-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Сміттєвоз з боковим завантаженням на шасі МАЗ-4371 (або еквівалент)
Сміттєвоз з боковим завантаженням на шасі МАЗ-4371 (або еквівалент)
Торги відмінено
1 650 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 16 500.00 UAH
Період оскарження:
01.11.2018 11:00 - 02.12.2018 00:00
Скарга
Очікує розгляду
СКАРГА про усунення допущених порушень
Номер:
fcab7b725c6d409ab6e5b22b11ae804d
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-01-000767-b.c1
Назва:
СКАРГА про усунення допущених порушень
Скарга:
СКАРГА
про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги:
щодо незаконного рішення про визначення переможцем товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий Дім "Комунальна техніка"
тендерним комітетом виконавчого комітету Корецької міської ради по предмету: «ДК 021:2015 –34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби ДК 021:2015 - 34144510-6 – сміттєвози (Сміттєвоз з боковим завантаженням на шасі МАЗ – 4371(або еквівалент))» згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-11-01-000767-b за адресою www.prozorro.gov.ua (надалі – Процедура закупівлі)
(Скарга подається відповідно до положень статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року зі змінами)
Учасником ТОВ «ТД «Комунальна Техніка» в даній процедурі закупівлі запропоновано: Сміттєвоз ВЛІВ МІНІ Б 12-10 MZ4371, згідно заповненої форми тендерної пропозиції, а також надано відповідне підтвердження по технічному завданні у файлі з ім’ям: «Технічні та якісні характеристики.pdf - 28 листопада 2018 15:46», де учасник зазначив що кожний встановлений технічний показник підтверджено, тобто в повній мірі нібито відповідає умовам закупівлі, в тому числі вище згаданим показникам також.
Однак, Скаржник також на багаторічній основі займається реалізацією комунальної та господарської техніки, а тому наші фахівці детально ознайомлені із запропонованим сміттєвозом від ТОВ «ТД «Комунальна Техніка», Сміттєвоз ВЛІВ МІНІ Б 12-10 MZ4371. У зв’язку з чим хочемо акцентувати увагу на зазначенні неправдивої інформації в поданих документах пропозиції учасника, котрий наразі незаконно визначений переможцем процедури закупівлі.
Згідно інформації розміщеної на офіційному веб-сайті виробника запропонованого товару: Сміттєвоза ВЛІВ МІНІ Б 12-10 MZ4371, (http://vliv.ua/uk/side-loading/mini-b.html) передбачено зовсім інші показники по деяким критеріям, а саме: коефіцієнт ущільнення - 1:2,5; вантажопідйомність завантажувача, не більше, кг – 650 кг. Дані характеристики є значно гіршими в порівняні від тих вимог, котрі встановлені самим Замовником за технічною специфікацією згідно Додатку 1 до тендерної документації. В підтвердження наведеної інформації можливо самостійно переглянути згаданий інтернет ресурс виробника або ж переглянути долучений до даної Скарги Каталог комунальної техніки компанії «ВЛІВ» на ст. 14-15.
Поряд з наведеними обставинами, було здійснено додатковий аналіз публічних закупівель в системі електронних закупівель, предмет яких являється ідентичним до предмету даної процедури, та виявлено наступну закупівлю з номером UA-2017-12-13-000426-b, замовник наведеної процедури: Шацька селищна рада Волинської області. Учасник ТОВ «ТД «Комунальна Техніка» також приймав участь в наведеній процедурі, де серед документів в складі пропозиції надано файл з ім’ям «Техніка.pdf - 28 грудня 2017 15:33» (копія вказаного документа додається до Скарги для ознайомлення колегії), за яким можливо встановити, товар який запропонований учасником - Сміттєвоз ВЛІВ МІНІ Б 12-10 MZ4371 має наступний показник: Маса завантажуваних ТПВ, не менше 3000 кг., що також суттєво відрізняється від вимог встановлених за умовами нашої процедури закупівлі.
