• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Газове паливо

Природний газ

Завершена

7 978 542.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 2 114.97 UAH
Період оскарження: 16.11.2018 12:09 - 12.12.2018 00:00
Вимога
Без відповіді

Вимога про усунення порушень

Номер: 87bbbe5691924da791446ba0fc5016fb
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-16-000420-c.c4
Назва: Вимога про усунення порушень
Вимога:
Згідно приписів Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.   Встановлено, що протоколом Тендерного комітету Надбузького професійного аграрного ліцею №8 від 18.12.2018 року безпідставно відхилено тендерну пропозицію у торгах UA-2018-11-16-000420-c. Встановлено, що Тендерним комітетом надається оцінка договору оренди приміщень ТОВ «Укртранссервіс-груп» дія якого закінчується 31.12.2018 року. Повідомляю, що вказана підстава є надуманою та виходить за межі компетенції тендерного комітету Надбузького професійного аграрного ліцею, щодо встановлення чинності, дійсності та порядку виконання інших угод. Крім того, у Тендерній документації Замовника не міститься будь-яких застережень щодо оренди приміщень Учасниками торгів. Так, договір оренди приміщень на цей час і на час подання тендерної пропозиції є чинним, дійсним, ніким не скасованим. Також проектом договору постачання природного газу передбачено повідомлення сторін при зміні реквізитів у т.ч. місця розташування Контрагента. Припущення Тендерним комітетом Замовника можливих негативних випадків є спроба діяти в інтересах третіх осіб шляхом усунення конкурентів за вигаданими умовами. Будь-яких доказів або обґрунтованих доводів щодо реальності настання негативних наслідків, Замовником не надано. Щодо місця знаходження Учасника – повідомляю, що ТОВ «Укртранссервіс-груп» знаходиться за вказаною адресою вже тривалий час та змінювати адресу місця знаходження поки не збирається. У той же час не є протизаконним зміна, як юридичної адреси так і фактичної адреси юридичною особою. Нормативного обґрунтування неможливості зміни юридичної або фактичної адреси Замовник не навів, а лише послався на свої внутрішні переконання, які є суб’єктивним критерієм, що порушує принцип прозорості, закріплений у ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі». Щодо нумерації приміщень в договорі оренди та місця реєстрації ТОВ «Укртранссервіс-груп» повідомляю, що Товариство знаходиться за місцем реєстрації, про що надані довідки з відповідних реєстрів. Щодо зазначених номерів приміщень у договорі повідомляю, що це є технічна нумерація приміщень і до складу одного офісу може входити декілька приміщень. Викладені тендерним комітетом факти неспівпадіння нумерації офісного та технічних номерів, що на думку тендерного комітету свідчить про відсутність Товариства за місцем реєстрації є припущенням, не підтвердженим жодним доказом. Вказані аргументи є результатом спотворення Замовником логічного розуміння викладених у документах Учасника фактів на користь третіх осіб. Щодо невідповідності умов Статуту необхідно зазначити наступне: У протоколі Замовник зазначив, що Закон України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» вступив у силу 18.06.2018 року та тут же цитується п.3 прикінцевих положень щодо необхідності внесення змін до Статутів упродовж року з дня набрання чинності Законом. Тобто зміни необхідно внести до 18.06.2019 року і не внесення їх до цього часу не вважається порушенням вимог законодавства. Крім того, відтворення ч.2 ст.44 Закону щодо вчинення значних правочинів не містить обв’язку Товариства зазначати у Статуті викладені приписи Закону. Замовником не надано нормативне обґрунтування обов’язку ТОВ «Укртранссервіс-груп» щодо порушень вимог Закону щодо строків несення змін до Статуту та невідповідності Статуту вимогам законодавства. З урахуванням викладеного, вбачається, що тендерний комітет користуючись довільним тлумаченням чинного законодавства, припущеннями та іншими суб’єктивними чинниками позбавляє Учасника законного права участі у тендерних торгах. Відповідно до ст.3 Закону
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Без відповіді

