• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

послуги з прибирання приміщень

прибирання приміщень за адресою: 41700, м. Буринь, вул. Пилипа Орлика,6 та 41500, м. Путивль, вул. Іоанна Путивльського, 34

Завершена

160 874.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 804.37 UAH
Період оскарження: 18.12.2018 16:04 - 21.12.2018 16:08
Вимога
Відхилено

Інформація

Номер: 1b90f03773d547068813a12d68dcc00c
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-18-004477-c.b1
Назва: Інформація
Вимога:
Інформацієй замовника (не протоколом) пропозиція ТОВ Ювілайн була в порушенні законодавства дискваліфікована. 1. Для потвердження досвіду роботи на ринку нами надані 3 аналогічних договору. У тендерній документації не вказано кількість таких договорів. 2. Вимога доставити документацію в паперовому форматі протягом одного дня незаконного по суті, так як порушила права на участь в даній закупівлі багатьох учасників.З метою захисту своїх прав на цю вимогу буде обов'язкова подана скарга в антикорупційний комітет. Також замовник не відповів перед проведенням торгів на питання з приводу термінів подачі в паперовому форматі документів що є грубим порушенням законодавства. 3. З приводу устава- згідно законодавства статут знаходиться на зберігання в державній реєстраційній службі, і замовник може з ним ознайомиться в будь-який час. 4. В пропозиції достатньо коштів для виконування послуг згідно вимог замовника. Вимагаємо скасувати незаконне рішення про відхилення ТОВ Ювілайн, і визнати її переможцем.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Замовником - Буринським об’єднаним управлінням Пенсійного фонду України Сумської області (код за ЄДРПОУ 40384385; Сумська область, м. Буринь, вул. Пилипа Орлика, 6) при оголошенні закупівлі про прибирання приміщень та прилеглої території (код згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 90919000-2 - послуги з прибирання офісних і шкільних приміщень та чищення офісного обладнання), які знаходяться за адресою: Сумська обл., м. Буринь, вул. Пилипа Орлика, 6 (1,3 поверхи) та Сумська обл., м. Путивль, проспект Іоанна Путивльського, 34 (3,4 поверхи) було прийнято рішення від 29.12.2018 про дискваліфікацію учасника, який запропонував найменшу ціну – Товариство з обмеженою відповідальністю «ЮВІЛАЙН» (код за ЄДРПОУ 41946603; юридична адреса: 031179, м. Київ, вул. Вільямса Академіка, буд. 6-Д, оф. 43; директор Давидов Руслан Миколайович; тел.0997632886), як такого, який не відповідає умовам закупівлі послуг з прибирання приміщень, а саме: Відповідно до п. 5 Додатку № 2 (вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження) до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів учасником було надано довідку про перелік виконання зазначеного виду послуг та укладення аналогічних договорів, де значиться лише два, а не три як зазначає учасник, контрагенти з якими було укладено аналогічні договори, що в свою чергу може свідчити про відсутність практичного досвіду виконання зазначених робіт. Згідно з п. 6.3 Наказу № 35 ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» (далі – Наказ № 35) під час оголошення закупівлі Замовник розміщує в системі інформацію про предмет, очікувану вартість закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення закупівлі. Відповідно до Додатку № 2 (вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження) до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів замовником було зазначено обов’язкову вимогу, а саме – п. 13.1 учасник, цінова пропозиція якого за результатами електронного реверсивного аукціону виявиться найнижчою, повинен протягом двох робочих днів з дня закінчення цього аукціону надати вищевказані документи Замовнику у паперовому вигляді, завірені підписом та печаткою учасника. ТОВ «ЮВІЛАЙН» не зверталося до управління, як до замовника з питанням з приводу термінів подачі в паперовому форматі документів, ні в системі прозоро (запитання відсутні), ні в телефонному режимі. До розрахунку суми заробітної плати працівників, наданого ТОВ «Ювілайн» не включено надбавку за роботу з дезинфікуючими засобами, чим грубо порушено вимоги чинного законодавства про оплату праці – пункт 3 Примітки Додатку 2 до Наказу Міністерства праці України № 77 від 02.10.1996 «Про умови оплати праці робітників, зайнятих обслуговуванням органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, та їх виконавчих органів, органів прокуратури, судів та інших органів». Так як у телефонній розмові з представником учасника за вказаним у пропозиції телефонним номером ним не було аргументовано причини не вкючення до складу заробітної плати надбавки за роботу з дезинфікуючими засобами, що порушує права працівників. Також не достатньо аргументовано поняття загальновиробничих та адміністративних витрат, що входить до їх складу. Сума витрат на придбання миючих засобів, запропонована учасником у пропозиції є недостатньою для виконання обсягу робіт визначених в умовах договору з урахуванням ринкових цін на миючі засоби. Крім того, відповідно до абзацу 3 Наказу № 35 якщо учасник, який запропонував найменшу ціну, вважає його дискваліфікацію недостатньо аргументованою, то він може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам закупівлі, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь із такою інформацією не пізніше ніж через 3 робочих дні з дня надходження такої вимоги. Отже, учасником не було виконано визначені вимоги, що й стало підставою для прийняття замовником рішення про дискваліфікацію учасника – Товариства з обмеженою відповідальністю «ЮВІЛАЙН», який запропонував найменшу ціну.
Статус вимоги: Відхилено