• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Засоби дезінфекційні

код ДК 021:2015 - 33630000-5 «Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату» (Засоби дезінфекційні)

Торги відмінено

347 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 736.00 UAH
Період оскарження: 04.12.2018 10:46 - 16.12.2018 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

оскарження рішення Замовника

Номер: 8d673e77ac7c445a8d23258c72bea072
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-04-001061-c.a4
Назва: оскарження рішення Замовника
Скарга:
Шановний Замовнику! В системі авторизованих електронних майданчиків 31 грудня 2018 року була проведена закупівля «Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату», та цього ж дня (31.12.2018 року) оприлюднений протокол № 155 «Засідання засідання тендерного комітету КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня №2» згідно до якого переможцем було визнано ТОВ «ДЕЗ-ТАЙМ» (код ЄДРПОУ 39382835) надалі (Переможець), та зазначено, «оскільки за результатами оцінки його пропозиція являється найбільш економічно вигідною, за результатами розгляду його пропозиція відповідає вимогам тендерної документації, учасник відповідає кваліфікаційним критеріям, визначених у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та в замовника відсутні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі учаснику, зазначені у частині першій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Ознайомившись з наданими документами Переможцем, та порівнявши їх з наведеними вимогами в тендерній документації, з таким рішенням незгода з наступних підстав: Переможцем зазначено, що «Засіб дезінфікуючий «Еконормdez РП» є еквівалентом засобу «Аніоспрей квік» та його МТВ повністю відповідають вимогам замовника. Якщо взяти медико-технічні вимоги (далі МТВ) по предмету закупівлі (по першому пункту), засіб дезінфікуючий «Аніоспрей квік» та порівняти МТВ згідно наданих переможцем методичних вказівок до «Еконормdez РП», то вбачаємо наступне: Сфера застосування: Антисептичний засіб на основі ізопропілового спирту для гігієнічної та хірургічної обробки рук, для антисептичної обробки ін’єкційного поля, перед введенням катетера, перед інвазійними маніпуляціями. Для дезінфекції невеликих за площею поверхонь, приладів, виробів медичного призначення (стетофонендоскопи, тонометри, термометри, дрібних інструментів тощо), предметів догляду за хворими. Застосовується методом зрошення або протирання. Має антимікробну активність відносно грампозитивних і грамнегативних бактерій, включаючи збудників внутрішньо лікарняних інфекцій, мікобактерії туберкульозу, кишкових інфекцій. Засіб має пролонговану антимікробну дію протягом 5 годин. Витрати: гігієнічна дезiнфекція-3мл., хірургічна дезінфекція – від 3 мл., поверхні-30-50 мл/м2. (Свідоцтво про державну реєстрацію № 05.03.02-08/1415 дійсне до 24.12.2020 р.) Об’єм: 1л. Засіб дезінфекційний «ЕконормDEZ РП – основне призначення засобу хірургічна та гігієнічна обробка рук та засіб МОЖЕ використовуватися для обробки НЕВЕЛИКИХ поверхонь. ПОТРЕБА згідно тендерної документації — засіб для поточної та заключної дезінфекції, швидкої дезінфекції. Згідно тендерної документації необхідна дезінфекція поверхонь особливо-чутливих апаратів . Склад засобів: - на основі етанолу - «Аніоспрей квік» «ЕконормDEZ РП – на основі ізопропилового спирту + ЗВОЛОЖУЮЧІ ТА ПОМЯКШУЮЧІ компоненти. Різниця - запах, комфорт при роботі + залишки компонентів на поверхнях. Спектр антимікробної активності : «Аніоспрей квік» має значно ширший спектр антимікробної дії ( в т.ч. широкий спектр віруліцидної активності) та атестований згідно європейських стандартів. Витрата засобу на 1 м/² -«ЕконормDEZ РП 70-80 г\м кв. (це на 30% більше). Далі, Переможцем зазначено, що «Засіб дезінфікуючий «Вернедор» є еквівалентом засобу «Бланідас Актив» та його МТВ повністю відповідають вимогам замовника. Якщо взяти МТВ по предмету закупівлі (по другому пункту), засіб дезінфікуючий «Бланідас Актив» та порівняти МТВ згідно наданих переможцем методичних вказівок до «Засіб дезінфікуючий «Вернедор», то вбачаємо наступне: • Бактерицидна (вкл. туберкульоз та особливо-небезпечні інфекції), віруліцидна (вкл. парентеральні гепатити В,С, ВІЛ), фунгіцидна (вкл. кандидози, дерматомікози, плісняві гриби), спороцидна активність – переможцем зазначено що відповідає, але не має підтвердження режимів дезінфекції при ОНІ. • Можливість проведення екстреної дезінфекції протягом не > 5 хв. – не відповідає, табл.7,9 30-90хв. (хоча Переможцем зазначено, що відповідає). • Дезінфекція суміщена з достерилізаційним очищенням виробів медичного призначення при експозиції 5 