-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Охоронні послуги
Завершена
595 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 976.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 976.00 UAH
Період оскарження:
28.11.2018 12:50 - 09.12.2018 00:00
Вимога
Без відповіді
Скарга на рішення замовника
Номер:
e4ea8e9264284dd29f80362c15c1dc1f
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-28-001179-c.b3
Назва:
Скарга на рішення замовника
Вимога:
Доброго дня тендерний комітет.
Уважно вивчивши тендерну документацію та пропозицію учасника ПП "АТЛАНТ" нами було виявлено деяку невідповідність.
1. Відповідно до вимог тендерної документації вимагалося надати копії документів про присвоєння(підвищення) кваліфікації охоронник (охоронець) не нижче 3 розряду.
2. Учасник "ПП АТЛАНТ" надав данні копії документів, але вони не відповідають нормам діючого законодавства та встановленим зразкам;
Відповідно до вимог які встановлюються п.2 ст. 14 Законом України "Про охоронну діяльність" навчальні програми, порядок і рівень підготовки, терміни підготовки, перепідготовки (спеціалізації) та підвищення кваліфікації персоналу охорони визначаються спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у галузі освіти і науки, молоді та спорту за погодженням з центральним органом виконавчої влади у сфері охоронної діяльності.
Також присвоювати охороннику (охоронцю) 3 кваліфікаційний розряд мають право лише навчальні заклади або суб’єкти охоронної діяльності які отримали необхідну ліцензію, пройшли акредитацію та мають бланки державного зразка.
Учасник ПП АТЛАНТ не надав відповідного зразка затверджену навчальну програму, порядок і рівень підготовки, терміни підготовки, перепідготовки (спеціалізації) та підвищення кваліфікації персоналу охорони, яка повинна бути визначена уповноваженим центральним органом виконавчої влади у галузі освіти і науки, молоді та спорту за погодженням з центральним органом виконавчої влади у сфері охоронної діяльності, ліцензію на освіту, та документи підвищення кваліфікаційного розряду державного зразка. Крім того відповідно до витягу учасника ПП АТЛАНТ в видах діяльності відсутня діяльність пов’язана з навчанням. Отже можна дійти висновку що учасник ПП АТЛАНТ безпідставно та з порушенням діючого законодавства присвоїв 3 кваліфікаційний розряд власним працівникам і таке присвоєння не є чинним.
Отже учасник порушив вимогу п.2 Додатку №1 тендерної документації, а саме надати копії документів про присвоєння (підвищення) кваліфікації охоронник (охоронець) не нижче 3 розряду.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу тендерний комітет прийняти рішення щодо дискваліфікації учасника ПП «АТЛАНТ». В разі не розгляді по суті нашої скарги ми будемо вимушені звернутися до відповідних державних органів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.01.2019 16:38
Вимога
Без відповіді
Повторне звернення
Номер:
989ac27d4642431cbd905f0d017eb71f
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-28-001179-c.b2
Назва:
Повторне звернення
Вимога:
Доброго дня шановні члени тендерного комітету. Просимо пояснити, як учасник ПП Атлант може надавати послуги з охорони, а саме 3 пости - в кількості 8 охоронців ( що вимагалося і підтверджується вимогами тендерної документації), якщо його мінімальна сума яка склалася за результатами аукціону складає 456 000 грн.на весь період надання послуг
В свою чергу фонд заробітної плати на 8 охоронців складає 488741 грн. 76 коп. (4173(мінімальна ЗП в 2019 р)+ 22% (ЄСВ)=5091 грн. 06 коп. * 8 (кількість охоронників) = 40728 грн. 48 коп. * 12 (кількість місяців коли будуть надаватися послуги) = 488741 грн. 76 коп.)на весь період надання послуг.
Отже лише фонд заробітної плати більший на 32 741 грн. 76 коп. від суми учасника переможця.
Просимо пояснити більш детально тендерний комітет, як учасник в якого сума менше ніж фонд заробітної плати зможе надати якісні послуги з охорони в повному обсязі, як це вимагає тендерна документація та договір, якщо з 2019 року збільшується мінімальна заробітна плата. Адже якщо сума менша ніж фонд заробітної плати учасник не матиме змоги оплачувати офіційно заробітну плату 8 працівникам.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.01.2019 10:53
Вимога
Є відповідь
Звернення за роз’ясненнями
Номер:
497e9dd6bb58437fb3b0b74f467f2bd7
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-28-001179-c.b1
Назва:
Звернення за роз’ясненнями
Вимога:
Доброго дня шановні члени тендерного комітету. Просимо пояснити, як учасник ПП Атлант може надавати послуги з охорони, а саме 3 пости - в кількості 8 охоронців ( що вимагалося і підтверджується вимогами тендерної документації), якщо його мінімальна сума яка склалася за результатами аукціону складає 456 000 грн.на весь період надання послуг
В свою чергу фонд заробітної плати на 8 охоронців складає 488741 грн. 76 коп. (4173(мінімальна ЗП в 2019 р)+ 22% (ЄСВ)=5091 грн. 06 коп. * 8 (кількість охоронників) = 40728 грн. 48 коп. * 12 (кількість місяців коли будуть надаватися послуги) = 488741 грн. 76 коп.)на весь період надання послуг.
Отже лише фонд заробітної плати більший на 32 741 грн. 76 коп. від суми учасника переможця.
Просимо пояснити тендерний комітет, як учасник в якого сума менше ніж фонд заробітної плати зможе надати якісні послуги з охорони в повному обсязі, як це вимагає тендерна документація та договір?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.12.2018 09:07
Вирішення:
Критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна
Статус вимоги:
Відхилено