Вимога про усунення порушень

Номер: 10e8887ad397435fa77536be4f36e2fa
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-16-000420-c.b3
Назва: Вимога про усунення порушень
Вимога:
Згідно приписів Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.   Встановлено, що протоколом Тендерного комітету Надбузького професійного аграрного ліцею №8 від 18.12.2018 року безпідставно відхилено тендерну пропозицію у торгах UA-2018-11-16-000420-c. Встановлено, що Тендерним комітетом надається оцінка договору оренди приміщень ТОВ «Укртранссервіс-груп» дія якого закінчується 31.12.2018 року. Повідомляю, що вказана підстава є надуманою та виходить за межі компетенції тендерного комітету Надбузького професійного аграрного ліцею, щодо встановлення чинності, дійсності та порядку виконання інших угод. Крім того, у Тендерній документації Замовника не міститься будь-яких застережень щодо оренди приміщень Учасниками торгів. Так, договір оренди приміщень на цей час і на час подання тендерної пропозиції є чинним, дійсним, ніким не скасованим. Також проектом договору постачання природного газу передбачено повідомлення сторін при зміні реквізитів у т.ч. місця розташування Контрагента. Припущення Тендерним комітетом Замовника можливих негативних випадків є спроба діяти в інтересах третіх осіб шляхом усунення конкурентів за вигаданими умовами. Будь-яких доказів або обґрунтованих доводів щодо реальності настання негативних наслідків, Замовником не надано. Щодо місця знаходження Учасника – повідомляю, що ТОВ «Укртранссервіс-груп» знаходиться за вказаною адресою вже тривалий час та змінювати адресу місця знаходження поки не збирається. У той же час не є протизаконним зміна, як юридичної адреси так і фактичної адреси юридичною особою. Нормативного обґрунтування неможливості зміни юридичної або фактичної адреси Замовник не навів, а лише послався на свої внутрішні переконання, які є суб’єктивним критерієм, що порушує принцип прозорості, закріплений у ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі». Щодо нумерації приміщень в договорі оренди та місця реєстрації ТОВ «Укртранссервіс-груп» повідомляю, що Товариство знаходиться за місцем реєстрації, про що надані довідки з відповідних реєстрів. Щодо зазначених номерів приміщень у договорі повідомляю, що це є технічна нумерація приміщень і до складу одного офісу може входити декілька приміщень. Викладені тендерним комітетом факти неспівпадіння нумерації офісного та технічних номерів, що на думку тендерного комітету свідчить про відсутність Товариства за місцем реєстрації є припущенням, не підтвердженим жодним доказом. Вказані аргументи є результатом спотворення Замовником логічного розуміння викладених у документах Учасника фактів на користь третіх осіб. Щодо невідповідності умов Статуту необхідно зазначити наступне: У протоколі Замовник зазначив, що Закон України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» вступив у силу 18.06.2018 року та тут же цитується п.3 прикінцевих положень щодо необхідності внесення змін до Статутів упродовж року з дня набрання чинності Законом. Тобто зміни необхідно внести до 18.06.2019 року і не внесення їх до цього часу не вважається порушенням вимог законодавства. Крім того, відтворення ч.2 ст.44 Закону щодо вчинення значних правочинів не містить обв’язку Товариства зазначати у Статуті викладені приписи Закону. Замовником не надано нормативне обґрунтування обов’язку ТОВ «Укртранссервіс-груп» щодо порушень вимог Закону щодо строків несення змін до Статуту та невідповідності Статуту вимогам законодавства. З урахуванням викладеного, вбачається, що тендерний комітет користуючись довільним тлумаченням чинного законодавства, припущеннями та іншими суб’єктивними чинниками позбавляє Учасника законного права участі у тендерних торгах. Відповідно до ст.3 Закону
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Без відповіді