хв., стерилізація термолабільних інструментів (жорсткі ендоскопи та інструменти до них) при експозиції 15 хв, ДВР гнучких ендоскопів та інструментів до них при експозиції -5 хв. - не відповідає, табл.7,9 30-90хв. (хоча Переможцем зазначено, що відповідає). • До 16 діб за умови зберігання у тарі зі щільно закритою кришкою - Не відповідає,,МВп.2.3-15 діб (хоча Переможцем зазначено, що відповідає). • Можливість багаторазового використання робочого розчину для дезінфекції, достерилізаційного очищення виробів медичного призначення та ДВР гнучких ендоскопів - не відповідає, МВ п.3.2.21,лише достерилізаційне очищення ВМП (хоча Переможцем зазначено, що відповідає). • Термін придатності засобу не більше 3 років з дати виготовлення – не відповідає запропонованому засобу 5 років (хоча Переможцем зазначено, що відповідає). Переможцем зазначено, що «Засіб для стерилізаційного очищення дезінфікуючий «Еконормdez Ензим» є еквівалентом засобу «Біонол» та його МТВ повністю відповідають вимогам замовника. Якщо взяти МТВ по предмету закупівлі засобу «Біонол» та порівняти МТВ згідно наданих переможцем методичних вказівок до «Засіб для стерилізаційного очищення дезінфікуючий «Еконормdez Ензим», то вбачаємо наступне: • Температура зберігання не нижче 5°С та не вище +25°С. – не відповідає, оскільки в запропонованому Переможцем засобі від -5°Сдо +25°С. • Термін загальної придатності не більше 1 року – не відповідає, оскільки в запропонованому Переможцем засобі термін придатності становить 24 місяці. • Фасування банка кг – не відповідає оскільки в запропонованому Переможцем засобі зазначається в літрах. Переможцем зазначено, що «Засіб дезінфікуючий «Саніліт» є еквівалентом засобу «Госпісепт» та його МТВ повністю відповідають вимогам Замовника. Якщо взяти МТВ по предмету закупівлі засобу «Госпісепт» та порівняти МТВ згідно наданих переможцем методичних вказівок до «Засіб дезінфікуючий «Саніліт», то вбачаємо наступне: • Активний хлор (дихлорізоціанурова кислота) не < 85,5 % - Не відповідає, МВ п.1.3 81% дихлорізоціанурова кислота (хоча Переможцем зазначено, що відповідає). • Бактерицидна (вкл. туберкульоз та особливо-небезпечні інфекції), віруліцидна (вкл. парентеральні гепатити В,С, ВІЛ), фунгіцидна (вкл. кандидози, дерматомікози, плісняві гриби), спороцидна активність - не відповідає МВ п.1,6 не володіє активністю до ОНІ,пліснявих грибів та спор (хоча Переможцем зазначено, що відповідає). • Поточне, заключне, генеральне прибирання. Дезінфекція суміщена з достерилізаційним очищенням корозієстійких виробів. Знезараження води при нецентралізованому водопостачанні. Знезараження ємностей для зберігання води. Знезараження води в плавальних бассейнах – не відповідає МВ розілу 3. Не використовується для знезараження води при нецентралізованому водопостачанні. Знезараження ємностей для зберігання води. Знезараження води в плавальних басейнах (хоча Переможцем зазначено, що відповідає). • Температура зберігання не нижче 20°С та не вище +40°С. - Не відповідає МВ п.6.3 не визначений температурний режим взагалі. Виходячи з вищенаведеного вбачається той факт, що пропозиція Переможця (а саме ті еквіваленти на думку того ж Переможця) не відповідають МТВ які зазначені в вимогах Замовника. Незрозуміло чому Замовник сліпо вірить Переможцю, не перевіривши самостійно МТВ препаратів які були запропоновані учасником ТОВ «ДЕЗ-ТАЙМ» до відповідності тим МТВ які зазначені самими Замовником. Така невідповідність сприяла тому, що пропозиція Переможця виявилася найменшою, оскільки МТВ не відповідають вимогам замовника, та учасник на власний розсуд запропонував дезінфекційні засоби, а ось чому в МТВ Переможець вказує завідомо неправдиву інформацію це вже інше питання. Можливо Замовнику треба було закупити найдешевші дезінфекційні засоби, не зважаючи на їх медико-технічні показники, то тоді таким чином треба було формувати тендерну документацію та вимоги, бо хочу звернути увагу Замовника, що своїми діями Замовник порушує (ст. 3 ст. 28) ЗУ «Про публічні закупівлі» та інші статті. Згідно до вищевикладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Вимагаю: - усунути порушення які допущені в проведені закупівлі «Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату», ідентифікатор закупівлі UA-2018-12-04-001061-с., а саме скасувати протокол № 155 «КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня №2» від 31.12.2018 року, згідно до якого переможцем було визнано ТОВ «ТОВ «ДЕЗ-ТАЙМ». В подальшому діяти виключно до норм Закона України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 10.01.2019 18:21
Автор: БОРЩ НІНА ВОЛОДИМИРІВНА, Ніна Борщ +380501414499 b1940000@gmail.com
Вимога
Відхилено

