-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
послуги з організації гарячого харчування учнів у Попаснянській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №21
послуги з організації гарячого харчування учнів у Попаснянській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №21
Торги не відбулися
293 165.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 293.17 UAH
мін. крок: 0.1% або 293.17 UAH
Період оскарження:
19.12.2018 13:59 - 31.12.2018 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
вимоги ст. 16 Закону
Номер:
a02b75ccb23849718b707217a35c7b59
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-19-002498-c.a1
Назва:
вимоги ст. 16 Закону
Скарга:
Документально підтвердженою інформацією про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно вимог статті 16 Закону, а саме:
1.1. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
а) Інформація у довільній формі про кількість, кваліфікацію та досвід працівників учасника, які будуть залучені останнім для надання послуг з організації харчування школярів.
б) копії особистих медичних книжок працівників (з відміткою лікаря про своєчасне проходження медогляду).
в) документи, що підтверджують наявність трудових відносин працівників (копія трудової книжки або копія трудового договору або іншій документ, що підтверджує наявність трудових відносин).
1.2. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази:
а) інформаційна довідка, складена у довільній формі, про наявність спеціалізованого автотранспорту: автотранспорт із зазначенням реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову автотранспортного засобу;
б) копії свідоцтв про реєстрацію автотранспортних засобів;
в) видане Учаснику копія рішення або копія повідомлення про державну реєстрацію потужностей Учасника для виду діяльності – транспортування, відповідно до Наказу Мінагрополітики та продовольства від 10.02.2016 р. № 39;
За відсутністю у учасника власного спеціалізованого автотранспорту, у разі, якщо Учасник самостійно здійснює перевезення предмету закупівлі, Учасник надає крім перелічених вище документів:
• документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником транспортних засобів Учаснику права користування спеціалізованим автотранспортом;
За відсутністю у учасника власного спеціалізованого автотранспорту, у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання (Перевізник), який здійснює перевезення вантажів, Учасник надає документи
• копія договору про надання Учаснику відповідних послуг перевезення, укладений відповідно до вимог чинного законодавства;
• видане Перевізнику копія рішення або копія повідомлення про державну реєстрацію потужностей Перевізника для виду діяльності – транспортування, відповідно до Наказу Мінагрополітики та продовольства від 10.02.2016р. № 39.
г) на підтвердження дотримання Учасником вимог Санітарних правил для підприємств продовольчої торгівлі від 16.04.1991 р. № 5781-91 щодо періодичної дезінфекції транспорту Учасник надає:
- у разі здійснення дезінфекції транспортних засобів суб’єктом господарювання:
• копія договору про послуги з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі.
- у разі, якщо Учасник самостійно здійснює дезінфекцію транспортних засобів:
• копію наказу Учасника про призначення особи, відповідальної за проведення дезінфекційних робіт автотранспорту;
• довідку у довільній формі, в якій пояснити наступне: де, яким чином та якою особою проводиться і буде проводитися, під час поставки предмету закупівлі, дезінфекція транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі;
• копія свідоцтва про проходження підвищення кваліфікації та перепідготовки молодших медичних і фармацевтичних працівників або копію довідки про проведення гігієнічного навчання з питань дезінфекції особи суб’єкта господарювання (дезінфектора), відповідальної за дезінфекцію харчового транспорту, до проведення дезінфекційних робіт;
• копія особистої медичної книжки особи суб’єкта господарювання (дезінфектора), відповідальної за дезінфекцію харчового транспорту, з відміткою лікаря про проходження медогляду.
1.3. Наявність досвіду виконання аналогічних договорів:
а) Довідка про досвід виконання аналогічного* договору щодо предмету закупівлі, складена у довільній формі. У довідці необхідно зазначити відомості про аналогічні* виконані договори (назва контрагентів, предмет договору, обсяг поставки, в якому році виконувався договір, тощо).
*Аналогічними договорами вважаються: договори надання послуг згідно з предметом закупівлі.
б). Копія аналогічного договору, вказаного у довідці, передбаченої у п.п. а.
в) Оригінал або нотаріально завірена копія листа-відгука щодо постачання товару від контрагентів, з якими було укладено аналогічні договори (у відгуку повинно бути зазначений номер та дата укладеного договору, предмет договору та строк дії договору).
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- Рішення від 03.01.2019 № 26.pdf 04.01.2019 10:23
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.12.2018 20:22
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
04.01.2019 10:23