• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 : 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку, хліб житньо-пшеничний)

Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку, хліб житньо-пшеничний. Загальний обсяг закупівлі 70 500 кг.

Завершена

1 245 770.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 228.85 UAH
Період оскарження: 27.11.2018 17:43 - 09.12.2018 00:00
Вимога
Відхилено

Відповідність товару СОУ

Номер: a69755845f34450e91cc544faee31b77
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-27-002211-b.b2
Назва: Відповідність товару СОУ
Вимога:
Доброго дня! Згідно з розділом 6 Інформацiя про технiчнi, якiснi та кiлькiснi характеристики предмета закупiвлi Тендерної документації, товар, який планується поставлятися виготовлений у відповідності до умов ДСТУ 7517:2014 «Хліб із пшеничного борошна. Загальні технічні умови», СОУ 15.8-37-00389676-559:2007 та ДСТУ-П 4583:2006 «Хліб із житнього та суміші житнього і пшеничного борошна», СОУ 15.8-37-0032744-004:2005. Хочемо зазначити, що при виготовленні будь-якої продукції повинно керуватися вимогами національних стандартів (ДСТУ) або міждержавних стандартів (ГОСТ), діючих в Україні. За відсутності ГОСТ і ДСТУ на дану продукцію чи при необхідності конкретизувати/підвищити вимоги стандартів чи розширити асортимент може розроблятися стандарт організацій України (СОУ). ДСТУ і ГОСТ відносяться до документів національного рівня, СОУ – це документ рівня організації. Таким чином, вимога про відповідність товару СОУ (стандарту певної організації) є, на нашу думку, дискримінаційною вимогою, яка звужує кількість потенційних учасників, тому просимо вилучити дані вимоги з тендерної документації. Згідно з ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 4 ст. 22 цього ж Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. До того ж, зазначені СОУ були розроблені раніше ніж відповідні ДСТУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Відповідно до п.6. ч.III Тендерної документації зазначено, що у складі тендерної пропозиції повинен бути наданий зразок упаковки (етикетки) предмету закупівлі (фото) – хлібу пшеничного з борошна вищого ґатунку та хлібу житньо-пшеничного, у якій повинно бути вказано, що товар, який планується поставлятися виготовлений у відповідності до умов ДСТУ 7517:2014 «Хліб із пшеничного борошна. Загальні технічні умови», СОУ 15.8-37-00389676-559:2007 та ДСТУ-П 4583:2006 «Хліб із житнього та суміші житнього і пшеничного борошна», СОУ 15.8-37-0032744-004:2005. ДСТУ– Державні стандарти України, що розроблені відповідно до чинного законодавства України, що встановлюють для загального і багаторазового застосування правила, загальні принципи або характеристики, які стосуються діяльності чи її результатів, з метою досягнення оптимального ступеня впорядкованості, розроблені на основі консенсусу та затверджені уповноваженим органом. СОУ – стандарт організацій України, що розроблюється базовою організацією зі стандартизації, затверджується та реєструється в порядку передбаченому чинним законодавством, відповідно до ЗУ «Про стандартизацію» та інших нормативно-правових актів. Враховуючи те, що, відповідно до вищезазначеної вимоги Тендерної документації, для кожного виду хлібу встановлено по два альтернативні стандарти, що передбачають виготовлення товару по ДСТУ або СОУ, Замовником не встановлено дискримінаційних вимог до учасників в порядку, передбаченому ЗУ «Про публічні закупівлі». Таким чином, надавши вичерпне роз’яснення тендерний комітет вважає можливим не задовольняти дану вимогу.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Усудення дискримінаційної вимоги місцезнаходження

Номер: 75a9df3d77884bf9ac96c58ad04554fc
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-27-002211-b.a1
Назва: Усудення дискримінаційної вимоги місцезнаходження
Вимога:
У розділі 5 підпункт г) Квалiфiкацiйних критерiїв до учасникiв та вимоги, установленi статтею 17 Закону, висувається вимога щодо місцезнаходження виробничих потужностей учасника - в межах Харківської області. Вважаємо, що встановлення такого положення в тендерній документації, унеможливлює участь в торгах інших учасників, які розташовані за межами Харківської області однак, мають багаторічний досвід роботи у даній сфері. У статтях 16, 17 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні обмеження щодо місцезнаходження учасника. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. Просимо усунути дану, відверто дискримінаційну, вимогу. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Після розгляду Вашого зауваження, тендерним комітетом, прийнято рішення внести до тендерної документації, відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 05.12.2018 16:09
Підтвердження вирішення: Зміни будуть внесені до 06.12.2018р.