Щодо засобу Госпісепт

Номер: c941e8eb2be8493f94966023d0c9b7f8
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-04-001061-c.c3
Назва: Щодо засобу Госпісепт
Вимога:
Підтвердження російського походження засобу "Госпісепт"
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідь на вимогу про усунення порушення UA-2018-12-04-001061-c.c3
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 11.12.2018 14:59
Підтвердження вирішення: Шановний учаснику! Наголошуємо, що закупівля (а також усі документи до неї) повністю відповідають нормам Закону України «Про публічні закупівлі» та іншим нормам діючого законодавства України. Закупівля запланована та буде проведена виключно до норм Закону України «Про публічні закупівлі». Наш заклад не закуповує жодного забороненого засобу в Україні, або такого який офіційно не продається, або не поставляється на ринок України.
Вимога
Відхилено

Неправомірні дії замовника

Номер: 6834fb42d124485b949e8f97d1fe32cb
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-04-001061-c.c2
Назва: Неправомірні дії замовника
Вимога:
Шановний замовнику. Вашій наполегливості порушити Закони України "Про захист населення від інфекційних хвороб" та "Про публічні закупівлі" можна тільки позадрити. Чи може Ваш "постачальник" ФОП Бучко І.В. настільки "вдячний", що ви не зупиняєтесь перед кричущими порушеннями Законів? Не пишіть нісенітницю, що Вам "радить" "постачальник". Схаменіться та проведіть цю закупівлю згідно вимог законодавства або відмініть її взагалі. Своїми діями ви змушуєте звернути на себе увагу адудиторської служби та громадського контролю. Чи варто воно того? Придивіться уважно до статті 34 Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб" і зробіть висновки. Не вводьте себе в оману щодо російського походження засобу "Госпісепт". Ми вам допоможемо і прикріпляємо Технічні умови на цей засіб. Наполегливо радимо придивитись до п. 3.2.1 ТУ, згідно якого засіб має всього 45% активного хлору. Вам же потрібно 50. Чи ви заплющите очі на цей факт, адже "постачальник буде вдячний". В додатку А вказана сировина, з якої "виробляється" "Госпісепт". Дивним чином ця сировина називається засіб "Ніка хлор", що виробляється в сусідній державі. От і все "виробництво в Україні". Шановний Замовнику, внесіть будь ласка зміни в ТД або відмініть торги і проведіть їх згідно вимог чинного законодавства, не випробовуйте долю.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідь на вимогу про усунення порушення UA-2018-12-04-001061-c.c2
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 11.12.2018 14:57
Підтвердження вирішення: Шановний учаснику! Наголошуємо, що закупівля (а також усі документи до неї) повністю відповідає нормам Закону України «Про публічні закупівлі» та іншим нормам діючого законодавства України. Щодо засобу "Госпісепт" : виробником цього засобу є Україна, та так зазначено в документах до цього препарату. Щодо 45% активного хлору «в цьому засобі», то масова частка активного хлору, в грамах становить 1,6 ±0,1, а середня маса таблетки становить 3,2±0,2. При самій великій таблетці 3,2+0,2=3,4 і при самому низькому вмісту активного хлору 1,6-0,1=1,5 – це буде нижня межа %%: 1,5/3,4 =44,12%. Аналогічно верхня межа: 1,7/3,0=56,66% - разом інтервал становить 44,12%- 56,66%. Взявши з нього середнє арифметичне маємо по 50%. Закупівля запланована та буде проведена виключно до норм Закону України «Про публічні закупівлі». Наш заклад не закуповує жодного забороненого засобу в Україні, або такого який офіційно не продається, або не поставляється на ринок України.
Вимога
Відхилено

