-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
устаткування для операційних блоків (хірургічний інструмент)
Торги не відбулися
200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
05.11.2018 13:51 - 16.11.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА
Номер:
cd1ababf55b24beb974ad70880df2026
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-05-000987-b.b2
Назва:
СКАРГА
Скарга:
До АМКУ
Пов'язані документи:
Учасник
- 1 Платіжне доручення.pdf 05.12.2018 09:55
- 6 Протокол.pdf 05.12.2018 09:55
- 5 Протокол.pdf 05.12.2018 09:55
- 7 Скарга та выдповыдь.pdf 05.12.2018 09:55
- 4 Вимога.pdf 05.12.2018 09:55
- 3 Протокол.pdf 05.12.2018 09:56
- 2 Скарга.pdf 05.12.2018 09:56
- рішення від 07.12.2018 №12509+лист Замовнику.pdf 07.12.2018 16:50
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.12.2018 № 13102.pdf 27.12.2018 11:33
- Рішення від 26.12.2018 № 13102.pdf 29.12.2018 16:40
- Антимонопольному комітету.pdf 04.01.2019 10:09
- Протокол №6.pdf 04.01.2019 10:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.12.2018 09:57
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
29.12.2018 16:40
Дата виконання рішення Замовником:
04.01.2019 10:09
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Про скасування рішення АКУ від 26.12.2018 року №13102-р/пк-пз
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
ccb948753f74445ebeb993ccfd493c4a
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-05-000987-b.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовник, вважаю що дискваліфікація ПП «Промед-Україна» є незаконною .
Висновки технічних експертиз № 207-13 та №204/2-13 до тендерної пропозиції додані з метою ознайомлення що запропонований інструментарії пройшов всі технічні перевірки для реєстрації в МОЗ України (робиться він один раз та термін дії його необмежений).
Основним документом для введення в обіг медичних виробів є технічний регламент який затверджений Постановою КМУ від 02.10.13 р. № 753 «Про затвердження технічного регламенту медичних виробів»
Замовник пропозицію відхилив тому що «Висновки технічних експертиз №№ 207-13 та 204/2-13 QS Сертифікати відповідності втратили свою чинність, але відповідність товару підтверджено органом оцінки відповідності «Українським медичним центром сертифікації , сторінка 59-62 (згідно реєстру тендерної пропозиції ). Додатки до декларації відповідності до технічного регламенту сторінки 63-156 (згідно реєстру тендерної пропозиції ), та чинних сертифікатів сторінки 230-237 (згідно реєстру тендерної пропозиції ).
Таким чином вимагаю визнати переможцем торгів ПП «Промед-Україна» так як, пропозиція останнього має найнижчу ціну та весь пакет документів які вимагались Замовником медико – технічних вимогах тендерної документації .
В разі не визнання переможцем ПП «Промед-Україна» залишає за собою право оскаржити рішення протокол №3 до Антимонопольного Комітету України.
Також, вимагаємо завантажити протокол №3 засідання тендерного комітету завіреного підписами членів тендерного комітету та печаткою.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь.doc 30.11.2018 15:26
Дата подачі:
28.11.2018 14:20
Вирішення:
Шановний Учасник, надаємо відповідь з інформацією на Вашу вимогу.
Пропозицію ПП «Промед-Україна» було дискваліфіковано на підставі пп. 4 п. 1 Статті 30 «Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації» Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. зі змінами та доповненнями, як таку що не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Пропозиція ПП «Промед-Україна» дійсно є найбільш економічно вигідною, відповідно до результатів проведеного електронного аукціону. Але наступним етапом після проведення аукціону є розгляд тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації Замовника.
При розгляді пропозиції ПП «Промед-Україна» встановлено наступне:
В Документах – «Висновки технічних експертиз № 207-13 та №204/2-13»та Лист від МОЗ України Державного підприємства «УКРАЇНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР СЕРТИФІКАЦІЇ» від 27.04.2016р. вих. № 301 є посилання на документи, які втратили свою чинність. Твердження Учасника «Висновки технічних експертиз № 207-13 та №204/2-13 до тендерної пропозиції додані з метою ознайомлення, що запропонований інструментарії пройшов всі технічні перевірки для реєстрації в МОЗ України (робиться він один раз та термін дії його необмежений). Основним документом для введення в обіг медичних виробів є технічний регламент, який затверджений Постановою КМУ від 02.10.13 р. № 753 «Про затвердження технічного регламенту медичних виробів». Замовник пропозицію відхилив тому, що «Висновки технічних експертиз №№ 207-13 та 204/2-13 QS Сертифікати відповідності втратили свою чинність, але відповідність товару підтверджено органом оцінки відповідності «Українським медичним центром сертифікації , сторінка 59-62 (згідно реєстру тендерної пропозиції), Додатки до декларації відповідності до технічного регламенту сторінки 63-156 (згідно реєстру тендерної пропозиції), та чинних сертифікатів сторінки 230-237 (згідно реєстру тендерної пропозиції )» не підтверджено жодним документом або листом-роз’ясненням.
Що стосується наданого еквіваленту, зазначаємо наступне:
У документі Учасника вих. № 285 від 16.11.2018 року «Гарантійний лист» зазначено, що голки хірургічні, які пропонує ПП «ПРОМЕД-Україна» не являються аналогом, а сто відсотково відповідають технічним даним та розмірам тендерної документації. Але, в складі цього документу, надано порівняльну таблицю «Відповідність голок», в якій порівнюються два типа голок. В першому стовпчику таблиці зазначено голки виробництва КМИЗ м. Казань Російська Федерація, розміри та медико-технічні вимоги яких не відповідають вимогам Замовника. А також зазначаємо, що на підставі Розпорядження КМУ № 829-р від 11.09.2014р: Замовником не закуповується товари походженням з Російської Федерації. У стовпчику 2 зазначено голки виробництва Пакістан. Замовником голки визначені в документації визначених розмірів та з зазначенням голка ріжуча або колюча з пружинячим вушком. Учасником надано голки з трикутним та круглим кінчиком, не зазначено тип голки ріжуча або колюча, а також не наведено розміри цих голок.
На підтвердження відповідності товару, який пропонується як еквівалент, повинно бути надано висновок експертної оцінки (експертизи) компетентного органу, згідно вимог чинного законодавства України.
А також Учасником ПП «Промед-Україна» було надано еквівалент до голок виробництва Російської Федерації, які не мають відношення до закупівлі взагалі.
На підставі вищевикладеного рішення про дискваліфікацію ПП «Промед-Україна» було прийнято законно. Підстава: пп. 4 п. 1 Статті 30 «Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації» Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. зі змінами та доповненнями.
Що стосується вимоги завантажити протокол № 3 засідання тендерного комітету, завіреного підписами членів тендерного комітету та печаткою, ця вимога буде прийнята до відома.
Статус вимоги:
Відхилено