-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Газове паливо
Природний газ
Завершена
7 978 542.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 2 114.97 UAH
мін. крок: 0% або 2 114.97 UAH
Період оскарження:
16.11.2018 12:09 - 12.12.2018 00:00
Вимога
Без відповіді
Вимога про усунення порушень
Номер:
87bbbe5691924da791446ba0fc5016fb
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-16-000420-c.c4
Назва:
Вимога про усунення порушень
Вимога:
Згідно приписів Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Встановлено, що протоколом Тендерного комітету Надбузького професійного аграрного ліцею №8 від 18.12.2018 року безпідставно відхилено тендерну пропозицію у торгах UA-2018-11-16-000420-c.
Встановлено, що Тендерним комітетом надається оцінка договору оренди приміщень ТОВ «Укртранссервіс-груп» дія якого закінчується 31.12.2018 року.
Повідомляю, що вказана підстава є надуманою та виходить за межі компетенції тендерного комітету Надбузького професійного аграрного ліцею, щодо встановлення чинності, дійсності та порядку виконання інших угод.
Крім того, у Тендерній документації Замовника не міститься будь-яких застережень щодо оренди приміщень Учасниками торгів.
Так, договір оренди приміщень на цей час і на час подання тендерної пропозиції є чинним, дійсним, ніким не скасованим. Також проектом договору постачання природного газу передбачено повідомлення сторін при зміні реквізитів у т.ч. місця розташування Контрагента.
Припущення Тендерним комітетом Замовника можливих негативних випадків є спроба діяти в інтересах третіх осіб шляхом усунення конкурентів за вигаданими умовами. Будь-яких доказів або обґрунтованих доводів щодо реальності настання негативних наслідків, Замовником не надано.
Щодо місця знаходження Учасника – повідомляю, що ТОВ «Укртранссервіс-груп» знаходиться за вказаною адресою вже тривалий час та змінювати адресу місця знаходження поки не збирається. У той же час не є протизаконним зміна, як юридичної адреси так і фактичної адреси юридичною особою.
Нормативного обґрунтування неможливості зміни юридичної або фактичної адреси Замовник не навів, а лише послався на свої внутрішні переконання, які є суб’єктивним критерієм, що порушує принцип прозорості, закріплений у ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо нумерації приміщень в договорі оренди та місця реєстрації ТОВ «Укртранссервіс-груп» повідомляю, що Товариство знаходиться за місцем реєстрації, про що надані довідки з відповідних реєстрів. Щодо зазначених номерів приміщень у договорі повідомляю, що це є технічна нумерація приміщень і до складу одного офісу може входити декілька приміщень.
Викладені тендерним комітетом факти неспівпадіння нумерації офісного та технічних номерів, що на думку тендерного комітету свідчить про відсутність Товариства за місцем реєстрації є припущенням, не підтвердженим жодним доказом. Вказані аргументи є результатом спотворення Замовником логічного розуміння викладених у документах Учасника фактів на користь третіх осіб.
Щодо невідповідності умов Статуту необхідно зазначити наступне:
У протоколі Замовник зазначив, що Закон України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» вступив у силу 18.06.2018 року та тут же цитується п.3 прикінцевих положень щодо необхідності внесення змін до Статутів упродовж року з дня набрання чинності Законом.
Тобто зміни необхідно внести до 18.06.2019 року і не внесення їх до цього часу не вважається порушенням вимог законодавства.
Крім того, відтворення ч.2 ст.44 Закону щодо вчинення значних правочинів не містить обв’язку Товариства зазначати у Статуті викладені приписи Закону.
Замовником не надано нормативне обґрунтування обов’язку ТОВ «Укртранссервіс-груп» щодо порушень вимог Закону щодо строків несення змін до Статуту та невідповідності Статуту вимогам законодавства.
З урахуванням викладеного, вбачається, що тендерний комітет користуючись довільним тлумаченням чинного законодавства, припущеннями та іншими суб’єктивними чинниками позбавляє Учасника законного права участі у тендерних торгах.
