-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги їдалень (послуга з організації гарячого харчування учнів пільгової категорії, учнів в пришкільному оздоровчому таборі з денним перебуванням)
Послуги їдалень (послуга з організації гарячого харчування учнів пільгової категорії, учнів в пришкільному оздоровчому таборі з денним перебуванням)
Завершена
140 690.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 703.45 UAH
мін. крок: 0.5% або 703.45 UAH
Період оскарження:
14.12.2018 14:59 - 19.12.2018 16:00
Вимога
Відхилено
Оскарження рішення переможця
Номер:
79b3d771df6842ab94f68604cb565569
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-14-003715-c.a2
Назва:
Оскарження рішення переможця
Вимога:
Оскарження рішення переможця
Не відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «Контракт Продрезерв5» з підстав запропонованої найвищої ціни для закупівлі, стало наслідком прийняття незаконного рішення про визначення ТОВ «Контракт Продрезерв5» переможцем закупівлі та безпідставне відхилення тендерної пропозиції ПП «ВВД», яким було запропоновано найнижчу ціну закупівлі, призвело не тільки до порушення наших прав на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій ,а й порушує основні принципи закупівель визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Основоположним принципом публічних закупівель є принцип максимальної економії та ефективність, який зобов’язує бюджетні установи заощаджувати кошти. Визнання переможцем учасника, яким запропонована найвища ціна закупівлі, ставить під сумнів дотримання Замовником такого принципу як запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тендерний комітет повинен здійснювати розгляд поданих тендерних документів та дати об’єктивну та не упереджену оцінку тендерних пропозицій.
Статтею 28 Закону встановлено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
У разі, якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом.
Зокрема, критеріями оцінки є, у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок-ціна.
До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників.
Крім того відповідно до рішення Господарського суду Дніпропетровської області від 16.05.2018 року, постанови Дніпропетровського апеляційного Господарського суду від 06.08.2018 року та Касаційного господарського суду в складі Верховного Суду від 14.11.2018 року по справі № 904/248/18, зазначено, що головною умовою при визначенні переможців є-ціна.
Відхиляючи пропозицію ПП «ВВД» з найменшою ціною, Замовник посилається на те, що надані аналогічні договори не повністю виконані , виходячи із того ,що не завершені протягом одного повного бюджетного (календарного) року. Таке твердження є помилковим , так як Замовником не прийнято до уваги положення ч. 7 ст. 180 ГК України відповідно до якої строком дії господарського договору є час, протягом якого існують господарські зобов’язання сторін, що виникли на основі цього договору. Таким чином , виконання сторонами господарських зобов’язань свідчить про виконання договору у повному обсязі. На час подання ПП «ВВД» аналогічних договорів, зобов’язання сторін по договорам були виконані, тому договори є завершеними.
Крім того відхиляючи тендерну пропозицію ПП «ВВД», Замовник посилається на те, що відсутній досвід на ринку надання послуг харчування менше ніж три роки. Ці вимоги Замовника ставлять в нерівні умови учасників та протирічать принципу недискримінація учасників.
Таким чином, Павлоградська загальноосвітня школа 1-111 ступенів № 15 Павлоградської міської ради Дніпропетровської області при проведенні Процедури закупівлі, не відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «Контракт Продрезерв5», грубо порушила наші права на розгляд тендерних пропозицій, що призвело до незаконного обрання учасника-переможця торгів-ТОВ «Контракт Продрезерв5» ,яким запропоновано найвищу ціну.
Вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ «Контракт Продрезерв5» повинна бути відхилена відповідно до вимог ст.ст. 3, 28, 30 Закону, а нашу тендерну пропозицію ПП»ВВД» визнати такою, що перемогла в рамках даної закупівлі.
На підставі положень статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначаємо про порушення Замовником торгів, порядку проведення Процедури закупівлі відкритих торгів.
П Р О С И М О:
1. Повністю скасувати своє рішення щодо неправомірного визначення переможця ТОВ «Контракт Продрезерв5» згідно оприлюдненого протоколу №31 від 29.12.2018 року.
2. Скасувати своє рішення щодо неправомірного відхилення пропозиції ПП»ВВД» згідно протоколу № 30 від 28.12.2018 року.
3. Розглянути тендерну пропозицію учасника ПП «ВВД».
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження рішень переможця 31.12.2018 11:53
Дата подачі:
31.12.2018 11:54
Вирішення:
Шановний учасник процедури закупівлі «Послуги їдалень (послуга з організації гарячого харчування учнів пільгової категорії Павлоградської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 15 Павлоградської міської ради Дніпропетровської області, учнів в пришкільному оздоровчому таборі з денним перебуванням, учнів в пришкільному оздоровчому таборі з денним перебуванням)», на Вашу Вимогу щодо оскарження рішення переможця відповідаємо наступне: Замовник, Тендерний комітет ЗОШ № 15, у своїй роботі керується виключно Законодавством України. Зокрема: Конституцією України, Законом України «Про публічні закупівлі», Постановами КМ України та іншими нормативними актами, що регулюють питання проведення процедур Державних закупівель.
У своїй Вимозі Ви вказуєте на не відхилення Замовником тендерної пропозиції учасника ТОВ «Контракт Продрезерв 5», та на незаконність рішення Замовника, щодо визнання учасника ТОВ «Контракт Продрезерв 5» переможцем торгів, та безпідставне відхилення тендерної пропозиції ПП «ВВД», яким було запропоновано найнижчу ціну закупівлі, призвело не тільки до порушення Ваших прав на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій, а й порушує основні принципи закупівель визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
У вимозі Ви посилаєтесь на те, що критеріями оцінки є, у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок-ціна.
