-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги зі спороження вигрібних ям (м. Павлоград, вул..Дніпровська, 241)
Завершена
128 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 640.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 640.00 UAH
Період оскарження:
22.12.2018 14:08 - 28.12.2018 17:00
Вимога
Відхилено
скарга на дії Замовника
Номер:
0ab9bfb7569f49ada40fe6e41671c07d
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-22-002209-b.a1
Назва:
скарга на дії Замовника
Вимога:
Тендерна пропозиція та додані до неї документи ФОП Охріменко Л.В. не відповідають вимогам тендерної документації на закупівлю послуг .
По-перше, у порушення вимог розділу тендерної документації «кваліфікаційної вимоги до Учасників та спосіб їх підтвердження» учасником ФОП Охріменко Л.В. до не подано у сканованому вигляді наступні документи :
- Копію довідки ЄДРПОУ або копії виписки з ЄДРПОУ наданих органами державної статистики;
- Копію паспорту громадянки Охріменко Л.В. (надано лише першу сторінку);
- Копію ліцензії на певний вид діяльності або довідки про її відсутність ( було додано 04.01.2019 об 19:17 годині, що заборонено Вимогами Закону України «Про публічні закупівлі»);
- Лист-згоду на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» в довільній формі.
Відповідно до вимог ч.5 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції.
Отже, внесені зміни Учасником ФОП Охріменко Л.В. до своєї тендерної пропозиції після процедури аукціону є незаконними (довідка щодо наявності або відсутності ліцензії).
По-друге, не було подано цінову пропозицію, а також оновлену цінову пропозицію відповідно додатку №1.
Так, учасником ФОП Охріменко Л.В. було надано 31.12.2018 цінову пропозицію та 04.01.2019 оновлено цінову пропозиція, однак відповідно до їх тексту, пропозиція Учасника ФОП Охріменко Л.В. стосувалась надання послуг щодо вивезення твердих побутових відходів за адресами: м. Дніпро, вул. Новосільна, 1 та м. Дніпро, вул. Мільмана 87 (код за ДК 021:2015-90510000-5 Утилізація сміття та поводження з відходами).
Проте, відповідно до умов оголошення допорогової закупівлі UA-2018-12-22-002209-b, яка розміщена на офіційному сайті за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-22-002209-b Замовником було оголошено закупівлю предметом якої є саме «Послуги зі спороження вигрібних ям за адресою: м. Павлоград, вул. Дніпровська, 241, код ДК 021:2015: 90460000-9 — Послуги зі спорожнення вигрібних ям і септиків.
Таким чином, цінова пропозиція та оновлена цінова пропозиція учасника ФОП Охріменко Л.В. стосується іншої закупівлі, з іншого предмету (твердих побутових відходів), з іншим кодом Державного класифікатора та за іншими адресами.
З огляду на викладене, прошу Вас прийняти до уваги вищевказані порушення під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ФОП Охріменко Л.В.
Відповідно до вимог пункту 4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
По-третє, кандидатом у переможці у порушення вимог тендерної документації не було протягом одного робочого дня, наступного за днем завершення етапу Аукціону, в електронному (сканованому) вигляді (PDF формат) наступні документи:
1. Оновлена Цінова пропозиція, якщо за результатами Аукціону ціна пропозиції змінилася.
2. Завірена копія Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
3. Завірена копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
4. Завірена копія першої-другої сторінок статуту Учасника та сторінки статуту, на якій міститься пункт із зазначенням виду діяльності, що дає право Учаснику подавати пропозицію на оголошення про проведення електронних закупівель Послуг з вивезення твердих побутових відходів. Копія ліцензії на виконання цього виду робіт.
5. Загальні відомості про учасника за формою, наведеною нижче:
ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА
(форма подається Учасником на фірмовому бланку Учасника (за наявності) із зазначенням дати та вихідного номера реєстрації за підписом керівника (прізвище, ініціали) Учасника,
завіреному печаткою (за наявності).
№ з/п Перелік відомостей Інформація учасника
1 Повне найменування Учасника (для юридичних осіб) або прізвище, ім`я, по батькові (для фізичних осіб)
2 Юридична та фактична адреса (для юридичних осіб) або місце проживання (для фізичних осіб)
3 Поштова адреса
4. Електронна адреса
5 Ідентифікаційний код ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків)
6 Банківські реквізити (рахунок, банк, МФО)
7 Номер свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (або Витягу з реєстру платників ПДВ) та індивідуальний податковий номер – для учасника, який є платником податку на додану вартість
8 Телефон, факс
9 Відомості про керівника учасника-юридичної особи
(Прізвище, ім’я по батькові, посада, контактний телефон)
10 Форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб).
6. Інформація про досвід виконання аналогічних договорів протягом останніх 2 років.
7. Відгуки від Замовників (організацій, підприємств, установ, з якими укладались договори (не менше 2-х).
Пов'язані документи:
Замовник
- вимога.pdf 10.01.2019 16:37
Дата подачі:
08.01.2019 18:51
Вирішення:
Основним критерієм допорогової закупівлі є ціна
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні