-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Централізоване опалення
Торги відмінено
11 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 115 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 115 000.00 UAH
Період оскарження:
20.11.2018 12:33 - 22.12.2018 00:00
Вимога
Без відповіді
Скарга
Номер:
fc659c66dfc14a979734723c1502bef1
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-20-000356-a.c3
Назва:
Скарга
Вимога:
№ 3 від 05.01.2019 року
УПРАВЛІННЯ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я РУБІЖАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(код ЄДРПОУ 26349674)
Адреса: 93009, Україна, Луганська обл., м. Рубіжне, вул. Студентська, 19
електронна пошта: peo_rcgb@ukr.net
телефон: +380645364594
Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РУБІЖТЕПЛО»
(код ЄДРПОУ 38534098)
Адреса: 93000, Україна, Луганська обл., м. Рубіжне, вул. Заводська, 18
електронна пошта: rubezhteplo@ukr.net
телефон +380956204823
Інформація про закупівлю
ID: ce76985f4d0d41d2bfe4677cb17da9aa
Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-11-20-000356-a
Скарга
на дії Замовника
«20» листопада 2018 року УПРАВЛІННЯ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я РУБІЖАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (надалі — Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2018-11-20-000356-a.
Товариство з обмеженою відповідальністю «РУБІЖТЕПЛО» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було визначено, згідно коду ДК 021:2015 код 09320000-8 – пара, гаряча вода та пов’язана продукція, що зазначено у оголошенні та ТД.
За результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Підприємства (протокол розгляду тендерних пропозицій № 132 від 28.12.2018 року).
Підставою для відхилення зазначено наступне: «документи надані TOB «РУБІЖТЕПЛО» не відповідають вимогам Замовника, а саме:
1. У Довідці про наявність працівників відсутня інформація про відповідну кваліфікацію працівників TOB «РУБІЖТЕПЛО», що будуть задіяні в процесі реалізації послуг TOB «РУБІЖТЕПЛО», що не відповідає умовам тендерної документації. Ст. 30 п. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі».
2. У Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, не зазначено яка саме база та обладнання є у наявності ТОВ «РУБІЖТЕПЛО» для виконання умов Договору, що не відповідає тендерній документації.»
Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі».
Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне:
Додатком 2 до Тендерної документації передбачено, що Переможець повинен в складі своєї пропозиції надати в електронному (сканованому) вигляді у форматі pdf наступні документи для підтвердження кваліфікації: довідку у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, довідку у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Статтею 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
Таким чином, Тендерною документацією передбачено надання вищезазначених довідок лише після того, як Учасника визначено Переможцем, тобто після розгляду тих документів, які повинен подати Учасник, визнання його пропозиції найбільш економічно вигідною, повідомлення про намір укласти договір. Замовник в порушення вимог власної тендерної документації відмовив ТОВ «РУБІЖТЕПЛО» з підстави невідповідності тих документів, які від нас як від учасників не вимагались.
Окремо слід зауважити, що Додатком 2 до Тендерної документації передбачено, що Переможець надає довідки у довільній формі. Таким чином, жодних критерій до довідок не висувалося. ТОВ «РУБІЖТЕПЛО» надало відповідні довідки у довільній формі, а тому твердження Замовника про їх невідповідність є безпідставними та незаконними.
Вважаємо що вищевказані дії Замовника порушують принципи здійснення закупівель передбачені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принцип недискримінації учасників, принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав а та наносить шкоду діловій репутації Скаржника.
Окремо слід зауважити, що зазначена у даній Скарзі процедура закупівлі проведена з істотними порушенням Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1. Частиною 2 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що склад тендерного комітету та положення про тендерний комітет затверджуються рішенням замовника. До складу тендерного комітету входять не менше п’яти осіб.
В той же час у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 132 від 28.12.2018 року вказані лише чотири члени тендерного комітету, що суперечить статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Статтею 10 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію - не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині четвертій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж.
Оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро.
Курс євро визначається згідно з офіційним курсом Національного банку України, встановленим на день надання для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі.
Оголошення про проведення процедури закупівлі опубліковано 20 листопада 2018 року. Офіційний курс євро за даними Національного банку України 20.11.2018 року складав 3172.6870 грн. за 100 євро. Таким чином, 133 тисячі євро були еквівалентні 4 219 673,70 грн. Очікувана вартість закупівлі за даними Замовника складала 11 500 000,00 грн., тобто очікувана вартість перевищувала еквівалент у 133 тисячі євро.