Відповідно до ст.3 Закону
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 21.12.2018 22:12
Дата подачі:
21.12.2018 22:12
Вимога
Без відповіді
Вимога про усунення порушень
Номер:
10e8887ad397435fa77536be4f36e2fa
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-16-000420-c.b3
Назва:
Вимога про усунення порушень
Вимога:
Згідно приписів Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Встановлено, що протоколом Тендерного комітету Надбузького професійного аграрного ліцею №8 від 18.12.2018 року безпідставно відхилено тендерну пропозицію у торгах UA-2018-11-16-000420-c.
Встановлено, що Тендерним комітетом надається оцінка договору оренди приміщень ТОВ «Укртранссервіс-груп» дія якого закінчується 31.12.2018 року.
Повідомляю, що вказана підстава є надуманою та виходить за межі компетенції тендерного комітету Надбузького професійного аграрного ліцею, щодо встановлення чинності, дійсності та порядку виконання інших угод.
Крім того, у Тендерній документації Замовника не міститься будь-яких застережень щодо оренди приміщень Учасниками торгів.
Так, договір оренди приміщень на цей час і на час подання тендерної пропозиції є чинним, дійсним, ніким не скасованим. Також проектом договору постачання природного газу передбачено повідомлення сторін при зміні реквізитів у т.ч. місця розташування Контрагента.
Припущення Тендерним комітетом Замовника можливих негативних випадків є спроба діяти в інтересах третіх осіб шляхом усунення конкурентів за вигаданими умовами. Будь-яких доказів або обґрунтованих доводів щодо реальності настання негативних наслідків, Замовником не надано.
Щодо місця знаходження Учасника – повідомляю, що ТОВ «Укртранссервіс-груп» знаходиться за вказаною адресою вже тривалий час та змінювати адресу місця знаходження поки не збирається. У той же час не є протизаконним зміна, як юридичної адреси так і фактичної адреси юридичною особою.
Нормативного обґрунтування неможливості зміни юридичної або фактичної адреси Замовник не навів, а лише послався на свої внутрішні переконання, які є суб’єктивним критерієм, що порушує принцип прозорості, закріплений у ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо нумерації приміщень в договорі оренди та місця реєстрації ТОВ «Укртранссервіс-груп» повідомляю, що Товариство знаходиться за місцем реєстрації, про що надані довідки з відповідних реєстрів. Щодо зазначених номерів приміщень у договорі повідомляю, що це є технічна нумерація приміщень і до складу одного офісу може входити декілька приміщень.
Викладені тендерним комітетом факти неспівпадіння нумерації офісного та технічних номерів, що на думку тендерного комітету свідчить про відсутність Товариства за місцем реєстрації є припущенням, не підтвердженим жодним доказом. Вказані аргументи є результатом спотворення Замовником логічного розуміння викладених у документах Учасника фактів на користь третіх осіб.
Щодо невідповідності умов Статуту необхідно зазначити наступне:
У протоколі Замовник зазначив, що Закон України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» вступив у силу 18.06.2018 року та тут же цитується п.3 прикінцевих положень щодо необхідності внесення змін до Статутів упродовж року з дня набрання чинності Законом.
Тобто зміни необхідно внести до 18.06.2019 року і не внесення їх до цього часу не вважається порушенням вимог законодавства.
Крім того, відтворення ч.2 ст.44 Закону щодо вчинення значних правочинів не містить обв’язку Товариства зазначати у Статуті викладені приписи Закону.
Замовником не надано нормативне обґрунтування обов’язку ТОВ «Укртранссервіс-груп» щодо порушень вимог Закону щодо строків несення змін до Статуту та невідповідності Статуту вимогам законодавства.
З урахуванням викладеного, вбачається, що тендерний комітет користуючись довільним тлумаченням чинного законодавства, припущеннями та іншими суб’єктивними чинниками позбавляє Учасника законного права участі у тендерних торгах.
Відповідно до ст.3 Закону
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 21.12.2018 22:11
Дата подачі:
21.12.2018 22:11
Вимога
Без відповіді
Вимога про усунення порушесь
Номер:
e7b034514895471d8205536fd6681277
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-16-000420-c.c2
Назва:
Вимога про усунення порушесь
Вимога:
Згідно приписів Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Встановлено, що протоколом Тендерного комітету Надбузького професійного аграрного ліцею №8 від 18.12.2018 року безпідставно відхилено тендерну пропозицію у торгах UA-2018-11-16-000420-c.