Вимога про усунення порушесь

Номер: e7b034514895471d8205536fd6681277
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-16-000420-c.c2
Назва: Вимога про усунення порушесь
Вимога:
Згідно приписів Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.   Встановлено, що протоколом Тендерного комітету Надбузького професійного аграрного ліцею №8 від 18.12.2018 року безпідставно відхилено тендерну пропозицію у торгах UA-2018-11-16-000420-c. Встановлено, що Тендерним комітетом надається оцінка договору оренди приміщень ТОВ «Укртранссервіс-груп» дія якого закінчується 31.12.2018 року. Повідомляю, що вказана підстава є надуманою та виходить за межі компетенції тендерного комітету Надбузького професійного аграрного ліцею, щодо встановлення чинності, дійсності та порядку виконання інших угод. Крім того, у Тендерній документації Замовника не міститься будь-яких застережень щодо оренди приміщень Учасниками торгів. Так, договір оренди приміщень на цей час і на час подання тендерної пропозиції є чинним, дійсним, ніким не скасованим. Також проектом договору постачання природного газу передбачено повідомлення сторін при зміні реквізитів у т.ч. місця розташування Контрагента. Припущення Тендерним комітетом Замовника можливих негативних випадків є спроба діяти в інтересах третіх осіб шляхом усунення конкурентів за вигаданими умовами. Будь-яких доказів або обґрунтованих доводів щодо реальності настання негативних наслідків, Замовником не надано. Щодо місця знаходження Учасника – повідомляю, що ТОВ «Укртранссервіс-груп» знаходиться за вказаною адресою вже тривалий час та змінювати адресу місця знаходження поки не збирається. У той же час не є протизаконним зміна, як юридичної адреси так і фактичної адреси юридичною особою. Нормативного обґрунтування неможливості зміни юридичної або фактичної адреси Замовник не навів, а лише послався на свої внутрішні переконання, які є суб’єктивним критерієм, що порушує принцип прозорості, закріплений у ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі». Щодо нумерації приміщень в договорі оренди та місця реєстрації ТОВ «Укртранссервіс-груп» повідомляю, що Товариство знаходиться за місцем реєстрації, про що надані довідки з відповідних реєстрів. Щодо зазначених номерів приміщень у договорі повідомляю, що це є технічна нумерація приміщень і до складу одного офісу може входити декілька приміщень. Викладені тендерним комітетом факти неспівпадіння нумерації офісного та технічних номерів, що на думку тендерного комітету свідчить про відсутність Товариства за місцем реєстрації є припущенням, не підтвердженим жодним доказом. Вказані аргументи є результатом спотворення Замовником логічного розуміння викладених у документах Учасника фактів на користь третіх осіб. Щодо невідповідності умов Статуту необхідно зазначити наступне: У протоколі Замовник зазначив, що Закон України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» вступив у силу 18.06.2018 року та тут же цитується п.3 прикінцевих положень щодо необхідності внесення змін до Статутів упродовж року з дня набрання чинності Законом. Тобто зміни необхідно внести до 18.06.2019 року і не внесення їх до цього часу не вважається порушенням вимог законодавства. Крім того, відтворення ч.2 ст.44 Закону щодо вчинення значних правочинів не містить обв’язку Товариства зазначати у Статуті викладені приписи Закону. Замовником не надано нормативне обґрунтування обов’язку ТОВ «Укртранссервіс-груп» щодо порушень вимог Закону щодо строків несення змін до Статуту та невідповідності Статуту вимогам законодавства. З урахуванням викладеного, вбачається, що тендерний комітет користуючись довільним тлумаченням чинного законодавства, припущеннями та іншими суб’єктивними чинниками позбавляє Учасника законного права участі у тендерних торгах. Відповідно до ст.3 Закону
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Вирішена

щодо внесення змін

Номер: 3e1092b8d28f409091c442e2a9f9f868
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-16-000420-c.c1
Назва: щодо внесення змін
Вимога:
Очікувана вартість предмета закупівлі суттєво нижче середньоринкової ціни, зазначеної в інформації на офіційному веб-сайті НАК "НАФТОГАЗ УКРАЇНИ"
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: зміни будуть внесені. Але з 01.12.2018 тариф на природний газ нижче чим замовлено нами.
Статус вимоги: Задоволено