• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

риба свіжоморожена

Завершена

243 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 431.00 UAH
Період оскарження: 03.12.2018 16:50 - 16.12.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо неправомірних рішень замовника

Номер: b14e5bb35f124b9bbc1030ff659dce98
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-03-001061-b.a1
Назва: Вимога щодо неправомірних рішень замовника
Вимога:
Фізична особа-підприємець Сергієнко Володимир Іванович не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення нашої тендерної пропозиції, а саме: Відповідно до Протоколу тендерного комітету №180 від 28.12.2018 р. «На виконання вимог п. 2.2. Додатку З тендерної документації, щодо надання копії акту перевірки компетентного органу, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів стосовно додержання оператором ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, дата останньої перевірки якого не повинна перевищувати рік, учасником, ФОП Сергієнко Володимиром Івановичем, в тендерній пропозиції надано акт перевірки від 13.08.2018 № 38. Під час розгляду зазначеного акту встановлено, що потужність оператора ринку, яка перевірялась, - «Потужність із зберігання харчових продуктів тваринного походження. ФОП Сергієнко В.І. вул. Зіньківська, 5/2, м. Полтава, Полтавська область (оренда у ПАТ «Полтавахолод»)». Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 06.02.2017 року № 42 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами» затверджена форма акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами. Затвердженою формою акта, передбачено питання щодо дотримання операторами ринку гігієнічних вимог транспортних засобів (розділ VI «Гігієнічні вимоги до транспортних засобів»). Відповідно до розділу VI «Гігієнічні вимоги до транспортних засобів» акту перевірки від 13.08.2018 № 38, наданого учасником, встановлено, що транспортні засоби не перевірялися. Згідно вимог статей 40-51 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» оператори ринку зобов’язані дотримуватись гігієнічних вимог до потужностей, до приміщень, де обробляються або переробляються харчові продукти, до рухомих та / або тимчасових потужностей, до транспортних засобів, до обладнання та інвентарю, дотримання гігієнічних вимог щодо постачання води, до персоналу потужностей, який працює у зоні поводження з харчовими продуктами, до харчових продуктів, до пакування харчових продуктів, дотримання гігієнічних вимог під час термічної обробки харчових продуктів.» Повідомляємо, що відповідно до Додатку 3 до тендерної документації Учасник повинен надати копію акту перевірки компетентного органу, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів стосовно додержання оператором ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, дата останньої перевірки якого не повинна перевищувати рік. На виконання вищевказаної вимоги ФОП Сергієнко В.І. було надано акт складений за результатами проведення позапланового заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами. Таким чином, учасник повністю виконав вимоги тендерної документації. Звертаємо вашу увагу, що умовами тендерної документації не вимагалось надання акту перевірки саме ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ. Крім того, Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 06.02.2017 року № 42, на який посилається замовник не містить ніяких вимог щодо надання акту перевірки транспортних засобів в складі тендерної пропозиції. Таким чином, замовником було порушено наші охоронювані законом права та інтереси як учасника процедури закупівель на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій. Просимо замовника усунути допущене порушення. У випадку незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися з оскарженням рішення замовника до Антимонопольного комітету України. Фізична особа-підприємець Сергієнко Володимир Іванович не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення переможцем закупівлі ФОП Коваленко Андрій Миколайович, а саме: 1. Відповідно до пункту і Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник мав надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (подається учасником відповідно Додатку 3 тендерної документації. ФОП Коваленко А.