Встановлено, що Тендерним комітетом надається оцінка договору оренди приміщень ТОВ «Укртранссервіс-груп» дія якого закінчується 31.12.2018 року.
Повідомляю, що вказана підстава є надуманою та виходить за межі компетенції тендерного комітету Надбузького професійного аграрного ліцею, щодо встановлення чинності, дійсності та порядку виконання інших угод.
Крім того, у Тендерній документації Замовника не міститься будь-яких застережень щодо оренди приміщень Учасниками торгів.
Так, договір оренди приміщень на цей час і на час подання тендерної пропозиції є чинним, дійсним, ніким не скасованим. Також проектом договору постачання природного газу передбачено повідомлення сторін при зміні реквізитів у т.ч. місця розташування Контрагента.
Припущення Тендерним комітетом Замовника можливих негативних випадків є спроба діяти в інтересах третіх осіб шляхом усунення конкурентів за вигаданими умовами. Будь-яких доказів або обґрунтованих доводів щодо реальності настання негативних наслідків, Замовником не надано.
Щодо місця знаходження Учасника – повідомляю, що ТОВ «Укртранссервіс-груп» знаходиться за вказаною адресою вже тривалий час та змінювати адресу місця знаходження поки не збирається. У той же час не є протизаконним зміна, як юридичної адреси так і фактичної адреси юридичною особою.
Нормативного обґрунтування неможливості зміни юридичної або фактичної адреси Замовник не навів, а лише послався на свої внутрішні переконання, які є суб’єктивним критерієм, що порушує принцип прозорості, закріплений у ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо нумерації приміщень в договорі оренди та місця реєстрації ТОВ «Укртранссервіс-груп» повідомляю, що Товариство знаходиться за місцем реєстрації, про що надані довідки з відповідних реєстрів. Щодо зазначених номерів приміщень у договорі повідомляю, що це є технічна нумерація приміщень і до складу одного офісу може входити декілька приміщень.
Викладені тендерним комітетом факти неспівпадіння нумерації офісного та технічних номерів, що на думку тендерного комітету свідчить про відсутність Товариства за місцем реєстрації є припущенням, не підтвердженим жодним доказом. Вказані аргументи є результатом спотворення Замовником логічного розуміння викладених у документах Учасника фактів на користь третіх осіб.
Щодо невідповідності умов Статуту необхідно зазначити наступне:
У протоколі Замовник зазначив, що Закон України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» вступив у силу 18.06.2018 року та тут же цитується п.3 прикінцевих положень щодо необхідності внесення змін до Статутів упродовж року з дня набрання чинності Законом.
Тобто зміни необхідно внести до 18.06.2019 року і не внесення їх до цього часу не вважається порушенням вимог законодавства.
Крім того, відтворення ч.2 ст.44 Закону щодо вчинення значних правочинів не містить обв’язку Товариства зазначати у Статуті викладені приписи Закону.
Замовником не надано нормативне обґрунтування обов’язку ТОВ «Укртранссервіс-груп» щодо порушень вимог Закону щодо строків несення змін до Статуту та невідповідності Статуту вимогам законодавства.
З урахуванням викладеного, вбачається, що тендерний комітет користуючись довільним тлумаченням чинного законодавства, припущеннями та іншими суб’єктивними чинниками позбавляє Учасника законного права участі у тендерних торгах.
Відповідно до ст.3 Закону
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 21.12.2018 22:09
Дата подачі:
21.12.2018 22:09
Вимога
Вирішена
щодо внесення змін
Номер:
3e1092b8d28f409091c442e2a9f9f868
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-16-000420-c.c1
Назва:
щодо внесення змін
Вимога:
Очікувана вартість предмета закупівлі суттєво нижче середньоринкової ціни, зазначеної в інформації на офіційному веб-сайті НАК "НАФТОГАЗ УКРАЇНИ"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.12.2018 10:09
Вирішення:
зміни будуть внесені. Але з 01.12.2018 тариф на природний газ нижче чим замовлено нами.
Статус вимоги:
Задоволено