Більше того, Замовник до моменту визначення переможцем учасника був освідомлений про наявні розбіжності по технічним характеристикам запропонованого Сміттєвоз ВЛІВ МІНІ Б 12-10 MZ4371, оскільки згідно протокольного рішення №15 від 28.12.2018 року (сканкопія оприлюднена в системі електронних закупівель) описано наступне: «Разом з тим, по деяким критеріям передбачених у тендерній документації предмет закупівлі відрізняється від поданих у технічній специфікації, а саме:
- Коефіцієнт ущільнення - 1:2,5;
- Вантажопідйомність завантажувача, не більше, кг – 650 кг;
- Маса завантажуваних ТПВ – не менше 3000 кг.
Поряд з тим, основним критерієм для оцінювання тендерних пропозицій є «Ціна» предмета закупівлі.». Таким чином, Замовник свідомо при прийнятті рішення знехтував власними вимогами за Додатком 1 до тендерної документації. За подібних обставин, висловлюємо риторичне запитання: навіщо взагалі встановлювати будь-які вимоги в умовах тендерної документації, коли їх попросту можливо залишити поза увагою порушивши норми Закону? Адже, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Тобто, оцінку здійснює система електронних закупівель автоматично на основі тих критеріїв та методики, котру встановлює Замовник за умовами процедури закупівлі, в даному випадку єдиним критерієм була «Ціна», але розгляд тендерних пропозицій (так звану «кваліфікацію») здійснює власне сам Замовник. Підтвердженням наведеного слугує частина 4 статті 28 Закону: «Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.». Такий розгляд повинен бути дотриманий з принципами здійснення публічних закупівель наведеними в статті 3 Закону, зокрема: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Отже, наведені докази вважаємо достатніми для ствердження обставин, що спотворюють конкурсний відбір шляхом встановлення неправдивої інформації серед документів тендерної пропозиції, з боку учасника закупівлі, а також порушення принципу здійснення публічних закупівель Замовником торгів, оскільки останній мав би здійснити об’єктивну та неупереджену оцінку поданої пропозиції, принаймні співставити надану інформацію від ТОВ «ТД «Комунальна Техніка» з реальними показниками від заводу виробника, тим паче частина 7 статті 28 Закону надає таке право Замовнику, а саме: «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.», але тендерний комітет виконавчого комітету Корецької міської ради проігнорувавши надане йому Законом право, самовільно прийняв рішення про визначення учасника переможцем з технікою, котра явно не відповідає самостійно встановленим вимогам до предмета закупівлі.
Із вищенаведеної інформації випливає, що виконавчий комітет Корецької міської ради при проведенні Процедури закупівлі, порушив наші права на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції.
На підставі положень статті 18 Закону зазначаємо про порушення Замовником торгів порядку проведення Процедури закупівлі відкритих торгів по предмету: «ДК 021:2015 –34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби ДК 021:2015 - 34144510-6 – сміттєвози (Сміттєвоз з боковим завантаженням на шасі МАЗ – 4371(або еквівалент))» згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-11-01-000767-b за адресою www.prozorro.gov.ua (надалі – Процедура закупівлі) за адресою www.prozorro.gov.ua
ПРОШУ:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника торгів скасувати своє рішення, оформлене протоколом №15 від 28.12.2018 року щодо незаконного визначення учасником-переможцем закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю "Торговий Дім "Комунальна техніка" згідно оприлюдненого повідомлення про намір укласти договір від 28.12.2018 року.
Додатки:
1. Квитанція про сплату збору за подання скарги до Органу оскарження в розмірі 5 тис. грн. згідно із постановою Кабінету Міністрів України «Про встановлення розміру плати за подання скарги» від 23.03.2016 року №291;
2. Каталог комунальної техніки компанії «ВЛІВ»;
3. Технічна специфікація №1836-17 від 27.12.2017 року, що подана товариством з обмеженою відповідальністю "Торговий Дім "Комунальна техніка" серед документів пропозиції в процедурі закупівлі з ідентифікатором UA-2017-12-13-000426-b.
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. Католаг техніки компанії ВЛІВ.pdf 05.01.2019 15:13
- 2. Файл з пропозиції ТОВ ТД Конульна техніка..pdf 05.01.2019 15:13
- 3. Скарга.pdf 05.01.2019 15:13
- Платіжне доручення.pdf 05.01.2019 15:13
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.01.2019 15:13