Порушення при закупівлі

Номер: d5d54729417847d6afb8963457b4e2cd
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-04-001061-c.c1
Назва: Порушення при закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику! Ви проводите відкриті торги, процедуру проведення яких регламентує Закон про публічні закупівлі, в якому написано, що при зазначенні торгової марки засобів в документації торгів, обов`язково треба вказувати вираз «або еквівалент». Ви це зробили, але подання еквівалентів при такому дискримінаційному пропису медико-технічного завдання – неможливе. Дискримінаційні вимоги медико-технічного завдання документації. Ви вперто намагаєтесь купити незареєстровані засоби. В минулій закупівлі ви хотіли купити "Біомой", але вчасно спохватились і відмінили закупівлю. В цій закупівлі ви теж намагаєтесь купити незареєстрований засіб, а саме "Біонол". Термін дії Свідоцтва про держ. реєстрацію, на який закінчився в квітні 2018 року. Може "ваш постачальник" не знає про це? Крім того, в переліку засобів вказаний "Госпісепт", що має російське походження. Про це теж "ваш постачальник" не повідомив? Фраза "Або еквівалент" взагалі виглядає як глузування з Закону. Вказаний склад засобів з масовою долею активно-діючих речовин, або обмеження – не більше…., не менше…; Вказані режими використання засобів з зазначенням конкретних експозицій; Вказані температурні обмеження зберігання засобів – не нижче..., не більше. Щодо складу, або обмежень по ньому. Не існує в природі двох однакових дезінфекційних засобів за складом різних виробників. А там, де в документації на засоби вказані обмеження по складу: не більше …., не менше…., таким вимогам відповідають лише торгові марки тих засобів, які зазначені в документації. Тобто, апріорі, подання еквівалентів – неможливе! Ця вимога грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі.щодо вимоги по температурі зберігання. Чому не нижче+5°С чи не нижче - 20°С? Засоби, які можливо зберігати низьких температур є значно стабільнішими та їх можна зберігати в неопалювальних приміщеннях! Ми вважаємо, що всі ці дискримінаційні вимоги до засобів мають під собою лише одну мету – протягти до перемоги певного Учасника, з яким є у посадових осіб Замовника корупційний зговір. Тобто Замовник готує грунт для відхилення всіх небажаних пропозицій. Вимагаємо, прибрати з документації дискримінаційні вимоги. В іншому випадку ми направимо відповідні листи до АМКУ, Антикорупційного бюро, Департаменту охорони здоров`я, представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційних протизаконних дій Замовника!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на вимогу про усунення порушення UA-2018-12-04-001061-c.c1
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 06.12.2018 14:32
Підтвердження вирішення: Тендерний комітет розглянув Вашу вимогу та повідомляє наступне: Щодо Вашого посилання на дискримінаційні вимоги в медико-технічному завданні, то в Законі України «Про публічні закупівлі» в п.3 ст. 22 зазначено, що замовник в тендерній документації зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, також замовником виконані умови цієї статті щодо еквівалентів. Таким чином замовником приймаються пропозиції щодо предмету закупівлі (згідно до наведених технічних умов) або еквіваленти. Щодо засобу «Біонол»: Зважаючи на ту обставину, що тepмін Державної реєстрації засобу «Бiонол» спливав у квітні 2018 року та у відповідності до Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 3 липня 2006 р. за № 908, на вищезазначений засіб отримано позитивний висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на засіб дезінфікуючий з мийними властивостями «Бiонол» № 602-123-20-5/41634 