• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги їдалень(послуги з організації харчування учнів та вихованців НВК НВО)

Завершена

7 179 569.04 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 71 796.00 UAH
Період оскарження: 06.12.2018 10:34 - 18.12.2018 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога про внесення змін до Тендерної документації

Номер: 482323d8fabc4ddabd0d58d33a565659
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-06-000200-a.c1
Назва: Вимога про внесення змін до Тендерної документації
Вимога:
Замовник: Відділ освіти Рокитнянської районної державної адміністрації 09600, Київська область, Рокитне, вул. Заводська ,2 Інформація про закупівлю: Код ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-12-06-000200-a ВИМОГА Нами вивчено тендерну документацію закупівлі за Кодом ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень, Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-12-06-000200-a, на електронному майданчику в мережі Інтернет https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2018-12-06-000200-a, замовник: Відділ освіти Рокитнянської районної державної адміністрації, 09600, Київська область, Рокитне, вул. Заводська ,2 та встановлено наступне. Пункт 1.3 розділу ІІІ тендерної документації визначено вимоги до Довідки про виконання аналогічних договорів, а саме: «Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про виконання аналогічних договорів щодо надання послуг в період за 2014-2016 р. (у разі здійснення діяльності менше зазначеного періоду – за відповідний строк діяльності) (яка повинна містити: перелік виконаних аналогічних договорів, із зазначенням дати укладення та номеру кожного договору; найменування та обсяг надання послуг згідно таких договорів; найменування підприємств (організацій, установ), для яких здійснювались послуги, із зазначенням їх адрес та контактних телефонів відгуки). Відгуки повинні містити інформацію про якісність та своєчасність виконаних поставок. Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на постачання товарів, аналогічних до предмету закупівлі та в кількості, що не може бути меншою за вказану в п.4.2 цієї документації.» Пункт 4.2 Тендерної документації визначає місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт), а саме: Навчальні заклади освіти Рокитнянського району Київської області, згідно з дислокацією (додаток № 1). Кількість надання –270644 порцій відповідно до технічного завдання тендерної документації (згідно з додатком № 3). Отже, можна дійти висновку, що тендерна документація встановлює вимогу до аналогічних договорів, а саме, період їх виконання має охоплювати 2014-2016 роки. Крім того, вбачається вимога про те, що кількість надання послуг за кожним аналогічним договором має бути щонайменше 270644 (двісті сімдесят тисяч шістсот сорок чотири) порцій. Вважаємо, що такі вимоги тендерної документації є дискримінаційними та встановлюють нерівні умови для учасників, виходячи з наступного. Наше підприємство зареєстровано 20.09.2017 року. Свою діяльність у сфері надання послуг їдалень фактично розпочало 01.02.2018 року і здійснювало її протягом 2018 року. Таким чином, наше підприємство не має можливості надати інформацію про виконання аналогічних договорів у період 2014-2016 роки. Також, звертаємо увагу, що за час своєї діяльності наше підприємство фізично не мало можливості виконати аналогічні договори з об’ємом надання послуги 270644 (двісті сімдесят тисяч шістсот сорок чотири) порцій, а ні по окремим договорам, ані в сукупності. За таких обставин створюються нерівні умови для учасників, що потягне за собою відхилення тендерної пропозиції через її невідповідність умовам тендерної документації. Статтею 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною 2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Враховуючи викладене, керуючись вимогами чинного законодавства, ПРОСИМО: 1. Прийняти вимогу до розгляду. 2. Внести зміни до тендерної документації закупівлі за Кодом ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень, Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-12-06-000200-a, на електронному майданчику в мережі Інтернет https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2018-12-06-000200-a, замовник: Відділ освіти Рокитнянської районної державної адміністрації, 09600, Київська область, Рокитне, вул. Заводська ,2, а саме, до п. 1.3 розділу ІІІ тендерної документації, шляхом виключення дискримінаційної вимоги про період виконання аналогічних договорів у 2014-2016 р.р., а також, до п. 4.2 тендерної документації, шляхом виключення дискримінаційної вимоги щодо кількості надання послуг 270644 (двісті сімдесят тисяч шістсот сорок чотири) порцій, викласти пункт 4.2, пункт 1.3 розділу ІІІ та додаток 3 у новій редакції. 3. Надати відповідь у встановлені чинним законодавством України строки.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учасник процедури закупівлі! Тендерним комітетом протокол №54 від 14.12.2018 року було розглянуте вашу вимогу/звернення та вирішено надати відповідь.Розглянуто вимогу та внесено зміни в тендерну документацію по коду ДК 021:2015: 55510000-8 - послуги їдалень (послуги з організації харчування учнів та вихованців НВК НВО) , а саме в п. 1.3 розділу III, та додаток 3 тендерної документації викласти в новій редакції: • аб.1 п.1.3 розділ III: Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про виконання аналогічних договорів (яка повинна містити: перелік виконаних аналогічних договорів, із зазначенням дати укладення та номеру кожного договору; найменування та обсяг надання послуг згідно таких договорів; найменування підприємств (організацій, установ), для яких здійснювались послуги, із зазначенням їх адрес та контактних телефонів відгуки); • аб. 3 п.1.3 розділ III: Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на постачання товарів, аналогічних до предмету закупівлі; • додатку 3 в розділі Примітка: Вартість харчування дітей дошкільних відділень обраховується з урахуванням батьківської плати за харчування, передбаченої чинним законодавством. Харчування учнів 1-4 класів та пільгових категорій також можливе з батьківською оплатою в деяких навчальних закладів (в залежності від виділених коштів). Кількість дітей подано станом на 1.12.2018 року. Допустима зміна кількість дітей протягом року в усіх поданих категоріях.
Статус вимоги: Задоволено