• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку, хліб житньо-пшеничний) код 15810000-9 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»

Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку, хліб житньо-пшеничний Загальний обсяг закупівлі 69000 кг к

Завершена

1 190 850.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 955.00 UAH
Період оскарження: 27.11.2018 11:54 - 08.12.2018 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

відповідність СОУ

Номер: 8d78ed1e7605442aaf2faae5f999cdb5
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-27-000621-b.c2
Назва: відповідність СОУ
Вимога:
Доброго дня! Згідно з розділом 6 Інформацiя про технiчнi, якiснi та кiлькiснi характеристики предмета закупiвлi Тендерної документації, товар, який планується поставлятися виготовлений у відповідності до умов ДСТУ 7517:2014 «Хліб із пшеничного борошна. Загальні технічні умови», СОУ 15.8-37-00389676-559:2007 та ДСТУ-П 4583:2006 «Хліб із житнього та суміші житнього і пшеничного борошна», СОУ 15.8-37-0032744-004:2005. Хочемо зазначити, що при виготовленні будь-якої продукції повинно керуватися вимогами національних стандартів (ДСТУ) або міждержавних стандартів (ГОСТ), діючих в Україні. За відсутності ГОСТ і ДСТУ на дану продукцію чи при необхідності конкретизувати/підвищити вимоги стандартів чи розширити асортимент може розроблятися стандарт організацій України (СОУ). ДСТУ і ГОСТ відносяться до документів національного рівня, СОУ – це документ рівня організації. Таким чином, вимога про відповідність товару СОУ (стандарту певної організації) є, на нашу думку, дискримінаційною вимогою, яка звужує кількість потенційних учасників, тому просимо вилучити дані вимоги з тендерної документації. Згідно з ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 4 ст. 22 цього ж Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. До того ж, зазначені СОУ були розроблені раніше ніж відповідні ДСТУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ч.6 Інформація про технiчнi, якiснi та кiлькiснi характеристики предмета закупiвлi розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації встановлено, що у складі тендерної пропозиції повинен бути наданий зразок упаковки (етикетки) предмету закупівлі (фото) – хлібу пшеничного з борошна вищого ґатунку та хлібу житньо-пшеничного, у якій повинно бути вказано, що товар, який планується поставлятися виготовлений у відповідності до умов ДСТУ 7517:2014 «Хліб із пшеничного борошна. Загальні технічні умови», СОУ 15.8-37-00389676-559:2007 та ДСТУ-П 4583:2006 «Хліб із житнього та суміші житнього і пшеничного борошна», СОУ 15.8-37-0032744-004:2005. СОУ – стандарт організацій України, що розроблюється базовою організацією зі стандартизації, затверджується та реєструється в порядку передбаченому чинним законодавством, відповідно до ЗУ «Про стандартизацію» та інших нормативно-правових актів. Враховуючи те, що, відповідно до вищезазначеної вимоги Тендерної документації, для кожного виду хлібу встановлено по два альтернативні стандарти, що передбачають виготовлення товару по державному стандарту України або стандарту організацій України, Замовником не встановлено дискримінаційних вимог до учасників в порядку, передбаченому ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

Усунення дискримінаційної вимоги

Номер: 5c4d23c4e09c40ed8f49fe074271544a
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-27-000621-b.c1
Назва: Усунення дискримінаційної вимоги
Вимога:
У розділі 5 підпункт г) Квалiфiкацiйних критерiїв до учасникiв та вимоги, установленi статтею 17 Закону, висувається вимога щодо місцезнаходження виробничих потужностей учасника - в межах Харківської області. Вважаємо, що встановлення такого положення в тендерній документації, унеможливлює участь в торгах інших учасників, які розташовані за межами Харківської області однак, мають багаторічний досвід роботи у даній сфері. У статтях 16, 17 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні обмеження щодо місцезнаходження учасника. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. Просимо усунути дану, відверто дискримінаційну, вимогу. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваші зауваження прийнято до уваги, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації. Голова тендерного комітету В.І. Ліпейко
Статус вимоги: Задоволено