Відхиляючи тендерну пропозицію ПП «ВВД», Замовник посилається на те, що відсутній досвід на ринку надання послуг харчування менше ніж три роки. Ці вимоги Замовника ставлять в нерівні умови учасників та протирічать принципу недискримінація учасників.
Статтею 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що Закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Кваліфікаційні критерії до учасників визначені Замовником відповідно до вимог статті 16 Закону, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам визначені у тендерній документації.
Для участі у процедурі закупівель учасники повинні мати кваліфікаційні дані, які відповідають зокрема таким критеріям:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
Статтею 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
В даному випадку, Ваша тендерна пропозиція за результатами електронної оцінки визначена найбільш економічно вигідною, однак, не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим положеннями тендерної документації та статтею 16 цього Закону.
Враховуючи те, що учасник ПП «ВВД» запропонував найнижчу, найбільш економічно вигіднішу ціну, однак існують вищезазначені суттєві причини для безумовного відхилення їх тендерної пропозиції, саме учасник ТОВ «Контракт Продрезерев 5» і був на переконання Замовника законно визначений переможцем закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Оскарження результату кваліфікації в рамках оголошення Послуги їдалень (послуга з організації гарячого харчування учнів пільгової категорії Павлоградської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 11 Павлоградської міської ради Дніпропетровської області , учнів в пришкільному оздоровчому таборі з денним перебуванням, учнів в пришкільному оздоровчому таборі з денним перебуванням)
Номер:
c8d96dacf8e14b5db473501bdcf0b1d3
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-14-003715-c.c1
Назва:
Оскарження результату кваліфікації в рамках оголошення Послуги їдалень (послуга з організації гарячого харчування учнів пільгової категорії Павлоградської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 11 Павлоградської міської ради Дніпропетровської області , учнів в пришкільному оздоровчому таборі з денним перебуванням, учнів в пришкільному оздоровчому таборі з денним перебуванням)
Вимога:
Оскарження рішення переможця
Не відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «Контракт Продрезерв5» з підстав запропонованої найвищої ціни для закупівлі, стало наслідком прийняття незаконного рішення про визначення ТОВ «Контракт Продрезерв5» переможцем закупівлі та безпідставне відхилення тендерної пропозиції ПП «ВВД», яким було запропоновано найнижчу ціну закупівлі, призвело не тільки до порушення наших прав на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій ,а й порушує основні принципи закупівель визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Основоположним принципом публічних закупівель є принцип максимальної економії та ефективність, який зобов’язує бюджетні установи заощаджувати кошти. Визнання переможцем учасника, яким запропонована найвища ціна закупівлі, ставить під сумнів дотримання Замовником такого принципу як запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тендерний комітет повинен здійснювати розгляд поданих тендерних документів та дати об’єктивну та не упереджену оцінку тендерних пропозицій.
Статтею 28 Закону встановлено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
У разі, якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом.
Зокрема, критеріями оцінки є, у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок-ціна.
До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників.
Крім того відповідно до рішення Господарського суду Дніпропетровської області від 16.05.2018 року, постанови Дніпропетровського апеляційного Господарського суду від 06.08.2018 року та Касаційного господарського суду в складі Верховного Суду від 14.11.2018 року по справі № 904/248/18, зазначено, що головною умовою при визначенні переможців є-ціна.
Відхиляючи пропозицію ПП «ВВД» з найменшою ціною, Замовник посилається на те, що надані аналогічні договори не повністю виконані , виходячи із того ,що не завершені протягом одного повного бюджетного (календарного) року. Таке твердження є помилковим , так як Замовником не прийнято до уваги положення ч. 7 ст. 180 ГК України відповідно до якої строком дії господарського договору є час, протягом якого існують господарські зобов’язання сторін, що виникли на основі цього договору. Таким чином , виконання сторонами господарських зобов’язань свідчить про виконання договору у повному обсязі. На час подання ПП «ВВД» аналогічних договорів, зобов’язання сторін по договорам були виконані, тому договори є завершеними.
Крім того відхиляючи тендерну пропозицію ПП «ВВД», Замовник посилається на те, що відсутній досвід на ринку надання послуг харчування менше ніж три роки. Ці вимоги Замовника ставлять в нерівні умови учасників та протирічать принципу недискримінація учасників.
Таким чином, Павлоградська загальноосвітня школа 1-111 ступенів № 15 Павлоградської міської ради Дніпропетровської області при проведенні Процедури закупівлі, не відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «Контракт Продрезерв5», грубо порушила наші права на розгляд тендерних пропозицій, що призвело до незаконного обрання учасника-переможця торгів-ТОВ «Контракт Продрезерв5» ,яким запропоновано найвищу ціну.
Вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ «Контракт Продрезерв5» повинна бути відхилена відповідно до вимог ст.ст. 3, 28, 30 Закону, а нашу тендерну пропозицію ПП»ВВД» визнати такою, що перемогла в рамках даної закупівлі.
На підставі положень статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначаємо про порушення Замовником торгів, порядку проведення Процедури закупівлі відкритих торгів.
П Р О С И М О:
1. Повністю скасувати своє рішення щодо неправомірного визначення переможця ТОВ «Контракт Продрезерв5» згідно оприлюдненого протоколу №31 від 29.12.2018 року.
2. Скасувати своє рішення щодо неправомірного відхилення пропозиції ПП»ВВД» згідно протоколу № 30 від 28.12.2018 року.
3. Розглянути тендерну пропозицію учасника ПП «ВВД».
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження рішень переможця 31.12.2018 11:40
Дата подачі:
31.12.2018 11:40
Опис причини скасування:
помилково
Дата скасування:
31.12.2018 11:50