М. надав в складі тендерної пропозиції відповідний документ, текст якого повністю скопійовано з тендерної документації та не підтверджує відповідність пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, оскільки містить слова «ПОВИННО», «МАЄ БУТИ». Наприклад: «Якість товару, що поставляється, має відповідати ДСТУ, ТУ. На підприємстві, що поставляє товар, повинна бути ефективно впроваджена система HACCP, що в значній ступені зменшує ризики потрапляння в продукти харчування небезпечних чинників», «• Риба свіжоморожена повинна транспортуватися у спеціалізованому транспорті з холодильним обладнанням з відповідною температурою згідно зі стандартами» тощо. Керуючись рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №1376-р/пк-пз від 15.02.2018 р. (індивідуальний номер закупівлі UA-2017-12-08-001615-b) в якому зазначено, що наявність формулювання «повинно» і «має бути» не вважається підтвердженням вимогам Замовника, учасник не підтвердив відповідність тендерної пропозиції технічним, кількісним, якісним характеристикам предмета закупівлі. 2. Відповідно до пункту 1.1 Додатку 2 до Тендерної документації учасник мав надати Довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у випадку використання), в якій зазначається наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виробництва (зберігання) та доставки товару. В цій довідці повинно бути вказано: адреса складських приміщень, їх площа; перелік холодильного обладнання та ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ. Оскільки вимога щодо зазначення транспортних засобів вказана в множині, учасник мав надати в складі тендерної пропозиції інформацію щодо наявності щонайменше двох транспортних засобів. ФОП Коваленко Андрій Миколайович надав в складі тендерної пропозиції довідку про наявність матеріально-технічної бази, в якій зазначено, що учасник має лише один транспортний засіб, що не відповідає умовам тендерної документації. 3. Відповідно до пункту 1.2 Додатку 2 до Тендерної документації Для підтвердження санітарного стану складських приміщень учасник повинен надати копію експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів. Відповідно до ч.1 ст. 23 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» Експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. Таким чином, оператор ринку зобов’язаний отримати експлуатаційний дозвіл у випадку, якщо здійснює не лише виробництво, а й ЗБЕРІГАННЯ харчових продуктів тваринного походження. ФОП Коваленко Андрій Миколайович надав в складі тендерної пропозиції довідку про наявність матеріально-технічної бази, в якій зазначив, що має орендовані складські приміщення, необхідні для постачання товару, які знаходяться за адресою: м. Суми, вул. Білопільський шлях, ділянка 90. Таким чином, якщо учасник здійснює зберігання харчових продуктів тваринного походження, він зобов’язаний мати експлуатаційний дозвіл та, відповідно, надати його в складі тендерної пропозиції. Разом з цим, учасник не надав на підтвердження санітарного стану складських приміщень копію експлуатаційного дозволу для потужностей зі зберігання харчових продуктів. В складі тендерної пропозиції міститься лише експлуатаційний дозвіл, виданий на ФОП «Кульомза» з рибопереробки рибної продукції. Звертаємо вашу увагу, що ФОП «Кульомза» не є ні орендодавцем складу ФОП Коваленко А.М., ні виробником запропонованого товару та не має ніякого відношення до оператора ринку ФОП Коваленко А.М. Таким чином, ФОП Коваленко Андрій Миколайович не підтвердив санітарний стан склад складських приміщень, що не відповідає умовам тендерної документації. 4. Відпновідно до пункту 2.2 Додатку 2 до Тендерної документації учасник мав надати Копії медичних книжок встановленого зразка з даними про проходження медичного огляду працівників, відповідальних за виконання договору. Водій та експедитор транспортного засобу повинні мати санітарні книжки з результатами медогляду. Виходячи зі змісту тендерної документації, учасник мав надати копії медичних книжок ВОДІЯ І ЕКСПЕДИТОРА. ФОП Коваленко А.М. надав в складі тендерної пропозиції медичну книжку водія-експедитора Завального Ігоря Вікторовича, що не відповідає умовам тендерної документації. Крім того, в графі «Найменування суб’єкта господарювання» відсутній запис про роботодавця працівника, що свідчить про те, що учасник не є працівником ФОП Коваленко А.М. Таким чином, замовником було порушено наші охоронювані законом права та інтереси як учасника процедури закупівель на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція ФОП Коваленко А.