від 02.10.2018 р., який затверджено Головою Держпродспоживслужби України. Внаслідок того, що в Україні на даний час не створена нормативно-правова база для здійснення державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів згідно Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» відсутня можливість вчасної перереєстрації вже відомих (раніше зареєстрованих) дезінфекційних засобів i легального впровадження нових дезінфекційних засобів, виробники не мають можливості вчасно отримати нові затверджені методичні вказівки з застосування та Свідоцтва про Державну реєстрацію за вiдсутностi легітимного механізму їх впровадження. Порядок реєстрації дезінфікуючих засобів згідно Постанови Кабінету Міністрів України №908 у редакції 2006 року, залишився такий ж, у відповідності до Порядку реєстрації дезінфекційних засобів, викладеного в Постанові Кабінету Міністрів України №178 від 14.03.2018р. п. 4 вказаної Постанови зазначає: «Державну реєстрацію (перереєстрацію) засобів проводить МОЗ на підставі поданих документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, або позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що виданий до моменту набрання чинності цим Порядком». У відповідності до «Закону України про захист населення від інфекційних хвороб», у відповідності із ст. 34 дезінфекційні засоби підлягають гігієнічні регламентації та державній реєстрації в порядку, встановленому законодавством, на сьогодні – це Порядок , як вказувалось вище, викладений в Постанові Кабінету Міністрів України №178 від 14.03.2018р. Також прописано за якими документами МОЗ реєструє дезінфікуючих засобів, це висновок санітарно-епідеміологічної експертизи. Санітарно-епідеміологічна експертиза дезінфікуючих засобів протягом 2-х років проводилась, при її позитивному результаті надавались Висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, на основі яких МОЗ України і повинне зареєструвати ці дезінфекційні засоби, але станом на сьогодні МОЗ України (не дивлячись на те, що з моменту виходу Постанови №178 від 14.03.2018р. вже пройшло 5 місяців) не веде реєстр дезінфекційних засобів, він не доступний до перегляду, так само, як і не доступний до перегляду Обліковий перелік дезінфікуючих засобів, ведення якого було у функціях Держсанепідслужби України до 30 червня 2016р. (до моменту її повної ліквідації). Цей Обліковий перелік не тільки не доступний для перегляду, але останні відомості про дезінфікуючі засоби у нього внесені червнем 2015 р. Зауважимо, що в Україні чинний Закон України «Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», ст. 1 «Забороняється вимагати від суб'єктів господарювання отримання документів дозвільного характеру, які не внесені до Переліку, затвердженого цим Законом». В цьому Переліку такий документ як «Висновок державної санітарно епідеміологічної експертизи щодо продукції, напівфабрикатів, речовин, матеріалів та небезпечних факторів, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей» вказаний, а от відомості про надання будь яких інших документів, які б мали відношення до дезінфікуючих засобів – відсутні. Таким чином, до розв'язання ситуації стосовно державної реєстрації дезінфекційних засобів в Україні, можливо вважати дійсними - Методичні вказівки щодо застосування засобу «Бiонол» з метою достерилiзацiйного очищення виробів медичного призначення за № 206-2013 вiд 12.04.2013 р., що відповідає чинним вимогам нормативних документів щодо реєстрації та застосування дезінфікуючого засобу. Щодо посилання на засіб "Госпісепт", та що він має російське походження, то виробником даного засобу є Україна. Згідно до вищевикладеного жодних дискримінаційних вимог Замовником не зазначено.