-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з прибирання службових приміщень
Послуги з прибирання службових приміщень
Завершена
82 080.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 80.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 80.00 UAH
Період оскарження:
19.12.2018 14:34 - 21.12.2018 00:00
Вимога
Відхилено
Дисквалификация
Номер:
b68b69b02ed74186ba43067ced406f1b
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-19-000850-a.b1
Назва:
Дисквалификация
Вимога:
Протоколом №9 від 29.12.2018 року пропозіція ТОВ Ювілайн була в порушенні законодавства дискваліфікована.
1. Для потвержденія досвіду роботи на ринку нами надані 3 аналогочних договору. У тендерній документвціі не вказано кількість таких договорів.
2. Вимога по доставки документації в паперовому форматі протягом одного дня незаконного по суті, так як порушила права на участь в даній закупівлі багатьох учасників.З метою захисту своїх прав на цю вимогу буде обов'язкова подана скарга в антікуропціонний комітет. Також замовник не відповів перед проведенням торгів на питання з приводу термінів подачі в паперовому форматі документів що є грубим порушенням законодавства.
3. З приводу устава- згідно законодавства статут знаходиться на зберігання в державній реєстраційній службі, і замовник може з ним ознайомиться в будь-який час. Вимагаємо скасувати незаконне рішення про відхилення ТОВ Ювілайн, і визнати її переможцем.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.01.2019 06:07
Вирішення:
За результатами оголошення закупівлі послуг прибирання службових приміщень цінову пропозицію надали два Учасники: ТОВ «Амадея» на суму 82080,00 грн. та ТОВ «Ювілайн» на суму 78000,00 грн.
Аукціон відбувся 28.12.2018 року.
Відповідно до п.9.1. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав» від 13.04.2016 № 35, Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами аукціону найнижчу пропозицію, на предмет відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення закупівлі.
Однак, рішеннями Комісії з допорогових закупівель Конотопського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Сумської області від 29.12.2018 № 9 дискваліфіковано Учасника ТОВ «Ювілайн» з підстав невідповідності пропозиції умовам закупівлі послуг з прибирання службових приміщень, а саме:
1) надано сканкопію документів тендерної пропозиції «Статут», однак згідно доданих документів сканкопію зроблено із ксерокопії, а не з оригіналу документу, як наслідок печатку на сторінках ксерокопійовано;
2) відповідно до Додатку № 2 до оголошення учасником надано досить стислий перелік укладання аналогічних договорів (всього три договори), що свідчить про відсутність достатнього досвіду виконання зазначених робіт та може вплинути на якість наданих послуг;
3) порушено вимоги, які визначені в оголошенні щодо строків надання документів у паперовому вигляді учасником, цінова пропозиція якого за результатами електронного реверсивного аукціону виявилася найнижчою;
4) сума, яка зазначена учасником у ціновій пропозиції, є такою, що порушує вимоги чинного законодавства про виплату заробітної плати в частині здійснення таких виплат у розмірі не менше встановленого мінімального рівня та з усіма законодавчо встановленими надбавками, лікарняними та відпускними.
Відповідно до п.14.1. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав» від 13.04.2016 № 35 вимога повинна містити, окрім іншого, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати, тощо.
Втім, вимога ТОВ «Ювілайн» містить лише суб’єктивні висновки по трьом пунктах, які є підставами для відхилення Замовником їхньої пропозиції.
З приводу четвертого пункту, що стосується суми коштів, що зазначена учасником у ціновій пропозиції, яка є такою, що порушує вимоги чинного законодавства про виплату заробітної плати в частині здійснення таких виплат у розмірі не менше встановленого мінімального рівня та з усіма законодавчо встановленими надбавками, лікарняними та відпускними, Учасником ТОВ «Ювілайн» взагалі не зазначено ніяких фактичних обставин, що свідчать про порушення у процесі проведення закупівлі за номером UA-2018-12-19-000850-а. Зазначене унеможливлює предметний розгляд вимоги Учасника.
Враховуючи викладене, виходячи зі змісту Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав» від 13.04.2016 № 35, вимогу належить відхилити.
Статус вимоги:
Відхилено