М. не відповідає умовам тендерної документації та має бути відхилена. Просимо замовника усунути допущене порушення. У випадку незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися з оскарженням рішення замовника до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу вимогу щодо неправомірних рішень замовника (номер вимоги UA-2018-12-03-001061-b.a1) стосовно порушення охоронюваних законом прав та інтересів як учасника процедури закупівель на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій повідомляємо наступне: Згідно п.6 р. ІІІ Тендерної документації, учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, в тому числі визначених у Додатку № 3 тендерної документації. Пунктом 2.1. Додатку 3 тендерної документації передбачено, що технічні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, чинним нормативним документам, затвердженим у встановленому законодавством порядку, відповідати вимогам законів України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР (зі змінами), «Про дитяче харчування» від 14.09.2006 № 142-V, наказу МОЗ, МОН «Про затвердження порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах» від 01.06.2005 № 242/329; постанови КМУ «Про затвердження норм харчування у навчальних та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 22.11.2004 № 1591; Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів (ДСанПіН 5.5.2.008-01), затвердженим постановою Головного державного санітарного лікаря України від 14.08.2001 № 63; Санітарних правил для підприємств громадського харчування (СанПин 42-123-5777-91). Згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» вся відповідальність за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів у межах діяльності покладена на операторів ринку. Ефективним підтвердженням того, що оператор ринку дотримується вимог, передбачених вищезазначеним Законом, є акт перевірки компетентного органу, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів стосовно додержання оператором ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами. Відповідно до п.1 ч.1 ст.19 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» оператори ринку мають право одержувати в установленому порядку від компетентного органу: належним чином оформлені документи, що є результатом здійснення державного контролю потужностей та об’єктів санітарних заходів, які перебувають в управлінні оператора ринку, включаючи акти перевірок, приписи, розпорядження, протоколи, документи, на підставі яких оператор ринку або його посадові особи притягаються до відповідальності та іншу інформацію, пов’язану із здійсненням державного контролю потужностей та об’єктів санітарних заходів, що перебувають в управлінні оператора ринку. На виконання вимог п. 1.2 Додатку 2 тендерної документації та Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», Вами як учасником, у тендерній пропозиції надано довідку №б/н від 11.12.2018 року, завірену власноручним підписом та печаткою, у якій Ви повідомляєте про внесення потужностей (об’єктів) та операторів, що здійснюють діяльність з обігу харчових продуктів у реєстри потужностей на офіційному веб-сайті Держспоживслужби України за такими номерами: r-UA-16-26-211; r-UA-16-26-222; r-UA-16-26-2143-0-CS. На підтвердження факту реєстрації потужностей Вами також надано копію Експлуатаційного дозвілу від 15.08.2018 року №16-26-143, виданого Головним управлінням Держпродспоживслужби в Полтавській області та копію довідки від 25.07.2016 року №26, виданої управлінням Держпродспоживслужби в м.Полтава щодо проведеної державної реєстрації потужностей ФОП Сергієнко Володимира Івановича. Відповідно до Державного реєстру потужностей операторів ринку, затвердженого наказом Мінагрополітики від 10.02.2016 № 39, потужності за особистими реєстраційними номерами r-UA-16-26-211 та r-UA-16-26-222 зареєстровані на ФОП Сергієнко Володимира Івановича для транспортування харчових продуктів. Експлуатаційний дозвіл від 15.08.2018 року №16-26-143 виданий ФОП Сергієнку Володимиру Івановичу для зберігання харчових продуктів тваринного походження, які потребують дотримання температурних режимів. Згідно вимог статей 40-51 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» оператори ринку зобов’язані дотримуватись гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, в тому числі дотримання гігієнічних вимог до транспортних засобів. Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 06.02.2017 року № 42 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами» затверджена форма акту, який складається за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами. Затвердженою формою акта, передбачено питання щодо дотримання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами відповідно до статтей 40-51 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Розділом VI «Гігієнічні вимоги до транспортних засобів» зазначеного акту передбачено питання дотримання гігієнічних вимог до транспортних засобів. На виконання вимог п. 2.2. Додатку 3 тендерної документації, щодо надання копії акту перевірки компетентного органу, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів стосовно додержання оператором ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, дата останньої перевірки якого не повинна перевищувати рік, Вами як учасником, в тендерній пропозиції надано акт перевірки від 13.08.2018 № 38 на «Потужність із зберігання харчових продуктів тваринного походження. ФОП Сергієнко В.