-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Овочі, фрукти – 2 лота
Закупівля проводиться на очікувану вартість на 2019 рік
Торги не відбулися
443 571.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 833.78 UAH
мін. крок: 0.2% або 833.78 UAH
Період оскарження:
04.01.2019 14:10 - 15.01.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
щодо внесених змін
Номер:
ccbde88bcfa94ee48b5b7fc9a9f5785c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-04-001018-c.a2
Назва:
щодо внесених змін
Вимога:
Як тендерний комітет розглядатиме ненадання документів, що засвідчують якість та безпеку продукції на сезонний товар, наприклад диня, кавун, абрикоса, персик, полуниця, вишня, черешня (згідно специфікації)??? Прошу з даного приводу внести зміни, адже на сезонний товар документи, що засвідчують якість та безпеку продукції неможливо надати.Дані документи доречно вимагати при поставці товару на кокретну партію, а не за півроку наперед.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.01.2019 23:26
Вирішення:
Відповідно до п.п.3.5.10 п.5 Розділу ІІІ ТД - В разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів.
Отже, в разі якщо учасник не може надати такий документ, він обов’язково надає лист пояснення про неможливість подання такого документу із зазначенням причин.
Також, документи щодо підтвердження якості товару передбачені проектом договору та обов’язкові при поставці товару.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
дискримінаційні вимоги у ТД
Номер:
1266f4ff1a0d4d258e17c39523e45c13
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-04-001018-c.a1
Назва:
дискримінаційні вимоги у ТД
Вимога:
Прошу внести зміни у тендерну документацію та вилучити з неї наступну вимогу тендерної документації "На Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати по лоту №1 – 1500,00 грн., по лоту №2 – 2000,00 грн., на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь треть
має право ознайомитись з даним договором. Дані витрати повинні бути сплачені на рахунок Консультанта торгів, з яким Замовником укладено договір, з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником протягом 5 робочих днів".
До того ж консультант, розробляючи тендерну документацію порушив норми ЗУ "Про публічні закупівлі" та застосовує дискримінаційну вимогу щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. Керуючись практикою антимонопольного комітету , роз'яненнями МЕРТу та нормами ЗУ"Про публічні закупівлі" (ч.2 ст.16 Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору) дискримінація встановлювати кілька договорів, якщо законом передбачено лише 1 аналогічний договір це по-перше, а по-друге компетентний консультант не допустив би у вимогах прописати наступне: "Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника*, з зазначенням кількості аналогічних договорів по реалізації товару, що являється предметом закупівлі, переліку організацій (замовників), з адресами, номерами та датами укладення таких договорів, сум договорів, які УКЛАДЕНІ в 2017-2018 РОКАХ". Пряма дискримінація учасників шляхом встановлення обмеження роками!!!
Ще одна вимога-не відповідає закону, цитую " Гарантійний лист, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі (із їх зазначенням), що визначені у ч. 1 та ч.2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».Чому вся ч.1 ст.17? А як же відкриті реєстри???А як же Роз'яснення МЕРТ щодо переліку таких реєстрів? Як для переможця, то інформацію з відкритих реєстрів ви не вимагаєте, то чому в учасника вимагаєте? до того ж п.1 та п7 ч.1 ст.17 закону НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ замовником на піставі абз.3 ч.3 ст.17 Закону.
Тому, просимо тендерний комітет внести зміни в ТД та привести її у відповідність.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.01.2019 23:14
Вирішення:
Тендерним комітетом розглянуто вашу вимогу та можемо повідомити наступне:
Між замовником Зяньковецьким психоневрологічний інтернат та консультантом торгів укладено договорів щодо надання юридичних послуг (на користь третьої особи), учасники мають право ознайомитись із даним договором за місцезнаходженням Замовника.
Відповідно до вимог п.п. 3.5.2 п.5 розділу ІІІ тендерної документації учасник, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію замовником передбачена «Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника*, з зазначенням кількості аналогічних договорів по реалізації товару, що являється предметом закупівлі, переліку організацій (замовників), з адресами, номерами та датами укладення таких договорів, сум договорів, які укладені в 2017-2018 роках разом із копіями аналогічних договорів (не менше 2-х), що вказані в довідці. Замовником ніяким чином не встановлено дискримінаційних вимог, скільки передбачений період строком 2 роки. Дана вимога встановлена для забезпечення належного виконання договору та залучення добросовісних постачальників які мають досвід постачання овочів та фруктів.
Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює кількість аналогічних договорів, що мають надаватись Учасниками у складі тендерної пропозиції.
Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановлені кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів».
Також, слід зазначити, що листи Міністерства економічного розвитку і торгівлі України не встановлюють норм права та носять виключно рекомендаційний та інформативний характер.
Щодо надання Гарантійного листа щодо ст.. 17 повідомляємо наступне:
Відповідно до ч.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах ПЕРШІЙ і ДРУГІЙ цієї статті, надається В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ. Жодних підтверджуючих документів даної інформації для потенційних учасників не передбачено. Тобто, довідка в довільній формі із зазначенням підстав ч.1 та 2 даної статті не заборонена законом. Проте документальне підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав згідно ст..17 передбачено Законом лише для учасника-переможця. Замовник не вимагає від учасника документи які містяться у відкритих реєстрах.
У зв’язку із вищевикладеним замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено