-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Дезінсекція у житлових будинках комунальної власності Святошинського району міста Києва
Код ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (дезінсекція у житлових будинках комунальної власності Святошинського району міста Києва)
Завершена
991 439.57
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 957.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 957.20 UAH
Період оскарження:
14.11.2018 16:36 - 25.11.2018 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на рішення замовника
Номер:
35e422d7f2b04b6b9ad26bb1ab681533
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-14-002409-a.c3
Назва:
Скарга на рішення замовника
Скарга:
щодо вибору переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- Квитанція.pdf 14.12.2018 15:08
- Скарга.pdf 14.12.2018 15:08
- рішення від 19.12.2018 № 12893 + лист Замовнику .pdf 19.12.2018 18:13
- інфорація про резолютивну частину рішення від 08.01.2019 №156.pdf 09.01.2019 16:19
- рішення від 08.01.2019 №156.pdf 11.01.2019 18:36
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.12.2018 15:08
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
11.01.2019 18:36
Вимога
Є відповідь
Щодо ліцензування
Номер:
5f4c53e9a5114f9da0679c5d708da873
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-14-002409-a.c2
Назва:
Щодо ліцензування
Вимога:
У відповідності до положень Закону України "Про публічні закупівлі" кожен учасник має право оцінити тендерні пропозиції інших учасників закупівлі. Так розглянувши пропозицію ТОВ "ПРОФ ДЕЗ КОНТРОЛЬ ПЛЮС" ми встановили наступне:
1. Відсутня ліцензія МОЗ України на право провадження діяльності за медичними спеціальностями "Епідеміологія" та "Дезінфекційна справа", які введені в штат підприємства, що є порушенням Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності". Роз'яснення МОЗ з цього приводу додається.
2. Запропонована ціна 483810,60 грн. є демпінговою, що суперечить ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі". Виходячи із запропонованої ціни та площі, яку необхідно обслуговувати, то вартість за проведення дезінсекції 1 м2 становить 0,77 грн. Водночас постановою Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2003 р. N 1351 (з відповідними змінами) "Про затвердження тарифів (прейскурантів) на роботи і послуги, що виконуються і надаються за плату установами та закладами державної санітарно-епідеміологічної служби" у п.250 було встановлено ціну 1,48 грн. З моменту внесення останніх змін у 2007 році значно виросла вартість пального, дезінфекційних засобів та мінімальної заробітної плати.
3. У складі пропозиції були надані документи щодо наявності у штаті підприємства лікаря-дезінфекціоніста Рогізної Лариси Леонідівни, яка прийнята на постійну роботу до Товариства з 11.09.2018 року за наказом №41-ВК від 10.09.18р. Проте, згідно відкритої інформації вказаний лікар-дезінфекціоніст є штатним працівником з основним місцем роботи у ДУ "Київський міський лабораторний центр МОЗ України", а також ТОВ "Референс-центр профілактичної медицини" (https://clarity-project.info/edr/39821074/history/prozorro).
Керуючись Законом України "Про публічні закупівлі" просимо врахувати надану інформацію під час кваліфікації пропозиції ТОВ "ПРОФ ДЕЗ КОНТРОЛЬ ПЛЮС".
Пов'язані документи:
Учасник
- лист МОЗ ліц дез.pdf 03.12.2018 14:10
Дата подачі:
03.12.2018 14:10
Вирішення:
Доброго дня.
Надана інформація буде прийнята до уваги.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Щодо кваліфікаційних критеріїв 1.2.
Номер:
8beca61cdab24757a591a3d511f0c6f3
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-14-002409-a.a1
Назва:
Щодо кваліфікаційних критеріїв 1.2.
Вимога:
Просимо внести зміни до кваліфікаційних критеріїв 1.2. адже зазначена вимога однозначно дискримінує учасників. Прошу надати розгорнуту відповідь чому у виконавця має бути інструктор-дезінсектор, хоча це освітня професія та лікар-дезінфекціоніст хоча це лікарська професія. Та як наявність зазначених працівників вплине на якість надання послуг? Просимо змінити зазначені вимоги.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.11.2018 09:55
Вирішення:
Доброго дня.
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначений перелік кваліфікаційних критеріїв, які Замовник вимагає від учасників при поданні ними тендерної пропозиції. Одним із таких кваліфікаційних критеріїв є наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про їх відповідність таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та визначені Замовником. Тобто Замовник має право на власний розсуд визначати кількість працівників відповідної кваліфікації та вимагати документальне підтвердження цієї кваліфікації, знань та досвіду.
Згідно з Довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 29 березня 2002 р. № 117, дезінфектор працює під наглядом інструктора-дезінфектора, який, в свою чергу, контролює якість проведеної дезінфекції, додержання дезінфекторами правил особистої та громадської безпеки і правил охорони праці при проведенні дезінфекційних робіт. Таким чином, наявність інструктора-дезінфектора прямим чином може впливати на якість надання послуг.
Оскільки послуги з дезінсекції будуть надаватися саме у багатоквартирних житлових будинках, вважаємо за доцільне надавати їх під наглядом висококваліфікованих фахівців, а саме - лікаря-дезінфекціоніста, який відповідно до своїх обов’язків проводить дезінфекційні заходи при різних групах інфекцій, зокрема особливо небезпечних і карантинних. Контролює якість дезінсекційних робіт на об'єктах, бере участь в проведенні протиепідемічних заходів в разі виникненні осередку інфекції.
Відповідно до ч. 3, ст. 18 ЗУ «Про захист населення від інфекційних хвороб», власники, а також керівники та інші посадові особи підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності зобов'язані в межах своїх повноважень сприяти медичним працівникам у здійсненні заходів щодо захисту населення від інфекційних хвороб.
Статус вимоги:
Відхилено