І. вул. Зіньківська, 5/2, м. Полтава, Полтавська область (оренда у ПАТ «Полтавахолод»)». Згідно акту від 13.08.2018 року № 38, компетентним органом проведено перевірку усіх потужностей оператора ринку ФОП Сергієнка Володимира Івановича, крім транспортних засобів. Зважаючи на зазначене, Вами не надано на виконання вимог ст. 43 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» інформації щодо гігієнічних вимог до транспортних засобів, підтвердженої копією акту перевірки компетентного органу, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів стосовно додержання оператором ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами. У зв’язку з чим, протоколом тендерного комітету №180 від 28.12.2018 р. прийнято рішення відхилити пропозицію ФОП Сергієнка Володимира Івановича. Керуючись основними принципами здійснення державних закупівель та чинним законодавством у сфері публічних закупівель, замовником проведено об’єктивний та неупереджений розгляд тендерної пропозиції ФОП Сергієнко Володимира Івановича на відповідність вимогам тендерної документації. На Вашу вимогу щодо неправомірних рішень замовника (номер вимоги UA-2018-12-03-001061-b.a1) щодо визначення переможцем закупівлі ФОП Коваленко Андрій Миколайович повідомляємо наступне: 1. На виконання вимог п.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник ФОП Коваленко Андрій Миколайович надав інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, як окремий документ у складі тендерної пропозиції у вигляді сканкопії. Слід зазначити, що зазначена вище інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, заповнена та надана ФОП Коваленко Андрієм Миколайовичем у складі тендерної пропозиції відповідно до вимог Додатка 3 тендерної документації, а саме вказано найменування учасника, дата підписання документу, підпис та печатка учасника. Пунктом 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлено, що до формальних (несуттєвих) помилок замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки допущені учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції, та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника, зокрема: - орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, зазначених у документах, що підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції. Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів або технічних помилок; - недодержання встановленних форм згідно Додатків до цієї тендерної документації, але зміст та вся інформація, яка вимагалась Замовником, зазначені у наданому документі/документах (у разі, якщо вся інформація, що вимагалась Замовником, не зазначена у наданому/их документі/ах, пропозицію такого Учасника буде відхилено Замовником як таку, що не відповідає вимогам ТД Замовника ). Також пунктом 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлено, що замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому, замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Відповідно до пункту 1.1 Додатку 2 до Тендерної документації учасник мав надати Довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у випадку використання), в якій зазначається наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виробництва (зберігання) та доставки товару. В цій довідці повинно бути вказано: адреса складських приміщень, їх площа; перелік холодильного обладнання та транспортних засобів. Зазначаємо, що тендерною документацією визначено вимогу відображення в довідці саме ПЕРЕЛІКУ холодильного обладнання та транспортних засобів, а не переліку ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ. Крім того висловлення «перелік холодильного обладнання та транспортного засобу» не є коректним. Згідно тлумачного словника української мови, перелік - це дія за значенням перелічувати; перераховування якихось предметів або осіб; список, опис з перерахуванням яких-небудь осіб або предметів. На виконання вимог п.1.1. Додатку 2 тендерної документації ФОП Коваленко Андрій Миколайович надав в складі тендерної пропозиції довідку про наявність матеріально-технічної бази з зазначенням ПЕРЕЛІКУ холодильного обладнання та транспортних засобів. 3. На виконання п. 1.2 Додатку 2 тендерної документації ФОП Коваленко Андрієм Миколайовичем надано довідку про реєстрацію потужностей від 10.12.2018 року №32 та наказ управління Держпродспоживслужби в м.