Пов'язані документи:
Учасник
- Щодо переносу2.pdf 26.11.2018 13:10
- Рішення від 29.11.2018 № 12210.pdf 29.11.2018 20:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.11.2018 13:10
Опис причини скасування:
технічна помилка
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
26.11.2018 13:14
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
29.11.2018 20:28
Вимога
Відкликано скаржником
Щодо переносу дати завершення приймання документів
Номер:
163f18dcfe064599a22cd59d1570736d
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-30-001265-c.c2
Назва:
Щодо переносу дати завершення приймання документів
Вимога:
Шановні пані та панове,
Наше підприємство має намір прийняти участь в тендері 48460000-0 Пакети
аналітичного, наукового, математичного чи прогнозувального програмного
забезпечення Система визначення максимальної пропускної здатності
повітряних ЛЕП код за ДК 021:2015 (CPV): 48460000-0 з продукцією фірми
LineVision, США.
Через брак часу ми не встигаємо оформити всі необхідні документи та
підготувати Техніко – Комерційну пропозицію на предмет закупівлі.
Тому просимо Вас перенести кінцевий термін приймання документів на 25
січня 2019 року.
Пов'язані документи:
Учасник
- Щодо переносу.pdf 26.11.2018 10:17
Дата подачі:
26.11.2018 10:17
Опис причини скасування:
Редагування
Дата скасування:
26.11.2018 11:46