Однак, Замовник всупереч нормам діючого законодавства України оголошення про проведення процедури закупівлі англійською мовою не оприлюднив, строків оприлюднення інформації про проведення процедури закупівлі не дотримався. Так у пункті 1 Розділу ІV Тендерної документації оприлюдненій 20.11.2018 року було зазначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 06.12.2018 року, тобто через 15 днів з моменту оприлюднення, а не 30 днів, як того вимагає діюче законодавство України.
Вищевказані дії призвели до дискримінації учасників та неможливості участі у аукціоні усіх бажаючих підприємств.
Статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі», що Замовник відміняє торги в разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель; порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, має Ліцензію серії АЕ № 198303 на виробництво, транспортування та постачання теплової енергії.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18, 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Скасувати рішення замовника про відхилення пропозиції ТОВ «РУБІЖТЕПЛО» зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 132 від 28.12.2018 року, як таке, що суперечить діючому законодавству Україну та наносить шкоду діловій репутації підприємства.
4. Відмінити процедуру закупівлі згідно коду ДК 021:2015 код 09320000-8 – пара, гаряча вода та пов’язана продукція, ідентифікатор закупівлі: UA-2018-11-20-000356-a, ID: ce76985f4d0d41d2bfe4677cb17da9aa.
З повагою
Директор ТОВ «РУБІЖТЕПЛО» О.В. Гребенюк
м.п.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 05.01.2019 16:49
- Скарга (2) 05.01.2019 16:49
- Скарга (3) 05.01.2019 16:49
Дата подачі:
05.01.2019 16:49
Вимога
Відкликано скаржником
дд
Номер:
ed6814a5515a4f44bf506107ec951ec8
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-20-000356-a.b2
Назва:
дд
Вимога:
дд
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.01.2019 13:40
Опис причини скасування:
Помилка
Дата скасування:
05.01.2019 13:44
Скарга
Відхилено
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Номер:
b8260f07941f42908c7375fd4ba5b764
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-20-000356-a.a1
Назва:
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Скарга:
№ 117 від 30.11.2018 року.
До Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035
Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РУБІЖТЕПЛО»
(код ЄДРПОУ 38534098)
Адреса: 93000, Україна, Луганська обл., м. Рубіжне, вул. Заводська, 18
електронна пошта: rubezhteplo@ukr.net
телефон +380956204823
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я РУБІЖАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(код ЄДРПОУ 26349674)
Адреса: 93009, Україна, Луганська обл., м. Рубіжне, вул. Студентська, 19
електронна пошта: peo_rcgb@ukr.net
телефон: +380645364594
Інформація про закупівлю
ID: ce76985f4d0d41d2bfe4677cb17da9aa
Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-11-20-000356-a
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника 29.11.2018 року
Плата за подання скарги – 5000 (п’ять тисяч) грн. Без ПДВ
Скарга
щодо порушення законодавства та встановлення замовником
дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
«20» листопада 2018 року УПРАВЛІННЯ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я РУБІЖАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (Далі — Замовник) оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю та Тендерну документацію щодо проведення процедур відкритих торгів на закупівлю товару за предметом згідно коду ДК 021:2015 код 09320000-8 – пара, гаряча вода та пов’язана продукція (Постачання теплової енергії для опалення). Ознайомившись з Тендерною документацією (Далі — Документація), ми виявили в ній вимоги, які не відповідають чинним стандартам і законодавству та обмежують конкуренцію, а саме:
1. У Додатку № 2 до Документації міститься вимоги про те, що Учасник повинен в складі своєї тендерної пропозиції надати документи для підтвердження кваліфікації, зокрема, довідку у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (забезпеченість Учасника приміщеннями, теплопостачальною системою до якої є можливість підключення об’єкта замовника за рахунок учасника, наявність витратних матеріалів для забезпечення тепловою енергією для опалення об’єктів замовника). До даної довідки необхідно додати копію документа (договір або інший документ) про наявність (використання) теплопостачальної системи (трубопроводів) до якої є можливість підключення об’єкта замовника.
Вищевказана вимога є незаконною та дискримінаційною, з огляду на наступне:
Предметом закупівлі є пара, гаряча вода та пов’язана продукція (постачання теплової енергії для опалення). Наявність приміщення для надання послуг з постачання теплової енергії діючим законодавством України не передбачена, оскільки на даний час набули розповсюдження блочні модульні котельні, які використовуються в якості автономного джерела теплопостачання і гарячого водопостачання для будь-яких будівель, промислових та соціальних об'єктів. Установка модульної котельні дозволяє значно зменшити витрати на теплопостачання, а також дає незалежність від постачальників газу або централізованого теплопостачання. Модульна котельня вдає із себе цільну конструкцію з усім необхідним обладнанням, призначеним для виробництва теплової енергії та гарячої води. Модульна котельня поставляється в зібраному вигляді і може бути підключена до об'єкта споживачеві протягом дня. Таким чином, жодного приміщення для встановлення блочної модульної котельної не потрібно, а тому визначення наявності приміщення обов’язковою умовою тендерної пропозиції є дискримінаційним, штучно унеможливлює доступ до зазначених торгів певних учасників, а тому порушує принципи закупівлі, визначені Законом України «Про публічні закупівлі», а саме принцип недискримінації учасників.