Суми від 06.09.2016 року № 187 «Про затвердження рішення щодо здійснення державної реєстрації потужності та присвоєний їй особистий номер». Згідно наданої інформації в Державному реєстрі потужностей операторів ринку зареєстровано потужності ФОП Коваленко А.М. за видом діяльності транспортування, зберігання, продаж харчових продуктів та присвоєно реєстраційний номер r-UA-18-19-150. Дана інформація відображається і в Державному реєстрі потужностей операторів ринку Сумської області на сайті ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИМ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ. Зважаючи на наявність у ФОП Коваленка Андрія Миколайовича обладнання та приміщення для зберігання риби свіжомороженої, ФОП Коваленко А.М. фактично не зберігає рибну продукцію на складах, а реалізує її безпосередньо зі складу постачальника, а саме ФОП Кульомзи Р.М. ФОП Коваленко Андрієм Миколайовичем надано копію листа про співпрацю з ФОП Кульомзою Романом Миколайовичем щодо поставки рибної продукції. Відповідно до п. 2 ст.23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» обов’язок отримання експлуатаційного дозволу не поширюється в частині відповідної діяльності на операторів ринку, які здійснюють транспортування харчових продуктів тваринного походження, у тому числі тих, які потребують дотримання температурного режиму та не можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною. В підтвердження дотримання санітарного стану складських приміщень ФОП Коваленко Андрій Миколайович надає копію експлуатаційного дозволу від 18.02.2008 року №55 ФОП «Кульомза» та копію акта перевірки компетентного органу, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів стосовно додержання ФОП Кульомза Р.М. гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами від 15.06.2018 року №20.1-20/31. 4. Відповідно до пункту 2.2 Додатку 2 до Тендерної документації учасник мав надати копії медичних книжок встановленого зразка з даними про проходження медичного огляду працівників, відповідальних за виконання договору. Водій та експедитор транспортного засобу повинні мати санітарні книжки з результатами медогляду. На виконання п.2.1 Додатка 2 тендерної документації учасник ФОП Коваленко Андрій Миколайович надав сканкопію довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Згідно зазначеної довідки ФОП Коваленко Андрій Миколайович має спеціаліста – водія-експедитора Завального Ігора Вікторовича. Відповідно статті 105 Кодексу законів про працю, під поняттям суміщення розуміють виконання на одному і тому ж підприємстві, в установі, організації разом з основною роботою, яка обумовлена трудовим договором, додаткової роботи за іншою професією (посадою) або виконання обов’язків тимчасово відсутнього працівника без звільнення від основної роботи. Тому, суміщуючи посади водія та експедитора для одного працівника ФОП Коваленко Андрієм Миколайовичем не було порушенно вимог чинного законодавства. Пунктом 3 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Замовником визначено: «Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником». Зважаючи на зазначене, надання у складі тендерної пропозиції ФОП Коваленка Андрія Миколайовича копії медичної книжки на водія-експедитора, а не на водія та на експедитора, не є підставою для відхилення тендерної пропозиції. Щодо відсутності в графі медичної книжки «Найменування суб’єкта господарювання» запису про роботодавця працівника повідомляємо, що статтею 26 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» визначена обов’язковість медичних оглядів організовується і здійснюється у встановленому законодавством порядку, зокрема для працівників підприємств, установ, організацій, професійна чи інша діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може спричинити поширення інфекційних захворювань, виникнення харчових отруєнь. ФОП Коваленко Андрій Миколайович надав в складі тендерної пропозиції сканкопію медичної книжки на водія-експедитора Завального Ігоря Вікторовича, а не на іншу особу. Відповідно до наданої інформації Завальний Ігор Вікторович пройшов медичний огляд 27.09.2018 року у КУ СМКЛ №4. Наступна дата медичного огляду – 27.09.2019 року. Зазначене підтверджує виконання вимог чинного законодавства щодо проходження обов’язкового медичного огляду працівника, діяльність якого пов'язана з обслуговуванням населення. Керуючись основними принципами здійснення державних закупівель та чинним законодавством у сфері публічних закупівель, замовником проведено об’єктивний та неупереджений розгляд тендерної пропозиції ФОП Коваленка Андрія Миколайовича на відповідність вимогам тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено