• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Медичні вироби

контейнери для крові

Торги не відбулися

230 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 300.00 UAH
Період оскарження: 30.11.2018 18:14 - 11.12.2018 00:00
Скарга
Відхилено

Оскарження тендерної документації

Номер: 86bd178712fb4aaabe7a91cd0f8f9606
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-30-001620-a.c1
Назва: Оскарження тендерної документації
Скарга:
До органу оскарження: Антимонопольний комітет України 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського,45 Суб'єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю “Ледум” 49069, місто Дніпро, проспект Богдана Хмельницького, будинок 17, тел.: (056) 370-54-72 e-mail: official@ledum.com.ua Замовник: Комунальний закладКиївської обласної ради "Київський обласний центр крові" 09113, Україна, Київська обл., Біла Церква, БУЛЬВАР ОЛЕКСАНДРІЙСЬКИЙ, будинок 171 тел: 0962148788 e-mail: KZKORVALYKY@UKR.NET Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-11-30-001620-a СКАРГА 30.11.2018 року Замовник оголосив закупівлю “Медичні вироби контейнери для крові”. Ознайомившись з умовами Тендерної документації ми виявили вимоги, які порушують законодавство України та права учасників закупівлі: У Додатку 5 до Тендерної документації розміщений проект договору про закупівлю. Пункти 4.3, 7.5 та 7.6 Договору порушують вимоги Господарського кодексу України та ЗУ “Про публічні закупівлі”: 1) Згідно пункту 7.5 Проекту договору: “За порушення строку поставки товару, Постачальник сплачує Замовнику пеню у розмірі 1% відсотка вартості товарів, з яких допущено прострочення поставки, за кожний день прострочення, а за прострочення понад 20 днів додатково стягується штраф у розмірі 100% вартості цього товару.” Згідно ст. 36 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “1. Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.” Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ст. 231 Господарського кодексу України: “2. У разі якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором, у таких розмірах: ... за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості.” Враховуючи вищезазначене, Замовник порушив вимоги ст. 231 Господарського кодексу України та ст. 36 ЗУ “Про публічні закупівлі”, тому Замовник має внести зміни до Тендерної документації і викласти цей пункт відповідно до чинного законодавства України. 2) Згідно п. 7.6 Проекту договору: “Згідно ст. 235,236,237 Господарського Кодексу України Замовник має право застосувати оперативно – господарську санкцію у вигляді відмови від встановлення на майбутнє господарських відносин із Постачальником, у разі порушення останнім зобов'язання за Договором. Сторони визнають, що факт порушення Постачальником господарського зобов’язання за Договором фіксується, шляхом направлення Замовником на адресу Постачальника письмового повідомлення про наявність порушення зобов’язання та застосування Замовником оперативно-господарської санкції - про відмову встановлення на майбутнє господарських відносин із Постачальником. Дана оперативно – господарська санкція вважається застосованою з моменту направлення вищезазначеного повідомлення Замовником. Сторони визнають, що дана оперативно-господарська санкція застосовується Покупцем у позасудовому порядку та без попереднього пред'явлення претензії Постачальнику.” Згідно ст. 36 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “1. Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.” Згідно ст. 19 Конституції України: “Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.” Відповідно до ч. 2 ст. 32 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції...” Таким чином, Замовник не має права відмовитись від укладання договору з переможцем закупівлі. Враховуючи вищезазначене, Замовник порушив вимоги ст. 231 Господарського кодексу України та ст. 36 ЗУ “Про публічні закупівлі”, тому цей пункт має бути виключений з Додатку 5 до тендерної документації. 3) Згідно п. 4.3 Проекту договору: “За згодою сторін, попередня оплата розміром не більше 30% від суми договору, може бути застосована у виняткових випадках за документально підтвердженим клопотанням Постачальника та при наявності письмового погодження з головним розпорядником коштів. Попередня оплата може бути застосована не пізніше 6-ти місяців до закінчення бюджетного року.” Здійснення попередньої оплати регламентується Постановою КМУ від 23 квітня 2014 р. № 117 “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти ”. Згідно ч.ч. 1 та 2 вищезазначеної Постанови: “1. Установити, що розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату лише у разі закупівлі: ... 4) на строк не більше шести місяців: ... лікарських засобів і виробів медичного призначення; ... 2. Установити, що розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів здійснюють попередню оплату тільки тих товарів, робіт і послуг, що згідно з договорами про закупівлю передбачається поставити, виконати і надати протягом поточного бюджетного періоду, крім ... товарів, робіт і послуг, виробництво яких має довготривалий цикл, а саме: вакцин для профілактичних щеплень людей і тварин, лікарських засобів і виробів медичного призначення...” Таким чином, пункт 4.3 Проекту договору не відповідає вимогам Постанови КМУ № 117 від 23 квітня 2014р., тому цей пункт має викладений відповідно до чинного законодавства України. Тобто, Замовник у Тендерній документації зазначив положення, які суперечать чинному законодавству України тим самим порушивши права учасників закупівлі, в тому числі права ТОВ “Ледум”. Враховуючи вищезазначене, на підставі ст. 18, 32, 36 ЗУ “Про публічні закупівлі” ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду 2. Зобов'язати Замовника внести зміни до Тендерної документації, а саме: викласти п. 4.3, 7.5 відповідно до чинного законодавства України; виключити п. 7.6 з Проекту договору (Додаток 5 до Тендерної документації). Додатки: 1. Платіжне доручення; 2. Тендерна документація. Генеральний директор ТОВ “Ледум” Н.Б. Коваленко
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 04.01.2019 18:11
Автор: ООО "ЛЕДУМ", Наталія Коваленко +380563705472, +380675605242 dedusheva.irina.ledum@gmail.com