Окремо, Замовник вказує на необхідність додати копію документа (договір або інший документ) про наявність (використання) теплопостачальної системи (трубопроводів) до якої є можливість підключення об’єкта замовника. Проте, діюче законодавство України не містить визначення теплопостачальної системи, а тому стає незрозумілим, що саме має на увазі Замовник. Так як ця інформація не визначена в Документації, то такі вимоги містять корупційні ризики та ознаки можливого зловживання та дискримінацію, адже у замовника виникає можливість зловживання та вільного трактування терміну теплопостачальна система.
Закон України «Про теплопостачання» містить ряд визначень, зокрема:
теплова установка - обладнання, пристрої, призначені для виробництва, перетворення та споживання теплової енергії;
теплогенеруюча установка - комплекс взаємопов’язаного обладнання, що виробляє теплову енергію, незалежно від місця його розташування;
система децентралізованого теплопостачання - сукупність джерел теплової енергії потужністю від 1 до 3 Гкал/год, місцевих (розподільчих) теплових мереж;
система помірно-централізованого теплопостачання - сукупність джерел теплової енергії потужністю від 3 до 20 Гкал/год, магістральних та/або місцевих (розподільчих) теплових мереж;
система централізованого теплопостачання - сукупність джерел теплової енергії, магістральних та місцевих (розподільчих) теплових мереж, що об’єднані між собою та використовуються для теплозабезпечення споживача, населеного пункту, яка включає системи децентралізованого та помірно-централізованого теплопостачання.
Однак, що з даного переліку Замовник вважає теплопостачальною системою, й що саме повинно входити до складу такої системи з Документації незрозуміло.
Враховуючи вищезазначене, вимога про наявність приміщення та теплопостачальної системи має бути виключена з Документації.
2. У Додатку № 3 до Документації міститься вимоги про те, що для підтвердження інформації про відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, передбачені статтею 17 Закону Учасник повинен подати у складі своєї пропозиції наступний документ:
Інформаційна довідка про відсутність підстав для відхилення пропозицій торгів учасника, зазначених у статті 17 Закону (для Учасників - юридичних осіб)
(Назва підприємства)______________ в особі службової (посадової) особи учасника П.І.Б. ____________________ на час проведення процедури закупівлі:
1) не пропонував (ла), не давав (ла) або погоджувався (лась) дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі;
2) не був (ла) притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення;
3) протягом останніх трьох років не притягувався (лась) до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів);
4) не був (ла) засуджений (а) за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
6) не є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) комітету з конкурсних торгів замовника;
7) підприємство, установа, організація не визнано у встановленому законом порядку банкрутом та не відкрита ліквідаційна процедура;
8) у Єдиному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців відсутня інформація щодо підприємства, установи, організації, передбачена частиною другою статті 17 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи - резидента України.
____________________ _______________________________________ ________________________
(посада) (підпис керівника або уповноваженої особи) (прізвище, ініціали)
Вимога про надання такого документа, як довідка про те, що Учасник або його службові особи не пропонував (ла), не давав (ла) або погоджувався (лась) дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі; не є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) комітету з конкурсних торгів замовника порушує статтю 17 Закону України «Про публічні закупівлі», в якій вказано Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, має Ліцензію серії АЕ № 198303 на виробництво, транспортування та постачання теплової енергії. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, ТОВ «РУБІЖТЕПЛО» не може прийняти участь у закупівлі.
Відповідно до Документації кінцевий строк для подання пропозицій встановлено «06» грудня 2018 року.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду
2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства.
Додатки:
1. Докази оплати за подання скарги, а саме платіжне доручення № 4 від 30.11.2018 року.
З повагою
Директор ТОВ «РУБІЖТЕПЛО» О.В. Гребенюк
м.п.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 30.11.2018 18:07
- Скан-копія платіжного доручення 30.11.2018 18:07
- рішення від 05.12.2018 №12402+лист Замовнику.pdf 05.12.2018 19:22
- інфорація про резолютивну частину рішення від 17.12.2018 №12822.pdf 18.12.2018 14:25
- рішення від 17.12.2018 №12822.pdf 20.12.2018 19:18
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.11.2018 18:08
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
20.12.2018 19:19